Jump to content
FAS Goran
silenci

Aston Martin Vantage

Recommended Posts

evoyoutube.jpg EVO: Aston Martin V12 Vantage

 

Novi V12 Vantage je labudova pesma za V12 motor u Aston Martinu. U pitanju je ograničena serija koja ima motor iz DBS-a:

 

 

 

topgear.jpg Top Gear:

 

 

 

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Aston Martin V12 Vantage

 

Najmanji model Aston Martina upravo je podvrgnut ozbiljnom dopingu snage - četvrta generacija V12 Vantage ima V12 turbo motor sa 690 KS koji potiče iz DB11 i DBS Superleggera. Sada je podignut na maksimalnih 320 km/h, ubrzava jače od bilo kog drugog Vantage verzije, i ima bolji odnos snage/težine od bilo kog od njegovih Vantage braće i sestara.

Ovo je ujedno i poslednji put da će Aston Martin staviti V12 motor pod haubu Vantage super sportskog automobila, jer elektrifikacija postaje jedan od njegovih komercijalnih prioriteta. To znači usvajanje sve više Mercedes AMG motora, a ne njihovih. Veoma je retko da bilo koji proizvođač automobila najavi skori kraj životnog veka bilo kog od svojih modela; pa, u ovom slučaju, da li ultimativni znači i najbolji? Matt Saunders je otišao na Aston Martinovu Stove Circuit, u Silverstonu, da to sazna:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Aston Martin V12 Vantage

 

U narednih godinu-dve biće napravljeno 333 komada za ceo svet. Iz Aston Martina kažu da su svi već prodati, iako koštaju skoro 150.000 evra više od V8 Vantage:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin V12 Vantage Roadster

 

Aston Martin Roadster 05.jpg

 

Aston Martin je pripremio ograničeno izdanje Vantage Roadstera sa V12 motorom.

 

Aston Martin Roadster 04.jpg

 

1.855 kg teški Aston Martin V12 Vantage Roadster modelske godine 2023 pokreće 5.2 V12 motor sa 700KS i 753 Nm, u paru sa ZF 8-stepenim automatikom i mehaničkim LSD diferencijalom.

 

Aston Martin Roadster 03.jpg

 

Fabrika navodi da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 m/h) iznosi 3.5 sekundi, kao i da ovaj ekskluzivni Roadster postiže maksimalnu brzinu od 322 km/h.

 

Aston Martin Roadster 02.jpg

 

U standardnoj opremi su između ostalog i adaptivni amortizeri, elementi od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor...), karbon-keramičke kočnice, točkovi od 21 inča, gume Michelin Pilot Sport 4S (275/35 R21 napred i 315/30 R21 pozadi), dvobojna kožma sedišta, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom.

 

Aston Martin Roadster 01.jpg

 

''Radili smo izuzetno naporno da osiguramo da V12 Vantage Roadster poseduje istu snagu i dinamiku koja karakteriše V12 Vantage Coupe dok ga nadmašuje u smislu sirovog senzornog uzbuđenja koje postižete samo vožnjom spuštenim krovom,'' rekao je glavni tehnički direktor Aston Martina Orberto Fedeli. ''Sa više snage i obrtnog momenta od bilo kog Vantage Roadstera pre njega, sa precizno podešenom kalibracijom vešanja, širim tragom točkova i većom potisom silom, ovo je mašina koja oduzima dah''. Aston Martin će napraviti samo 249 primeraka ovog Roadstera, ali je svaki već prodat. Proizvodnja počinje u trećem kvartalu 2022. godine, a isporuke počinju do kraja godine.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati 2024 Aston Martin Vantage

 

Reflektori su usmereni na nedavno predstavljeni Aston Martin DB12, ali ne zaboravimo značaj njegovog kolege - naslednika Vantage.

Dok će model sa dva sedišta uključiti određene elemente dizajna sa DB12, ne očekuje se da će tehničke specifikacije pretrpeti drastične promene u odnosu na trenutni Vantage:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Vantage GT4

 

Aston GT4 04.jpg

 

Nakon nedavnog uspešnog predstavljanja novog trkačkog automobila Vantage GT3, Aston Martin sa ponosom predstavlja i novi Vantage GT4.

Namenjen partnerskim trkačkim timovima i ozbiljnim entuzijastima, Vantage GT4 upotpunjuje GT liniju Aston Martina i naglašava posvećenost brenda motosportu. Nadovezujući se na izuzetne rezultate odlazećeg Vantage GT4 modela, novi Vantage GT4 koristi prednosti performansi i tehnoloških poboljšanja uočenih u nedavno predstavljenom drumskom automobilu Vantage.

 

Aston GT4 03.jpg

 

Ova najnovija verzija Vantage GT4 donosi brojna poboljšanja šasije, aerodinamike i pogona da bi se najnoviji izazivač Aston Martina učinio konkurentnijim nego ikada.

''Novi Vantage GT4 je rođeni pobednik i demonstracija sve veće sinergije između naših programa za drumske i trkačke automobile; vodeća snaga i tehnologija u klasi na putu koji se pretvaraju u pobednički tempo na stazi. Uvođenje novog Vantage GT4 nam takođe omogućava da izgradimo još dublju vezu sa partnerskim timovima Aston Martina. Trenutno imamo više od 40 partnera u aktivnoj konkurenciji širom spektra globalnih GT trka, od kojih mnogi voze više automobila. Ovaj nivo angažovanja naglašava našu posvećenost svim nivoima takmičenja u motosportu, kao i izgradnju bližih veza sa našom širom zajednicom fanova i pratilaca, od kojih su se mnogi zaljubili u brend kroz naše uspehe u trkama sportskih automobila i u Le Manu'', navodi kompanija u saopštenju.

 

Aston GT4 02.jpg

 

Kao i Vantage GT3, novi Vantage GT4 je dizajnirao, konstruisao i napravio Aston Martin Racing (AMR). Zvanični GT trkački partner Aston Martina od 2005. godine, AMR je odgovoran za svaki Aston Martin GT trkački automobil od legendarnog DBR9. Ovaj neprocenjivi kontinuitet i dubina znanja bez premca uneta je direktno u program Vantage GT4. ''Novi Vantage GT4 je u velikoj meri evolucija prethodnog automobila'', objašnjava Adam Karter, šef Endurance Motorsporta u Aston Martinu. ''Bliža sinergija između programa Aston Martina za drumske i trkačke automobile omogućila je AMR-u da iskoristi poboljšanja napravljena na novom drumskom automobilu Vantage za povećanu brzinu i efikasnost, uz zadržavanje osnovnih kvaliteta koji su odlazeći GT4 učinili tako popularnim među timovima i vozačima.''

 

Strogi propisi znače da GT4 Vantage ostaje veoma blizak svom serijskom bratu, pri čemu trkački automobil deli oko 80 odsto strukturalne i mehaničke arhitekture drumskog automobila. 4.0 litarski twin-turbo V8 motor i menjač su bazirani na komponentama Vantage drumskog automobila, pri čemu su primarne promene u elektronskim kontrolnim sistemima. Kokpit Vantage GT4 takođe ima najnoviji Bosch DDU 11 displej, koji zamenjuje instrumente drumskog automobila.

 

Aston GT4 01.jpg

 

Modifikacije šasije su takođe vođene propisima, a tu su i podesivi KW amortizeri  i obavezni paket točkova i guma od 18 inča, koji je znatno manji od točkova od 21 inča koji su ugrađeni u novi drumski automobil. Vizuelno Aston Martin Vantage GT4 veoma podseća na dizajn novog Vantage drumskog modela, sa propisima koji dozvoljavaju samo skromne promene u odnosu na dizajn drumskog automobila. Propisi GT4 takođe dozvoljavaju ograničene aerodinamičke promene. U slučaju novog Vantage GT4 to znači veći prednji razdelnik i dodavanje novog zadnjeg krila. Rezultat je povećanje potisne sile i smanjenje otpora u poređenju sa prethodnim Vantage GT4. Proizvodnja je sada uveliko u toku, sa brojnim automobilima koji su već u rukama timova kupaca, a AMR je zauzet proizvodnjom više od 40 jedinica tokom sezone 2024.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...