lukatim 0 Posted September 4, 2010 Sad kad je malo zahladnelo shvatio sam da auto jako slabo greje, temperatura motora je u voznji konstantno u donjem delu skale, jedva da se malo mrdne od nule. Imao sam ranije slican problem na puntu 1.1 i bio je termostat ostao otvoren. Da li ovde moze da bude isti problem i da li se termostat popravlja ili mora nov (u slucaju ako je on zatajio)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted September 4, 2010 termostat se ne popravlja,kupuje se nov Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted September 4, 2010 druže dizelka ti je u pitanju i za razliku od tog starog 1.1 - JTD/MTJ mnogo sporije greje zato neočekuj isto kao od 1.1 - odnosno proveri pre nego baciš pare na novi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 4, 2010 ...temperatura motora je u voznji konstantno u donjem delu skale, jedva da se malo mrdne od nule.Luka, pročitaj i ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=28305 Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted September 5, 2010 Citajuci tu temu vidim da mi ne gine menjanje termostata...Zna li mu neko cenu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 5, 2010 Klikni gore na baner AP Sporta...pa malo pretražuj...lako ćeš se snaći... Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted September 6, 2010 Vazi, hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted October 1, 2010 Da ne zapocinjem novu temu i ja sam primetio slican problem ali ima tu nesto sto me mrzi da popravim pa moze biti i to. Naime pokazivac temperature motora ponekad zna da mi se zakuca na maximum, to mi je preneo i prethodni vlasnik, a lek je opalis mu samar sa desne strane instrumen table i skala se vrati gde treba. Isto tako primetio sam letos da dok je klima na automatici na nekih 25-26 odjednom opali da duva da se zaledim. Leci se na isti nacin, odmah pocne onako stepenasto da smanjuje duvanje i vrati se u normalu.E sad danas primetih da me i grejanje tako muci ali ovo sa starim lekom ne pali. Vidim temp. motora blizu pola a duva gotovo hladno. Ja stanem ugasim i upalim on pocne da duva vrelo kako i treba {okrenuo na 30}. Gde da rastavljam da pregledam kontakte, negde prekida gadno ide mi vise na zivce. I kako se skida onaj deo plastike sa instrument table, onaj sto ide na izduv ventilacije sa leve strane volana, tu sam zagledao nigde ne vidim sraf a onako sam pipkao da povucem da vidim na cemu se drzi. Pretpostvljam da se tu negde nalazi i problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kuruz 0 Posted October 31, 2011 (edited) Pre dva meseca kupio sam Mareu 1.9JTD 2002 godiste. Preko leta je kazaljka temperature dolazila na sredinu i tu ostajala sve vreme, bez obzira na vrstu voznje i spoljasnju temperaturu. U zadnjih 7 dana poceo sam da primecujem problem sa grejanjem kabine. Automobilu treba dosta vremena da pomeri kazaljku temperature motora sa nule i da pocne da duva topao vazduh. Jutros sam testirao. Napolju je bio +1 stepen, upalio automobil, radio u mestu minutu i tek nakon 6-7minuta i 4km pocinje da duva mlaki vazduh. Temperatura motora je na milimetar iznad nule. U narednih 2km vazduh postaje topao, temperatura motora na cetvrtini skale.Da li je normalno da treba 10minuta i 6km da bi automobil poceo da greje kabinu? Meni je posao udaljen od kuce 6km i taman stizem na parking firme kada prestaje da mi izlazi para iz usta.Secam se da mi je na prastarom Yugu45 grejanje pocinjalo na 1-1.5km gradske voznje i to je bilo katastrofa, a ovo je gore od jugica. Ovde me zbunjuje i to sto u mestu ni posle 3-4 minuta rada na leru ne pomera kazaljku temperature motora sa nule. Tek u voznji dolazi do dizanja temperature. Edited October 31, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted October 31, 2011 U pitanju je JTD, odnosno, dizel motor. Dizeli se daleko sporije greju od benzinaca, tako da ces na grejanje zimi (iako je sve u sistemu ispravno), morati da sacekas malo vise nego u Yugu Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted October 31, 2011 Da bi se jdt u u leru zagrejao potrebno je skoro pola sata, to tako niko ne radi. Pre ćeš ga zagrejati u vožnji. Trebada da počne da duva mlako posle par minuta, sporije od Juga, a li uvek mora da dostigne radnu temperaturu makar bilo -20C.Ono šta možeš da proveriš je termostat. Blokirani EGR usporava zagrevanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTDPoweR 0 Posted November 13, 2011 Neki decko mi rece da postoji mogucnost da slabo greje i dize temperaturu zbog antifriza (sto je meni totalno nelogicno) ima li smisla ? Npr ako je izmereno u automobilu antifriz na -40,da li je moguce da je do toga ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted November 13, 2011 Ako JTD digne temperaturu (kazaljka na pola) nakon 10 km, onda je sve u redu - naravno, ako je napolju 5 stepeni i niže!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted November 13, 2011 Normalno je to, još ako ti je zapušen ili zatvoren EGR postizanje temperature je još sporije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTDPoweR 0 Posted November 13, 2011 ^^^ nisam ukapirao, ima li veze ili ne? Posto je meni izmereno na -40 ...pokusavam da nadjem utehu da nije termostat i da necu puci 5 000,00 .... :( Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted November 13, 2011 Kažem normalno je da tako sporo dostiže temperaturu. A ako ti je egr zatvoren ili zapušen zbog starosti onda se još sporije greje auto. Znači nemaš niakakav kvar sve je to normalno, tako je kod svih. Jedino možeš proveriti otvaranje termostata ako misliš da ne radi kako treba. A to sa antifrizom nema veze sa tim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 13, 2011 Skala treba da ti je na pola kada se zagreje auto ako ne moze da dodje na pola,ili dodje a u voznji krene da ti obara ili ti obara kada upalis grejanje onda je termostat,znaci uvek na pola mora da bude Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTDPoweR 0 Posted November 13, 2011 nista,zamenicu termostat,nema mi druge... Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTDPoweR 0 Posted November 14, 2011 kupljen termostat,sutra vozim kod mehanicara da mi zameni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milancex 1 Posted November 14, 2011 ^^^ ajde, javi onda da znam da li je termostat bio u pitanju, ja imam isti problem sa Bravom, dodje do prve crtice i tu stoji ne mice se, kada ugasim grejanje digne se za jos jednu crtu, cim ponovo upalim, spusti se na tu prvu... na autoputu na 120km/h obori mi temperaturu na minimum (1mm iznad) Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTDPoweR 0 Posted November 14, 2011 kupljen termostat,sutra vozim kod mehanicara da mi zameni... ajde, javi onda da znam da li je termostat bio u pitanju, ja imam isti problem sa Bravom, dodje do prve crtice i tu stoji ne mice se, kada ugasim grejanje digne se za jos jednu crtu, cim ponovo upalim, spusti se na tu prvu... na autoputu na 120km/h obori mi temperaturu na minimum (1mm iznad)isti takav problem sam i ja imao...sutra ujutru idem da namestam,javljam Quote Share this post Link to post Share on other sites
blasterskv 0 Posted November 14, 2011 ^^^ ajde, javi onda da znam da li je termostat bio u pitanju, ja imam isti problem sa Bravom, dodje do prve crtice i tu stoji ne mice se, kada ugasim grejanje digne se za jos jednu crtu, cim ponovo upalim, spusti se na tu prvu... na autoputu na 120km/h obori mi temperaturu na minimum (1mm iznad)joj brate, i meni isto. zabode ispod, kad ono kad ne radi auto a onda odjednom pocne da vitli gore-dole. a u kabini sibir! inace, u gradskoj voznji je sve ok, maaaalo sporije greje, ali posle 10-15 minuta "kreni-stani" voznje, temperatura u kabini je zadovoljavajuca. pretpostavljam da je termostat, ne znam sta drugo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rampl 0 Posted November 14, 2011 ^^^ ajde, javi onda da znam da li je termostat bio u pitanju, ja imam isti problem sa Bravom, dodje do prve crtice i tu stoji ne mice se, kada ugasim grejanje digne se za jos jednu crtu, cim ponovo upalim, spusti se na tu prvu... na autoputu na 120km/h obori mi temperaturu na minimum (1mm iznad)joj brate, i meni isto. zabode ispod, kad ono kad ne radi auto a onda odjednom pocne da vitli gore-dole. a u kabini sibir! inace, u gradskoj voznji je sve ok, maaaalo sporije greje, ali posle 10-15 minuta "kreni-stani" voznje, temperatura u kabini je zadovoljavajuca. pretpostavljam da je termostat, ne znam sta drugo...Ljudi sta da Vam javlja kad je termostat u pitanju, menjajte i ne kocite se... stize zima ...a onda odjednom pocne da vitli gore-doleOvo je najverovatnije los kontakt na tabli, pa kazaljka divlja. Evo ga uputstvo za resenje problema linkPoz Quote Share this post Link to post Share on other sites
JTDPoweR 0 Posted November 15, 2011 danas sam se ceo dan zajebavao oko termostata,za fiat bravo 1.9 jtd 2001 god, termostat ni jedan drugi sem orginala...dva sam danas kupio,i vratio..jer sitnica-i ne pase...tako da sam puk'o 6 crvenih samo na termostat i 1500 za ruke...i posle svega toga odradjenog,temperatura mi je zakucala na polovini,vozio sam ga na -2 i ne spada...znaci to je to..sto se tice starog termostata,spala mi je gumica od onog sranja sto zatvara,i tu je prolazila voda do hladnjaka,i non stop je kruzila voda...ali obicno se desava da pukne neki plasticni drzac ( sto je mana na fiatu)..sada mora da drzi radnu temperaturu da ga jeb*m...inace cu da ga zapalim sa sve termostatom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milancex 1 Posted November 16, 2011 (edited) oodlicno, onda je i meni isto termostat, da li mozes da mi odgovoris ovde ili na PP gde si kupio original termostat, i da li neko zna u cemu je ovde problem:Temperatura mi se ne dize, to smo utvrdili da je termostat, ali u gradskoj guzvi (kolona, sat vremena cekanja) temperatura mi stoji zakucana na broji 1 sa slike nekih 5-10 min, posle toga, skoci na broj 2 sa slike, i tu stoji zakucana pola sata, i na kraju skoci na broj 3 sa slike, udarim pored table u plastiku, padne na tacno pola, ni mm gore ni dole, za 2 sekunde opet skoci gde je bila, ja opet udarim ona padna na broj 2 sa slike i opet posle 4,5 sekundi skoci na isto mesto gde je bila (broj 3), guzva je u pitanju gazela konkretno, posle toga izadjem na otvoren put, ja po gasu(nekih 120 km/h) padne skroooz dole, i izgubim grejanje u kabini, da li postoji neka mogucnost da mi se recimo zaglavio termostat na 'lupam' 60% da stoji otvoren stalno, a kada je u guzvi treba da ga otvori 100% ali ne moze? ili je ovo nesto drugo u pitanju? Edited November 16, 2011 by MilanceX Quote Share this post Link to post Share on other sites