Jump to content
FAS Goran
sasconis

Evo i mene i moje Cromice Turbašice...

Recommended Posts

Dragi prijatelji, evo i ja udjoh u familiju Fiat i to ni manje ni vise nego Cromom 2.0 i.e Turbo...

Verovali ili ne, utopio sam opasno Sierru iz '84 i za iste pare kupio ovog lepotana, doduse neregistrovanog ali bice i to za neki dan. Do sada sam uvek bezao od komplikovanijih motora i automobila (Ascona, Omega, Commodore, Sierra) i mozete zamisliti moje zaprepascenje kad sam shvatio kakvu sam zver kupio i koliko je to komplikovana macina u odnosi na predhodne!...ali valjda cu se vec nekako nauciti.

Kao sto vidite, oprema je extra...ABS, koza, klima, grejaci svega i svacega, sve na struju pa i poklopac rezervoara....ludiloooo...pozdrav, i uskoro stizu i prva pitanja (jer, za 770e sigurno ne sljaka bas sve kao iz radnje, na moju zalost)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako lep auto, možda najveće remek delo Djordjeta Djudjara. Izvorni model od kojeg se posle razvlila Thema, SAAB 9000... Odlična prodaja u Nemačkoj, Švajcarskoj...

Inače izuzetno udobno vozilo, imao sam je na raspolaganju godinu dana dok sam bio "drmator" u jednoj sada propaloj državnoj firmi...sa uživanjem mi je poslužila. I ako je "moja" imala samo 1.6 (najslabiji model od 84 konja), mogu da zamislim kako li tek ide ova injektovana i pritisnuta turbinom mašina od 2 litra. Inače to vozilo u varijanti od 1.6 bilo je teško samo 1150 kila! Koliko se sećam, ona bi trebala da ima 155 konja, da ubrzava 8,5 sec do 100 i ladno da jurca 210! U zdravlje da se navozaš! thumbup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo izgleda jako dobro.....samo da nemaš nikakvih problema sa motorom i sve će biti ok! :unworthy: :unworthy: :unworthy:

Stoga ti želim mnogo prevezenih km sa ovim autom!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast za auto! Kao mali najvise sam voleo krome,tempre,tipa,obozavam i danas kromu,ristajling tvog modela,ali i ova je fest.

Svaka cast na izobru,treba naci nesto tako,dobro ocuvano i sa toliko opreme.

Kod mene lik u kraju prodaje 93god 2.5td,ali ova tvoja je 2 puta bolja.

Svaka cast jos jednom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako lep auto, možda najveće remek delo Djordjeta Djudjara. Izvorni model od kojeg se posle razvlila Thema, SAAB 9000... Odlična prodaja u Nemačkoj, Švajcarskoj...

Inače izuzetno udobno vozilo, imao sam je na raspolaganju godinu dana dok sam bio "drmator" u jednoj sada propaloj državnoj firmi...sa uživanjem mi je poslužila. I ako je "moja" imala samo 1.6 (najslabiji model od 84 konja), mogu da zamislim kako li tek ide ova injektovana i pritisnuta turbinom mašina od 2 litra. Inače to vozilo u varijanti od 1.6 bilo je teško samo 1150 kila! Koliko se sećam, ona bi trebala da ima 155 konja, da ubrzava 8,5 sec do 100 i ladno da jurca 210! U zdravlje da se navozaš! thumbup.gif

Hvala. hvala, da vam se vrati...

Svaka cast za auto! Kao mali najvise sam voleo krome,tempre,tipa,obozavam i danas kromu,ristajling tvog modela,ali i ova je fest.

Svaka cast na izobru,treba naci nesto tako,dobro ocuvano i sa toliko opreme.

Kod mene lik u kraju prodaje 93god 2.5td,ali ova tvoja je 2 puta bolja.

Svaka cast jos jednom.

Hvala puno na lepim zeljama...

Ovo izgleda jako dobro.....samo da nemaš nikakvih problema sa motorom i sve će biti ok! :unworthy: :unworthy: :unworthy:

Stoga ti želim mnogo prevezenih km sa ovim autom!!!

nadam se, hvala na lepim zeljama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

'bratu blizancu' zelim dobrodoslicu! I nemoj da se sekiras, nije to toliko komplikovano kao sto se cini. pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek je sa srecom i da te dugo sluzi,i ja sam vlasnik jedne turbo lepotice,i mogu ti reci da za ove tri godine nisam imao ama bas nikakvih problema,redovna zamena ulja i filtera i sluzi me odlicno.Uskoro dolazi vreme za jos jedan takav redovan servis i nove zimske gumice i teram dalje.Bogovski auto nema sta. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

idi bre, za te pare si mogao kupiti golfa jedinicu dizel :lol:

šala, auto je odličan, da se nauživaš vozeći ga :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek je sa srecom i da te dugo sluzi,i ja sam vlasnik jedne turbo lepotice,i mogu ti reci da za ove tri godine nisam imao ama bas nikakvih problema,redovna zamena ulja i filtera i sluzi me odlicno.Uskoro dolazi vreme za jos jedan takav redovan servis i nove zimske gumice i teram dalje.Bogovski auto nema sta. :thumbsup:

hvala Kane.....nego, jos zevam po motoru pa ne mogu nikako naci termodavac za merac temperature na instrument tabli, ne vidim ga nigde na bloku, znas li gde se nalazi (ventilator se normalno ukljucuje)???...i klima me muci, jos uvek ne znam kako se podesava grjanje ili hladjenje kabine, ono HEAT je valjda grejanje ali sta je FLOOR i BI-Vent...spoljnu mi stalno pokazuje na 50c, a regulacija unutrasnje radi, od Low do 30-tak stepeni mada ne menja temperaturu duvanja...jbg, posle Sierre ovo je kao Space Shutle...ako hoces, ostavi mi broj da te nazovenm da bi mi objasnio jos neke stvari ...hvala jos jednbom na lepim zeljama, pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam neki majstor ali pogledaj termodavac na kucistu termostata, a ovo floor, bi-vent... su pravci duvanja ventilatora &floor - patos, ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...