Jump to content
FAS Goran
francuz69

Oda Fiat-u Multipla (predstavljanje mog mezimca).

Recommended Posts

Jutros palo zatezanje trapa.

Zamenjena sva 4 amortizera. Stavljeni Bilstein. Zamenjena oba kraja spona i oba kraja letve. Balansirani tockovi i centriran trap.

Celo zadovoljstvo sa rukama izaslo oko 3 glave, ali se ja sad vozim kao gospodin choek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam samo je sada josh mekshe za pozadinu.

Inache, zamenio sam sedista posto su vozacko i suvozacko bila tragicno pohabana. Sad je suvozacko kao novo, a vozacko skoro pa takvo. Ovih dana pada i dubinsko pranje pa ce da bude ko mala maca.

Sto se tice BiPower opruga na JTD, pozdravljam ideju. I ja planiram tako nesto ali sam se sad malo istrosio. Imam lovu ali sam planirao da je potrosim na farbanje nekih sitnih prcaboca i mozda konacno taj chip tuning.

Bio sam u Kaludjerici kod onog lika sto valja sve za Multiple. Ima ih 10-ak u garazi i jos bar 5 u dvoristu kuce, nema sta nema. Od njega sam i uzeo sedista. Inace, pitao sam njega za Bipower opruge i kaze da on valja sve 4 za 100 evropskih. Kaze da je njegov brat uradio tu kombinaciju na jtd-u i da je auto "porastao" za 3-4 cm. Kaze takodje da je voznja osetno meksa i udobnija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj opruge subotom u bubnju,nove spidanove donosi lik iz N.S. jako povoljno.

<<<verovatno je u pitanju remont i farbanje,ali mozda bolje i to nego polovne.Probaj prvo prednje,da ne pucas kintu za sve cetiri,pa ako se pokaze dobro...Ja sam kupovao kod njega za mercedesa 123 (to je preteča multiple) i bilo je ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma brate, cini mi se da cu odustati od ideje sa Bipower oprugama. Sigurno da je auto dosta meksi ali ne treba podceniti cinjenicu da je auto podignut za 3, 4 ili 5 cm. Na traktoru kao sto je Multipla to moze da bude vrlo opasno kada se malo brze udje u krivinu posto je auto iovako visok.

Inace, za sat vremena treba da pokupim auto sa dubinskog pranja. Ima da miri kao virgo intacta. Jedva chekam. Bice slike uskoro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo zamrla tema pa da update-ujem.

Dubinsko je uradjeno i sada izgleda perfektno. Osim male oderotine na vozackom sedistu od ulaska i izlaska iz auta (zbog visine), nema ni jednog jedinog ostecenja. Izgleda kao nov.

Ovih dana sam imao i malo odmora pa sam resio da se posvetim eksterijeru. Pokupovao sam bumper sprej i jos nekih stvarcica pa sam lepo sredio lajsne. Zamenjena je polupana maglenka, stavljeni novi brisaci a stakla namazana onim Turtle Glass sredstvom pa sada na vise od 70-80 kmh nema potrebe da palim brisace po kisi. Sve u svemu, po mom skromnom misljenju (a i ljudi koji znaju mene i moj auto) ovo bi trebala da je jedna od najboljih matorih Multipli u gradu. Malo moram da se hvalim a vi pogledajte slike pa sami izvucite zakljucak. Komentari su dobrodosli.

 

IMG_1591.jpg  IMG_1592.jpg

 

IMG_1593.jpg  IMG_1594.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sve u svemu, po mom skromnom misljenju (a i ljudi koji znaju mene i moj auto) ovo bi trebala da je jedna od najboljih matorih Multipli u gradu. Malo moram da se hvalim a vi pogledajte slike pa sami izvucite zakljuca. Komentari su dobrodosli.

 

Ček, ček... je li ti to kožni volan i ručica menjača, nisu valjda plastikaneri ako je već najbolja u gradu! ;)  Dobro, bar nisi u mom gradu pa ne možemo da se "takmičimo"...

 

Nego, čestitke stvarno na sređivanju enterijera, ali i svega ostalog :thumbup: to i mene čeka, sav sam se inače ulepio od prekidača na komandnoj tabli. Pa onda mi sleduju amortizeri, termostat... ko će sve i nabrojati ako čovek hoće da vozi savršeno ispravan i estetski sređen auto. Pa onda da još imam webasto, dva krovna prozora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh, ehhhh necemo sada da nabrajamo svu opremu...  :smoke:

Pogresno sam se izrazio, najbolju u smislu tehnicke ispravnosti. Ima doduse jos par sitnica po limariji ali su bukvalno sitnice u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Francuz, tebe nema ali kad se javis uvek ima dosta stvari da se vidi kod tebe. Svaka cast, auto ti je Apoteka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

BoleNS, kada budes radio enterijer javi se da ti dam par tips and tricks. Kod mene je sve glatko, nema nicega lepljivog sto je karakteristicno za multiplin enterijer.

MS PK , hvala lepo  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fino očuvana Multipla, retke su danas one koje su u privatnom vlasništvu, a ne na taksiju, u Ts-u ih ima preko 10, a od toga samo jedna nije taksi... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BoleNS, kada budes radio enterijer javi se da ti dam par tips and tricks. Kod mene je sve glatko, nema nicega lepljivog sto je karakteristicno za multiplin enterijer.

Hoću, hvala ti... Ali dogodine, sad krečim stan pa sam u groznim poslovima, ne mili mi se da ulazim u još jedan enterijer... dogodine planiram krečenje multiple i sređivanje njenog nameštaja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ode Multishka posle 3 godine druzenja. Ja se nisam preterano smorio jer vec gledam sta uzimam sledece, ali se moja gospodja bas izbedacila. zamalo da joj je suzica kanula!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multipla je stvarno bila vrhunski sredjena, svaka cast! Kada sada sagedas koliko si ulozio auto a koliko dobio kroz prodajnu cenu da li smatras da je ispravnija odluka uzeti novi auto na kredu ili ipak tako puno novca i vremena ulagati u polovan auto. Ja vozim vec treci novi auto za redom, poceo sam da ih kupujem nove jer nisam imao kinte za polovne u keshu, vec kreda pa polako. Do sada nisam gresio u toj proceni, 8 godina voznje bez ijednog kvara i sekiracije. Videcu kako cu proci sa 500L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Slazem se sa tobom kolega u potpunosti da je novo bolja i trajnija investicija,ali gledaj sad to ovako sa strane nas koji nemamo para bas bas. Uzmes recimo auto do 10k evra rata je primera 80-120e svaki mesec+troskovi redovnog servisa i goriva ma koliko god prelazio nisu ispod bar 50-100e naravno naveo sam neki minimum sto je verovatno i vise jer moras u garantnom roku da servisiras u ovl. servisu zbog garancije,naravno jos tu je i registracija,gume ovo ono. Preracunaj koliko si godisnje dao za nov auto i da li je to dovoljno uloziti u polovan solidan auto do 10-12 god. starosti koji ima boljki svakako,ali su zato i cene delova daleko smesnije nego za nov itd. Samo jedan banalan primer kazem. Naravno neko ce i reci ono cuveno "nemoj da vozis ako nemas" u pravu je,ali svako se snalazi prema svojim finansijama,ipak je ovo Srbija i nisu nam svima prihodi 500-1000e... No da ne trujem temu coveku nek mu je sa srecom koji god auto da kupi pa i nov nisam protivnk toga,naprotiv... Srecna kupovina sto novije masine sorry na offu ;)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste mali off ali se nadam da nesa nece zameriti, ipak je koliko toliko tema u vezi savrseno sredjene multiple. Apsolutno se slazem sa tobom za finansije ali ja 2005 nisam imao ni 2k evra koje bih dao za prilicno los auto a kamoli za dodatna ne mala ulaganja. Tada nije bilo kredita za polovne auomobile, tj bilo ne samo za vrlo mlade polovne koji nisu bili ni malo jeftini tako da sam uzeo najjeftiniji novi na kredu od 5 godina i mlslim bez ucesca. Vozio sam ga 3 godine i 100k km i zavalio ga za ucesce sledeceg novog automobila. Zato sam i pitao francuza sada, koje je njegovo misljenje jer je auto sredio do perfekcije i ulozio dosta novca u to tokom tri godine koriscenja. Meni promena automobila predstavlja stres i zato ih vozim jako dugo i do sada mi se isplatilo da uzimam nove. Gledam ljude oko sebe koji kupuju polovne automobile, a imaju vise kinte od mene, pa ih menjaju na 6 meseci jer se zajebu pa moraju da ih uvaljuju nekom drugom a nemaju ni zimske gume jer im se npr ne isplati da ih kupuju za jednu zimu i slicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledaj,

koliko god sam ja "bacio" novca na polovan auto i njegovo sredjivanje opet sam jeftinije prosao nego da sam kupio najjeftiniji nov auto, tipa Hyundai i10. Jesam se pomalo drkuckao ponekad ali sam se vozio ko lord za razliku od pomenutog i10. Nemoj pogresno da me shvatis, ja bih sada najradije zapucao u salon i gledao sta cu novo da kupim, dakle ja mislim da je novo novo i tu nema price, nema lepseg osecaja nego da ti prvi put prdnes u nov sic sa znanjem da to niko pre tebe nije uradio. Mozda je malo bolesno poredjenje, ali to mu dodje kao da si prvi skinuo ribi mrak.

Ipak postoji ona tanka, skoro nevidljiva linija koja diktira sta ces uzeti, polovno ili novo.

Ja sad imam nesto kesa i gledam aute ali polovne. Imao bih za dobrano ucesce za nov auto i rata mi uopste ne bi predstavljala veliki problem ali zivimo u uzasno nesigurnoj zemlji gde nikad ne znas da li ce sutra da te sutnu sa posla, tako da ja biram polovnjaka za onoliko koliko mogu momentalno da se opruzim.

 

Inace, za GradIZvezde :)    ja imam problem u glavi i to gadan. Problem je taj da volim da vozim auto u perfektnom stanju i svaka sitnica me chuka direktno u mozak pa moram odmah da je sredim, a sa druge strane, istorija je pokazala da posle 2.5 do 3 godine mene auto smori i onda bih da ga menjam. Rezultat je da pucam pare bezveze, a svako ko kupi auto od mene se usreci jer sam realan u postavljanju cene i ne pokusavam kroz cenu da izvucem ulozeno. Dakle, ja jesam debil hvala na pitanju :)

 

Nadam se da sam ti odgovorio na pitanje. 

 

E da, ostajem u porodici. Najverovatnije Croma. Jedino ako mi uleti nesto u mnogo dobrom stanju pa mozda omanem.

Edited by francuz69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno te razumem kolega i slazem se sa tobom 100% a pisah i malo iznad o tome. Uh nova Croma mmnogo dobro izgleda bas bas... Ja bih nju sledecu uzeo isto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgvoru. Puno srece u nabavci novog automobila. Sa zadovoljstvom cu pratiti novu temu predstavljanja. :)

Tebi sam i postavio pitanje novo vs povoljno zato sto se i ja ophodim prema augomobilima slicno kao ti, tj ne uzivam u voznji ako sve nije potpuno ispravno, bezbedno i cisto i odatle moja odluka da kupujem novo umesto polovnog. Ja nemam problem da mi auto dosadi posle 2-3 godine, naprotiv, sto je duze kod mene i sto sam vise presao sa njim ja ga vise postujem i uzivam u njemu tako da kada dodje trenutak da se nema za ratu radije cu voziti svog "polovnjak" 10-12 godina nego kupiti tudj kome je neko vadio dusu jer je malo koji vozac kao ti francuz.

Ubi me ovaj telefon. Cudno mu reaguje tastatura i strasno gresim dok kucam, a ubistvo je kasnije ispravljati tj uvek u procesu ispravke otkuca neko slovo koje nisam zeleo pa bude jos gore. Izvinjavam se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...