Jump to content
FAS Goran
space

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - bijeli dim / voda iz auspuha / ne prima gas

Recommended Posts

znam da se javljam malo kasnije, ali par postova ranije sam i ja postavio isto pitanje, elem, imao sam tu srecu/nesrecu da sam morao 3 hladnjaka EGR-a da zamenim u roku od mesec i kusur dana, tako da sam resio da ga prespojim skroz, moj majstor i ja smo to zavrsili za nepunih 15 minuta, kupio sam crevo hladnjaka od yuga 45 posto je ono na kraju savijeno, a duzina je kao narucena, nista nisam skracivao sekao itd isl, kad se skine taj famozni hladnjak i prespoji se, ostaju dve cevi otvorene, tu sam nabio po parcence pampura i zategao selnom, jer sam cuo da moze da dimi malo tu, nije stetno, ali kad sam se vec prljao...:D ako nekoga zanima mogu da okacim slike, mada ne moze bas najbolje da se slika jer je malo zavuceno, ali u glavnom, crevo u 4 selne su me izasle oko 300 dinara i 2 piva, mislim da nije velika investicija da se spreci ovakav kvar, jer svi ti polovni hladnjaci na otpadima su vozeni na stranim kolima koliko i ovi nasi na nasim kolima, tako da kad tad ce to opet propisati...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo pomagajte!  parkiram danas auto i kada sam ga posle 5min upalio izbacio mi gresku zuta lampica pumpe "check fuel" auto sada nece da primi gas nereaguje uopste a i pali malo duze. nekako sam otiso do majstora bez gasa posto je blizu i na diagnostici je pokazao senzor pedala gasa, senzor pred pritiska turbine i senzor pritiska goriva sve to nedaje signal e sad cekam nekog elektronicara da javi sta je....

 

jel imao neko nesto slicno posto su mi rekli da je senzor pedale gasa 17000rsd ne bi menjao nesto bezveze?

 

:wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo.Vlasnik sam stila vec 3 i po godine i nikakav kvar niti nepravilnost nisam imao do sad.Danas sam upalio auto i drzao ga na leru 2-3 minuta i pomerio auto jedno 2-3 metara u napred.Kada sam izasao iz auta, imao sam sta da vidim.Iz auspuha, na samom pocetku lonca(ne ova strana kod branika, vec druga strana),kaplje neka tecnost,napravila se fina barica,a neka selna kod krivine je bila malo vlaznjikava.Tecnost nije mirisala na benzin.Otvorim haubu i vidim da mi je smanjen nivo antifriza.Zanima me da li je neko imao slican problem, da li je moguce da je tecnost od antifriza ili nesto drugo po vasem misljenju?Drug mi kaze da je mozda kondenz, mada ne znam da li za ta 2-3 min. koliko je upaljen, moze kondenz da napravi baricu obima od 4-5cm.
Benzinac je u pitanju.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nema tog nedostatka antifriza, i ja bih rekao odmah da je kondenz ali ovako..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti kondenz, narocito ako ti je selna labava ili auspuh negde busan. Takodje moze biti da ti voda (antifriz) ulazi u cilindre, tj. da je pustio dihtung glave. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma palo mi je napamet da su mozda nepovezani problemi.Nisam siguran da je to antifriz, stavicu neku bocicu pa cu proveriti da li je u boji antifriza.Ali ne mirise, tako da ne znam.Da li je moguce da je ovo kondenz?Cudi me sto iz cevi ne izbacuje vodu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kondenz 100%,i kod mene toga ima .Proveravao sam sta je,nema miris ni boju antifriza,a nema ni belog dima na auspuhu.

E sad,i meni konstantno nedostaje rashladne tecnosti ali zanimljivo je da dodje do minimuma i tu stoji.

Ne vidi se da curi nigde, pumpa promenjena,ali vlazi na crevima a ja imam ugradjen plin pa tek tu ima milion selni na crevima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hah, ista situacija kao kod mene, padne na minimum i tu stoji. Majstor mi je rekao da ima mnogo tanka pukotina na hladnjaku kroz koju pusta pod pritiskom dok ne padne na minimum a tada je manji pritisak u sistemu i zato prestane. Inace kad ga ne vozim nedelju dana (desi se i to kad sam na terenu) ne izgubi nista vode.. a na auspuhu je kondenz sigurno

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tecnost ti curi od kad upalis auto pa jos koliko min.odprilike?Kad prestaje?Nikaf nisam obracao paznju na kondenz, ne bi ni sad fa nisam video baricu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaplje par minuta po startovanju hladnog motora,kad je na radnoj ne kaplje.

Inace,lonac ima fabricki otvor bas tu gde kaplje,zbog oticanja kondenza ,valjda da spreci odlazak vode u komore.

Ako radi u mestu tako hladan zna da napravi bas dobru baricu,i ja se zabrinuo prvi put.

Edited by gogi1101

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opusti se. Kondez. Biće toga još više kada dodatno zahladni.

Inače, ne postoji opcija da antifriz tek tako izađe na auspuh...jer ako već uđe u cilindre, eksplozija bi ga sagorela, spalila...nemoguće je da ostane u tečnom stanju, a da prođe kroz proces sagorevanja u motoru. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

izgleda da je kondenz ipak.Imam rupicu na loncu pa tu izlazi voda.Obelezio sam nivo antifriza pa cu proveriti za par dana razliku.Hvala vam puno ljudi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad upalim auto pogotovo kad je hladno mnogo dimi belog dima sve dok se malo ne zagreje posle nema nista. drugo nekad mi se desi kad iz 1 prebacim u 2 malo mi zatrza auto i posle normalno nastavi dalje tako i kad ide iz 2 u 3 isto malo zatrza. Lepo vuce, pali odlicno sve ok oko toga nista ne izbacuje na kompu. 1.9 mjet stilo 140ks. ako neko zna sta bi moglo biti neka pise

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto dimi belo je kondez koji se stvara na ovakvom vremenu, dimi svima dok se auspuh dobro ne zagreje, jedino ako ti trosi antifriz onda treba videti gde pusta, da li u hladnjak egr-a ili dihtung glave.

To sto trza moze biti da egr ventil pocinje da glavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije li para bre :)

Kakav je egr ventil? Sta kaze dijagnostika o radu turbine i o ostalim parametrima? Pogledaj je da nema lufta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sto trza moze da bude jer ne salta na 2200 rpm nego ranije ili dosta kasnije. karakteristicno je za ljudi koji su navikli na benzinca pa ili voze dizela kao benzin, ili odu u drugu krajnost pa saltaju na 1700 rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beli dim tj para - potpuno normalno ponašanje i ne treba da te brine.
Pogotovo što posle 5-6 minuta prestane da dimi.

 

Trzanje - moguće ovo što je Bocca rekao. Tako sam ja imao problem kada idem iz prve u drugu. Razlog - nisam nikada seo u dizela dok Stila nisam kupio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...