Jump to content
FAS Goran
MACAK_FROM_CACAK

Punto mk.2 - voda u kabini

Recommended Posts

Naime, moj problem je malo vise komplikovan. Voda se odnekle sliva sa pozarnog zida, bez obzira da li je auto parkiran negde na kisi ili se vozi po mokrom asfaltu i barama a ne pada kisa. E sad ta voda se javlja iskljucivo na vozackom delu pozarnog zida znaci ne kod suvozaca. E sad da li je do dihtung gumica od pedala ili volana ili od el.instalacije ili mozda negde je rupica neka mala na pozarnom zidu da nije dobro bodyem zasticeno (auto 100% nije cukan to ja garantujem) ili neki cep nije zapusen od strane majstora ako je nesto radjeno sta vec to ne znam.

Ja sta znam jeste da sam skidao (odlepljivao) krilo kod jednog limara i gledali i nismo nista mogli da vidimo kod A stuba. Skidana je hauba,plastika oko brisaca kao i brisaci,kederi i gledano oko kedera da nije do soferke i vrata,nije ni to. Nije ni kondenz od klime. One 2 cevcice odvodne od one pregrade gde su brisaci i one su ciste znaci nisu zapuslie. Mali hladnjak je ok,greje fino,ne oseca se miris antifriza i ne gubi tecnost u hladnjaku.

Tako da od svega toga pregledanog izgleda da cu morati da skinem tablu i konacno vidim iza gde to propusta vodu na zidu. Nije to sad da ide vode ne znam ni ja koliko, sta mozda u proseku pola case od 2dl. Problem je sto se filc nakupi i ostane mokar ko zna koliko dugo pa ce mi na kraju pod propasti a i iskreno pocinje da se oseca taj prepoznatljiv miris budji...

Ovde kod mene u Cacku i ne znam bas nekog ko je toliko "pametan i pazjliv tj strucan" da rasklopi i sklopi tu tablu pa bih onda polako pa makar trajalo i 2-3 dana sam to rasklopio video sta i kako i sa Bodyem 999 sredio tu rupicu ili sta vec bude. Jer ako mi to cak i neki majstor sredi i platim mu a posle opet bude propustalo vodu, reklamacije tu neke ni najmanje nece hteti niko da se prihvati. Hteo sam da pitam da li je izvodljivo da se u samoj reziji uradi ovaj posao sakidanja table ili ne? Naravno ako je vec neko ovo radio sam ,ja nisam, pa ako ima neke slike ili uputstvo sta prvo odakle kako itd da pocne da se skida neka okaci ili da link sta vec. Ako nije, onda bi mi dobrodosao neki dobar predlog, savet ili sta uraditi da to sredim.

p.s. Ako ima neko jos neki predlog gde bih mogao da pogledam da li dolazi voda a da ne skidam tablu dobrodosla bi mi pomoc. Iskreno,pare nisu uopste problem, naravno za neku razumnu cenu ili neka me surne ali da mi garantuje da nece ulaziti voda! Vazno mi je to da resim sto je pre moguce dok ne bude snega i jos vise vode itd, a iskreno plasim se pomalo da mi i to malo vode sto ulazi negde ne udje u struju pa da se ne zajebavam sa gremlinima posle jos oko toga... pu pu pu pu pu daleko bilo...

sve ovo gore u prevodu znaci

UPOMOC!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je curela voda i skupljala se kod nogu vozaca, znaci ispod patosnice sam uvek ima baricu. Problem je bio na sastavu crevca za zadnju prskalicu. Crevo ulazi kroz onu gumu gde i svi kablovi. Bas, da kazem u toj gumi, je i kao plasticni nastavak gde ulazi crevo iz motornog prostora i nastavlja se do zadnjeg stakla. Izvukao crevo nekih 5cm sa sve tim plasticnim delom, stegao onim malim plasticnim vezicama i vise vode nije bilo. To je moj slucaj, mozda je i kod tebe isto, proveri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala ti pogledacu ali mislim da nije s obzirom da nisam imao potrebu da koristim tecnost za brisace ovih dana... kao sto rekoh kod mene se sliva sa pozarnog zida i dolazi ispod patosnice za noge kroz ona 2 "kanala" na patosu (savijen lim) i tu se stvara barica. e sad to je i kada pada kisa a stoji parkiran ili kad vozim po mokrom i ne pada kisa,svejedno. Letos taj problem kad je bilo suvo i nije imalo kise a imalo je prasine i upotrebljavao sam tecnost za brisace nije curelo tj nisam imao vode kod nogu!! To je sad od kako su ove kise i lose vreme krenulo! Inace bih osetio ja da je to ta tecnost za brisace jer ima jak miris da na to mirise ili da je gubim u sudu tamo tako da ne verujem tj cisto sumanjam da je to.. pogledacu ali mislim da bi mi ipak trebao neki drugi savet ili misljenje tj resenje... naravno hvala tebi u svakom slucaju obraticu paznju na taj detalj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako care,muku sam mucio sa vodom kod suvozacevih nogu.Majstori nisu nista pronasli,ali ja jesam.Voda se slijevala,nevidljivim kapima,na spoju blatobrana i poda ispod suvozacevih nogu.Da ne skidam komplet instrument tablu,ja i komsija smo zakljucili da je dobro zasilikonirati obicnim silikonom onu fabricku rupu u uglu kad podignes haubu,kod sarafa,gdje se spajaju limovi,imas ih sa obje strane.Probaj da ihn ispunis silikonom,morasec mozda i skinuti plastiku i brisace radi lakseg pristupa.Ja sam svoj problem tako rijesio,srecno...........

Odakle kapa primijetio sam tako sto sam podigao pod,sipao vodu po sofersajbni crijevom za vodu,i dole na podu posmatrao da li kvasi.Jedva sam primijetio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

druze i to je uradjeno kad sam skidao krilo i haubu i tu plastiku i brisace, ja sam lepo oljustio onaj stari body i naneo novi body 999 odzgo skroz do dole na spoju sve je odradjeno ali opet je ista stvar... negde opet prolazi voda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rupice mogu biti neprimjetne golim okom.Ja sam zasilikonirao gornju rupu ispod haube i nje vise nema nikako iako je fabricka,ali opet,kazes da ti kvasi i kad prolazis kroz lokve.Meni su nasli i neke rupice sa donje strane poda gdje je pocetak vrata otprilike gdje gdje se postavlja dizalica,tu imam silikona i kao majstori su nesto dolje varili,bar tako kazu.Od tada mi nije kvasilo sa poda.Ne bi bilo dobro da ti odozgo ulazi voda,tu ti je vjerovatno i kompjuter,elektronika,pa rjesavaj.sretno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam da mogu biti neprimetne golim okom ali sta sam sve pokusao i video ne znam ni sam sta vise raditi.Jednostavno moram videti i raspitati se kod koga da odem da mi to KOREKTNO URADI DA MI POSLE VISE NE ULAZI VODA ili sta ja jos da pogledam kako sta itd...

Nije valjda niko nije imao susreta ili slicnih problema??? :( Ako neko bilo sta zna oko ovog problema ili nekog poznaje u mojoj blizini (cacak) neka napise nesto ako mu nije tesko jer zaista ocajnicki pokusavam da resim ovaj problem koji mi se iznenada pojavio sad pred zimu... Znam da nije smak sveta ali iskreno ne bih voleo da mi udje voda u struju ili da pocne da mi korodira lim... Zaista nisam spreman da plivam ili grudvam se u kabini preko zime zbog ovog problema...

Hvala!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neko neku sliku od firewalla ne bitno da li je iz motornog ili jos bolje unutrasnje strane zida, ako ima neka okaci ovde. Hocu da vidim gde su sve rupe tj otvori od papucica volana struje itd itd i naravno rezervne gumice (za dodatnu instalaciju i tako dalje i tako dalje) da bih proverio pojedinacno svaku rupu da li pusta vodu ili ne... Ako neko ima po mogucstvu bas od sportinga ako ne makar od punta MK2, nadam se da je isto... Hvala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene pusta vodu ispod vozacevih nogu pa sam dugo trazio gdje li prolazi i danas napokon nadjem,keder od prozora onaj donji,kap po kap ali nakupi se brzo barica sto me nervira kao i ostale.Kontam da nadjem drugi keder pa da onda probam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav! :D

 

Imam jedan problem oko grejanja u kabini, naime imao sam problem oko grejanja, slabo grejanje, madjutim posle produvavanja sistema grejanje se vratilo, ne nesto extra, ali zadovoljavajuce. A danas, mesec dana posle opisane radnje, primetio sam vodu, ili kako se meni cini antifriz, na donjim delovima onih kruznih prekidaca da grejjanje toplo-hladno, i usmeravenje grejanja. A ista tecnost se skupila i u onom udubljenju ispod pepeljare.

 

Da li je neko imao slicno iskustvo, i ima li neko neki predlog za resavanje doticnog problema?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hladnjak za grejanje u kabini posle tog kako kazes produvavanja,probio je curi on.pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stara tema, stare muke.

Ja sam danas posle sinošnje obilne kiše primetio mokru patosnicu kod suvozačevih nogu. Pogledam malo bolje i vidim trag slivanja vode sa vrha patosnice, tačno u delu gde je rupa, iza pretinca. Sliva se sa nekog velikog crnog, glatkog dela jer sam primetio da je vlažan. Odvodne rupe na onom plehu ispod brisača su čiste. Voda nije od antifriza, obična kišnica.

Prošle nedelje sam ga prao pod pritiskom i primetio kapljice vode u kabini, na nebu krova, tsčno u centralnom delu iza retrovizora. Mislio sam da je od antene pa sam je zasilikonirao. Danas primetim ovo. Da li je moguće da se voda sliva niz šoferku i prolazi negde kroz kedere ili silikon?

Šoferka je menjana, vidim oznake drugog godišta a buni me i to što na brzinama većim od 70 kmh, čuje jasno šuštanje vetra?

Edited by Bojssa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo gde tačno kaplje i odakle voda izlazi i pada na patosnicu. Tačno kod ovog markiranog zelenog, na ovoj rupi, žabici. Koji je ovo deo, nešto oko klime? Oko njega je suvo. Ne palim je nikada, ne verujem da je kondenz. Nekako se voda sliva pravo u ovo pa niz njega dole na pod.

 

 

 

viber_image_2021-01-31_11-38-24.jpg

Edited by Bojssa

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bojssa to mesto gde ti curi voda je motorčić kabine. Kad bi ga skinuo verovatno bi video odakle se spušta voda ali je verujem iz onih kanala koji vode ka njemu i filteru kabine koji je pored.

Skini ta 3 šrafa koja drže motorčić pa vidi kakva je situacija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za one koji možda budu imali sličan problem kao i ja. Po preporuci skinuo taj motorčić ventilatora, osmotrio  bolje situaciju, očistio ga i skontam da u njega može da dospe ili ako je zapušen odvod, koji nije, ili da se u njega slije sa prednjeg stuba. Nakon toga sam skinuo one zaštitne plastike prednjih stubova u kabini, gde sam odmah primetio da kada je menjana šoferka, nije lepo zasilikonirano, neka kruta masa kao katran, ostale dobre rupe u desnom delu stuba da možeš provući kartončić van kabine. Tu je voda slivala pa niz stub i ovu plastiku niže ka pretincu pa nekim padom dole u taj motorić. Sređeno crnim silikonom za auto stakla, u Bojadeksu Sikin oko 600 kinti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...