Jump to content
FAS Euroauto Goran
silenci

Aston Martin Vantage

Recommended Posts

Aston Martin Vantage Heritage Racing Edition

 

aston-martin-vantage 004.jpg

 

Aston Martin na ovogodišnjem Festivalu brzine u Goodwoodu obeležava dva značajna jubileja, pa je tim povodom pripremio posebne verzije modela Vantage. Što se jubileja tiče, u pitanju su 60-godišnjica njihove 1-2 pobede na 24 sata Le Mana i 70-godišnjica njihove prve trke na Goodwood Motor Circuitu. Zato je Aston Martin Q divizija napravila šest posebnih verzija modela Vantage, pri čemu svaki odaje počast nekom od važnih trkačkih modela iz motorsport istorije ove kompanije.

 

aston-martin-vantage 003.jpg

 

Ti trkački automobili iz prošlosti su Razor Blade iz 1928. godine, najnoviji Vantage GTE iz FIA WEC šampionata, sledi Ulster (Aston Martinov najvažniji predratni trkački automobil), pa Aston Martin DB3S, AMR1 razvijen 1989. godine, kao i DBR9 koji je 2007. i 2008. godine pobedio u GT klasi na trci 24 sata Le Mana.

 

aston-martin-vantage 002.jpg

 

Aston Martin planira da napravi samo po 60 primeraka svakog od ovih šest specijalnih modela, a svaki će moći da se dobije sa izborom od šest kolor šema.

 

aston-martin-vantage 001.jpg

 

Ovi automobili dolaze sa doteranim aero body paketom (veći prednji spliter, zadnji spojler od ugljeničnih vlakana), laganim točkovima, Sport Plus paketom, kao i dodatnim elementima od ugljeničnih vlakana u enterijeru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mcchip-dkr Aston Martin V8 Vantage

 

mc chip aston martin v8 002.jpg

 

Tjuning kuća Mcchip-dkr Stage je u svom novom saopštenju najavila novi tjuning program za Aston Martin V8 Vantage. U pitanju je ''Stage 3 kit'' koji pre svega podrazumeva pojačanje 4.0 litarskog V8 biturbo motora, i to na 700KS i ''više od 800 Nm obrtnog momenta''.

 

mc chip aston martin v8 001.jpg

 

Ubrzanje od 100 do 200 km/h sada iznosi samo 7.1 sekundu, dok je najveća brzina 322 km/h. U paketu su između ostalog i Capristo izduvni sistem i set Turbine točkova, a sve zajedno Mcchip-dkr naplaćuje 15.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Aston Martin V8 Vantage vs Mercedes AMG GT S

 

Ako već neko želi Mercedesov V8 ispod haube, možda je bolje onda uzeti ceo auto koji je Mercedes, naročito ako je još i jeftiniji za 10-tak hiljada evra od Astona kod kojeg je samo motor Mercedesov (AMG-ov):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2019. Aston Martin Vantage

 

Bilo koji Aston Martin pre svega treba da bude lep auto, a novi Vantage to nije kao stari što je bio...ili, nije na prvi pogled:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2019. Aston Martin Vantage V8

 

AMG daje motor za ovaj Aston koji je napravljen na skraćenoj platformi modela DB 11:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i Aston Martin Vantage Roadster

 

196862-aston-martin-vantage 003.jpg

 

Aston Martin je novi Vantage Coupe predstavio u novembru 2017. godine (od maja 2018. se proizvodi u Gaydon fabrici u Velikoj Britaniji), dok će njegovo Roadster izdanje biti dostupno kupcima od proleća 2020. Vantage Roadster je po najavama iz Aston Martina ''već spreman i čeka'', pri čemu bi cene trebalo da startuju od 130.500 funti (146.250 evra).

 

196860-aston-martin-vantage 002.jpg

 

Kao najavu, Aston Martin je danas objavio i set slika jednog pretprodukcijskog primerka.

 

196861-aston-martin-vantage 001.jpg

 

Kao i V8 Vantage Coupe, i Roadster će pokretati Mercedes-AMG 4.0 litarski twin-turbo V8 motor sa 510KS i 685 Nm (u kombinaciji sa osmostepenim automatikom). Očekuje se da će ova verzija sa mekim sklopivim krovom imati nešto slabije performanse od Coupe varijante koja inače od 0 do 100 km/h stiže nakon 3.6 sekundi i postiže maksimalnih 314 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Test 2020. Aston Martin Vantage AMR

 

Verzija sa manuelnim menjačem - to je ključna komponenta ovog Astona.

Doduše i lakši je ovaj Vantage za oko 100 kilograma u odnosu na verziju koja nije AMR, ali opet zbog pomenute ključne komponente jer samo na nju ''otpada'' 70 kilograma uštede. Opet zbog te ključne komponente ovaj auto ima malo manje obrtnog momenta od verzije sa automatikom. To je zbog toga što je auto lakši jer da su ostavili jednaki obrtni moment trebalo bi im jače (teže) kvačilo, dodatna ojačanja...i onda nestade razlika od 100 kilograma. Međutim, pošto AMG motor koji ide u Vantage nikako nije poznat po tome da ima manjak obrtnog momenta, odlučili su se da to malo što su izgubili bude i više nego nadoknađeno manjom težinom celog auta:

 

 

 

caradvice.jpg CarAdvice video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

edmunds.jpg Edmunds video: Test 2020. Aston Martin Vantage AMR

 

Retka zverka danas u autoindustriji, između ostalog i zbog toga što dolazi sa manuelnim menjačem (sa 7 brzina):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glavni krivac za lošu prodaju novog Aston Martina Vantage je Porsche 911

 

aston-martin-vantage 004.jpg

 

Nije tajna da Aston Martinu ove godine ne cvetaju ruže, a jedan od razloga je i aktuelni Porsche 911 (992). Nakon prilično uspešnih prodajnih rezultata koje su ostvarili 2018. godine u britanskoj automobilskoj kompaniji Aston Martin trenutno nemaju previše razloga za vedra lica, jer je prodaja njihovih automobila u Evropi ove godine prilično podbacila. U AM-u su priznali da je osnovni razlog za negativne brojeve neočekivano loš prijem nove generacije njihovog osnovnog sportskog modela Vantage koji je u Evropi ove godine (do sada) pronašao put do samo 878 evropskih kupaca. Poznavaoci prilika na tržištu sportskih automobila dele mišljenje da je za poveći deo dosadašnjeg tržišnog debakla Vantagea, pored ostalog, ''kriv'' i direktni konkurent iz Nemačke jer je osma generacija besmrtnog Porschea 911 samo u septembru pronašla put do 1.773 kupca. Ostaje da se vidi hoće li dugo pripremani prvi Aston Martinov SUV DBX, koji će publici biti predstavljen 20. novembra, popraviti trenutno nezavidno finansijsko stanje čuvene kompanije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Aston Martin Vantage vs Porsche 911

 

Dugo je Vantage sa pravom mogao da nosi ''titulu'' analognog automobila: atmosferac ispod haube, hidraulični servo volana, manuelni menjač.

Ali, novi Vantage ima turbo motor koji mu je dao AMG, automatik sa 8 brzina, električni volan...i sada može da se uporedi sa onim ko trenutno postavlja benchmark u ovom segmentu - Porsche 911 (992):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Aston Martin Vantage sa 299 km/h na Autobanu

 

4.0 V8 BiTurbo sa 510 konja i 685 Nm, do stotke za 3.6 sekundi, Aston kaže da je maksimum na 314 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Vantage Roadster

 

200546-aston 06.jpg

 

Aston Martin je novi Vantage Coupe predstavio još u novembru 2017. godine (od maja 2018. se proizvodi u Gaydon fabrici u Velikoj Britaniji), dok će njegovo Roadster izdanje biti dostupno kupcima od leta 2020.

 

aston 05.jpg

 

Kao potvrdu toga, Aston Martin je objavio i set zvaničnih slika definitivnog serijskog modela (prethodnih meseci smo naime mogli da vidimo samo fotografije pretprodukcijskih modela).

 

200548-aston 04.jpg

 

Treba napomenuti da se spuštanje/podizanje krova obavlja za manje od sedam sekundi, a to je moguće učiniti pri brzinama do 50 km/h.

 

200549-aston 03.jpg

 

Kao i V8 Vantage Coupe, i Roadster će pokretati Mercedes-AMG 4.0 twin-turbo V8 motor sa 510KS i 685 Nm (u kombinaciji sa osmostepenim automatikom).

 

200550-aston 02.jpg

 

Budući da je teža za 60 kg ova verzija sa sklopivim krovom ima nešto slabije performanse od Coupe varijante, što u praksi znači da do 100 km/h ubrzava za nešto manje od 4 sekunde i da postiže maksimalnih 306 km/h.

 

200551-aston 01.jpg

 

Aston Martin Vantage Roadster košta nešto više od 150.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Vantage na Nirburgringu

 

Aston Martin Vantage sa 510 konja i 1.710 kilograma težine, na gumama Pirelli P Zero A6A.

Vozač magazina ''Sport Auto'': Christian Gebhardt.
Vreme kruga: 7.43,92 min.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Vantage V12 Zagato Heritage Twins

 

202441-aston-martin-vantage 06.jpg

 

Kako bi obeležili 50-godišnjicu modela DB4 GT Zagato, Aston Martin i italijanski Zagato su 2011. godine predstavili sportski automobil Aston Martin Vantage V12 Zagato, koji je kupcima postao dostupan od sredine 2012. godine. Cena je tada iznosila oko 400.000 evra, pri čemu je najavljeno da će automobil biti proizveden u ograničenoj seriji od 150 komada.

 

202440-aston-martin-vantage 05.jpg

 

Skoro deceniju kasnije Aston Martin Vantage V12 Zagato se vraća na scenu, i to kako bi obeležio 100-godišnjicu Zagata. Ovoga puta je pred nama Aston Martin Vantage V12 Zagato Heritage Twins, dostupan u ograničenoj seriji od samo 38 primeraka (19 u Coupe i 19 u Speedster izdanju).

 

202443-aston-martin-vantage 04.jpg

 

Zagato je ovaj projekat realizovao sa švajcarskim AF Racingom, koji je tradicionalni motorsport partner za Aston Martin pri čemu su Švajcarci ovu priliku iskoristili i za lansiranje svog brenda R-Reforged.

 

202442-aston-martin-vantage 03.jpg

 

Za pogon se brine 5.9 V12 motor sa 600KS, karoserija je od ugljeničnih vlakana, a za zaustavljanje su zadužene karbon-keramičke kočnice.

 

202445-aston-martin-vantage 02.jpg

 

Automobil je dugačak 4.385 mm, širok 1.865 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.600 mm, dok su točkovi od 19 inča.

 

aston-martin-vantage 01.jpg

 

Cena ovih automobila se u vesti ne navodi, dok će isporuke kupcima početi u četvrtom kvartalu ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg Kelley Blue Book video: Test 2020. Aston Martin Vantage

 

Lepo dizajniran auto sa AMG motorom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja Aston Martina V8 Vantage

 

Za svaki auto treba oko 200 sati čistog ručnog rada da bi James Bond (i ostali) imali ovo britansko savršenstvo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese video: Aston Martin Vantage

 

Blok ovog 4.0 V8 motora i oba turba su AMG...nešto dugmića unutra je Mercedesovo....i infotainment je ustvari dve generacija stari Mercedesov sistem...al' je zato sve ostalo Aston Martin:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Vantage GT12

 

Postoje posebne verzije ovog Astona - GT8 i GT12, naravno da su brojevi u oznakama ustvari broj cilindara, plus je lakši 100 kilograma od ''civilne'' verzije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vantage je budući službeni automobil Sebastiana Vettela

 

aston fettel 03.jpg

 

Prošle je tek nekoliko dana dana otkako je i zvanično saopšteno da će četvorostruki svetski šampion Formule 1 Sebastian Vettel od sezone 2021. voziti u Svetskom F1 šampionatu za Aston Martin, a Racing Point F1 Team je na Twitteru već objavio i koji službeni automobil će voziti njihov novi vozač. Naravno, ovogodišnji tim Racing Point F1 iz englekog Silverstonea će se za sledeću sezonu nakon komercijalnog rebrendinga preimenovati upravo u ime ove legendarne britanske marke sportskih automobila.

 

aston fettel 02.jpg

 

Kao budući fabrički vozač Aston Martina, Vettel će dobiti i odgovarajući službeni automobil, a radi se o tamno sivom modelu Vantage s registracijom ''5EB AMF1''. Simbolika samog broja je i više nego indikativna, jer se brojka ''5'' odnosi na Vettelov takmičarski broj odobren od strane FIA i Formule 1. Međutim, kada se piše u formi ''5EB'' potpuno je jasno da je reč o početna tri slova njegova imena Sebastian. Drugi deo oznake ''AMF1'' se odnosi na Aston Marin (''AM'') i Formulu 1 (''F1'').

 

aston fettel 01.jpg

 

Trenutni model Aston Martin Vantage je vrhunski sportski dvosed, koji je baziran na najnovijoj arhitekturi britanske marke. Sam automobil ima 4.0 AMG-ov V8 motor s dvostrukim turbopunjačem (twin-turbo), s najvećom izlaznom snagom od 510 KS uz najveći obrtni moment od 685 Nm. Vantage dolazi sa 8-stepenim ZF-ovim automatskim menjačem koji obezbeđuje ubrzanje od 0 do 96 km/h (60 milja/sat) za samo 3.5 sekundi i najveću brzinu od 314 km/h. Vantage je ujedno i prvi serijski automobil Aston Martina koji uključuje elektronski kontrolisani diferencijal sa vektorom momenta (E-Diff) i napravljen je na istoj potpuno novoj aluminijumskoj platformi kao i model DB11.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Test Aston Martin Vantage Roadster

 

Izgleda toliko dobro da je verovatno najlepši Aston u nekoliko proteklih decenija, sa maskom napred koja je ustvari opcija. Ali, zvuk mu je ipak najjača stavka.

Motor je isti (AMG-ov) 4.0 twinturbo V8 kao u Coupe verziji sa 503KS/685Nm, nema manuelca u ponudi:

 

 

 

pistonheads.jpg PistonHeads video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 2020. Aston Martin Vantage Roadster

 

Baby Aston = Vantage, dobio je pre nekih godinu dana novu generaciju, pa je tako sada ne red došao i kabrio:

 

 

 

autotrader.jpg AutoTrader video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage video: Test 2020. Aston Martin Vantage Roadster

 

Ove godine Aston je predstavio Vantage bez krova, ali da li je bolji zvuk motora koji se tako može čuti jedina prednost u odnosu na Coupe verziju?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autobytel.jpg Autobytel video: Test 2020. Aston Martin Vantage

 

Aston koji bi voleo da bude konkurencija Porscheu 911, Corvetti...:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

drivetribe.jpg DriveTribe video: Aston Martin Vantage V600

 

Aston Martin je 1998. godine kupcima ponudio ekstremnu verziju modela Vantage, i to V8 Vantage V600 sa dva kompresora i 600 konja.

Te godine je to bio najjači serijski auto na svetu koji je mogao da se kupi nov:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...