Jump to content
FAS Euroauto Goran
silenci

Aston Martin Vantage

Recommended Posts

Roadshow video: Jedan krug sa Aston Martin Vantage i Martin Brundle @ Kanada F1 staza:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin predstavlja Vantage GT3 i GT4 trkačke automobile

 

181000-aston gt 1.jpg

 

Aston Martin, odnosno njegovo ''Racing'' odeljenje je na Le Manu predstavilo Vantage GT3 i GT4 trkačke modele, a Vantage GT3 će ovog vikenda imati i svoj trkački debi. Naime, novi trkački automobili britanskog brenda su izvedeni iz modela Vantage GTE, koji će takođe učestvovati na trci ''24 časa Le Mana''. Sva tri trkačka modela pokreće četvorolitarski V8 agregat koji se nalazi u i verzijama legalnim za javne puteve, a koji je optimizovan od strane ''Racing'' odeljenja.

 

181003-aston gt 1111.jpg

 

Vantage GT3 težak je svega 1.254 kilograma, a njegov agregat ravija 535 konjskih snaga i 700 Nm obrtnog momenta. On poseduje i čelični ''roll'' kavez, Xtrac šestostepenic sekvencijalni menjač, Alcon kvačilo i kočnice, kao i Ohlins amortizere podesive u četiri nivoa. ovi Aston Martin Vantage GT3 je i dalje u fazi razvoja, a trebalo bi da bude zvanično završen do 1. marta 2019. godine, kada će zameniti najuspešniji trkački automobil kompanije do sada, model V12 Vantage GT3, koji i dan danas pobeđuje na trkama, čak i sedam godina nakon što se pojavio na tržištu.

 

181002-aston gt 111.jpg 181001-aston gt 11.jpg

 

Što se novog Vantage GT4 tiče, on se možda neće takmičiti ovog vikenda, ali će biti izložen pored modela GT3, te će potencijalni klijenti i ljubitelji trka imati prilike da dobiju uvid u to kako će izgledati finalna verzija. Razvoj ovog modela se i dalje nastavlja, a i on bi trebalo da bude predstavljen kad i model GT3.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mAHTU6HjX5wpz3duIPgsPC3YNAKYMlCHsck Parkers video: Test Aston Martin Vantage

 

Prethodnik je lansiran pre 13 godina, tako da je Astonu trebalo dugo vremena da napravi naslednika. Možda i razumljivo jer je stari Vantage bio najprodavaniji Aston Martin ikada.

Porsche 911, Audi R8, McLaren 540...čine najozbiljniju konkurenciju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin V8 Vantage Roadster do kraja godine

 

aston martin vantage volante.jpg

 

Aston Martin je novi Vantage Coupe predstavio još u novembru 2017. godine (od maja 2018. se proizvodi u Gaydon fabrici u Velikoj Britaniji), dok će ove godine promociju imati i njegovo Roadster izdanje. V8 Vantage Roadster je po najavama iz Aston Martina ''već spreman i čeka'', pri čemu se njegova premijera najavljuje za drugu polovinu 2019. Kao i V8 Vantage Coupe, i Roadster će pokretati Mercedes AMG 4.0 litarski twin-turbo V8 motor sa 510KS i 685 Nm (u kombinaciji sa osmostepenim automatikom). Očekuje se da će ova verzija sa mekim sklopivim krovom imati nešto slabije performanse od Coupe varijante koja inače od 0 do 100 km/h stiže nakon 3.6 sekundi i postiže maksimalnih 314 km/h. Takođe, Vantage će kasnije dobiti i druge nove verzije, možda i sa V12 motorom (to međutim u Aston Martinu nisu želeli ni da potvrde ni da demantuju).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wheelsandmore Aston Martin Vantage

 

190798-wheels 1111.jpg

 

Iza ove sveobuhvatne dorade aktuelne generacije Aston Martinovog modela Vantage stoji nemačka tjuning kompanija Wheelsandmore.

 

190796-wheels 11.jpg

 

U tjuning kompaniji Wheelsandmore smatraju da aktuelni Aston Martin Vantage zaslužuje mnogo više od fabričkih postavki pa su u AMG-ov 4.0 litarski biturbo V8 motor, koji standarno nudi 510 konjskih snaga i 685 Nm najvećeg obrtnog momenta, ''ugurali'' dodatnih 170 konja i 135 Nm obrtnog momenta, što je rezultat reprogramiranog motornog menadžmenta, kapacitetnijih turbo punjača i otvorenijeg izduvnog sistema.

 

190797-wheels 111.jpg

 

I dok standardni Vantage od 0 do 100 km/h stiže za 3.6 sekundi i razvija 314 km/h, Wheelsandmore kreaciji su do ''stotke'' potrebno 3.3 sekunde, a maksimalna brzina u ovom slučaju iznosi 330 km/h.

 

190795-wheels 1.jpg

 

Osnovni model u ponudi slavne britanske kompanije s novim brojevima (i performansama) faktički diše za vratom modelu DBS Superleggera koji pokreće 5.2 litarski biturbo V12 motor, a cena za dodatni potencijal (zajedno s novim felnama i karbonskim karoserijskim dodacima) nije objavljena. Poređenja radi, u Wheelsandmore za isti posao na slično motorizovanom modelu AMG GT zauzvrat traže nešto više od 16.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Vantage V12 Zagato Heritage Twins by R-Reforged

 

zagato v12 11.jpg

 

Kako bi obeležili 50-godišnjicu modela DB4 GT Zagato, Aston Martin i italijanski Zagato su 2011. godine predstavili sportski automobil Aston Martin Vantage V12 Zagato, koji je kupcima postao dostupan od sredine 2012. Cena je tada iznosila oko 400.000 evra, pri čemu je najavljeno da će automobil biti proizveden u ograničenoj seriji od 150 komada. Skoro deceniju kasnije, Aston Martin Vantage V12 Zagato se vraća na scenu, i to kako bi obeležio 100-godišnjicu Zagata. Ovoga puta je pred nama Aston Martin Vantage V12 Zagato Heritage Twins by R-Reforged, dostupan u ograničenoj seriji od samo 38 primeraka (19 u Coupe i 19 u Speedster izdanju).

 

zagato v12 111.jpg

 

Zagato je ovaj projekat realizovao sa švajcarskim ''AF Racingom'', koji je tradicionalni motorsport partner za Aston Martin, pri čemu su Švajcarci ovu priliku iskoristili i za lansiranje svog brenda R-Reforged.

 

zagato v12 1.jpg

 

Za pogon se brine 6,0 litarski V12 motor sa 517KS i 570 Nm obrtnog momenta, a za zaustavljanje su zadužene karbon-keramičke kočnice. Automobil je dugačak 4385 mm, širok 1865 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2600 mm. Cena ovih automobila se u kratkoj vesti ne navodi, dok će sporuke kupcima početi u četvrtom kvartalu ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Aston Martin Vantage AMR sa manuelnim menjačem

 

aston vantage amr.jpg

 

Aston Martin će naredne nedelje predstaviti AMR verziju najnovijeg sportskog modela Vantage sa manuelnim menjačem. AMR oznaka se odnosi na Aston martin Racing, a prethodno se koristila za brojne specijalne modele u proteklim godinama. Trenutno se koristi za verziju modela DB11 koja je više fokusirana na vozača, kao i za specijalni Rapide. Vantage AMR znači i povratak manuelnog menjača prvi put od modela prethodne generacije, odnosno od 2017. godine.

 

Proteklih godina Aston Martin je koristio 6-stepeni manuelni menjač za određene modele, ali je V12 Vantage S imao sedmostepeni manuelni menjač sa prvom brzinom smeštenom dole levo po uzoru na šeme u trkačkim automobilima. Na taj način je zadržana tradicionalna H šema hoda menjača na koju je većina vozača navikla. Nije potvrđeno da će Aston Martin ponovo koristiti ovu šemu, ali će to najverovatnije biti slučaj. Porsche koristi sedmostepeni manuelni menjač za model 911 Carrera koji je blizak rival Aston Martinovom sportskom automobilu. AMR će nastaviti da koristi AMG-ov 4.0 litarski twin-turbo V8 motor koji bi mogao da bude nešto snažniji. Očekuju se određena poboljšanja izgleda, unutrašnjosti i karoserije. Prethodni AMR modeli su bili dostupni u ograničenom broju primeraka i po značajno višim cenama, a to će verovatno biti slučaj i sa novim modelom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Vantage AMR s manuelnim menjačem

 

aston-martin-vantage-amr 1.jpg

 

Kao što je najavio prošle nedelje, Aston Martin je predstavio AMR verziju najnovijeg sportskog modela Vantage sa 7-stepenim manuelnim menjačem. AMR oznaka se odnosi na Aston Martin Racing, a prethodno se koristila za brojne specijalne modele u proteklim godinama. Trenutno se koristi za verziju modela DB11 koja je više fokusiranu na vozača, kao i za specijalni Rapide.

 

Vantage AMR znači i povratak manuelnog menjača prvi put od modela prethodne generacije, odnosno od 2017. godine. Proteklih godina Aston Martin je koristio 6-stepeni manuelni menjač za određene modele, ali je V12 Vantage S imao sedmostepeni manuelni menjač s prvom brzinom smeštenom dole levo po uzoru na šeme u trkačkim automobilima. Na taj način je zadržana tradicionalna H šema hoda menjača na koju je većina vozača navikla. Porsche koristi sedmostepeni manuelni menjač za model 911 Carrera koji je blizak rival Aston Martinovom sportskom automobilu.

 

aston-martin-vantage-amr 1111.jpg

 

Vantage AMR koristi AMG-ov 4.0 litarski twin-turbo V8 motor sa 375 kW/510KS i 625 Nm. Automobil je i 95 kg lakši od regularnog modela (između ostalog se standardno dobijaju karbon-keramičke kočnice), ima adaptivni sistem amortizacije (sa modovima Sport, Sport + i Track), od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,0 sekundi i postiže 314 km/h. Prethodni AMR modeli su bili dostupni u ograničenom broju primeraka i po značajno višim cenama, a to će biti slučaj i sa novim modelom koji će biti ponuđen u samo 200 primeraka i po ceni od 149.995 funti (174.500 evra). Kupci će moći da biraju između boja Sabiro Blue, Pnyx Black, China Grey, White Stone i Stirling Green.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Aston Martin Vantage 0-298 km/h

 

4.0 V8 BiTurbo sa 510 KS i 685 Nm. 3.6s do 100 Km/h i maksimum od 316 Km/h:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Aston Martin Vantage V8 na Autobanu

 

4.0 V8 BiTurbo sa 510 KS i 685 Nm obrtnog momenta. Do stotke za 3.6s, maksimum 314 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...