srdjos 1602 Posted December 11, 2010 ZdravoOvako, pokrenuo sam ovu temu jer sam se danas vozio sa prijateljem u njegovojOpel Vectri, staroj 11 godina isto dizel i kod njega grijanje duva VRUĆEEEEEKod mene u Stilu JTD, pri zimskoj radnoj temperaturi, dakle izmedju prve i druge crte na pokazivaču za temp, duva mlak vazduh, recimo topao, nikako vruć.Pa me interesuje, jel to takav sistem na Stilu da duva toplo ili je nešto otišloOd čega to zavisi. Samo da napomenem da je termostat u redu!Pozzdrav svima Share this post Link to post Share on other sites
boki21txi 1 Posted December 11, 2010 ako si skoro menjao antifriz mozda imas vazduh u sistemu... Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 11, 2010 ...Kod mene u Stilu JTD, pri zimskoj radnoj temperaturi...Ne postoji ''zimska'' ili ''letnja'' radna temperatura. Postoji jedna jedina i ona je uvek ista...jedino zimi treba malo više vremena da se postigne....dakle izmedju prve i druge crte na pokazivaču za temp, duva mlak vazduh, recimo topao, nikako vruć.Ne može ni da duva vruće jer ti motor nije na radnoj temperaturi.Ovo je između prve i druge crtice:...Samo da napomenem da je termostat u redu!Nije u redu, riknuo je, tj. ostao otvoren ako sam dobro razumeo šta si napisao. Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted December 11, 2010 (edited) Ne može ni da duva vruće jer ti motor nije na radnoj temperaturi.Ovo je između prve i druge crtice:hm, ovako, po leti mi je kazaljka temperature na polovinipo zimi nije u onom crvenom polju nego na kraju crvenog polja ili malko višeNije u redu, riknuo je, tj. ostao otvoren ako sam dobro razumeo šta si napisao. Proveravao sam po ovom upustvu maga ovog foruma, mikisxy-ja, mikiskyI po njemu, meni je jedno crevo drastično toplije, po toj logici, terostat je u reduDa li ima jos neki način da se proveri termostat, da li zatvara/otvara dobro?A temperatura na semaforima ne pada, znači pričamo o gradskoj vožnji!ako si skoro menjao antifriz mozda imas vazduh u sistemu...Nisam menjao antifriz 3 god, merio sam ga i pokazuje oko -30CDa li će biti neka promena ako stavim novi antifriz? Edited December 11, 2010 by srdjos Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted December 11, 2010 Nesa je (verovatno) u pravu - otisao ti je termostat. Istu situaciju sam ja iskusio na Stilu - leti se kazaljka popne do sredine skale i tu stoji, ali zimi samo do prve cetvrtine (osim ako idem uz Venac ) i ne moze dalje, bez obzira koliko dugo vozio. Dijagnoza - termostat. Posle zamene - i zimi i leti na pola skale, sa tom razlikom sto zimi treba duze da dostigne polovinu skale (sto je i logicno ). Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted December 11, 2010 (edited) ako ti spusta temperaturu na otvorenom termostat ostao zaglavljen,ti probaj da ga ugrejes u mestu na radnu i kreni pa ces videti da li ce da pada,inace pada i kada je termostat dobar a vozis polako a vent, kabine na 4. brzini.to mu jako fino spusti temperaturu.pogotovo kada je jako hladno.vatrisi ga malo da pre digne temp.,pa ces vodeti. Edited December 11, 2010 by fedja.culum Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 11, 2010 ...hm, ovako, po leti mi je kazaljka temperature na polovini...A, tu mora da bude i zimi...samo će malo sporije doći do nje.Tebi ne stoji tu po hladnom vremenu tj. zimi, što znači da sistem nije ispravan. Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted December 11, 2010 poteraj ga uz most malo da digne ,pa ga spusti pa ces videti,ako je kratka relacija od par kilometara ,nema sanse da ce da digne radnu temperaturu. Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted December 11, 2010 ZdravoOvako, pokrenuo sam ovu temu jer sam se danas vozio sa prijateljem u njegovojOpel Vectri, staroj 11 godina isto dizel i kod njega grijanje duva VRUĆEEEEEKod mene u Stilu JTD, pri zimskoj radnoj temperaturi, dakle izmedju prve i druge crte na pokazivaču za temp, duva mlak vazduh, recimo topao, nikako vruć.Pa me interesuje, jel to takav sistem na Stilu da duva toplo ili je nešto otišloOd čega to zavisi. Samo da napomenem da je termostat u redu!Pozzdrav svimasrki, motor ti je jedna termo dinamicka masina.moras vise uglja da ubacis da bi se zagrejao! Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted December 11, 2010 inace Fiat Stilo jako slabo tj sporo dize radnu temperaturu i iz tog razloga ti i slabo greje.Nista neces postici menjanjem termostata! Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 11, 2010 E, nemojte ljudi ovakve priče. Pogotovo što njemu nije pitanje da li sporo dostiže ili ne, nego je UOPŠTE NE DOSTIŽE.Stilo greje odlično kada je sve ispravno. Ništa se ne razlikuje od drugih automobila.Naravno da će rešiti problem menjanjem neispravnog dela, plus će osetiti blago smanjenje potrošnje nafte jer će motor biti na radnoj temperaturi, a ne pothlađen.Dizelima generalno treba više vremena da dođu do radne nego benzincima.Kod sebe moram onaj točkić da okrećem ka plavom polju, jer ako držim do kraja na crvenom, prokuvaću unutra koliko greje. Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted December 11, 2010 Ja evo vozim vec drugog JTD-a,za 4 godine i ni na jednom nisam imao ni problem sa slabim grejanjem a niti su mi sporo dostizali radnu temperaturu ali sam imao tu srecu da sam na oba menjao termostat Sadasnji JTD je Lybra,ima 1.9 JTD motor,identican kao Stilov,automobilu treba nekih,ne vise,od 10-ak minuta da postigne radnu temperaturu,govorim o zimskim jutrima pritom imam extra kratku relaciju ujutru do posla,koju uglavnom vozim u 3-oj i 4-oj,znaci nije u guzvi.grejanje palim cim se skala odlepi od 50 C i pocinje da duva mlako,da bih to polako prelazio u topao vazduh,normalno,kako se motor zagreva.za to kratko vreme automobil se zagreje do pola skale temperature,tu i ostaje,a grejanje radi savrseno ,cak ja zimi nisam dizao temperaturu preko 20 C,jer tad mi je vec prevruce u kolima .Tako da ako su vam rashladni sistemi ispravni,skoro sam siguran da necete imati problema ni sa grejanjem ni sa postizanjem radne temperature. Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 11, 2010 JTD greje ko lud ako je termostat ispravan. Problem takođe može da bude i polenov filter. Činjenica je da se sporije greje od benzinca, ali ne strašno. Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted December 11, 2010 Sadasnji JTD je Lybra,ima 1.9 JTD motor,identican kao Stilov,automobilu treba nekih,ne vise,od 10-ak minuta da postigne radnu temperaturu,govorim o zimskim jutrima Hm, ovo mi je science fiction za gradsku vožnju i za dizel masine svih tipova, ne samo jtd Šalu na stranu, sutra cu ga proveriti sa nekim ko se razume u to a i ispraticu sa kojom slikom.Ali najradije bih seo u jos kojeg, po tvrdnji vlasnika, ispravnog Stila ili bilo koje jtd masinepa da vidim kako greje na njihov ugalj od hladnog starta jer zimski uslovi i gradska voznja do 50-60Pa nema sanse da grejanje radi kako treba a kamoli 10 min da se zagrije Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 11, 2010 Srki, tebi je rečeno u čemu je problem. Ostaje ti da to prihvatiš odmah...ili sutra...ili za 10 dana, ali bolje je da prihvatiš odmah. Da, JTD se zagreje za 10-tak minuta. Mom benzincu kada je ovako oko nule ne treba više od 5 minuta...tj. svega par kilometara vožnje.Što je najbolje od svega, sve je ovo pisano bar 20 puta do sada u onoj temi o radnoj temperaturi. Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted December 11, 2010 Nesa je (verovatno) u pravu - otisao ti je termostat. Istu situaciju sam ja iskusio na Stilu - leti se kazaljka popne do sredine skale i tu stoji, ali zimi samo do prve cetvrtine (osim ako idem uz Venac ) i ne moze dalje, bez obzira koliko dugo vozio. Dijagnoza - termostat. Posle zamene - i zimi i leti na pola skale, sa tom razlikom sto zimi treba duze da dostigne polovinu skale (sto je i logicno ).@mirko_nshvala na poruci, preleteo sam preko njeDa, procitao sam da je pisano i gde je pisano i to 2xMa promenicu ga iza nedelje, ko ga je.e, i ovako nista nisam radio na Stilu 3-4 meseca, vreme je Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted December 11, 2010 Sadasnji JTD je Lybra,ima 1.9 JTD motor,identican kao Stilov,automobilu treba nekih,ne vise,od 10-ak minuta da postigne radnu temperaturu,govorim o zimskim jutrima Hm, ovo mi je science fiction za gradsku vožnju i za dizel masine svih tipova, ne samo jtd Šalu na stranu, sutra cu ga proveriti sa nekim ko se razume u to a i ispraticu sa kojom slikom.Ali najradije bih seo u jos kojeg, po tvrdnji vlasnika, ispravnog Stila ili bilo koje jtd masinepa da vidim kako greje na njihov ugalj od hladnog starta jer zimski uslovi i gradska voznja do 50-60Pa nema sanse da grejanje radi kako treba a kamoli 10 min da se zagrijeKad je auto ispravan ,scinece fiction postaje realnost verovao ti ili ne Ni jedan auto ne moze da greje od hladnog starta -jer to ne postoji,osim ako nema specijalni grejac(ugradjivano na neke Lybrine modele sa JTD motorom)Webasto ili invertorsku klimu.U gardskoj voznji,pri manjim brzinama i nizim stepenima prenosa,auto se brze zagreje nego u bilo kakvoj drugoj voznji,ali ni to ne moras da mi verujes. Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted December 11, 2010 Ne pricamo o grejanju od samog početka hladnog startaMenjam termostat i kraj priče Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 11, 2010 Jeeeeeeeeee... Neka majstor pogled sve...nije samo termostat u tom sistemu. Ali, 99% je on... Share this post Link to post Share on other sites