Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Povratak Kubice?

Recommended Posts

Još jedan dobar video koji nam govori par stvari nakon vožnje:

  • kako je došlo do toga da od ove firme Kubica iznajmi BMW M4?
  • koliko krugova je napravljeno?
  • kakav je M4 u pitanju (koliko je promenjen u odnosu na fabrički)?
  • u kakvom je stanju auto nakon F1 vozača?

Kubica je prvo otišao u jednu drugu firmu koja takođe iznajmljuje automobile za vožnju po Nirburgringu, ali su mu oni tražili da sa njim u autu obavezno bude njihov čovek, odnosno instruktor. Iako Kubica nije poznavao stazu osim preko simulatora, njemu se to uslovljavanje sa obaveznim instruktorom nije svidelo, tako da je onda došao kod ove firme. E sad...vidite da je i ovde sa njim u autu bio čovek koji je i snimio video, ali to nije bio nikakav uslov, već je on sam to prihvatio u tom jednom krugu sa snimanjem.

BMW M4 koji je iznajmio ima na satu malo više od 81.000 kilometara. Ova kompanija ga je kupila kad je imao 50.000 km, tako da je poslednjih malo više od 30.000 kilometara prešao isključivo na stazi kao auto za iznajmljivanje na Nirburgringu. Motor je fabrički (3.0 šestak sa dva turba) S55, nije ništa dirano, niti čipovano.

 

Posle prvih 6 krugova koje je sam odvezao, Kubica je zatražio da sa njim sedne čovek iz firme (od koje je iznajmio auto) kako bi mu ukazao na eventualno par krivina gde bi mogao bolje da prođe. Prvi set poluslikova je bio gotov posle 20 krugova. Snimak gore  je napravljen u 16. krugu, tj. kad je taj prvi set guma faktički već bio pri kraju. Posle 20. kruga stavljene su nove gume i na njima je odvozao još 16 krugova. Robert je odvozao ukupno 36 krugova sa ovim BMW M4.

 

Prednje pločice su stavljene nove pred njegovu vožnju, i posle 36 krugova su bile potrošene 50%. Zadnje pločice su takođe stavljene nove pre nego je Kubica uzeo auto, ali su one prošle još bolje, tj. odlično. Razlog za to je vožnja bez elektronske pomoći, tako da su kočnice radile samo kad je vozač to želeo. Kad god je uključena asistencija elektronika mnogo puta u svakom krugu sama koči točkove kako bi sprečila da auto previše prokliza jer je vozač doveo auto u takvu situaciju, i tako pločice mnogo više rade i troše se.

Ležajevi sva 4 točka su stradali, tj. morali su da budu promenjeni. Obično potraju 2.000-3.000 kilometara vožnje na stazi, ali im je sada tih 36 krugova vožnje na limitu, odnosno 756 kilometara došlo glave. Za gume je već pomenuto. Difuzor zadnjeg branika, iznad samih završetaka auspuha, počeo je da se topi, što znači da su bili zagrejani kao nikada do tada.

 

12 krugova je Kubica platio 2.250 evra, tj. za ukupnih 36 krugova vožnje ovog M4 platio je malo manje od 7.000 evra:

 

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pritome kazu da od njegovih 7000e nemaju gotovo nikakvu zaradu (kada su izmenjali sve sto je istrosio), sem naravno marketinske... :)

 

Gume Nankang, zanimljivo, ali poznato je da su im slikovi ili polu-slikovi odlicni...

Plocice - Pagid, isto zanimljivo...

 

Vesanje - brutalno

Share this post


Link to post
Share on other sites

i to znaci da Robert neema pojma,sto se petlja u nesto kad nema pojma,nek ide u poljsku i neka zasadi vocnjak sa jabukama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...