Ivan 17685 Posted August 6, 2014 Zar je neko tvrdio da nemas ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted August 7, 2014 Jel moze neko da mi kaze gde se tacno nalazi ta klapna ili motoric sto usmerava vazduh ka soferci na stilu? Da ga malo podmazem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17685 Posted August 7, 2014 Imas sve lepo objasnjeno na prvim stranama teme, sa slikama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted August 7, 2014 Ok. Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 10, 2014 Reset Popravka https://www.youtube.com/watch?v=o2_19YR_aHQ Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 12, 2014 Ovaj video za popravku actuator-a ne resava uvek problem.Potrebno ja rastaviti isti i malo nateci klizace.Prilikom rastavljanja treba biti pazljiv,jer nisu predvidjeni za rastavljanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted September 14, 2014 (edited) . Pokusao sam da resetujem A/C prema primeru sa video clip-a, ali se nije desilo ono sto je prikazano, ni priblizno. . Edited September 14, 2014 by Tex Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted September 14, 2014 (edited) Ispravka...reset je konacno uspeo...prevideo sam da motor ne sme da radi. Edited September 15, 2014 by Ivan Sklonjen citat prethodnog posta Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 14, 2014 Šta je bio problem pa je trebao reset ? Rešen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted September 15, 2014 (edited) Neravnomerno hladjenje na levoj i desnoj strani...reset to nije resio, Edited September 15, 2014 by Ivan Sklonjen citat prethodnog posta Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted September 15, 2014 Momci danas sam bio kod majstora da proverimo motorice za usmeravanje vazduha i svi rade,nista nije polomljeni al meni i dalhe slabo duva ka soferci. Probace da zakaci na dijagnostiku ovih dana pa da obrise gresku ako bude imalo. Dal je moguce da je upalo nesto pa je zapusilo ili sta vec. Jel imam osecaj kad pustim da duva ka soferci tacno osetim da prebaci motoric ali kao da je zapuseno nesto. Jel se desavalo to jos nekom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted September 15, 2014 Znam za slucaj da je nekom tamo upala kreditna kartica,pisano je o tome na forumu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted September 16, 2014 Moram da vidis sta je to. Bas sam se iznervirao juce,sve lepo radi i prebaci gore al slabo izduvava,bas slabo. Videcu ovih dana sta je i kako je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted September 25, 2014 Ovaj video za popravku actuator-a ne resava uvek problem.Potrebno ja rastaviti isti i malo nateci klizace.Prilikom rastavljanja treba biti pazljiv,jer nisu predvidjeni za rastavljanje. Nije mi jasno, jer pričaš u vezi sa ovim pužnim prenosnicima ili pričaš sa senzorom koji čisti ovaj baja sa klipa? Misliš da se senzor može još rastaviti, a da se ne ošteti? Interesuje me da li se sme senzor mehanički, malo levo-desno (dok je u contact cleaner-u) pomerati, kako bi se dobio što bolji efekat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted September 25, 2014 (edited) Naime, rade mi svi motorići, samo ne rade uvek ono što ja hoću i kad hoću. Kanim se da očistim senzore motorića, pa me interesuje ima li neko ko je to već ovo od vas radio živaca da eventualno napravi neki detaljniji post, da mi ostali ne bi nešto sj.... otprilike mi je jasno sve, međutim nije mi jasan deo čišćenja samih klizača, tj. to "natezanje" kako je crnisale objasnio u nekom od postova gore... Inače imam manifestacije da definitivno motorići zbunjuju kom. pa recimo kad podesim da mi duva na noge, tek posle 3 minuta on počne da duva, a kad recimo podesim da temperaturu na 21 stepen, on mi na primer greje kao lud, ili hladi da se smrzneš, pa isto, posle 2,3 ili 5 minuta počne da greje tj. da hladi, gde je evidentno da motorić tj. senzor motorića mešača isto zbunjuje komp. U principu i ovi predhodni postovi su detaljni, samo to natezanje klizača ako neko može da detaljnije objasni... Edited September 25, 2014 by zoranbr1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 26, 2014 (edited) Da taj plavi senzor sto ga kupa baja.To je potenciometar koji menja otpor u zavisnosti od polozaja osovinice.Evo jednog klipa o potenciometrima za one kojima nije jasno o cemu pricam Edited September 26, 2014 by crnisale Quote Share this post Link to post Share on other sites
steffamattic 0 Posted September 27, 2014 Ja imam slucaj da kad dam kontakt u opste se ne pali ekran digitalne klime i blinka mi kilometraza na satu. Odjednom ne radi, do tada je sve normalno radilo i grejalo i hladilo! Zna li neko sta moze da bude? Hvala.. Imao sam isti ovaj problem, proverio sve osigurace u kabini i zamenio onaj od 7.5A. Sve radi normalno tako da iako predpostavljam da si ti ovo resio bar da napisem resenje za one kojima se ne daj Boze pojavi isti "kvar" Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted September 29, 2014 Može li mi neko pojasniti sledeće. Naime, imam manifestaciju da, neretko, podešavanje temperature na klimi i izduvavanje vazduha nije u skladu sa podešenom temperaturom. Naime, kompesor je ugašen i recimo ovih hladnijih dana motor zagrejan na radnu i ja podesim na recimo 21 ili 20.5 celzijusa i neretko prvo duva hladno duže vremena, pa onda duva full toplo da crkneš, a kontam da bi trebalo da malo izmeša vazduh da bude bliže toj temperaturi. E sad jer to ima veze sa time što kompresor ne radi? Ali, kontam i kod manuelne kad podesiš na sredinu, ne duva da se tope đonovi već je vazduh topao a ne vreo. Predposatvljam da je sve do motorića i oni rade, međutim izgleda da ovi potenciometri zezaju stvar. Interesuje me da li podešavanje temperature ima veze sa motorićima i kako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 29, 2014 Ima veze naravno. Pisano je već o načinu rada. Motorići pokreću klapne koje mešaju vazduh koji prelazi preko grejača (hladnjaka kabine) sa spoljnim ili vazduhom iz kabine. U zavisnosti koju temperaturu si namestio (uz uslov da su motorići ispravni) klapna se pomera u određen položaj te izduvava vazduh zadate ili malo veće temperature. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 29, 2014 Kod tebe očigledno glave klapne (čitaj ne valja ili je prljav potenciometar) pa ti posle izvesnog vremena od uključenja grejanja, od truckanja pokrene motoriće ali u krajnji položaj pa duva vrelo. Imaš objašnjeno kako i čime da očistiš potenciometre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted September 29, 2014 (edited) Koliko ima motorica ukupno, 4 ili 5 ? Edited October 1, 2014 by Ivan Skinut Caps Lock Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 29, 2014 (edited) Mislim da je 5 sa motorićem za recirkulaciju koji je iznad suvozačevih nogu. Neka me neko ispravi ako grešim.1. ka šoferci2. ka nogama3. levo4. desno5. recirkulacija Edited October 1, 2014 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted September 29, 2014 (edited) Hvala. Ima li da se nadju negde polovni ili novi potenciometri (samo oni) ? Edited October 1, 2014 by Ivan Pismo foruma je latinicno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted September 29, 2014 Mislim da teško možeš to naći bez celog motorića. Cenim da je u jedno 90% slučajeva kvar motorića baš potenciometar. Da li si probao da ih očistiš kontakt sprejem?Ja sam kupovao polovne motoriće za 10eura komad koliko se sećam kod Grujića u Ugrinovcima ali za Lybru (ne znam da li su isti za Stila). Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted September 29, 2014 Ljudi primetio sam da mi slabije duva digitalna klima u soferku. Ja pojacam do kraja i cujem kako susti ono i imam utisak kao da je zapuseno,kao da je upalo nesto. Inace kad pustim da duva u noge ili u mene sve ok radi,cak duva i pozadi normalno,jedino ka soferci slabije izduvava i to dosta slabije nego ka meni ili nogama. Dal je neko imao ovaj problem i kako ga je resio? Moracu to da resim nekako inace zimi tesko da odledi soferku Resen problem. Motoric je radio al se polomio onaj plasticni deo sto se ubacuje u motoric da bi okretao klapnu ka soferci. Sad moze i minus da bude vise nema straha kako da odledim soferku xD! Quote Share this post Link to post Share on other sites