Fiat Seicento 1.1L je u pitanju... Problem se desio odjednom, posle dužeg vremena nevoženja (oko tri nedelje stajanja na parkingu, tokom zime). Počelo je tako što se motor gušio i trokirao pri manjim brojevima obrtaja i pri opterećenju. Znači, pri kretanju iz mesta teško prihvata gas, potrebno je vrlo oprezno otpuštati kvačilo da se motor ne bi ugasio, a na uzbrdici je gotovo nemoguće krenuti ako se ne da baš jači gas. Slična stvar je i u višim stepenima prenosa pri manjem broju obrtaja, i tada je potrebno prebaciti ga u niži stepen da bi gas prihvatio kako treba. Takođe, i na ler-gasu je počeo da radi nemirno. Međutim, kako postigne viši broj obrtaja, tako dalje ide bez problema. Dva puta do sada se dešavalo da, dok tako trokira u vožnji, narandžasta lampica za "engine" počne da treperi i to treperenje traje oko pola minuta, nakon čega se ugasi. U uputstvu sam pročitao da to treperenje znači da može doći do oštećenja katalizatora, ako se u takvom stanju forsiraju visoki obrtaji, što ja, srećom, nisam radio. Nekad sve ovo u toku vožnje i nije toliko primetno, a nekad je toliko izraženo da vožnju čini neprijatnom. Od pre neki dan, stanje se pogoršalo, tako da se smetnje dešavaju čak i pri višim brojevima obrtaja. Znači, i pri većim brzinama periodično počne da gubi snagu, da usporava, pa onda odjednom opet krene kako treba, bez nekih pravila. Ovaj problem je prisutan bez obzira na to da li je motor hladan, ili je zagrejan na radnu temperaturu. Da li je to u pitanju začepljen dovod goriva? I šta bi prvo trebalo proveriti?