Mihailovic 29 Posted March 27, 2014 Drago mi je da je sve u redu, ali ne mogu da ne prokomentarišem: mislim da te majstor malo folira. Koji to model EGR na 1.9 jtd "nije predviđen da se čisti" ?!Ali nema veze, bitno je da auto lepo ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted March 27, 2014 Onaj za koji te mrzi da radis Ali sve jedno ovo je bolje resenje u svakom slucaju.Sent from my HTC Desire 601 using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted March 27, 2014 Pa verovatno ga mrzelo da čisti, ali nije ni bitno Jeste bolje rešenje, slažem se, blokada i ćao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted March 28, 2014 Imas tu 4 inbuisa od 8mm. skini i probaj sam cistiti. Imas EGR cliner u spreju da kupis u radnjama sa auto delovima. A i toliko se već o tome pisalo da je nepotrebno dalje komentarisati.Pozdrav i sa srećom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted March 29, 2014 Blokirao sam ga tako da nema veze. Da, zaboravih da napisem da mi majstor rece da kupim ono nesto za ciscenje dizni. Imate neku preporuku?Sent from my LT30p using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted March 31, 2014 Jok, nemoj to da kupuješ. (Moje mišljenje) jedina valjana opcija je pravo čišćenje dizni, kad se izvade, rastave, očiste u ultrazvučnoj kadici i sastave. To radi Miki, serviser koji je aktivan na ovom forumu. Cena je bila oko 50 - 60 € ne sećam se tačno.Ja sam to uradio kod Mikija i kibicivao ceo postupak. Samo da vidiš kako izgleda dizna, biće ti potpuno jasno da TO ne može da se očisti nikakvim aditivima.Nakon čišćenja dizni nije neko epohalno poboljšanje, ali činjenica je da su dizne čiste i da je rasprskavanje goriva mnogo bolje. Motor mirnije radi, malo bolje vuče, mirnije se gasi, i naravno, opet, umanjeno je dimljenje sa auspuha (ali ne i potpuno) E sad, ako se vratimo na tvoje pitanje, nećeš ništa specijalno ni da izgubiš (osim nešto para) ako probaš sa nekim sredstvom - aditivom za dizel. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted March 31, 2014 Evo nakon blokiranja EGR-a prošlo je skoro nedelju dana, pa da prenesem utiske.Auto mnogo bolje ide, mirnje radi, skoro i da nema dima iz auspuha. Sve u svemu, vrlo sam zadovoljan Što se tiče tog aditiva, tako je, osim nešto para, nemam šta da izgubim. Što da ne, probaću sa njim. Ima onaj Wynns, čuo sam da je dobar a i cena je ok (oko 690 dinara). Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted March 31, 2014 Ja sipam k9 sa nisove pumpe.poslato sa samsung galaxyje koristeci tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted April 2, 2014 (edited) Imaš Wynn's Diesel INJECTOR CLEANER. Ja koristim od iste firme tečnost za pranje dizni od Benzinskih motora koje sipam u UZ aparat. A ovo sam sipao u rezervar od mog auta pre nego što sam krenuo na more i osetno mi je motor radio bolje. Nije klaparao kada je hladan nije bilo crnog dima , palio je iz prve kao lud ... I mogu reći da sam bio zadovoljan. Kupio sam ga u Beogradu ( Plastična flašica plave boje) a video sam da ima skoro na svakoj pumpi ili u bolje snabdevenim radnjama . Za cenu ne znam tačno jer sam to sipao pre oko godinu dana , ali mislim da nije više od 1000 din. Jedna flašica ide na oko 50 lit goriva a taman toliko je i stalo u moj auto. Prvo sam sipao aditiv pa onda gorivo. Autom sam došao do kuce gde je zatim prenoćio i ujutro sam krenuo na put. Kada sam stao za odmor negde pre Srpsko - Makedonske granice motor skoro da se nije cuo kako je radio.Probaj neće da ti škodi sigurno. najbolje ti je da sipaš pred neki put i da se motor dobro zagreje. Ako ga sipas na neku voznju u gradu od 10 tak km sigurno da neće odraditi posao kao da ga sipas pre neke dalje vožnje. E da pazi kad kupujes ima vise pakovanja za različite motore. Od običnih clinera za DIESEL MOTORE - euro 1 / 2 . Pa i za benzinske motore. Povedi računa da je za DIESEL motore poslednje generacije i da se sipa u rezervar za gorivo. Mozes da se zeenes i da uzmes onaj za ciscenje Particulate Filter Cliner . Pa malo povedi računa šta uzimaš. Srećno !!! Edited April 2, 2014 by Jastrebov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted April 3, 2014 Evo bas danas sam video u prodavnici na početku Vojvode Stepe cena 685 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted April 3, 2014 Kupio sam ga na nisovoj pumpi, 690 dinara. Sipao, pa da vidimo :-)Sent from my LT30p using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted April 4, 2014 Veruj mi neće skoditi samo kazem ti ako ga vozikas po gradu 3 , 5 ili 15 km dnevno malo duze ce ti potrajati da ga istestiras . Meni se pokazalo kada sam isao na odmor i posle 3-4 sata voznje je bilo druga pesma.Pozdrav i sa srećom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted April 7, 2014 Moram da priznam da se i po gradskoj voznji osetila promena na bolje već posle 300 km Totalno drugaciji auto, radi ko sat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted April 7, 2014 Cestitam i drago mi je da si poslusao savetPozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted June 14, 2015 Pozdrav.Imam lybru 1.9jtd i u poslednje vreme dimi mnogo.Nisam primetio gubitak snage.Egr blokiran,creva za turbinu i interkuler zamenjena,map senzor ociscen,skinut dzek sa protokomera i auto se isto ponasa.U cemu moze biti problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted June 14, 2015 Verovatno ti se blokada egr-a probusila, tako je bilo kod mene, stavio novu plocicu i sve ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted June 14, 2015 Hvala ,provericu.Da li moze i da bude da je do protokomera? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted June 14, 2015 Pa, ako nema promene u snazi i ako pri naglom ubrzanju i visokim obrtajima ne prijavljuje greske onda nije protokomer. 100% ti se lim na egru probusio Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted June 14, 2015 Poslednji put u trecu sam ga vozio 110 to je bilo na oko 4000rpm i u 5 sam vozio 170 to je bilo oko 3400rpm,nije izbacio ni jednu gresku Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted June 14, 2015 Prekontrolisi blokadu egra pa javi dal je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted June 14, 2015 Proverena zastita ko casa,nigde pukla nije .Do cega moze biti jos to dimljenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted June 15, 2015 Ima li neko resenje neko? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted June 15, 2015 Turbina, interkuler... Ne mislim na creva do njih vec bas na njih. Onda sta jos, recimo moze da bude i do loseg ulja, mozda recimo neka od dizni se malo poremetila pa baca vise goriva. Jesi li primetio promene u radu motora, dal je postao bucniji nego sto je bio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted June 16, 2015 Isto radi.Mislim da nije do turbine,jer sam licno gledao od nazad auto kada krece u prvoj brzini onda nije otvorena turbina i on isto prodimi.Ispravite me ako gresim Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted June 16, 2015 Lybra ima varijabilnu turbinu tako da ona radi i tada samo sa smanjenom snagom. Kako se obrtaji povecavaju tako i ona pojacava svoj rad. Quote Share this post Link to post Share on other sites