FantomX 5 Posted July 26, 2011 Cao drustvo, preslo se i prvih 10k km (9500 tacnije) pa mi je vreme da radim mali servis...Ono sto me interesuje (nisam uspeo da nadjem pretrazivanjem), sta je sve potrebno za mali servis... Kontam da ce mi reci u radnji, majstor mi rece preko telefona, al' sramota me opet da ga zovem. Sve cega se secam je da ne kupujem ponovo Selenia ulje, vec neko drugo, LX, VX, 'bem li ga, rece mi kad odem u AP-Sport po delove da ga zovnem da mi kaze...Dakle, prvo pitanje:Sta sve kupujem za mali servis ?Drugo:Koliko je pametno staviti to neko drugo ulje, a ne Seleniu Gold koju smo stavili kad smo radili veliki servis? Napomenuo mi je da ce mi u AP sportu reci da je to gusto vise nego sto treba za JTD motor (euro 3), ali da uzmem njega...:wave: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 26, 2011 Selenia Turbo Diesel ili npr. Shell Helix Plus 10w-40 4,5 litre, filter ulja, vazduha, goriva i filer klime. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted July 26, 2011 alo... kakva Selenia Gold to je za benzinske motore ko ti je to rekao da sipas?Tebi treba selenia WR ili turbo dizel Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted July 26, 2011 Izvinjavam se cika Boki, pomesao sam gold i WR, posto sam gledao na sajtu delove i ulja... Martini, hvala puno, Shell Helix Plus mi je rekao, pogodio si. Ne znam samo da li je to OK, posto je u auto uvek sipana bila Selenia (mada ako majstor kaze da uzmem Shell, onda je ok), kaze da je dobro ulje a jeftinije je ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 26, 2011 Slobodno možeš i Shell...Fiat preporučuje Seleniu jer kao i svaki drugi proizvođač automobila ima ugovor sa nekom od tih kompanija. Ako hoćeš Seleniu, onda WR...mada može i TD, ali bolje WR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 27, 2011 (edited) E bre Fantome, nemoj da cepidlačiš, nego pravac u TiM servis na primer, daš ključeve i ne misliš - ja tako radim i nema problema! I kada ćeš više da čipuješ tu tvoju makinu? Ja sam trenutno u pečalbi, čim se vratim menjam plivajući zamajac i idem u neku proverenu čip tjuning kuću (izgleda da se i žena složila ).PSJa sam zamenio ulje, tj mali servis na nekih 7000km, što je sigurno sigurno je, a i cele zime sam vozio, pa reko treba da se zameni kada krenu vrućine, što sam uradio u aprilu. Usput sam uradio i full kočnice, da ne razmišljam, a bile su zrele za zamenu. Edited July 27, 2011 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted July 28, 2011 (edited) Ti si autohipohondar Pitam samo, majstor predlozio, ja da pitam sabracu sa foruma. Kupio sam WR, kao i prosli put, 9400km sam presao.... Nivo ulja se spustio, za 3 mm, sto ce reci da ga trosi bas malo, tj, ne trosi ga. I kad sam tu vec, da pitam... Kada dam kontakt, upali se 6 kruzica i ispod pise OIL, sada ih ima 5 i pise OIL naravno... To znaci da je potrosio ovo malo ulja ? Edited July 28, 2011 by life master Quote Share this post Link to post Share on other sites
TaxistaKG 0 Posted August 23, 2011 (edited) Zamenio sam ga pre mesec ipo dana kad sam menjao ulje. Pre par dana sam opet menjao ulje, filter ulja i vazduha, ali sam skroz zaboravio na taj filter za naftu (jbg, nikad nisam vozio dizela pa sam mehanički uzeo samo ove tri stvari). Znači, prešao sam sa njim oko 12.000km. Koliki je njegov interval? HvalaZaboravih da napišem da sam sipao isključivo evrodizel, ali od tih 12.000km, jedno 10.000km je od švercera, i od italijana, bugara, turaka, naših, cg, hrv, slovenaca...dok čekaju da carine robu, pa pretakanje, za 0,8 evra, ali isključivo iz par godina starih šlepera, u prevodu, evrodizel 100% ali ne znam da lije ili koliko je prljaviji od onog sa pumpi.Opet hvala Edited August 24, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
petar91 0 Posted August 23, 2011 mijenjaj ga kad god radis servis na autu(zamjena ulja i svih filtera ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted August 24, 2011 10 000 km, kad i mali servis!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted August 24, 2011 ja menjam filter na 20 000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 24, 2011 Ljudi ja na mom Bravu 1.9 td 100 radim mali servis na 5000 km, sipam Shell Helix ulje i menjam sve filtere tada, filter ulja, filter vazduha, filter nafte, i filter klime, svaki mali servis radim sam pa mi se isplati da ga radim tako cesto, a i sigurnije mi. Jednom sam samo zaboravio da zamenim filter nafte i desilo mi se da je zimi tj tacno za novu godinu auto izgubio snagu, ja stisnem gas a on usporava, vratim u nizu on jos vise uspori sve dok ne stanem, i onda nema snage da krenem, ja ugasim pa upalim on ponovo nekih 300-400 metara vuce i opet gubi snagu, tad se dovucem do kuce zamenim i taj filter, kad auto kao chipovan, verovatno je gorivo bilo veoma prljavo, pa se natalozilo u filteru i lakse zaledilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 24, 2011 Ti bespotrebno bacaš pare. Na 10 000km je sasvim dovoljno da se radi servis. Jedino ako prelaziš 5000km godišnje onda ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
TaxistaKG 0 Posted August 24, 2011 Ljudi ja na mom Bravu 1.9 td 100 radim mali servis na 5000 km, sipam Shell Helix ulje i menjam sve filtere tada, filter ulja, filter vazduha, filter nafte, i filter klime, svaki mali servis radim sam pa mi se isplati da ga radim tako cesto, a i sigurnije mi. Jednom sam samo zaboravio da zamenim filter nafte i desilo mi se da je zimi tj tacno za novu godinu auto izgubio snagu, ja stisnem gas a on usporava, vratim u nizu on jos vise uspori sve dok ne stanem, i onda nema snage da krenem, ja ugasim pa upalim on ponovo nekih 300-400 metara vuce i opet gubi snagu, tad se dovucem do kuce zamenim i taj filter, kad auto kao chipovan, verovatno je gorivo bilo veoma prljavo, pa se natalozilo u filteru i lakse zaledilo.kad rešiš da ga prodaš, javi se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 24, 2011 hahahah, inace me u zadnjih nedelju dana troje ljudi vec cimalo da prodam, ali nemam para da dodam za nista novije, mada mozda i prodam pa sacekam da uleti nesto, posto necu ostati bez auta imam jedan u rezervi.Ti bespotrebno bacaš pare. Na 10 000km je sasvim dovoljno da se radi servis. Jedino ako prelaziš 5000km godišnje onda ok pa sa tim autom prelazim oko 10000 godisnje, mozda malo vise a ruke ne placam, a i ulje dobijam po nizoj ceni, i ne moze da steti moze samo da valja. Quote Share this post Link to post Share on other sites