Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Porsche 911 GT3 / RS 4.0

Recommended Posts

Porsche 911 GT3 RS

Pokreće ga 4.0 šestocilindraš sa 500KS i 460 Nm, od 0-100 km/h stiže za 3.3 sekunde, može do 322 km/h, stazu Nirbugring prelazi za 7 minuta i 20 sekundi, cena iznosi 181.690 evra (u Nemačkoj)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Šta će više stimulisati mozak? G-sila u letu borbenim avionom ili G-sila u vožnji Porscheom na Zandvoort trkačkoj stazi?

 


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche 911 GT3

 

techart%20p%20911%2011.jpg

 
TechArt je objavio nekoliko slika na kojima je doterani Porsche 911 GT3. Za sada su dostupni samo novi alu točkovi, a u pitanju je set laganih 20-inčnih Formula IV Race edition točkova u bi-color izdanju (takođe su dostupni i za model 911 Turbo / Turbo S).
 

techart%20p%20911%20111.jpg

 
Kasnije možemo očekivati i kompletan tjuning program, od aero body paketa, sportskog izduvnog sistema, pojačanja motora, jačih kočnica i modifikovanog enterijera.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Porscheu misle da nije sve u konjskim snagama

 

porsche%20r%20555.jpg

 
Prvi čovek Porscheovog GT odeljenja Andreas Preuninger rekao je da će nemačka kompanija bespoštednu trku za konjskim snagama u produkcijskim automobilima prepustiti Ferrariju i McLarenu, jer je Porscheov recept za ostanak među najboljima malo drugačiji. Jedno je sigurno: u Porscheu nikada nisu priznavali poraz, niti su se povlačili u bespoštednom ratu sa najljućom konkurencijom koja stiže iz Italije i Velike Britanije. I dok u Ferrariju i McLarenu proizvode automobile sa sve snažnijim motorima, u Porscheu misle da ipak nije sve u sirovim konjskim snagama.
 

porsche%20r%205555.jpg

 

Umesto konja, uz koje neminovno stižu i kilogrami, u Porscheu će nastojati da njihovi budući sportski automobili prvenstveno imaju što bolji odnos snage i mase. U izjavi za britanski automobilski magazin CAR, Preuninger je najavio da bi naredna generacija Porscheovih drumskih GT automobila (GT2, GT3, GT4...) čak mogla imati motore sa manje konjskih snaga nego što ih ima sada, ali cela ideja uopšte ne bi trebalo da bude loša. 


''Nisam pristalica enormnog povećanja snage motora. Mislim da je u ovom trenutku oko 500KS sasvim dovoljno za vrhunski sportski automobil, jer uz automobile sa 700 ili 800KS neminovno dolazi do neželjenog povećanja ukupne mase, zato što se tada moraju ugrađivati veće kočnice, čvršći elementi oslanjanja... Stvari postaju sve teže i teže, što na kraju šteti performansama i upravljivosti'', kaže Preuninger. ''Najbolji način za dobijanje optimalnog rezultata je staviti u drugi plan povećanje snage motora i dati prednost smanjenju ukupne mase automobila. Recept nije nov, ali je proveren. Ako mene pitate, umesto dodatnih 50KS pre bih se odlučio za ''skidanje'' kilograma, jer znamo da izuzetan sportski automobil ne čine samo konjske snage'', zaključuje Preuninger.
 
preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 R

 

131266-Porsche%20911%201.jpg

 
Porsche je predstavio trkački model 911 GT3 R, i to za GT3 seriju.
Automobil se bazira na modelu 911 GT3 RS, u odnosu na koga se odlikuje smanjenom masom, unapređenom aerodinamikom i upravljivošću, dužim međuosovinskim rastojanjem (za 83 mm), jačim kočnicama (diskovi napred 380 mm, pozadi 372 mm) i boljim rasporedom težine, a takođe se ističe i smanjena potrošnja goriva.
 

131267-Porsche%20911%2011.jpg

 
Za pogon Porschea 911 GT3 R se brine 4.0 šestocilindraš sa nešto više od 500KS (u paru sa šestostepenom sekvencijalnom transmisijom), a treba pomenuti da težina vozila iznosi samo 1220 kg (brojni elementi su od ugljeničnih vlakana, a stakla od polikarbonata).
 

131268-Porsche%20911%20111.jpg

 
Točkovi su BBS od 18 inča (gume 300/650-18 napred i 310/710-18 pozadi), a što se dimenzija tiče, 911 GT3 R je dugačak 4604 mm, širok 1975 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2463 mm.
 

131269-Porsche%20911%201111.jpg

 
Isporuke Porschea 911 GT3 R počinju u decembru ove godine, po ceni od 429.000 evra (cena je bez lokalnih poreza).
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 GT3 RS

Ovaj 1420 kg težak auto ima 368 kW/500KS, stazu Nirburgring prelazi za 7 minuta i 20 sekundi, a u Nemačkoj košta 181.690 evra:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaege Porsche 911 (997) GT3

 

Kaege%2066.jpg

 
Nemački tjuner Kaege pripremio je tjuning program za Porsche 911 GT3 (generacija 997), koji podrazumeva smanjenje težine i nešto više snage.
 

Kaege%206666.jpg

 
Ovaj 997 GT3 je lakši za 60 kg u odnosu na serijski primerak (lakši točkovi i izduvni sistem, lagana sedišta, plastična zadnja stakla, izbacivanje navigacije i drugih elemenata u unutrašnjosti...), dok je 3.6 litarski motor pojačan za 23KS (na 438 konja).
 

Kaege%206.jpg

 

Kaege%20666.jpg

 

 
Treba pomenuti da su točkovi od 19 inča (sa gumama Michelin Pilot Cup2), kao i da deo paketa čine i Sachs sportsko kvačilo i zaštitni kavez.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sestriću pozajmite Porsche

 

porsche-991-gt3-rs%201.jpg

 
Vozačima početnicima će uskoro biti zabranjeno da voze automobile sa većim brojem konjskih snaga. Da to i nije tako loša ideja pokazuje i ovaj primer gde je jedan sjajni automobil morao da plati zbog neiskustva vozača. Nekada je teško odbiti zahteve svoje familije ali ovaj ujak se sigurno pokajao što je svom sestriću dao ključeve svog novog Porsche-a "911 GT3 RS" za koji je samo par dana ranije platio preko 150.000 evra.
 

porsche-991-gt3-rs%2011.jpg

 
Sestrić nije znao koliko jaku veče 500 konja snage kada se papučica gasa stisne do kraja, nije znao da mu od 0 do 100 na sat treba svega 3.3 sekunde i da maksimalni obrtni momenat od 460 Nm nije nešto čime se treba igrati. Gde i kako je udario automobil nije poznato ali šteta nije mala. Na svu sreću vozač nije povređen. Dobro osiguranje će pokriti troškove opravke ali odnos između ujaka i sestrića teško.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 GT3 i sa manuelnim menjačem

 

porsche%20gt3%2011.jpg

 
Pojedini mediji su objavili da će sledeća generacija modela 911 GT3 dobiti i verziju sa manuelnim menjačem. Aktuelna verzija ove 911-ice se kupcima nudi samo sa sedmostepenim automatskim PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom, dok će sledeća generacija standardno imati manuelni menjač (najverovatnije sa 6 stepeni) a opciono i automatik koji će pružati brže menjanje brzina. Pre novog 911 GT3, Porsche će promovisati i verziju 911 R, i to sa 3.8 litarskim šestocilindarskim motorom sa 349 kW/475KS i 438 Nm, u paru sa manuelnim menjačem. 911 R će debitovati sledeće godine, pri čemu je serija ograničena na samo 600 komada (a svi su navodno već unapred prodati).
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Exclusive 911 GT3 RS

 

140743-porsche%20gt3%2011.jpg

 
Porsche Exclusive je pokazao i specijalni primerak modela 911 GT3 RS, i to u upadljivoj Birch Green boji.
 

140742-porsche%20gt3%201.jpg

 
Ovaj unikatni primark se ističe još i GT3 RS trakama, žutim kočionim kleštima, natpisom Porsche na zadnjem spojleru, mat crnim točkovima, crnim kožnim sedištima sa Birch Green detaljima, elementima od ugljeničnih vlakana, volanom sa alkantarom, zaštitnim kavezom...
 

140744-porsche%20gt3%20111.jpg

 
Sem toga, 911 GT3 RS ima i magnezijumski krov i haubu od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima, dok se za pogon brine 4.0 litarski motor sa 368 kW/500KS i 460 Nm.
 

140745-porsche%20gt3%201111.jpg

 
Menjač je inače sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom, a težina praznog vozila iznosi 1420 kg. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.3 sekunde, dok je najveća brzina 322 km/h.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BBi Autosport Porsche 911 GT3 Project Bull Dog

 

bbi%20911%201.jpg

 
BBi Autosport je jedan od tjunera u Severnoj Americi koji se bave modifikacijom Porschea 911, a njihov najnoviji projekat je nazvan ''Project Bull Dog''.
 

bbi%20911%2011.jpg

 
Kao baza je poslužio Porsche 911 GT3 (generacija 997), za koga je BBi Autosport između ostalog predvideo proširenja blatobrana napred i pozadi (po uzoru na trkački 911 GT3 Cup), pa set Forgeline GA1R točkova od 19 inča, gume Michelin Pilot Sport Cup 2 (285/30 napred i 325/30 pozadi), Ohlins podešavajuće oslanjanje, zaštitni kavez, registarsku tablicu ''007 GT3''...
 

bbi%20911%20111.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...