sasconis 0 Posted October 2, 2011 Dragi prijatelji, evo i ja udjoh u familiju Fiat i to ni manje ni vise nego Cromom 2.0 i.e Turbo...Verovali ili ne, utopio sam opasno Sierru iz '84 i za iste pare kupio ovog lepotana, doduse neregistrovanog ali bice i to za neki dan. Do sada sam uvek bezao od komplikovanijih motora i automobila (Ascona, Omega, Commodore, Sierra) i mozete zamisliti moje zaprepascenje kad sam shvatio kakvu sam zver kupio i koliko je to komplikovana macina u odnosi na predhodne!...ali valjda cu se vec nekako nauciti.Kao sto vidite, oprema je extra...ABS, koza, klima, grejaci svega i svacega, sve na struju pa i poklopac rezervoara....ludiloooo...pozdrav, i uskoro stizu i prva pitanja (jer, za 770e sigurno ne sljaka bas sve kao iz radnje, na moju zalost)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted October 2, 2011 a sličice?samo da nije truleks, ostalo se sve da srediti Quote Share this post Link to post Share on other sites
shibrikolibri 0 Posted October 2, 2011 odlican izbor,sve najbolje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasconis 0 Posted October 2, 2011 ma kakav trulex, ovo je stainless steel... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted October 2, 2011 Jako lep auto, možda najveće remek delo Djordjeta Djudjara. Izvorni model od kojeg se posle razvlila Thema, SAAB 9000... Odlična prodaja u Nemačkoj, Švajcarskoj...Inače izuzetno udobno vozilo, imao sam je na raspolaganju godinu dana dok sam bio "drmator" u jednoj sada propaloj državnoj firmi...sa uživanjem mi je poslužila. I ako je "moja" imala samo 1.6 (najslabiji model od 84 konja), mogu da zamislim kako li tek ide ova injektovana i pritisnuta turbinom mašina od 2 litra. Inače to vozilo u varijanti od 1.6 bilo je teško samo 1150 kila! Koliko se sećam, ona bi trebala da ima 155 konja, da ubrzava 8,5 sec do 100 i ladno da jurca 210! U zdravlje da se navozaš! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted October 2, 2011 Ovo izgleda jako dobro.....samo da nemaš nikakvih problema sa motorom i sve će biti ok! :unworthy: Stoga ti želim mnogo prevezenih km sa ovim autom!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 2, 2011 Svaka cast za auto! Kao mali najvise sam voleo krome,tempre,tipa,obozavam i danas kromu,ristajling tvog modela,ali i ova je fest.Svaka cast na izobru,treba naci nesto tako,dobro ocuvano i sa toliko opreme.Kod mene lik u kraju prodaje 93god 2.5td,ali ova tvoja je 2 puta bolja.Svaka cast jos jednom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasconis 0 Posted October 2, 2011 Jako lep auto, možda najveće remek delo Djordjeta Djudjara. Izvorni model od kojeg se posle razvlila Thema, SAAB 9000... Odlična prodaja u Nemačkoj, Švajcarskoj...Inače izuzetno udobno vozilo, imao sam je na raspolaganju godinu dana dok sam bio "drmator" u jednoj sada propaloj državnoj firmi...sa uživanjem mi je poslužila. I ako je "moja" imala samo 1.6 (najslabiji model od 84 konja), mogu da zamislim kako li tek ide ova injektovana i pritisnuta turbinom mašina od 2 litra. Inače to vozilo u varijanti od 1.6 bilo je teško samo 1150 kila! Koliko se sećam, ona bi trebala da ima 155 konja, da ubrzava 8,5 sec do 100 i ladno da jurca 210! U zdravlje da se navozaš! Hvala. hvala, da vam se vrati...Svaka cast za auto! Kao mali najvise sam voleo krome,tempre,tipa,obozavam i danas kromu,ristajling tvog modela,ali i ova je fest.Svaka cast na izobru,treba naci nesto tako,dobro ocuvano i sa toliko opreme.Kod mene lik u kraju prodaje 93god 2.5td,ali ova tvoja je 2 puta bolja.Svaka cast jos jednom.Hvala puno na lepim zeljama...Ovo izgleda jako dobro.....samo da nemaš nikakvih problema sa motorom i sve će biti ok! :unworthy: Stoga ti želim mnogo prevezenih km sa ovim autom!!!nadam se, hvala na lepim zeljama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasha 0 Posted October 3, 2011 'bratu blizancu' zelim dobrodoslicu! I nemoj da se sekiras, nije to toliko komplikovano kao sto se cini. pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasconis 0 Posted October 3, 2011 Tooo brateee, hvala... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djuragin 0 Posted October 3, 2011 dole u Turskoj u Antaliji samo ovakve nabudzene cepaju...samo nekako drugacije nose ime... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Citizen_Kane 0 Posted October 4, 2011 Nek je sa srecom i da te dugo sluzi,i ja sam vlasnik jedne turbo lepotice,i mogu ti reci da za ove tri godine nisam imao ama bas nikakvih problema,redovna zamena ulja i filtera i sluzi me odlicno.Uskoro dolazi vreme za jos jedan takav redovan servis i nove zimske gumice i teram dalje.Bogovski auto nema sta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted October 4, 2011 idi bre, za te pare si mogao kupiti golfa jedinicu dizel šala, auto je odličan, da se nauživaš vozeći ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasconis 0 Posted October 4, 2011 Nek je sa srecom i da te dugo sluzi,i ja sam vlasnik jedne turbo lepotice,i mogu ti reci da za ove tri godine nisam imao ama bas nikakvih problema,redovna zamena ulja i filtera i sluzi me odlicno.Uskoro dolazi vreme za jos jedan takav redovan servis i nove zimske gumice i teram dalje.Bogovski auto nema sta. hvala Kane.....nego, jos zevam po motoru pa ne mogu nikako naci termodavac za merac temperature na instrument tabli, ne vidim ga nigde na bloku, znas li gde se nalazi (ventilator se normalno ukljucuje)???...i klima me muci, jos uvek ne znam kako se podesava grjanje ili hladjenje kabine, ono HEAT je valjda grejanje ali sta je FLOOR i BI-Vent...spoljnu mi stalno pokazuje na 50c, a regulacija unutrasnje radi, od Low do 30-tak stepeni mada ne menja temperaturu duvanja...jbg, posle Sierre ovo je kao Space Shutle...ako hoces, ostavi mi broj da te nazovenm da bi mi objasnio jos neke stvari ...hvala jos jednbom na lepim zeljama, pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasha 0 Posted October 4, 2011 nisam neki majstor ali pogledaj termodavac na kucistu termostata, a ovo floor, bi-vent... su pravci duvanja ventilatora &floor - patos, .... Quote Share this post Link to post Share on other sites