Jump to content
FAS Goran

MaverickY10

Members
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

About MaverickY10

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 03/23/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Contact Methods

  • Skype
    tmulemaverick

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 1.9 JTD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav ljudi, Zanima me ako bilo ko zna da li Lancia Y 2001 bez klime, ima filter kabine i leziste predvidjeno za njega? Moja Y nema klimu a mesto gde treba da bude filter je prazno i cini mi se i da ne moze da se stavi filter tu, kao da nesto nedostaje sto bi ga drzalo... Hvala!
  2. Update od danas... Isao na kontrolu pritiska gasa i sve ok. Ono sto se danas desavalo, klima radi sve ok lepo hladi u voznji ali i dalje secka, ali kada recimo stojim na semaforu, obrtaji variraju i klima ne hladi uopste. Kako krenem da vozim tako krece hladjenje uz gore pomenuto seckanje pri voznji. Neka ideja sta bi moglo biti?
  3. MS PK, izgleda da mora bas mi je cudno ti simptomi bas u tih prvih par minuta secka u voznji nikada to nisam cuo od bilo koga. Znam da kad upalim klimu auto malo izgubi snage ali meni nije samo to nego kao da ima u trenutku neki prekid pa bude ok pa opet prekid i tako par minuta. Mozda kompresor nesto baguje...
  4. Full servis klime radjen prosle nedelje
  5. Pozdrav ljudi, Naime, dok vozim bez upaljene klime auto se ponasa normlano, medjutim, kada upalim klimu i krene da radi kompresor narednih nekoliko min voznje auto gubi snagu na trenutke, kao da secne, i tako nekoliko puta, ali se unormali posle par minuta i ide normalno. Da li znate sta bi mogao biti problem? Hvala
  6. Promeni pumpu, probaj NIS ili MOL. Veruj mi trosice ti manje a i mnogo je bolje gorivo
  7. Lybra ima varijabilnu turbinu tako da ona radi i tada samo sa smanjenom snagom. Kako se obrtaji povecavaju tako i ona pojacava svoj rad.
  8. Turbina, interkuler... Ne mislim na creva do njih vec bas na njih. Onda sta jos, recimo moze da bude i do loseg ulja, mozda recimo neka od dizni se malo poremetila pa baca vise goriva. Jesi li primetio promene u radu motora, dal je postao bucniji nego sto je bio?
  9. Prekontrolisi blokadu egra pa javi dal je to
  10. Pa, ako nema promene u snazi i ako pri naglom ubrzanju i visokim obrtajima ne prijavljuje greske onda nije protokomer. 100% ti se lim na egru probusio
  11. Verovatno ti se blokada egr-a probusila, tako je bilo kod mene, stavio novu plocicu i sve ok
  12. Da rucno otvoris klapnu mozes na parkingu, prilicno je jednostavno. Sa suvozaceve strane ispod brisaca, kad otvoris haubu, videces dva srafa koja drze plasticni poklopac. Odsrafis, skines poklopac, vidi se filter kabine koji se drzi sa dve zabice i vrlo lako se skida. Kad ga skines, ispod njega je ta klapna. Rukom je lagano gurni prema kabini auta i to je to. Onda sve vratis na svoje mesto i zavrseno. 5 min posla. Za motorcic, moralo bi dosta stvari da se rastavlja tako da cu za njega ici kod majstora. Dok mi on ne stigne, rucno sam otvorio klapnu da mi auto ne magli da mogu normalno da vozim
  13. Sad sam skinuo filter kabine i video - crkao motorčić koji pokreće klapnu za recirkulaciju, ostala u zatvorenom položaju i ne radi uopšte. Našao sam polovan motorčić, 10e.
  14. Hmmm, da mi nije riknula ona klapna za recirkulaciju? Može biti, proveriću. Ona beše ispod filtera za kabinu? Proveravao sam, duva lepo svuda, ali nikako da se odmagli i osuši.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...