nemmen 0 Posted August 3, 2011 momci moze li savet za problem sa paljenjem za bravo 1.6 benzin - problem se desava povremeno (poceo je pre 10ak dana) i manifestuje se konstantnim verglanjem...sve lampice se upale,pumpa odradi (proverena je i dovodi gorivo) i nakon toga samo vergla. Skidao sam kleme i proveravao kablove, i nakon toga upali. Znaci sacekam par min posle skidanja klema i radi. Voleo bih da dobijem neke smernice da me ne rade majstori,svega sam se nagledao ...-svecice pregledane skoro u servisu na vidikovcu i konstatovano da su ok (nisam ih menjao bar 30km da li treba?)-pumpa za benzin radi-kablovi deluju ok-ne primecujem razliku u voznji-pre ove manifestacije sam vozio 2meseca sa greskom u vezi za katalizatorom hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 3, 2011 Prvo treba utvrditi sta je problem "nagrubo".Prva stvar je proveriti da li svecice tada bacaju varnicu a druga stvar je videti da li dizne bacaju gorivo.Verovatno mu nesto fali ako se ne javlja nikako kada vergla.Kada se to utvrdi onda mozemo nagadjati u sitna crevca. Ps:da ti mozda ne ostane da svetli kljuc na instrument tabli ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemmen 0 Posted August 3, 2011 ne,kljuc se javi samo za trenutak posle se sve lampice pogase osim one za proveru motornih funkcija (ona treperi a pre je bila konstantna zbog te greske sa katalizatorom)sutra idem na ocitavanje greske Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 3, 2011 Tako je i najbolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 3, 2011 Dijagnostika!Mozda je problem do senzora mrtve tacke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miša-niš 0 Posted January 3, 2013 (edited) Ljudi,veoma sam nov ovde ali problem ne bira ni mesto ni vreme.Imam Bravo 1.4 1997godiste i pre neki dan (bas pre nego da sam se uputio na kraci put) auto jednostavno nije hteo da upali. Ma ni da zavergla. Sa prijateljem i kablovima spojim se na njegov akumulator od citavih 100A (moj je 45A Varta) medjutim jedino poboljsanje je bilo u tom verglanju...Kupim nov akumulator ali i dalje se sve svelo samo na tom verglanju. Od paljenja ni traga ni glasa. Moram da napomenem da mi u isto vreme prestala da radi centralna brava i povremeno mi se pali alarm 20-ak sekundi (kao da auto detektuje kradju) i zbog svega toga kao da iskljucuje dovod goriva.Mnogo toga mi ovako kao laiku govori da mi mozda alarm pravi celu zbrku.Dok se ne vratim kuci sa puta sta mi valja ciniti (osim slepovanja do majstora) .Unapred zahvalan Edited January 3, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 3, 2013 Najverovatnije da ti taj alarm pravi zbrku, probaj njega da ugasis tj otkacis pa vidi onda, neki alarmi cak imaju i reset dugme kad zaglupe stisnes i on se resetuje i radi opet ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gliga0312 0 Posted April 17, 2013 Pozdrav!Nadam se da mi neko moze pomoci.imam fiat brava 1.4 12v.od pre nekoliko dana imam jedan problem.naime,automobil kad je hladan upali normalno.posle pola sata voznje kada pokusam odmah da ga upalim ponasa se kao da je akumulator prazan i nece da upali(premostim kablove sa drugog auta i upali).ostavim ga 1-2 sata da se ohladi i upali bez problema.pomislio sam da je akumulator i kupim novi,ali opet ista stuacija,posle voznje nece odmah da upali kao da se isprazni akumulator.vozio sam ga kod majstora koji je ispitao alternator i kaze da je ispravan i da nije do njega.jel imao neko slican problem?sta bi moglo da bude u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 17, 2013 senzor radilice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovans 0 Posted August 1, 2014 (edited) Auto se u voznji jednostavno samo ugasi i nece da upali, ili kada ga ugasim ponekada nege da upali dok se malo ne ohladi. Dijagnostika je pokazala -senzor broja okretaja radilice- (senzor radilice). Kupim nov senzor radilice (FACET marka, made in Italy) i zamenim ga. Pri paljenju pokazivao je znake da ce upaliti ali je prestao i to. Vratim stari senzor radilice i auto upali lepo. Obrisem od ulja novi senzor, montiram ga i auto lepo upali (lepo radi i na benzinu i na plinu) 20-30 sec, i nakon toga pocne da trokira (i na benzinu i na plinu) i ugasi se i nema sanse da se upali. Vratim stari senzor radilice i auto upali lepo. - Da li senzor treba da bude vlazan od ulja ? Senzor se nalazi na zadnjem delu bloka motora ispod anasera (nije ni na zamajcu ni kod remenice zupcatog kaisa)?- Da li je novi senzor radilice neispravan i zbog toga se auto ugasi kada se senzor navlazi od ulja? Ili je moguce nesto drugo?- Cudno je da sa starim senzorom radi a sa novim nece? Edited August 1, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovans 0 Posted August 1, 2014 (edited) Malo slika : Inace, senzor se veoma jednostavno menja ali je dosta nepristupacno. Od gore moze da se menja tako sto se skine plasticni poklopac od releja iza monopionta da bih se napravilo prostora, kako bih se zavukla cela ruka do ramena. Tada odvrnuti toreks kljucem vijak (pronaci ga napipavanjem) i senzor se samo izvuce. Dzek senzora je takodje nepristupacan. I muski i zenski el.prikljucak bez rastavljanja povuci na dole kako bih se izvukao iz metalnog nosaca i onda rastaviti el.prikljucke. Sva montaza obrnutim redosledom. Edited August 1, 2014 by Jovans Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovans 0 Posted August 1, 2014 (edited) Da dodam neke nove informacije, posto mi jos uvek niko ne odgovara na pitanja. Senzor treba da se kupa u ulju na ovom tipu motora (postoje suvi i oni koji se kupaju u ulju, zavisno od konstrukcije motora).Moj novi senzor se ne gasi zbog toga sto se ovlazi od ulja vec kada se zagreje prestane sa funkcijom (skidao sam ga sa auta, sacekao da se malo ohladi i bez brisanja ulja vratio).Novi senzor radi losije nego stari i motor se uvek ugasi kada dostigne radnu temperaturu. Sa starim senzorom se ne gasi kada dostigne radnu temperaturu, tek ponekad.Da li je u ovoj situaciji sigurno senzor radilice neispravan, i novi i stari, ili nesto drugo stvara probleme ?U slucaju da je i novi senzor neispravan sta raditi posto trgovina ne prihvata reklamaciju i smatraju da je ispravan (kazu da je kod mene u startu nesto drugo neispravno i izmerili su ispred mene sa unimerom 900 oma na senzoru, mada sam kazao da ce pokazivati da je ispravan i da je problem kada se zagreje jer tada ne vrsi funkciju). Edited August 1, 2014 by Jovans Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 2, 2014 (edited) Svi simptomi ukazuju da je do senzora.Malo je cudno da taj novi zeza ali nije nemoguce.Jesi probao da ga meris omski kada se zagreje i nece da upali,mozda tada pokaze neku razliku...?Konektor si pretpostavljam proverio da ne gubi na njemu kontakt...Jesu li senzori identicni po velicini to jest duzini posto je razmak izmedju vrha senzora i magnetnih polova koji prolaze iznad njega vrlo bitan za pravilno indukovanje impulsa? Edited August 2, 2014 by tox Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovans 0 Posted August 2, 2014 (edited) Bio sam u servis, ugradili su mi istu marku senzora i auto za sada radi. Radio je tamo dosta dugo da se dobro zagreje, a onda smo ga i ugasili na 10 min jer tada podigne temperaturu motora za jos par stepeni i upalio je bez problema. Videcemo tokom vremena kako se ponasa, da li ce stvarati probleme.Hteo sam da ga merim omski i kada je hladan i kada je zagrejan (kada nece da pali), ali nisam imao unimer. Mada me to najvise i zanimalo, otpor kada je zagrejan.Sto se tice konektora ne znam kako mislis da ga proveravam, ali juce sam min 8 puta rotirao stari i novi senzor, a prekjuce isto tako (mozda i 10 puta), i uvek se isto ponasa. Novi kada se zagreje (cak se motor ni ne zagreje toliko da ukljuci ventilator hladnjaka) auto se ugasi.Dimenzije senzora sam detaljno uporedjivao sublerom kao i duzine izmedju nalegajuce povrsine senzora na blok motora i metalnog vrha senzora. Sve je identicno.Danas sam presao oko 50 km na otvoreno i parkirao auto ispred kuce na 10-15 min. Krenuo u servis da ispitamo da li se radi o senzoru i auto nece da upali. Sipao sam 2 litre hladne vode na senzor (po preporuci servisera posto mi je to savetovao kada smo se dogovarali za vreme dolaska u servis), i auto je upalio kao mina bez cekanja da se ohladi motor. Definitivno je novi senzor neipravan i sada se pojavljuje novi problem. U prodavnici u kojoj je kupljen senzor, ponovo sam bio da ga reklamiram i kazu "ponovo ti ?". Reko "kako ponovo ja ? Senzor je definitivno neipravan i kada je hladan dobro radi, ali kada se zagreje ne vrsi funkciju i auto se ugasi. Mogli ste juce da mi date drugi senzor da probam." A drugi prodavac odgovara i to ispred 5-6 kupaca koji cekaju na red: "mogli smo da ti damo i dva senzora i jos da zaradis". U tom trenutku ostavio sam im senzor na stolu sa porukom "znate ko sam, sta sam i gde radim, evo vam senzor pa ga ispitujte i ako ustanovite da je neispravan javite mi". Ovakvo ponasanje trgovca je nevidjeno. Sta predlazete ? Edited August 2, 2014 by Jovans Quote Share this post Link to post Share on other sites
Imladja 0 Posted January 24, 2015 Brava 1.2, 16v, 2001godiste, benzin-gas , hladan pali i vergla bez problema. Nakon voznje i to recimo nekih pola sata, odnosno kada se ugreje, pri ponovnom startovanju slabo vergla i ne moze da upali , kao da je prazan akumulator. Kada se ohladi , nakon 20-ak minuta opet vergla i pali bez problema. Anlaser servisirao-isto, stavio drugi-isto. Akumulator proveravao , kazu da je OK. Napomena: pre ovog problema radio sam mu glavu i zamenio malu radilicu. Sta je uzrok i koje je resenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzoniejbre 0 Posted February 14, 2015 Cao! Pozdrav svima . Imam fiat brava 1.4 12v i trosi ko blesav e sad nisam ga probao na otvorenom putu po gradu trosi vise od 10 jel ima neko iskustva sa tim ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted February 14, 2015 Kad si menjao svecice, dizne kakve su ti. Servis kad je radjen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
2FAST4U 5 Posted September 25, 2015 Pozdrav svima, da ne otvaram novu temu, problem je sličan. Naime.Bravo 1.4 12v 97, neće da zavergla uopšte, kao mrtav. Kada dam kontakt na prvi zub ključa sve se normalno popali i pogasi na tabli, ali kad treba da zavergla na drugi okret ključa ništa, apsolutno ništa.Akumulator je ok (svetla i sve što mogu da upalim sija i radi normalno), instalacije takođe, probao preko kablova sa drugog auta isto ništa, na kraju upalio na gurku posle 2 metra bez problema. Posle još jednom na gurku, sledeća 2 puta normalno na ključ.Ono na šta ja sumnjam je ili bravica ključa, ili na alnaseru onaj el.magnet (ne znam kako se zove taj sklop koji daje napon na alnaser po komandi ključa).Da li je neko imao sličan ili isti problem? Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted September 25, 2015 Verovatno ti je stradao ulozak brave! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted January 19, 2016 meni se danas ugasi bravo i nema ni da mrdne kao mrtav aku ali nije, na gurku upalio i tako dotero kuci kad sam stigo kuci servo ulje negde izaslo ne znam kako ali bas dosta je izaslo? i kad smotam do blokade cuje se jak zvuk kao pisti tako nesto? inace auto mi na benzinu ima nemiran rad ne prima gas dok na plinu radi ok? je l senzor radilice i gde se nalazi na 1.6? 1996 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Admir 0 Posted January 18, 2017 (edited) Imam problema sa fiat brava 1.4 12v Naime, hladan Pali Kao Lud al CIM se ugrije ne moze ni da zavergla kao da je prazan akumulator. Kad stoji u mjestu i kad se ugrije pali. Auto je 1996. Edited January 19, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihajlo F 0 Posted January 18, 2017 Jeste alnaser, i ja sam imao sličan problem. Odneo sam ga na remont i sad super pali Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted January 18, 2017 Četkice verovatno na anlaseru, probaj da ga čukneš kad je zagrejan pa vidi ako oće da upali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Admir 0 Posted January 18, 2017 Hvala na brzom odg ija sam sumljao u to al nisam bio sto posto siguran hvala jos jednom uradicu pa javim stamje bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites