Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 GT3 / RS 4.0

Recommended Posts

Porsche 911 GT3 R Rennsport

 

237546-Porsche 911 GT3 R 05.jpg

 

Jedna od posebnosti ovog jedinstvenog kolekcionarskog predmeta, koji je ograničen na 77 jedinica, jeste prepoznatljivo dizajnirano telo. Porsche 911 GT3 R rennsport kombinuje moćan izgled takmičarskog automobila visokih performansi sa modernim elementima dizajna.

U isto vreme, vraća nas u istoriju motosporta proizvođača sportskih automobila, a da ne pređe u retro izgled. Elementarni faktori performansi originalnog GT3 modela, kao što su otpor vazduha i aerodinamička sila pritiska ostaju uglavnom netaknuti. Kao čistokrvni trkački automobil, forma 911 GT3 R rennsport nastavlja da prati funkciju - ali to čini na izuzetno emotivan i atraktivan način.

 

237545-Porsche 911 GT3 R 04.jpg

 

''Novi Porsche 911 GT3 R rennsport nudi iskustvo vožnje trkačkog automobila u onome što je verovatno najprimalnija forma'', naglašava Tomas Laudenbah, potpredsednik Motorsporta. ''Od njega se naježite kad god ga pogledate i kombinuje najfiniju tehnologiju motosporta sa jezikom dizajna koji je tipičan za Porsche. Svojim izuzetnim performansama, 911 GT3 R rennsport čini istoriju našeg brenda opipljivom i zvučnom. Zato je prikladno da ga predstavimo Porscheovoj velikoj zajednici na Rennsport Reunion 7 u Laguna Seci. Ovo je ekskluzivna ponuda za naše kupce koja zaista zna samo jedno ograničenje: ograničeno izdanje od 77 jedinica.''

 

237547-Porsche 911 GT3 R 03.jpg

 

Ovaj izvanredni sportski automobil su dizajnirali Grant Larson i Torsten Klajn iz Style Porsche tima. ''911 GT3 R rennsport će zauzeti svoje mesto kao logičan naslednik modernog Porschea 935. Dok je 935 tehnički baziran na skoro standardnom 911 GT2 RS Clubsport, 911 GT3 R rennsport koristi aktuelni 911 GT3 R iz 992 generacije kao osnovu. Ispod ekstenzivno redizajnirane karbonske kože se nalazi čistokrvni trkački automobil'', naglašava Larson. Amerikanac je bio direktor specijalnih projekata u Style Porscheu 14 godina. Zajedno sa Torstenom Klajnom je odgovoran za pojedinačna, unikatna vozila Porsche Exclusive Manufaktur. Torsten Klajn dodaje: ''Modelu ograničenog izdanja dali smo malo veću širinu i vizuelno smo produžili dužinu, dok u isto vreme leži veoma nisko na prelepo dizajniranim točkovima. To mu daje savršene proporcije i čini ga još spektakularnijim.''

 

Porsche 911 GT3 R 02.jpg

 

Uopšteno govoreći, samo hauba i krov su preuzeti od standardnog GT3 R. Svi ostali elementi karoserije su promenjeni. Larson i njegov tim su usvojili većinu aerodinamički optimizovane geometrije nosa vozila, uključujući usisnike i kanale za vazduh. Dizajneri su takođe postavili vizuelne akcente u oblasti oko bočnih peraja i fliksa. Sada su uokvireni bočnim poklopcem i zaštićeni od oštećenja izazvanih spoljašnjim udarima. Radikalno izmenjen oblik usisnih i izlaznih panela luka prednjih točkova naglašava samopouzdaniji izgled. Konvencionalni spoljašnji retrovizori su eliminisani i zamenjeni digitalnim ekvivalentom. Sistem koji se sastoji od tri kamere integrisane u spoljašnju površinu vozila i monitora u kokpitu sada obavlja ovaj zadatak. Modifikacije zadnjeg dela trkačkog automobila imaju posebno karakterističan karakter. Ogromno zadnje krilo je dominantna komponenta. Njegov dizajn podseća na legendarni Brumos Porsche 935/77, kojim je Amerikanac Peter Greg, zajedno sa Holanđaninom Toineom Hezemansom i Nemcem Rolfom Stomelenom, odneo sedmu ukupnu pobedu Porchea na 24 sata Dejtone 1978.

 

Izmene se odražvaju brojevima potisne sile: da bi se osiguralo da opterećenje na horizontalne elemente ostane u granicama definisanim u standardu, oni su opremljeni sa dva dodatna vertikalna oslonca. Po svojoj funkciji, podsećaju na trkački automobil Porsche 962 Le Mans i tako premošćuju jaz između prošlosti i sadašnjosti. Svetlosna traka koja se sastoji od finih LED traka, koje sada sadrže osvetljena slova Porsche natpisa, karakterišu ukupni širi zadnji deo. Jedan nivo niže, pruža se pogled na tehničke komponente iza njega, a samim tim i na izduvni sistem sa centralno pozicioniranim duplim izduvnim cevima. U modifikovanoj unutrašnjosti su monitori za dve spoljašnje kamere, a koji se harmonično uklapaju u unutrašnjost sa svake strane. Specijalna grafika za ekran centralnog displeja i broj primerka na instrument tabli su dobili oblike trkačkog automobila, dok ambijentalno osvetljenje usvaja temu glavnih farova za unutrašnjost. Sve bezbednosne karakteristike su u skladu sa važećim FIA standardima. Posebno kruta konstrukcija zaštitnog kaveza dozvoljava ugradnju samo vozačevog sedišta.

 

Porsche 911 GT3 R 01.jpg

 

Sa svojim upečatljivim izgledom, BBS točkovi od 18 inča u njihovom ekskluzivnom ''trkačkom'' dizajnu takođe privlače poglede. Oni kombinuju sve tehničke zahteve koje takmičarski točak sa centralnim zaključavanjem mora da ispuni, uključujući i visok standard dizajna. Porsche Motorsport ih standardno farba u tamno srebrnu metalik boju. Što se tiče koncepta boja, Porsche 911 GT3 R rennsport otvara novi teren. Porsche nudi novi kolekcionarski predmet fabrički sa karoserijom ofarbanom u Agate sivu metalik i karoserijom od karbona. Trkački automobil će po prvi put biti dostupan u fabrici u sedam boja, uključujući Star Ruby i Signal Orange, na primer. Pored toga, na raspolaganju su tri ekskluzivna dizajna laka koji omogućavaju dalje prilagođavanje.

 

''Rennsport Reunion Design'' je baziran na tradicionalnim bojama motosporta i pokreće talas preko neverovatnih kontura spoljašnjih površina karoserije. Ovo naglašava proporcije vozila i njegovog zadnjeg krila, što je dodatno naglašeno još uvek vidljivim karbonskim površinama. Zajedno sa izborom opcionih šema boja, oni su uglavnom prekriveni polusjajnim prozirnim premazom. Sa svojom crveno-belom šemom boja, ''Flacht Design'' sadrži boje koje tradicionalno koristi Porsche Motorsport. Posebno se vizuelno poigrava sa proširenim branicima. Izraz ''Flacht'' je posvećen okrugu u okviru Porsche razvojnog centra Vajzah, gde se nalazi odeljenje motosporta. Treća opcija je ''Speed Icon Design'', baziran na različitim nijansama plave, koje se prvenstveno fokusiraju na naglašenu širinu vozila.

U principu, Porsche 911 GT3 R rennsport je baziran na Porscheovom aktuelnom GT3 trkačkom automobilu. U poređenju sa 911 GT3 R generacije 992, međutim, ograničeno izdanje modela prevazilazi stroge zahteve homologacije u motosportu ili ograničenja koja nameće ''ravnoteža performansi'' (BoP). Razvojni tim Andreasa Singera je ove dodatne slobode pretvorio u još emotivniji automobil sa brojnim tehničkim usavršavanjima. Kombinuje veću snagu motora sa smanjenom težinom i spektakularan dizajn sa fantastičnim zvukom sličnim onom kod 911 RSR.

 

4.2 šestocilindrični bokser motor 911 GT3 R, pogonske jedinice koja se okreće do 9.400 obrtaja, posebno ima koristi od uklanjanja ograničenja nametnutih propisima: postiže snagu do 620KS. Ovo odgovara izlaznoj snazi od čak 148 KS po litri zapremine - najverovatnije rekordu za atmosferski motor GT trkačkog automobila. Zbog toga je znatno snažniji od originalnog agregata, koji može da razvije do 565KS u 911 GT3 R, u zavisnosti od BoP ocene. Motor sa četiri ventila i direktnim ubrizgavanjem benzina je dizajniran da radi na E25 gorivima. To uključuje bio-etanol goriva i takozvano reFuel, pored regenerativno proizvedenih e-goriva. Međutim, motor može da radi i na konvencionalna goriva.

 

Prenos snage na zadnje točkove, uključujući sekvencijalni šestostepeni menjač, potiče od 911 GT3 R sa samo manjim modifikacijama. Promena brzina se vrši preko lopatica na volanu koje kontrolišu elektronski aktuator menjača. Šasija je takođe u osnovi identična onoj kod GT3 trkačkog automobila. Trkački amortizeri KW-a su podesivi u pet smerova, a Porsche Motorsport isporučuje 911 GT3 R rennsport sa specifičnom osnovnom postavkom. Još jedna jedinstvena tačka automobila su trkačke gume koje Michelin nudi ekskluzivno za GT3 R rennsport kupce. Ove gume imaju koristi od nove konstrukcije povezane sa novom mešavinom gazećeg sloja koja rezultira poboljšanim zagrevanjem i upravljivošću u poređenju sa Michelin Pilot Sport M S9 (S9M). Pored toga, specijalno razvijen dizajn gume na bočnoj strani gume neprimetno se uklapa u izgled vozila.

 

Tu su i aluminijumski monoblok trkački kočioni sistem iz AP-a i novi sigurnosni rezervoar FT3.5 sa kapacitetom od 117 litara. Sve u svemu, u Porscheu imaju za cilj da postignu težinu praznog vozila od 1.240 kilograma za 911 GT3 R rennsport. Ovo bi bilo ekvivalentno odnosu težine i snage od 2.0 kg/KS. Porsche Motorsport nudi ograničenu seriju 911 GT3 R rennsport po ceni od 951.000 evra plus lokalni PDV i opcije za određenu zemlju.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 Design Porsche 911 GT3 RS

 

8 design 02.jpg

 

Iako će mnogi reći da Porsche 911 GT3 RS (992) ne treba menjati, američki tjuner 9 Design misli drugačije.

Tjuner je pripremio potpuni body kit napravljen od ugljeničnih vlakana za jedan od najboljih sportskih automobila u istoriji, a to je impresivni Porsche 911 GT3 RS. Svaki plastični deo eksterijera namenjen unapređenju aerodinamike je zamenjen komponentom napravljenim od karbona.

 

9 design 01.jpg

 

Ovi delovi omogućavaju smanjenje težine dok istovremeno čuvaju originalni dizajn automobila. Ipak, za vlasnike koji vole izvući svoj GT3 RS na stazu, plastika je verovatno bolji izbor u slučaju da dođe od štete, jer je jeftinija za zamenu. Paket od ugljeničnih vlakana nije nimalo jeftin, jer tjuner 9 Design za potpunu konverziju traži nešto manje od 60.000 dolara (55.300 evra). Deo paketa su branici, prednji lip spojler, pragovi, krilca, detalji haube i drugo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...