Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 GT3 / RS 4.0

Recommended Posts

petrolped.jpg PetrolPed: Porsche 911 GT3 (992)

 

Porsche 911 GT3 (992) je opisan kao jedan od najboljih automobila koji su izašli iz Porsche GT divizije. Sa 510 konja iz 4.0 atmosferca sa 6 cilindara, GT3 je pravo oružje na stazi, ali kako ga je voziti na putu? Da li u takvoj uobičajenoj vožnji može da primeti napredno vešanje? Da li je ogromni zadnji spojler zaista neophodan? Da li ljudi treba da uzmu manuelac ili automatik (PDK)?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 Gold Bronze

 

Stvaranje Porschea 91 - 1.500 radnika dodiruje svaki automobil tokom dvodnevne montaže koja počinje školjkom i završava se silaskom sa linije. Pogledajte proces u ovom snimku za 911 GT3 u zlatnoj bronzanoj metalik boji iz Porsche Exclusive Manufaktur:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Porsche 911 GT3 Touring

 

4.0 atmosferac sa 6 cilindara sa manuelnim menjačem - 502KS/470Nm. Ne, ovo nije manje brz auto od GT3, već ''Touring'' znači da je isti takav minus veliki spojler pozadi i još poneki kozmetički detalj:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manthey Performance Kit za Porsche 911 GT3

 

225360-manthey 01.jpg

 

Porsche Tequipment nudi Manthey Performance Kit za aktuelni 911 GT3 model, koji donosi još bolje performanse na stazi. Porsche 911 GT3 opremljen Manthey Performance kompletom sa motorom od 510 KS, postavio je vreme kruga od 6:55.737 na stazi Nürburgring, tačnije na zahtevnoj sekciji Nordschleife. To ga čini tačno 4.19 sekundi bržim od serijskog 911 GT3 modela. Izmene su usmerene na aerodinamiku i komponente šasije. Novi Performance Kit je osmišljen u bliskoj saradnji između Porscheovih inženjera u Weissachu i stručnjaka za Nordschleife, iz Mantheyja u Meuspathu. Porsche Tequipment komponente koje su optimizovane za trkačku stazu prodaju se putem Porscheovih centara. Opsežne promene aerodinamičkih karakteristika su ono što Manthey Performance Kit za model 911 GT3 čini prepoznatljivim. Na prednjem delu automobila je ugrađen veći spojler, a preobilkovani su i aerodinamički dodaci na pragovima GT3. Zajedno sa modifikovanim elementima za vođenje vazduha na donjem delu karoserije, oni povećavaju potisnu silu na prednjoj osovini.

 

225361-manthey 02.jpg

 

Izmene na zadnjem delu automobila su još izraženije. Zadnje krilo modela 911 GT3 sa nosačima u obliku labudovog vrata je šire, a sada ima i odvojivu ivicu (Gurney). Uvećane su i krajnje ploče na krilima sa prepoznatljivim Manthey logotipima, kao i napadni ugao krila. Pera zadnjeg difuzora su produžena i sada su izrađena od polimera ojačanih ugljeničnim vlaknima. Aerodiskovi na zadnjim točkovima, koji su takođe napravljeni od CFRP-a, dodatno poboljšavaju aerodinamičku efikasnost automobila.

 

U saradnji sa kompanijom Manthey, Porsche je razvio posebne amortizere koji su podesivi u četiri smera, te se zahvaljujući tome mogu potpuno prilagoditi za upotrebu na trkačkoj stazi. Ležišta amortizera se takođe mogu podesiti u četiri različita položaja za potpuno prilagođavanje geometrije vešanja. Suptilne promene na progresivnosti opruga i njihovoj tvrdoći (10 posto više na prednjoj osovini, sedam posto manje na zadnjoj) doprinose boljim dinamičkim osobinama pri vožnji na gornjim granicama automobila, bez pravljenja kompromisa koji su neophodni kada je u pitanju svakodnevna upotrebljivost. Opcija za 911 GT3 su i lagani kovani točkovi prečnika 20 i 21-inča. Oni smanjuju masu za ukupno 7,3 kilograma. Dostupni su u Brilliant Silver, Dark Silver, Neodyme i Black bojama.

Kočnice su unapređene otpornijim čeličnim kočionim cevima, a garantuju dobar osećaj na pedali kočnice bez gubitka performansi i snage pritiska nakon dužih sesija na stazi. Kao opcija dostupne su i posebne trkače kočne pločice. Detalji poput projektora na vratima i osvetljeni štitnici pragova vrata sa logotipom Manthey pomažu u vizuelnoj personalizaciji automobila. Jedan od takvih detalja je i prepoznatljiva trakica za vuču koja je karakteristična za trkačke automobile.

 

225362-manthey 04.jpg

 

Porsche 911 GT3 sa Manthey Performance kompletom je uspeo da iskaže svoj puni potencijal na Nürburgring Nordschleifeu, tradicionalnom testnom poligonu za Porscheove sportske automobile. Sa Porscheovim fabrilkim vozačem Kévinom Estreom za volanom, ovako modifikovani GT3 je ''zatvorio'' krug dug 20.8 kilometara za 6:55,737 ili 4.19 sekundi brže od standardnog 911 GT3 modela, koji je napravljen godinu dana ranije. Oba GT3 bila su opremljena Michelin Pilot Sport Cup 2 R gumama koje predstavljaju dodatnu opremu. Vreme kruga je čak overio i notar koji je bio prisutan na licu mesta. Manthey Performance Kit iz Porsche Tequipment asortimana je sada dostupan za narudžbinu kupcima u Evropi u Porscheovim centrima, cena kreće od 37.911 evra plus lokalni PDV. Isporuke će početi na jesen 2022. godine, a slede i ostala tržišta. Garancija proizvođača na model 911 GT3 ostaje na snazi i uz ovaj komplet za poboljšanje performansi.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: 2022. Porsche 911 GT3

 

Porsche 911 GT3 je dugo bio najbolji svetski legalni ''trkač'' za javne puteve, a najnovija generacija 992 donosi nekoliko ključnih tehničkih unapređenja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 GT3 RS

 

226794-porsche 911 gt3 02.jpg

 

Dugo očekivani Porsche 911 GT3 RS nove generacije uskoro stiže. To je i zvanično potvrđeno iz Štutgarta, uz najavu da će njegova promocija biti održana 17. avgusta. Za sada je poznato da će ga pokretati 4.0 šestocilindrični motor sa više od 500KS (navodno sa 520KS).

 

226793-porsche 911 gt3 rs01.jpg

 

''Novi 911 GT3 RS je još više optimizovan za upotrebu na stazi od svojih prethodnika. Spontano reagujući, četvorolitarski, šestocilindrični bokser motor sa visokim brojem obrtaja sa približno 500KS se pokazao idealnim za upotrebu na trkama i klupskim sportskim događajima'', komentariše Andreas Preuninger, direktor GT linije modela u Porscheu. ''Zato smo se prvenstveno fokusirali na pitanja aerodinamike i šasije u razvoju novog 911 GT3 RS.'' Na slikama je prototip novog 911 GT3 RS tokom testova, a koji između ostalog ima par vertikalnih peraja sa obe strane branika radi poboljšane aerodinamike. Sa strane, automobil dobija ventilacione otvore na prednjim krilima i usis u zadnjim krilima. Što se cene tiče, ona bi u Americi trebalo da iznosi oko 200.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Techart Porsche 911 GT3

 

227149-techart 911 04.jpg

 

Nemačka tjuning kompanija Techart sada za Porsche 911 GT3 nudi novi aerodinamički paket, i to od ugljeničnih vlakana.

 

227151-techart 911 03.jpg

 

Techart navodi da je aero paket inspirisan motosportom i sastoji se od komponenti kao što su prednji spojler, prednji blatobrani (15 mm širi od standardnih blatobrana), bočni pragovi i donji zadnji panel. Svi ovi delovi su napravljeni od ugljeničnih vlakana i zamenjuju odgovarajuće fabričke komponente bez potrebe za bušenjem. Posebno se ističe novi zadnji spojler sa Techart natpisom i prepoznatljivim dizajnom.

 

227150-techart 911 02.jpg

 

Pored novih točkova, još jedna modifikacija za 911 GT3 dolazi u obliku novog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika. Postoji ventil u cevima koji se kontroliše preko dugmeta, a koji otvara ''festival zvuka'' kada se aktivira.

 

227152-techart 911 01.jpg

 

Techart ovde nudi i unutrašnje delove, što uključuje rol bar konstruisan u skladu sa FIA propisima pa sigurnosni pojas sa šest tačaka koji se prodaje u crnoj, crvenoj, zelenoj ili žutoj u zavisnosti od ukusa kupca. Na kraju, tu je i izbor novih presvlaka i Techart sportski volan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trkački Porsche 911 GT3 R

 

Porsche GT3 R 04.jpg

 

Porsche prikazuje novi trkački 911 GT3 R, sa većim motorom, boljim aerodinamičkim performansama i optimizovanim balansom vozila. Automobil će se takmičiti u GT3 kategoriji, koja je top GT kategorija u Severnoj Americi sa IMSA WeatherTech SportCar šampionatom i u Evropi sa FIA svetskim šampionatom u izdržljivosti. To znači da će automobil po prvi put biti kvalifikovan da učestvuje na 24 sata Le Mana, a to je imalo važnu ulogu u definisanju dizajna automobila.

 

Porsche GT3 R 03.jpg

 

U fokusu performansi automobila je atmosferski šestocilindrični motor. Na bazi motora 911 (992), glavno poboljšanje je u zapremini, koja je povećana za 5%, sa 3.997 cc na 4.194 cc. To mu daje maksimalnu snagu od 565 konja. Glavni razlog za rast, međutim, bio je da se opseg snage i obrtnog momenta učini upotrebljivijim kako bi odgovarao širem spektru vozača sa različitim nivoima iskustva.

 

Porsche GT3 R 02.jpg

 

Motor je smešten u zadnjem delu 911 GT3 R i nagnut je napred za 5.5 stepeni da bi se stvorilo više prostora za zadnji difuzor. Tu je i sekvencijalni šestostepeni menjač koji je izveden iz trkačkog automobila 911 GT3 Cup, a vozači biraju brzine sa polugicama iza volana.

 

Porsche GT3 R 01.jpg

 

Vešanje je takođe modifikovano, a amortizeri su KW i dizajnirani su da se lako podese. Sve je to učinjeno da se trkački automobil učini lakšim za upotrebu. Međuosovinsko rastojanje je produženo kako bi se smanjilo opterećenje zadnjih guma i poboljšala njihova konzistentnost tokom dugih trkačkih staza. Aluminijumske monoblok kočione čeljusti i diskove obezbeđuje AP (prednji diskovi 390 mm, zadnji 370 mm). Skoro svi paneli karoserije su napravljeni od karbona kako bi se smanjila težina, dok su lukovi točkova napravljeni od aramidnih vlakana. Poput pomoćnih komponenti, vozač se takođe približio sredini 911 GT3 R. To je omogućilo Porscheu da doda ergonomsko sedište i poboljšani zaštitni kavez. Kokpit ima karakteristike prvi put dokazane u drugim oblicima motosporta, kao što je 10.3-inčni ekran. ''Naš zadatak nije bio u tome da novi 911 GT3 R učinimo još bržim'', rekao je Sebastijan Golc, menadžer projekta 911 GT3 R. ''Za nas se prvenstveno radilo o tome da naši kupci mogu duže da voze trkački automobil. Ovo zahteva izdržljivost i zato smo se fokusirali pretežno na poboljšanu voznu sposobnost.'' Novi 911 GT3 R će biti spreman za trkačku sezonu 2023. i timovi kupaca iz Severne Amerike će moći da kupe automobil preko Porsche Motorsports North America po ceni od 567.210 dolara (548.340 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 GT3 RS na prvim slikama

 

227259-porsche 911 01.jpg

 

Dugo očekivani Porsche 911 GT3 RS nove generacije uskoro stiže. To je nedavno i zvanično potvrđeno iz Štutgarta, uz najavu da će njegova promocija biti održana 17. avgusta. Međutim, prve fabričke slike su već procurele u javnost, pa tajni oko izgleda više nema.

 

227260-porsche 911 02.jpg

 

Što se tehničkih detalja tiče, za sada je poznato da će ga pokretati 4.0 šestocilindrični motor sa više od 500KS (navodno sa 520KS).

 

porsche 911 003.jpg

 

''Novi 911 GT3 RS je još više optimizovan za upotrebu na stazi od svojih prethodnika. Spontano reagujući, četvorolitarski, šestocilindrični bokser motor sa visokim brojem obrtaja sa približno 500KS se pokazao idealnim za upotrebu na trkama i klupskim sportskim događajima'', komentariše Andreas Preuninger, direktor GT linije modela u Porscheu. ''Zato smo se prvenstveno fokusirali na pitanja aerodinamike i šasije u razvoju novog 911 GT3 RS.''

 

227261-porsche 911 04.jpg

 

Novi 911 GT3 RS između ostalog ima par vertikalnih peraja sa obe strane branika radi poboljšane aerodinamike. Sa strane, automobil dobija ventilacione otvore na prednjim blatobranima i usis u zadnjim blatobranima. Što se cene tiče, ona bi u SAD-u trebalo da iznosi nekih 200.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 GT3 RS zvanično

 

porsche 911 gt3 rs 05.jpg

 

Nakon što smo još prošle nedelje videli njegove prve fabričke slike, dugo najavljivani novi Porsche 911 GT3 RS je sada i zvanično pred nama.

 

porsche 911 gt3 rs 04.jpg

 

Što se tehničkih detalja tiče, automobil pokreće 4.0 šestocilindrični motor sa 525KS, u kombinaicji sa sedmostepenim PDK menjačem.

 

porsche 911 gt3 rs 03.jpg

 

Porsche navodi da GT3 RS od 0 do 100 km/h stiže za 3.2 sekunde, kao i da je maksimalna brzina 296 km/h.

 

porsche 911 gt3 rs 02.jpg

 

Automobil je dobio značajne modifikacije sistema hlađenja i aerodinamike koji pomažu u poboljšanju sposobnosti automobila, uključujući nove aktivne aerodinamičke elemente na prednjem delu. Automobil je sposoban da proizvede 409 kilograma potisne sile pri 200 km/h, dvostruko više od svog prethodnika 991.2, kao i 860 kg pri 285 km/h.

 

porsche 911 gt3 rs 01.jpg

 

''Novi 911 GT3 RS je još više optimizovan za upotrebu na stazi od svojih prethodnika. Spontano reagujući, četvorolitarski, šestocilindrični motor sa visokim brojem obrtaja se pokazao idealnim za upotrebu na trkama i klupskim sportskim događajima'', komentariše Andreas Preuninger, direktor GT linije modela u Porscheu.

''Zato smo se prvenstveno fokusirali na pitanja aerodinamike i šasije u razvoju novog 911 GT3 RS.'' Točkovi su od 20 i 21 inča, a u ponudi će biti i Porsche keramički kompozitni kočioni sistem kao opcija. Zahvaljujući širokoj upotrebi plastike ojačane ugljeničnim vlaknima (CFRP) koja se upotrebljava za vrata, prednja krila, sedišta i druge komponente, automobil ima samo 1.450 kg. Porsche će ponuditi i Clubsport paket bez dodatnih troškova, što podrazumeva zaštitni kavez, sigurnosni pojas u šest tačaka i ručni aparat za gašenje požara. Automobil će takođe biti dostupan sa Weissach paketom (između ostalog dodatni delovi od CFRP-a i magnezijumski točkovi), ali će to dodatno plaćati.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 RS Carrera RS 2.7 Tribute

 

Porsche RS Tribute 04.jpg

 

911 GT3 RS modelske godine 2023 se premijerno pojavio na The Quail Motorsports događaju, nedugo nakon nakon svoje digitalne svetske premijere (o tome više u ranijem postu). Izložbeni automobil su doterali GT Model Line i Style Porsche, a predstavlja počast 911 Carreri RS 2.7 iz 1972. godine. Pored toga, kako je najavio Kjell Gruner, predsednik i izvršni direktor kompanije Porsche Cars North America, automobil će poslužiti kao inspiracija za Porsche Exclusive Manufaktur ograničene dostupnosti za kupce iz SAD.

 

Porsche RS Tribute 03.jpg

 

''Amerika je druga kuća 911, a posebna počast ekskluzivno za SAD je savršen način da se proslavi 50. godišnjica 911 Carrera RS 2.7'', rekao je Gruner. Želimo da stvorimo posebno iskustvo koje kombinuje ekskluzivne opcije na novom GT3 RS sa jedinstvenom listom pratećih artikala. Zajedno, to će biti uzbudljiva i individualna počast lozi RS. Ovo je projekat u ranoj fazi, a kreiraju ga entuzijasti, za entuzijaste kao zajednički napor naših kolega iz Zufenhauzena, Flahta i našeg tima u Americi. Ideje i koncepti su zaista uzbudljivi i veoma se zabavljamo razvijajući ga - svi se radujemo što ćemo uskoro podeliti više detalja sa vama.''

 

Porsche RS Tribute 02.jpg

 

Prikladno za Nedelju automobila u Montereju, izloženi model je u velikoj meri personalizovan. Završen u beloj boji sa ključnim delovima u Python Greenu, automobil je direktna referenca na kultnu konfiguraciju bele i zelene boje ponuđenu 1972. na prvom 911 ''RS'' modelu, kao i na njegovu novu interpretaciju. U ovom slučaju, karoserija je završena u beloj boji uključujući bočne usisnike za vazduh ofarbane u skladu sa grafikom oznake modela sa strane i pozadi u Python Green, uz aluminijumske felne u Python Green sa belim prugama. Konačno, bočne ploče na levom i desnom kraju velikog zadnjeg krila su ofarbane u belo sa RS logotipima u Python Green boji.

 

Porsche RS Tribute 01.jpg

 

''Porsche Exclusive Manufaktur omogućava kupcima da personalizuju svoj automobil do tačke u kojoj je vozilo odraz njih koliko i Porschea'', rekao je Karl-Heinz Volz, direktor ekskluzivnih opcija proizvodnje. ''Personalizacija je tradicija Porschea koja datira još od našeg prvog proizvodnog modela, 356, kada je kupac zahtevao da se brisači dodaju na zadnje staklo njihovog automobila. Danas je to neverovatno obiman program personalizacije, koji nudi opcije koje se kreću od malih promena do pravih unikatnih kreacija''. Prednja svetla takođe imaju prsten sa prugama u beloj boji, nešto što nije dostupno na uobičajenoj listi fabrički dostupnih opcija. Kombinacija boja se nastavlja unutar automobila sa odgovarajućim šavovima, ukrasnim panelima u beloj boji kako bi se slagali sa eksterijerom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: Porsche 911 (922) GT3 RS

 

Nova 992 generacija Porschea GT3 RS je najekstremnija do sada. Jeste i najjači GT3 RS do sada, ali sa samo 25 konja više od starog.

Odavno su stvari postavljene kod ovog modela tako da je svaka sledeća generacija mnogo brža od stare, ali ne zato što je dodato brdo konja, već aerodinamika, oslanjanje, širi trag točkova, upravljanje... obezbeđuju takav rezultat:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Porsche 911 GT3 RS

 

Jedna stvar je sigurno bila tačna za pet prethodnih generacija 911 GT3 RS - svaki put je bio istinski lideri u klasi. Tako je bilo zahvaljujući snažnim motorima, maloj težini i toliko aerodinamičkih karakteristika da bi i pilot borbenog aviona bio ljubomoran.

Sada je došao novi 911 GT3 RS. Porsche kaže da je ovaj automobil ''najfokusiraniji na stazu'' GT3 RS ikada, i na prvi pogled se odmah vidi da je to istina - malo je drumskih (serijskih) automobila sa tako ekstremnim spojlerom kao što je ovaj. To je takođe jedini serijski automobil, osim McLarena P1, koji ima DRS sistem, nešto što je inače rezervisano isključivo za F1 bolide:

 

 

 

evoyoutube.jpg EVO:

 

 

 

collectingcarsyoutubelogo.jpg Collecting Cars:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

GMG Porsche 911 GT3

 

228755-gmg 04.jpg

 

Global Motorsports Group je na raspolaganju onima koji žele nešto bolji Porsche 911 GT3 u svojim avanturama na stazi.

Kada je predstavljen Porsche 911 GT3, činilo se da je gotovo nemoguće napraviti bolju verziju istog automobila, ali pojavio se fenomenalni GT3 RS sa svojim izvanrednim aerodinamičkim rešenjima, strategijom smanjenja težine i inovacijama oslanjanja. Mnogima je delovao pomalo zastrašujuće te su smatrali da samo nabolji profesionalni vozači/trkači mogu da izvuku najbolje iz njega. Za one kojima je GT3 malo previše ''miran'', a GT3 RS ekstreman, Global Motorsports Group ima rešenje.

 

228756-gmg 03.jpg

 

GMG modifikuje Porscheove automobile već dugo, ali to nije kompanija koja samo dodaje delove i nada se najboljem. Umesto toga je svaka kreacija ovog tjunera prilagođena isključivo potrebama pojedinca, što znači da tjuner podešava automobil za vozača koji želi ozbiljno da se takmiči na stazi.

 

228757-gmg 02.jpg

 

Primer takvog automogila je GMG 992 GT3, svaki će biti posebno podešen, ali će svaki takođe imati novo oslanjanje, ramena, izduvni sistem, sigurnosni kavez i moćnije kočnice. U podnožju A stubova su i specijalni difuzori koji sprečavaju udare vetra u unutrašnjosti kada se vozi sa spuštenim prozorima.

 

228758-gmg 01.jpg

 

Automobil poseduje Bilstein podesivo oslanjanje koji dodatno podešava GMG da bi se osigurala vrhunska upravljivost. Zadnja ramena su napravljena od aluminijuma 6061 koji se koristi u vazduhoplovstvu. Ona su eloksirana pre ugradnje te imaju sferne selene za povećanu krutost vozila. Krutost dodatno povećava stabilizator koji je zavaren u unutrašnjosti automobila te je baziran na dizajnu iz WEC šampionata. Iako bi većina bila zadovoljna standardnim kočionim sistemom, GMG se odlučio za novi sistem iz AP Racinga, koji uključuje diskove od 394 ili 403 mm. Obe opcije su prevelike za originalne GT3 felne tako da je automobil dobio 19-inčne Forgeline felne sa Pirelli slikovima. U ponudi su dva izduvna sistema, koji se zahvaljujući 3D skeniraju direktno menjaju te ne zahtevaju nikakve modifikacije, a uz to su i lakši od standardnog i omogućavaju bolje performanse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 RS na Nirburgringu

 

Novi Porsche 911 GT3 RS je 20.8 km dugački Nordschleife Nürburgring prešao za 6:49.328 minuta, što je 10.6 sekundi brže od aktuelnog 911 GT3. Za volanom je bio Porsche brend ambasador Jörg Bergmeister, koji je bio intenzivno uključen u razvoj novog vodećeg modela serije 911:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Porsche 911 GT3 RS

 

Ovaj auto postaje etalon, model po kojem će se upoređivati svi drugi sportski automobili. To uspeva iako ima samo 4.0 atmosferac sa 525 konja i tek malo prelazi 300 km/h maksimalne brzine.

Ali, ima gomilu aerodinamike uključujući zadnje krilo čija visina može da ide preko visine krova, lagan je... ima ''gripa'' na stazi kao niko drugi. Tako dobrim držanjem za asfalt postiže najbolja vremena po stazama širom sveta, a ne time što ima najviše konja...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 RS Tribute to Carrera RS

 

porsche 911 t4.jpg

 

Nastavljajući da obeležava 50. godišnjicu RS 2.7, Porsche je pripremio 911 GT3 RS Tribute to Carrera RS paket. Ovaj ekskluzivni paket za američko tržište između ostalog uključuje specijalnu grafiku, ceradu automobil i poseban sat. Ova opcija međutim podiže cenu vozila na 314.000 dolara.

 

porsche 911 t3.jpg

 

Paket Tribute to Carrera RS počinje sa novim 911 GT3 RS sa Weissach paketom, a eksterijer dolazi isključivo u beloj boji sa Python zelenim akcentima na donjem delu karoserije, poklopcima retrovizora i zadnjem braniku. Ista boja je i na točkovima od magnezijuma. Završne ploče zadnjeg spojlera imaju logo RS i američku zastavu.

 

porsche 911 t2.jpg

 

Osnova ključeva je iste boje, a tu su i prilagođeni okviri registarskih tablica. Paket dodaje Python Green akcentne šavove po celoj kabini. Na pragovima u unutrašnjosti se nalazi Tribute to Carrera RS natpis, a na poklopcu konzole je utisnut logo RS.

 

porsche 911 t1.jpg

 

U kolekciji se nalaze i dva modela 1:43. Jedan je Carrera RS iz 1973. godine, a drugi je 2023 GT3 RS. Tribute to Carrera RS paket takođe upisuje kupce u NFT program. Oni dobijaju digitalne značke kada prisustvuju određenim trkačkim stazama i Porsche događajima. Atmosferski 4.0 šestocilindraš ima 525KS. Automobil je nedavno prešao Nirburgring Nordschleife za 6:49.328 minuta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazinerozeyoutube.jpg CarMagazine: Porsche 911 GT3 RS

 

Ima DRS, motor mu se vrti do 9.000 obrtaja, iz kabine mogu da mu se podešavaju do najsitnihih parametara amorti i opruge kao i diferencijal... i ima tablice za saobraćaj javnim putevima.

Ovo je trkački auto koji legalno može na običan put:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Porsche 911 GT3 Touring

 

Porsche kaže da je 911 (992) GT3 Touring mehanički identičan običnom GT3, ali da li se i vozi isto?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg Motorweek: Porsche 911 GT3 RS

 

911 GT3 generacije 992 je već neverovatan auto, ali Porsche je odlučio da može još bolje. Zato je napravio 911 GT3 RS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Porsche 911 GT3 RS vs Cayman GT4 RS

 

Porsche nas je počastio sa dva neverovatna RS automobila 2022. godine, a Top Gear je tu da sazna koji je bolji.

 

Novi GT3 RS nije samo inspirisan motosportom, već je i pravi trkački automobil. Motor je 4.0 atmosferac sa šest cilindara koji rado ide do 9.000 obrtaja u minuti i proizvodi 518 konja. Svojom aerodinamikom automobil stvara 860 kg. potisne sile pri 285 km/h, i 406 kg. pri 200 km/h što je duplo više od 991.2 GT3 RS (prethodna generacija). Ali ne brinite, nije zbog tolikog spojlera i agresivne aerodinamike spor jer uhvati stotku posle 3.2 sekunde i može sve do 297 km/h. Ako ste se ikada zapitali šta bi se dogodilo kada bi Porsche ugradio fantastičan GT3 motor u svog brata sa centralno smeštenim agregatom - Cayman GT4 RS je vaš odgovor. To je najtvrdokorniji, najsnažniji i najzahtevniji Cayman koji je Porsche ikada napravio. Ima 493KS/450Nm obrtnog momenta i od 0-100 km/h stigne za 3.4 sekunde.

Postavlja se pitanje - može li time da namuči skuplji GT3 RS?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...