Daniel 0 Posted April 17, 2011 Fiat Seicento 1.1L je u pitanju... Problem se desio odjednom, posle dužeg vremena nevoženja (oko tri nedelje stajanja na parkingu, tokom zime). Počelo je tako što se motor gušio i trokirao pri manjim brojevima obrtaja i pri opterećenju. Znači, pri kretanju iz mesta teško prihvata gas, potrebno je vrlo oprezno otpuštati kvačilo da se motor ne bi ugasio, a na uzbrdici je gotovo nemoguće krenuti ako se ne da baš jači gas. Slična stvar je i u višim stepenima prenosa pri manjem broju obrtaja, i tada je potrebno prebaciti ga u niži stepen da bi gas prihvatio kako treba. Takođe, i na ler-gasu je počeo da radi nemirno. Međutim, kako postigne viši broj obrtaja, tako dalje ide bez problema.Dva puta do sada se dešavalo da, dok tako trokira u vožnji, narandžasta lampica za "engine" počne da treperi i to treperenje traje oko pola minuta, nakon čega se ugasi. U uputstvu sam pročitao da to treperenje znači da može doći do oštećenja katalizatora, ako se u takvom stanju forsiraju visoki obrtaji, što ja, srećom, nisam radio.Nekad sve ovo u toku vožnje i nije toliko primetno, a nekad je toliko izraženo da vožnju čini neprijatnom.Od pre neki dan, stanje se pogoršalo, tako da se smetnje dešavaju čak i pri višim brojevima obrtaja. Znači, i pri većim brzinama periodično počne da gubi snagu, da usporava, pa onda odjednom opet krene kako treba, bez nekih pravila.Ovaj problem je prisutan bez obzira na to da li je motor hladan, ili je zagrejan na radnu temperaturu.Da li je to u pitanju začepljen dovod goriva? I šta bi prvo trebalo proveriti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted April 18, 2011 Ubaci jedan wurth aditiv za dizne jer su verovatno malo zapekle i zaprljale se od stajanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 18, 2011 Ja ipak savatujem ciscenje dizni u ultrazvucnoj kadi i proveru na aparatu, kontrolu pritiska goriva, stanje svecica i kablova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel 0 Posted April 19, 2011 Hvala na odgovorima, a posebno Martiniju za savet u vezi sa svećicama – ja sam sve ovo vreme bio u ubeđenju da je problem sa dotokom goriva, pa sam se na to i fokusirao, potpuno zanemarivši paljenje – a zapravo je bila jedna od svećica.Od zimus sam, dakle, ja ladno vozio na tri cilindra.Zamenih i svećice i kablove i sad motor vuče ki blesav.Hvala još jednom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nitro 16 Posted July 1, 2011 Pozdrav,Mozes li molim te da mi kazes koju marku kablova si stavljao?Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel 0 Posted July 14, 2011 Pozdrav,Mozes li molim te da mi kazes koju marku kablova si stavljao?HvalaSorry, malo kasnim s odgovorom.Uzo sam „Facet“ – prve koje sam našao u najbližoj prodavnici (KitCommerce). Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted March 26, 2022 Manje vise isto mi se desilo kao pokretacu ovog posta, s tim sto je sve ovo bilo posle perionice. Rad na tri klipa, trokiranje i nece da prima gas. Auto sam tako uspeo da dovezem skoro do kuce, parkirao sam jer se osecao smrad poput spaljene lamele. Otvorio haubu i nesto je dimilo, nisam ga vise ni palio jer ne znam sta je u pitanju. Novi set kvacila zamenjen pre dva meseca Quote Share this post Link to post Share on other sites