Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 GT3 / RS 4.0

Recommended Posts

porscheyoutube.jpg 20 godina Porschea 911 GT3

 

6 generacija modela 911 GT3 u poslednjih 20 godina na vijugavima putevima Švajcarskih Alpa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Porsche 911 GT3

 

202391-porsche gt3 02.jpg

 

Porscheova aktuelna 992 generacija će uskoro dobiti radikalniju GT3 verziju, a da će uskoro biti i zvanično predstavljena potvrđuju najnovije fotografije sa testiranja na famoznoj stazi Nordschleife, gde se Porsche uopšte nije trudio da maskira izgled svog novog GT modela. Porsche 911 GT3 je uvek bilo lako prepoznati u odnosu na ostale 911, očigledno je da će tako biti i ovaj put. Veliko fiksno zadnje krilo, aerodinamički dodaci i upečatljiv difuzor pozadi uz klasične GT3 točkove sa centralnim zaključavanjem detalji su koji se podrazumevaju na GT3. Ovaj najnoviji prototip je skinuo većinu maskirne opreme koja je uvek prisutna na predprodukcijskim modelima, a time je otkrio i par velikih otvora za vazduh na prednjem delu, prednji aerodinamički dodatak sa širokom donjom rešetkom ali i detalje na istaknutom zadnjem difuzoru.

 

202392-porsche gt3 01.jpg

 

Svi detalji tek treba da budu zvanično objavljeni ali već je poznato da će iz 911 Speedstera biti preuzet 4.0 bokser motor, te će nakon značajnih unapređenja naći mesto u budućim GT modelima jer Porscheova GT divizija i dalje želi da ima atmosferske motore.

Šef Porsche GT odeljenja Andreas Preuninger je jednom prilikom rekao: ''Uložili smo u budućnost s ovim motorom. Ne mogu da komentarišem buduće projekte, ali bilo bi glupo da negde ponovo ne koristimo ovaj motor. Naša filozofija kod GT automobila je da ostanu atmosferski. Želimo da zadržimo taj motor za budućnost i zato smo uložili tako ogroman napor da ispravimo sve nedostatke motora bez da nam to oduzme emocije i performanse.'' Potvrda da bi taj motor trebalo da dođe upravo u novi GT3 su i ove nedavno napravljene fotografije prototipova na Nurburgring Nordschleifeu, tačnije izjave svedoka koji tvrde da je zvučnu kulisu ispunjavao vrisak atmosferskog motora pri visokim obrtajima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Porsche 911 GT3 vs Porsche Taycan

 

Najseverniji deo Finske, na samom početku Artičkog kruga je lokacija ovog videa - tamo se organizovao ''Ice Force Pro'' na kojem su odabrani imali priliku da nauče/usavrše svoju tehniku driftovanja u Porsche automobilima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolheads.jpg PetrolHeads video: Porsche 911 GT3 RS (991.2)

 

170 konja više od najjačeg ''običnog'' 911:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manthey Racing Porsche 911 GT3 RS

 

206180-manthey 02.jpg

 

Nemačka autosport kompanija Manthey Racing predstavila je paket za Porsche 911 GT3 RS iz generacije 991.2. Ovaj tim se takmiči u Svetskom endurans šampionatu sa dva Porschea 911 RSR ka Porscheov fabrički tim, pa su mu modeli ove marke dobro poznati. 911 GT3 RS MR je dobio novo podesivo KW ogibljenje u tri ili četiri nivoa, značajno unapređenje kočnica i set magnezijumskih felni. Aeropaket obuhvata elemente od ugljeničnih vlakana svuda po karoseriji, ali se naročito ističe veliko zadnje krilo.

 

206181-manthey 01.jpg

 

Nema izmena na motoru, pa se i dalje koristi fabrički četvorolitarski atmosferski redni motor sa šest cilindara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Porsche 911 GT3 RS

 

porcshe gt3 02.jpg

 

Porsche 911 iz Serije 992 će se naredne godine nuditi i u verziji GT3 RS koja je već poslovično namenjena kupcima ''elfera'' koji svoje slobodno vreme vole da provode na stazi. Testni prototip novog Porschea 911 GT3 RS na nemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife je prvi put fotografisan u avgustu, a na najnovijim objavljenim fotografijama vidi se da u Porscheovom GT odeljenju na pomenutoj stazi nastavljaju intenzivna testiranja modela čija oznaka GT3 RS (još od Serije 996.2) izaziva uzdahe ljubitelja ''hardcore elfera''.

 

porcshe gt3 01.jpg

 

Na karoseriji prototipa se jasno vidi da će i novi GT3 RS biti niži i širi od standardne Carrere 992. Među upečatljivim detaljima se ističe ogromni zadnji spojler koji je ''pozajmljen'' sa Porscheove trkačke verzije RSR koja je zasnovana na prethodnoj Seriji 991.2, a očekuje se da će spojler na produkcijskoj verziji biti neznatno manji. I novi 911 GT3 RS bi trebalo da pokreće atmosferski 6-cilindarski boxer motor čija radna zapremina i specifikacija je još uvek pod velom tajne, ali je sasvim izvesno da će biti nešto snažniji od motora sa 520 KS koji pokreće 911 GT3 RS iz Serije 991.2.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: 2021. Porsche 911 GT3 (992)

 

Pokreće ga 4.0 šestocilindrični atmosferski motor sa 510KS, u paru sa PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom ili manuelnim menjačem. Težina vozila iznosi 1.430 kg (sa svim tečnostima), dok su točkovi od 20 i 21 inča. Zvanična premijera se očekuje uskoro:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Novi Porsche 911 GT3

 

Andreas Preuninger i 40 minuta razgovora sa njim koji je vodio Chris Harris.

Andreas je bio zadužen za razvoj svih 911 GT3/GT3 RS, od prvog do danas, i zato je u Porsche svetu on poput ikone:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 Cup u završnim pripremama za novu sezonu

 

Porsche-cup 02.jpg

 

Novi Porsche 911 GT3 Cup svoje poslednje krugove odrađuje u tajnosti. Novi trkački automobil je namenjen Porsche Mobil 1 Supercupu i odabranoj seriji Carrera Cup, pa će sasvim sigurno uskoro dobiti zeleno svetlo za predstojeću sezonu 2021.

 

Porsche-GT3-Cup 01.jpg

 

To je prvi trkački automobil baziran na trenutnoj Porsche 911 generaciji 992. Sedma generacija automobila prenosi veliko nasleđe, od kada je prvi automobil napravljen 1990. godine, Porsche je napravio 4.251 primerak Cup verzije. Tehničke specifikacije novog modela i ostali detalji biće objavljeni 12. decembra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2021. Porsche 911 GT3 Cup

 

porsche-911 gt3 003.jpg

 

Trkački Porsche 911 GT3 Cup modelske godine 2021 će učestvovati u Porsche Mobil 1 Supercup-u, kao i u nacionalnim Carrera Cup takmičenjima (u Nemačkoj, Francuskoj, Beneluksu, Aziji i Severnoj Americi). Za pogon je zadužen 4.0 šestocilindrični motor sa 510KS (ranije 485 konja).

 

 

Tu su i unapređena aerodinamika, doterano oslanjanje, poboljšane performanse i optimizovani kokpit (inspirisan modelom 911 GT3 R), sa velikim kolor ekranom i novim volanom napravljenim od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima. Zadnji deo je širok 1902 mm (+28 mm u poređenju sa prethodnikom).

 

porsche-911 gt3 002.jpg porsche-911 gt3 001.jpg

 

Isporuke počinju u februaru sledeće godine, a cena automobila iznosi 225.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi Porsche 911 GT

 

porsche 911 gt 2021.jpg

 

Porsche za 16. februar najavljuje premijeru najmlađeg člana 911 GT porodice, a kako se očekuje to bi trebalo da bude novi 911 GT3.

Imaće 4.0 šestocilindrični atmosferski motor sa 510KS, u paru sa PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom ili 6-stepenim manuelnim menjačem. Težina vozila iznosi 1.430 kg (sa svim tečnostima), dok su točkovi od 20 i 21 inča. U paketu će se naći i agresivniji prednji deo, hauba sa otvorima za vazduh, zadnji difuzor, zadnji spojler...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 GT3

 

211380-porsche gt3 01.jpg

 

Porsche je zvanično predstavio najnoviju verziju aktuelne generacije modela 911.

 

211381-porsche gt3 02.jpg

 

Novi 911 GT3 pokreće 4.0 šestocilindrični atmosferski motor sa 510KS i 470 Nm obrtnog momenta, u paru sa PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom ili 6-stepenim manuelnim menjačem.

 

211383-Porsche gt3 03.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.4 sekunde, a najveća brzina je 320 km/h (318 km/h sa PDK menjačem).

 

211384-Porsche gt3 04.jpg

 

Težina vozila iznosi 1.418 kg sa manuelnim menjačem odnosno 1.435 kg sa PDK menjačem.

 

Porsche gt3 05.jpg

 

Prosečna potrošnja goriva je 13.3 l/100 km (sa PDK menjačem 12.4).

 

Porsche gt3 06.jpg

 

Porsche navodi da ovaj model 20.8 km dugačku stazu Nirburgring prelazi za 6:59.927 minuta.

 

211382-porsche gt3 07.jpg

 

U paketu su i hauba sa otvorima za vazduh, zadnji difuzor, zadnji spojler, opcioni krov od vidljivih ugljeničnih vlakana, retrovizori od ugljeničnih vlakana, jači kočioni sistem, modiifkovano oslanjanje, lakša stakla, lakši sportski izduvni sistem, točkovi od 20 i 21 inča, zatamnjena prdnja i zadnja svetla, sportska sedišta... Novi Porsche 911 GT3 ima cenu od 152.416 evra, a isporuke su najavljene za maj ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Porsche 911 GT3 (992) 

 

Prvi Porsche 911 GT3 se pojavio 1999. godine, i od tada do danas je postao nešto najbliže što se trkački auto približio serijskom modelu za javne puteve.

Ima 4.0 atmosferac sa 6 cilindara i 510 konja kojem crveno polje počinje na 9.000 obrtaja. Iako ovaj auto nema najveću maksimalnu brzinu od svih 911, niti je najjači 911 jer je to TurboS, ipak je 911 GT3 mnogo brži od TurboS verzije na Nirburgring Nordschleife - zahvaljujući kilaži. 911 GT3 ima 1.400 kilograma (skoro 200 kg manje od TurboS), ima i za 150% veći downforce od starog GT3, pa onih njegovih 510 konja zato čuda čini na stazi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Seinfeldov Porsche 911 GT3 RS

 

212882-porsche gt3 03.jpg

 

Porsche 911 GT3 RS iz 2016. godine, koji je naručio američki komičar, glumac, pisac i producent Jerry Seinfeld (Džeri Sajnfeld), biće prodat na aukciji. Seinfeld je ljubitelj i kolekcionar Porscheovih automobila, a model 911 GT3 RS koji je naručio za sebe je poseban zbog bogate dodatne opreme i opcija koje je zatražio, a koje su vredne više od 250.000 dolara.

 

212883-porsche gt3 02.jpg

 

Automobil je ofarban u Liquid Chrome metalik plavu boju iz paint-To-Sample programa. Radi se o boji koju ponosno nosi 918 Spyder, a koja je zaštićena folijom. Osim toga, Porsche je dobio karbon-keramičke kočnice, opcioni Sport Chrono paket, LED svetla, navigacijski sistem, veći rezervoar goriva i sistem podizanja.

 

212884-porsche gt3 01.jpg

 

Automobil je koštao 449.890 dolara, a nedostaje mu standardni zadnji spojler modela GT3 RS, zbog čega izgleda unikatno. Kupac će nakon kupovine dobiti taj spojler. Seinfeld nije često vozio svoj Porsche, prešao je oko 2.500 kilometara u Njujorku i Kaliforniji. Radi se o 991.1 generaciji modela koji pokreće 4.0 atmosferski bokser motor sa 6 cilindara, a koji razvija 490KS/469Nm obrtnog momenta. Uparen je sa PDK menjačem preko kojeg se snaga prenosi na zadnje točkove. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebne su 3.4 sekunde, dok do 200 km/h stiže za 10.9 sekundi. Uprkos prvobitno plaćenom iznosu, procenjuje se da će automobil biti prodat po ceni između 290.000 i 330.000 dolara.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testiranje nove generacije Porschea 911 GT3

 

212984-porsche gt03.jpg

 

Među mnogobrojnim ''maltretiranjima'' jednog od predprodukcijskih Porschea 911 GT3 iz aktuelne Serije 992 posebno se ističe 5.000 pređenih kilometara pri brzini od 300 km/h. U čuvenoj nemačkoj automobilskoj kompaniji koja je, pored ostalog, sinonim za višesatne trke izdržljivosti nedavno su predstavili najnovije izdanje modela 911 GT3 (Serija 992) koji je svoju brzinu i upravljivost već dokazao na stazi Nürburgring Nordschleife na kojoj je u odnosu na prethodnika iz Serije 991.2 bio brži više od 12 sekundi.

 

212983-porsche gt02.jpg

 

Pored brzine i upravljivosti u Porscheu decenijama veliku pažnju posvećuju izdržljivosti i pouzdanosti svojih automobila, a svoju su bezrezervnu posvećenost demonstrirali i prilikom nemilosrdnih testiranja nove generacije modela 911 GT3 čije je predprodukcijsko izdanje bilo i na poznatoj italijanskoj ovalnoj stazi Nardo. Testni automobil je u bespoštednoj jurnjavi (koju je prekidalo samo dolivanje goriva) za malo manje od 17 sati prešao 5.000 kilometara skoro pod punim opterećenjem, jer je stazom sve vreme išao 300 km/h.

 

212982-porsche gt01.jpg

 

U Porscheu su na kraju rekli da je 4.0 atmosferski 6-cilindarski boxer motor zajedno sa ostalim sklopovima test prošao bez ikakvih problema, što i nije slučajno s obzirom da je 911 GT3 pre jurnjave na Nardu na različitim simulatorima i u različitim (ne)uslovima proveo 22.000 sati. Na kraju treba pomenuti da upravo Porsche u svom vlasništvu ima najviše ostvarenih pobeda u najčuvenijoj trci izdržljivosti 24 sata Le Mana gde pouzdanost spada među glavne karike na putu prema uspehu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Porsche 911 GT3 (992)

 

Iako njegov 4.0 atmosferac ima samo 10 konja više nego stari GT3 i istu maksimalnu brzinu, to nikako...ali nikako nije pokazatelj koliko je ovaj auto ustvari bolji od starog:

 

 

 

topgear.jpg Top Gear:

 

 

 

pistonheadsyoutubelogonovi.jpg PistonHeads:

 

 

 

autocar.jpg Autocar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaylenogarage.jpg Jay Leno i 2022. Porsche 911 GT3

 

Jay Leno je doveo Patrick Longa, fabričkog test vozača kompanije Porsche, da nam bolje objasni novi 911 GT3.

Inače, Patrick je jedini Amerikanac koji je dobio posao u Porscheu kao jedan od test vozača fabrike:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 RS MR na Nirburgringu

 

214000-manthey 02.jpg

 

Modifikovana verzija iza koje stoji Manthey Racing je kroz ''zeleni pakao'' prošla za šest minuta i 49.656 sekundi. U slavnoj nemačkoj automobilskoj kompaniji su još jednom pokazali raskošan potencijal modela 911 GT3 RS iz Serije 991.2 u čijoj je pripremi učestvovala kompanija Manthey Racing u kojoj, pored ostalog, brinu o Porscheovom fabričkom timu u FIA WEC šampionatu.

 

214001-manthey 01.jpg

 

Sa modifikacijama na podesivom oslanjanju, još efikasnijim kočnicama i dodatno unapređenoj aerodinamici pojedinih karoserijskih komponenti, 911 GT3 RS MR iza čijeg upravljača je bio Porscheov trkač Kévin Estre, krug na stazi Nürburgring Nordschleife je ''zatvorio'' za šest minuta i 49.656 sekundi, što je skoro sedam sekundi bolje od vremena koje je Estre pre dve godine ostvario sa standardnim 911 GT3 RS.

 

Oduševljen potencijalom MR-ovog ''elfera'', čiji atmosferski 4.0 6-cilindarski boxer motor (520 KS) nije modifikovan, Estre je na kraju rekao da je automobil bio neznatno sporiji od čistokrvne trkačke verzije GT3 R sa kojom Porsche nastupa u čuvenoj trci izdržljivosti 24 sata Nirburgringa. S obzirom da je nedavno predstavljen standardni Porsche 911 GT3 (992) krug na Nürburgringu prošao za šest minuta i 55.34 sekundi, već zamišljamo šta će Porsche i Manthey Racing napraviti sa najavljenom novom generacijom verzije GT3 RS. Do tada, 911 GT3 RS MR ostaje među pet najbržih automobila koji su mereni na Nirburgringu, a mogu se registrovati i koristiti na javnim putevima.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

sportauto.jpg SportAuto: Porsche 911 GT3 (992) na stazi Hockenheim

 

Vreme iznosi 1.45,8 minuta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...