Jump to content
FAS Goran
Punto Abarth

Fiat Punto - razlika u nivoima opreme

Recommended Posts

Ovo moj SX rađen za Njemačko tržište ima:

*branici u boji karoserije

*zadnje svjetlo za maglu

*centralna brava sa daljinskim zaključavanjem

*ABS

*6 vazdušnih jastuka

*manuelni klima uređaj

*el. podizači prednjih stakala

*4 zvučnika napred

*vozačevo sjedište sa lumbalnom podrškom podesivo po visini

*nasloni za glavu na zadnjem sedistu 3 komada

*djeljiva zadnja klupa 60/40

*"follow me home" opcija ali mislim da svi to imaju

*child lock takođe mislim da imaju svi

Ako neko ima SX iz neke druge zemlje neka napiše ima li razlike.

Edited by Nidzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj ima sve to..takodje je iz nemacke..ali Mislim da nemam follow me home ili bar ne znam kako se pali..inace 2001 godiste je i nosi sx oznaku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad ugasiš auto i ablenduješ jednom upaliće ti se kratka svjetla na 30 sekundi ako ablenduješ 2 puta svjetla će ostati upaljena 60 sekundi i tako možeš do 180 sekundi maksimum.

To je follow me home opcija, vrlo praktična.

«Tapatalk Desire»

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj je isto za Nemačko tržište pravljen, i izgleda da je i on SX opreme. S tim što imam 6 fabričkih zvučnika, zadnja klupa mi nije deljiva, volan podesiv po visini, i child lock nemam, ili ne znam kako se koristi (ili je to za ove sa 5toro vrata)? :)

A ono follow me home me oduvek zanimalo šta je, i izvalio sam kad blicnem a tek sam ugasio auto, da mi se upale kratka svetla, ja sam mislio da je to neka bagčina :laughing:

Edited by n3nE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Child.lock.je na Puntićima sa 5v, na zadnjim vratima ima kao prekidač kojim se aktivira i deaktivira

cxca10105.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram uskoro da uzmem punta 2001-2002 godiste.Dvoumim se izmedju verzija 1.2 16v i 1.2 16v Sporting.

Razlike koje sam primetio su:

- izgled instrument table

- izgled volana

- izgled tapacirunga na vratima

- 6-a brzina

- recaro sedista

- pragovi

- uglavnom su svi modeli sa fabrickom navigacijom i cd sarzerom

- naziv "sporting" na gepeku :D

Zanima me da li pored ovoga postoji jos neka razlika,pre svega oko agregata,vesanja,potrosnje,cene odrzavanja?Primetio sam da su razlike u ceni 300-500 eura na strani sportinga...Hvala u napred i pozdrav

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je sve to što si naveo, drugih razlika nema ili nisu mnogo bitne, npr uglavnom još i imaju aktivni vufer, cd šaržer, ništa značajno, potrošnja gotovo ista, mada ta šesta brzina može malo da olakša vožnju na autoputu, a brzine su znatno kraće, mnogo brže napuni u veće obrtaje i traži da se vrti na većim obrtajima..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predpostavio sam da su brzine krace ako je motor ostao standard.A ako radi na vecim obrtajima onda sigurno trosi i vise corbe.Treba mi uglavnom po gradu i eventualno neke destinacije po Srbiji,ne velike rute,a samim tim i necu imati neke velike potrebe za setom brzinom koliko da bude sto ekonomicniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi od stila vožnje uglavnom, po fabričkoj specifikaciji, troše potpuno isto, a Sporting ide do 100 za pola sekunde brže, a razlike pod haubom nema osim u menjaču...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Privlaci me sporting vise zbog enterijera nego ta sesta brzina i tih pola sekundi manje,a opet nemam jos tih 500 evrica preko...Razmislicu jos ali cu se verovatno odluciti za osnovnu verziju 1.2 16v.Hvala na odgovorima,pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istini za volju,šesta brzina kod Sportinga je čak nešto zanemarljivo kraća nego peta kod običnog Punta.Tako da je slaba vajda od rasterećenja na auto putu.

Edited by simonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono sto ti je bitno je da su oba ista sto se tice cene odrzavanja. Ja licno imam 1.2 16v sa ELX paketom opreme a moj brat ima sportinga tako da mogu da ti opisem razlike posto sam vozio oba. Opste je poznato da su fiati tvrdi sto se tice udobnosti s tim sto je sporting jos tvrdji od klasicnog. Razlike u paketu opreme u odnosu na ELX i Sporting je velika mada mozes da naidjes na HLX tu vec nema previse razlike (ima na forumu tema bas o opremi pa mozes da se informises koje su razlike). Sto se tice ubrzanja i potrosnje goriva maltene su isti sem sto u gradskoj voznji sporting zahteva vise saltanja pa samim tim tu se oseti malo veca potrosnja. Ako si tip coveka koji voli zustriju voznju kupi sportinga a ako si pak klasican vozac uzmes ELX ili HLX paket pa resto sto ti ostane para ulozis u folije za stakla ili ako bas zelis sprting look kupis spojlere na auto otpadu itd. Ovo sam nabrzinu napisao onako iz glave ali ako te interesuje vise pitaj sta konkretno rado cu ti odgovoriti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam temu koju si spomenuo...Dok sam je citao i uporedjivao razne oglase,zakljucio sam da postoji samo jedna vrsta sporting paketa opreme koja je dosta bogata,dok ELX i HLX paketi nisu jedinstveni,vec se razlikuju od auta do auta,pa neki ljudi ni ne znaju sta sve imaju ili nemaju a trebalo bi da se podrazumeva u paketu.(ne racunajuci opciju "dodatnih zelja" pri kupovini novog u salonu) Iz tog razloga,sad, mislim da je bolje onda uzeti sporting,bar znas sta dobijas.Nisam vise pametan... :wallbash: :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras da vodis racuna i kod Sporting oznake. Dosta preprodavaca nalepi sporting znak, ubaci neku stvar vise da lici na sportinga (centralnu konzolu, one rucice u boji...) a ono u stvari ELX punto samo malo doteran. Cesto po oglasima imas puntice koji imaju sporting znacku ali nemaju bocne spojlere a i zadnji takodje. Fabricki Sporting ako nema te ukrasne dodatke onda mora da mu ostanu rupe na koje se isti montiraju. Npr. orginal sporting na zadnjoj soferki ima dve rupe za srafove gde ide spojler ili ti tzv. '' kapce ''.

Hocu da kazem da vodis racuna pri kupovini i ako imas obavezno povedi nekog ko se razume u tu tematiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravi Sporting koji je iz fabrike izašao kao Sporting obavezno mora da ima šestostepeni menjač, tako da sve sumnje oko ovih budženih Sportinga i bajki prodavaca mogu da se otklone pogledom u menjač... HLX je najjači paket opreme, on treba da ima grejače u retrovizorima i plišani enterijer, što nijedan drugi paket mislim da nema, tako da ako nema te dve stavke, onda je HLX samo značka na tom Puntu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravu si sto kazes da HLX treba fabricki da ima najacu opremu. Ali kod nas stizu puntici u ko zna kakvom stanju i ko zna bez cega pa preprodavci jednostavno svrate na otpad pokupe sta im treba montiraju na kola i na prodaju. Ja u komsiluku imam punta koji nosi SX oznaku a ima maglenke i grejace retrovizora. Tako da covek nikad nije nacisto sa tim oznakama i stvarnim stanjem opreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš nivo i opcije doplate. Tako da svako kao novo kupuje šta mu odgovara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se u potpunosti sa tobom SikterBre oko menjaca,na to sam i mislio kada sam rekao da je sporting koliko toliko sigurica oko opreme...jer ne verujem bas da ce neko da se od prodavaca toliko cima da menja menjac,cajgere,ubacuje sedista...da bi ga prodao kao sporting i da pri tom ulozi gotovo onoliko koliko bi dobio za razliku prilikom prodaje.Evo na primer ovaj:

http://www.polovniautomobili.com/oglas3194025/fiat_punto_sporting_6_brzina/

nema pragove i kacket sportinga,a tesko mi je da poverujem da nije sporting :D I kad smo vec kod toga,sta mislite o njemu,izgleda mi kao pristojna ponuda? :smiling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno izgleda pristojno samo meni ne da mira njegova kilometraza od samo 110k. Ako je on prvi vlasnik a auto kupljen u Srbiji onda bih mogao da progutam, ali ako je kao sto vecina pisu prvi vlasnik ( od uvoza automobila u zemlju) ta kilometraza je najverovatnije vracena.

Jer vodim se logikom, ako je uvezen iz zemlje u kojoj je standard kud i kamo veci nego kod nas, auto koji je mali potrosaca kupljen je da se vozi a ne da se cuva u garazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar je ovaj, ja baš pratim svaki Sporting koji se pojavi na oglasu pošto se nećkam da li da menjam moj 8v za Sporting...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok trazim svog buduceg sportinga primetio sam da postoje dve vrste ( po spoljasnjem izgledu-nadam se da je samo po tome):

-Jedna vrsta je sa pragovima,kacketom i felnama 15'' sa gumama 195/55 R15

-Druga vrsta je bez pragova i kacketa i sa felnama 14'' sa gumama 185/60 R14

Napomena: felne izgledaju identicno da ne misli neko da su razlicitog dizajna.

Prvo sam se tripovao da na jednom bolje stoje a na drugom lose i da je to mozda zbog ugla slikanja pa je zato manji razmak izmedju gume i kosa :wallbash: ...i cudio se zasto neki imaju pragove a neki nemaju...da bih poredjenjem vise oglasa dosao do gore pomenutog zakljucka i smorio se. :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravi Sporting koji je iz fabrike izašao kao Sporting obavezno mora da ima šestostepeni menjač, tako da sve sumnje oko ovih budženih Sportinga i bajki prodavaca mogu da se otklone pogledom u menjač... HLX je najjači paket opreme, on treba da ima grejače u retrovizorima i plišani enterijer, što nijedan drugi paket mislim da nema, tako da ako nema te dve stavke, onda je HLX samo značka na tom Puntu..

HLX nije najjači paket opreme nego Nobody koji je baš baš redak, ali mislim da je jedini koji ima kožna sedišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HLX nije najjači paket opreme nego Nobody koji je baš baš redak, ali mislim da je jedini koji ima kožna sedišta.

 

 

 

Evo NOBODY paketa,i nije mi nesto "najjaci",vidis da nema maglenke...Mislim da Punto koji ima bas sve i ne postoji

Edited by Skajnet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj nema prekidač za maglenke, verovatno ih nije ni imao. Poenta moje priče je da HLX kao opciju nema kožu i da je Nobody jedini koji je imao kožna sedišta - bar da sam ja video. Mada mi nikada neće biti jasno da urade auto sa kožnim sedištima, a nema zadnje podizače u nijednom nivou opreme (neka me neko ispravi ako grešim).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...