Jump to content
FAS Goran

sasconis

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About sasconis

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 06/08/1965

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis
  • Interests
    sve i svasta...

Contact Methods

  • Yahoo
    sasa_veselic
  • Skype
    sasconis

Previous Fields

  • Garage
    Croma 2.0 i.e Turbo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prijatelji, posto sam cvrsto resio da ne prepravljam instalaciju za seqvent uredjaj, a s obzirom da je postojeci rasprsivac ne adekvatan, molim vas da ko zna, kaze mi gde bih mogao da nadjem/kupim rasprsivac za turbo motore....
  2. Nista nije dirano od kako sam ga kupio pre mesec dana. Posumnjao sam u filter gasnog ventila (LandiRenzo), otvorih ga kad u ventilu nema membrane filtera. Moguce je da sva prljavstina zavrsava u isparivacu. A on je smesten na jedino mogucem mestu kao sto vidis. Ako kazes da je deblji, da li to znaci da mozda odgovara? Ja sam do sada koristio na Opelima i Fordovima uglavnom Voltrane (?!?), Lovato i LandiRenzo ali su svi bili manje zapremine sigurno, iako su bili u pitanju motori od 2,5 i 2,0L (Senator i Sierra) sa karburatorom. Ovo je ipak ozbiljniji auto...Nisam mogao da vidim koji je proizvodjac...Ipak predlazes da odem kod "pravog"majstora za plin, a?...pozdrav
  3. evo, konacno sam uspeo da slikam kako tako ovaj rasprsivac, i...koji je ovo model i da li zadovoljava potrebe motora, mislim da li je SUPER ili TURBO, sta kazu majstori???
  4. A sto se tice potrosnje na ovom skarabudzenom deviceu, ne mogu da se pozalim, u dva navrata u gradu na 22L (1500dindzi), terao je do 170-175 prdjenoh Km...napominjem, samo grad. Snaga kaju isporucuje do tih 3000 rpm, je sasvim dovoljna i za "cupanja" u gradskim guzvama, ali neprijatno je kad se zaboravim a on naglo izgubi snagu preko 3000 rpm...Cuo sam da postoje rasprsivaci za Turbo, kao nisu Sequent nego imaju trece crevo veceg promera pa me interesuje da li bi to "pilo vodu"...?Poenta je da ne zelim da ulazem u Sequent (za te pare imam jos jednu ovakvu Cromu), a da se vozim, a ne trkam sa ovim autom...?...pozdrav i hvala na strpljenju
  5. A koliko bi orijentaciono kostao uredjaj za Cromu 2.0i.e Turbo '90god????....Kupio sam je sa nekim "priveznim" uredjajem (imas fotke kod mene), koji radi samo do 3000rpm, posle prc!
  6. Dragi prijatelji forumasi...evo, polako ulazim u sustinu ovog automobila, otklanjam sitne nedostatke sa dosta uspeha, ali jedan problem me dovodi stalno u dilemu koga da poslusam. Naime, moja Croma Turbo je dosla sa ugradjenim plinskim uredjajem koji nije sekventni nego neko dosta obicno/jednostavno resenje. Tri creva iz rasprsivaca idu u prsten/adapter ispred komore injectiona, auto pali redovno na benzin i posle 2000rpm automatski prebacuje na plin. Radi stabilno, vuce linearno sve do 3000 rpm kada naglo gubi snagu, kao da u tom trenutku prestaje dotok gasa. Popustim li pedalu gasa i padne ispod 3000rpm, opet radi normalno, kao da mu je tu neka blokada?!?...Jedan majstor kaze, prljav rasprsivac,...drugi, sistem nije uradjen za turbo varijantu,...treci misli da samo nije pravilno podesen,.... STA VI MISLITE, sutra cu slikati motor pa cu sve ovo potkrepiti i slikama.... Pozdrav
  7. hvala Kane.....nego, jos zevam po motoru pa ne mogu nikako naci termodavac za merac temperature na instrument tabli, ne vidim ga nigde na bloku, znas li gde se nalazi (ventilator se normalno ukljucuje)???...i klima me muci, jos uvek ne znam kako se podesava grjanje ili hladjenje kabine, ono HEAT je valjda grejanje ali sta je FLOOR i BI-Vent...spoljnu mi stalno pokazuje na 50c, a regulacija unutrasnje radi, od Low do 30-tak stepeni mada ne menja temperaturu duvanja...jbg, posle Sierre ovo je kao Space Shutle...ako hoces, ostavi mi broj da te nazovenm da bi mi objasnio jos neke stvari ...hvala jos jednbom na lepim zeljama, pozdrav
  8. Kao sto sam naslov kaze, ne mogu nikako da pronadjem temperaturni senzor na bloku motora Crome 2.0i.e Turbo? Napominjem da se ventilator ukljucuje u radu ali nemam nikakvu kontrolu temperature rashladne tecnosti na instrument tabli, tj. stalno stoji na 50C...
  9. Hvala. hvala, da vam se vrati... Hvala puno na lepim zeljama... nadam se, hvala na lepim zeljama...
  10. Posedujem Cromu sa automatskom klimom, ali sta god da ukljucim, izduvava istu temperaturu mada menja brzine ventilatora. Sta znace Tasteri na panelu - heat (valjda grejanje), Bi-Vent, floor......drugo, gde se na bloku nalazi sonda davaca temperature za instrument merenja rashladne tecnosti (kada auto radi, temperatura ne prelazi 60 stepeni a ventilator se normalno ukljucuje i iskljucuje)...ima jos tri-cetiri problemcica ali prvo ovo da sredim....hvala velikooo unapred
  11. Dragi prijatelji, evo i ja udjoh u familiju Fiat i to ni manje ni vise nego Cromom 2.0 i.e Turbo... Verovali ili ne, utopio sam opasno Sierru iz '84 i za iste pare kupio ovog lepotana, doduse neregistrovanog ali bice i to za neki dan. Do sada sam uvek bezao od komplikovanijih motora i automobila (Ascona, Omega, Commodore, Sierra) i mozete zamisliti moje zaprepascenje kad sam shvatio kakvu sam zver kupio i koliko je to komplikovana macina u odnosi na predhodne!...ali valjda cu se vec nekako nauciti. Kao sto vidite, oprema je extra...ABS, koza, klima, grejaci svega i svacega, sve na struju pa i poklopac rezervoara....ludiloooo...pozdrav, i uskoro stizu i prva pitanja (jer, za 770e sigurno ne sljaka bas sve kao iz radnje, na moju zalost)...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...