Jump to content
FAS Goran

Daniel

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Daniel

  • Rank
    Il Nuovo

Contact Methods

  • MSN
    ddaniel011@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    2336441

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Seicento 1.1L
  1. Sorry, malo kasnim s odgovorom. Uzo sam „Facet“ – prve koje sam našao u najbližoj prodavnici (KitCommerce).
  2. Hvala na odgovorima, a posebno Martiniju za savet u vezi sa svećicama – ja sam sve ovo vreme bio u ubeđenju da je problem sa dotokom goriva, pa sam se na to i fokusirao, potpuno zanemarivši paljenje – a zapravo je bila jedna od svećica. Od zimus sam, dakle, ja ladno vozio na tri cilindra. Zamenih i svećice i kablove i sad motor vuče ki blesav. Hvala još jednom.
  3. Fiat Seicento 1.1L je u pitanju... Problem se desio odjednom, posle dužeg vremena nevoženja (oko tri nedelje stajanja na parkingu, tokom zime). Počelo je tako što se motor gušio i trokirao pri manjim brojevima obrtaja i pri opterećenju. Znači, pri kretanju iz mesta teško prihvata gas, potrebno je vrlo oprezno otpuštati kvačilo da se motor ne bi ugasio, a na uzbrdici je gotovo nemoguće krenuti ako se ne da baš jači gas. Slična stvar je i u višim stepenima prenosa pri manjem broju obrtaja, i tada je potrebno prebaciti ga u niži stepen da bi gas prihvatio kako treba. Takođe, i na ler-gasu je počeo da radi nemirno. Međutim, kako postigne viši broj obrtaja, tako dalje ide bez problema. Dva puta do sada se dešavalo da, dok tako trokira u vožnji, narandžasta lampica za "engine" počne da treperi i to treperenje traje oko pola minuta, nakon čega se ugasi. U uputstvu sam pročitao da to treperenje znači da može doći do oštećenja katalizatora, ako se u takvom stanju forsiraju visoki obrtaji, što ja, srećom, nisam radio. Nekad sve ovo u toku vožnje i nije toliko primetno, a nekad je toliko izraženo da vožnju čini neprijatnom. Od pre neki dan, stanje se pogoršalo, tako da se smetnje dešavaju čak i pri višim brojevima obrtaja. Znači, i pri većim brzinama periodično počne da gubi snagu, da usporava, pa onda odjednom opet krene kako treba, bez nekih pravila. Ovaj problem je prisutan bez obzira na to da li je motor hladan, ili je zagrejan na radnu temperaturu. Da li je to u pitanju začepljen dovod goriva? I šta bi prvo trebalo proveriti?
  4. Das' i ja predstavim... Daniel, iz Beograda, bio danas na roštiljanju... Daaavno sam se učlanio na forum, ali sam dosad samo čitao, nisam ništa pisao, ali nadam se da ću se u narednom periodu i ja malo aktivirati, tim pre što danas i upoznah neke forumaše. Divni ljudi, zaista. Vlasnik sam jednog "mališe" – Fiata Seicenta upadljive crvene boje, s još upadljivijom registracijom (koju dobih prošle nedelje), koju su čak neki danas i komentarisali:) a zbog koje bi mi, možda, prikladniji nick na forumu bio "DanielČČ".
  5. Ovo mi je bio prvi dolazak na okupljanje i bilo je zaista vrlo lepo. Sve čestitke organizatorima, roštilj-majstorima, fotografima. A imali smo sreću i da su nas vremenske prilike poslužile. Dan je bio kô stvoren za ovakvo uživanje na čistom vazduhu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...