Jump to content
FAS Goran
Daniel

Fiat Seicento – trokira pri nižim obrtajima

Recommended Posts

Fiat Seicento 1.1L je u pitanju... Problem se desio odjednom, posle dužeg vremena nevoženja (oko tri nedelje stajanja na parkingu, tokom zime). Počelo je tako što se motor gušio i trokirao pri manjim brojevima obrtaja i pri opterećenju. Znači, pri kretanju iz mesta teško prihvata gas, potrebno je vrlo oprezno otpuštati kvačilo da se motor ne bi ugasio, a na uzbrdici je gotovo nemoguće krenuti ako se ne da baš jači gas. Slična stvar je i u višim stepenima prenosa pri manjem broju obrtaja, i tada je potrebno prebaciti ga u niži stepen da bi gas prihvatio kako treba. Takođe, i na ler-gasu je počeo da radi nemirno. Međutim, kako postigne viši broj obrtaja, tako dalje ide bez problema.

Dva puta do sada se dešavalo da, dok tako trokira u vožnji, narandžasta lampica za "engine" počne da treperi i to treperenje traje oko pola minuta, nakon čega se ugasi. U uputstvu sam pročitao da to treperenje znači da može doći do oštećenja katalizatora, ako se u takvom stanju forsiraju visoki obrtaji, što ja, srećom, nisam radio.

Nekad sve ovo u toku vožnje i nije toliko primetno, a nekad je toliko izraženo da vožnju čini neprijatnom.

Od pre neki dan, stanje se pogoršalo, tako da se smetnje dešavaju čak i pri višim brojevima obrtaja. Znači, i pri većim brzinama periodično počne da gubi snagu, da usporava, pa onda odjednom opet krene kako treba, bez nekih pravila.

Ovaj problem je prisutan bez obzira na to da li je motor hladan, ili je zagrejan na radnu temperaturu.

Da li je to u pitanju začepljen dovod goriva? I šta bi prvo trebalo proveriti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ipak savatujem ciscenje dizni u ultrazvucnoj kadi i proveru na aparatu, kontrolu pritiska goriva, stanje svecica i kablova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima, a posebno Martiniju za savet u vezi sa svećicama – ja sam sve ovo vreme bio u ubeđenju da je problem sa dotokom goriva, pa sam se na to i fokusirao, potpuno zanemarivši paljenje – a zapravo je bila jedna od svećica.

Od zimus sam, dakle, ja ladno vozio na tri cilindra.

Zamenih i svećice i kablove i sad motor vuče ki blesav.:)

Hvala još jednom.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Mozes li molim te da mi kazes koju marku kablova si stavljao?

Hvala

Sorry, malo kasnim s odgovorom.

Uzo sam „Facet“ – prve koje sam našao u najbližoj prodavnici (KitCommerce).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manje vise isto mi se desilo kao pokretacu ovog posta, s tim sto je sve ovo bilo posle perionice.

Rad na tri klipa, trokiranje i nece da prima gas.

Auto sam tako uspeo da dovezem skoro do kuce, parkirao sam jer se osecao smrad poput spaljene lamele.

Otvorio haubu i nesto je dimilo, nisam ga vise ni palio jer ne znam sta je u pitanju.

Novi set kvacila zamenjen pre dva meseca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...