Jump to content
FAS Goran
Dragon

400ks u Punta

Recommended Posts

Naravno da ima jos potenciala da se naoruza zverka, kao sto sam ispisao sa brusenjem, to mi nije potrebno jer nezelim 500 KS imati.

Kao sto rekoh, gradimo veoma dobru izolaciju sa velikim turbom sto proizvodi veliku turbinu...

Hladnjak je 30x60 kao na linku sto stoji, taj deo zamazljak ili kako ga mi zovemo sto regulise brzinu obrtaja motora ne ugrozava veliku brzinu vec ga gura da sto pre dodze do njegove maksimale. To je nesto iz iskustva od mog mehanicara sto na svome ima isto.

Takodzer dolazi ubacivanje Vode kao magla u Motor dabi oladio turbinu. Na tome se takodzer dobiva jake KS.

Cevi od Motora pa do auspufa na kraju je sve u vecoj dimenziji nego u Coupea, to podrzava ubrzavanje auta.

Tacnoje to da sto veci turbo veci turbo rupa, imam taj jedan veliki, jos nismo do njega stigli ali ce se isprobati, ako ne kupicu broj manji,

uglavnom ce biti barem jedan broj veci od originala.

Taj crveni deo na motoru je kvacilo sto dozvoljava bez ikakvih problema da se auto duze vreme vozi na 9000 obrt./min. kao sto nema problema sa brzim menjanjem brzina.

sada bas citam poruku, da napravim sliku na auta od lokalnih novina... hihihi

Pa tacno receno menije absolutno svejedno da lineko veruje u taj projekat ili ne, ja sam rekao dacu na leto u Beogradu sa njim i ko oce da ga vidi i se provoza (volan nedam iz sigurnostnih razloga i garancije) mozemo se sresti, nemam problema sa time.

Auto mi stoji u Hamburg de mi taj decko to radi, u nemackoj imamo samo 2 Firme koji bi se usudili to da naprave...

Za te slike necu sad da vozim 600km samo da nekome nesto dokazujem.

Ona devojka u Crvenom Puntu sto je oslikana to mi je zena, mogu od nje slike staviti kolko god zelite, tako se vidi daje to jedno isto auto.

Glupo to, ali sacekajte jos malo, trebam od mehanicara dobiti jos slike kad bude ugradio kocenice, federi i noge pa mozda cak i felge.

Nista ovo nije od juce, ovo se tegli od Juna 09. treba imati brda para da to preko noci zavrsim, pa tako i ja deo po deo...

Edited by Punto GTR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu da zamislim facu ovog u Cayenne kad je Puntisa prozujao :thumbsup:

Laik, takodzer mi drago, kako sad vidim ti si iz Beograda, tu dolazim sigurno, vreme kad zavisi sve od auta kad bude gotov i mog posla.

Koji si ti kralj.....Laik - znaci da se ne razumem u tuning, moj jedini kontakt sa tim je sto mi je chipovan motor...

Inace, nik je Dragon, mada ovde nisi pogresio :welcome:

Praticemo sta se desava i obavezno kad dodjes u Beograd da se vidimo i da nas provozas malo :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima na youtube primeri sto su interesantni pogledati.

evo ovaj jedan na masini za merenje snage dyno.

A ovaj je za mene jedan od najboljih primera jer se vidi od pocetka pa do kraja kako se to radi. Najboljije kraj jer onda ide na cesti i testirase auto. Koliko sam ja to razumeo taj se vozika sa 300 KS ali kazaljka napreduje strasno na gore...

hahahahaha ovo je katastrofa... slucajno naisao na ovo... ima takodzer 400 KS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Delta Integrale 16v turbo, koji vozi Felix Pailer, na Brdskim trkama za Prvenstvo Evrope ima oko 600ks i KOŠTA oko 40-60.000 eura, samo motor, a da bi se to moglo voziti potreban je Specijalni menjač koji košta od 15.000-20.000 eura, da ne pominjem trapove i kočnice koje bi MORALE da dođu na taj auto. Otvorite You Tube i nađite snimke od Felixa, ima ih puno, da vidite kako to ide.

E sad kolega Zlatko razmisli da li ti možeš imati tako nešto, jer ovakve motore rade samo nekoliko radionica i celom svetu i košta čitavo bogatstvo. To što na turbini piše 650ks, znači da može IZDRŽATI tu snagu( uz ostale dorade) , a ne da daje toliko.

Vrlo prosto ćeš nas ubediti da stvarno imaš 400ks: uradiš to što misliš da treba, odeš na Dyno Jet i snimiš ekran na Dynu sa podacima od tvog auta (ali bez fotomontaže), a ne obrtaljku i brzinomer jer to ništa ne znači.

Godinama se bavim tjuningom trkačkih motora za aute i znam kako je teško dobiti i jednu konjsku snagu,a kamo li 400. Ljudi se iz neznanja razbacuju konjima, a kad odu na Dyno zaprepaste se jer KONJA nigde nema.

Kolega Zlatko nemoj da misliš da sam zlonameran, samo te upozoravam da je to ozbiljna snaga i da se ne nemože dobiti tako kako ti misliš, ali sam siguran da će ti neko to debelo naplatiti. :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ 2127017.jpg

Ne zelim tvoje znanje i iskustva da sporim, to je tvoje iskustvo, meni radi decko koji vec vozi svog Punta sa 350 KS,

on nije ulagao toliko ko sto ja sad radim i sve to se gradi s njegovim iskustvom... Ne mozes reci radim kao prvi put i nemamo pojma sta radimo!

Turbo ce ti dati tu snagu ako mu to i dozvolis!

Naravno kad stavis veci Turbo i ocekujes vovvv a ono nesto bolje nego prije ali nema bum, odi na dyno i prikljuci taj auto pa mu daj umesto 0,6 bari kao standard stavimu 2,0 bari pritiska pa da vidis kako se rascvetaju 650 KS. To je nesto sto skoro niko ne radi.

Mi smo svesni toga, Coupe se vozi sa 0,9 Bari, Turbina daje 650 KS na 2,0 bari, sad ti racunaj logicno.

Ono o cenama za Motor itd, sve je to ok, ne znam da li si procitao kakve i gde kupujem delove za auto, ali su upravo ti delovi iz DTMa. Meni je najvaznije da Motor more vise izdrzati nego sto mu trazimo kao i perfektna izolacija i hladjenje, ta kombinacija se moze bez ikakvih problema doci do 400 KS, nije to bilo koji motor, Taj tip Motora se pokazao i znase da daje daleko robustniji nego sto daje.

Ti samo sa cipom, auspufom i vecim hladnjakom dodjes do 300 KS, jos nisi ni Turbo promenuo ili nesto vise toga!!!

Taj Motor more 300 KS bez promena u motoru izdrzati, ali ne vise!

Da to sve kosta je logicno, ja sam siguran u tome sto radimo jer nije iz vazduha zgrabljeno nego preko iskustva.

Ko o Motoru nesto zna i ume rastaviti i sklopiti nije mu problem isto ovo napraviti, problem je de kupiti te delove,

kvalitet delova, ugradzivanje je jednostavno.

Eto pogledaj ovaj link, ako to sto tu vidis nesto iz serijskih kazacu sportskih modela ja ne znam, ovo sto tu vidis za mene su delovi za auta sto koriste na trkama kao sto je DTM.

http://cufaro-racing.com/catalog/

Dosta toga je po Nemackom zakonu i zabranjeno u serijskim modelima ugraditi.

Naravno da cu ici s njim na dyno i napraviti papire jer mi to i onako treba radi upisa u knjigu, ali to ce biti skroz zadnje jer samo to kosta ovde 1200 €

Moj tip. probaj Punto GT u Seriji, mislices da ima 200 KS u sebi a ono samo 136 ali agresivne Turbo snage... probaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...umesto 0,6 bari kao standard stavimu 2,0 bari pritiska pa da vidis kako se rascvetaju 650 KS...

rascvetace se sigurno, ali ne konji nego motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

teško da ćeš cipom i auspuhom izvuć 300ks jedina da cip daje 50 i auspuh 50...NOT....

cipom oko 220 i komplet složenim ispuhom oko 10...ali sve jto upitno tko ti radi i kako...

ono što ti alexx kaže je istina do 250-270ks se može doći lako ali 400 je jaaako puno e sad ako ti pokaže da na točkovima ima 400ks svaka čast...

samo koliko će taj motor trajati sa 2,0bara???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa diznama od 650cc nema ni teorteretske sanse da dodje do tih 450000000 ks. moze, al je lepo rekao da turbina mora da duva na 2.0 bar, a onda.... MELTING!

Te dizne sto si ih stavio mogu da izguraju nekih 350 ks bez problema, al sta ces na 400 ks sto im je iznad maximuma maximuma?

1.3 bara ce ti biti najvisi pritisak na koji ces voziti, to ti mogu reci iz iskustva drugih ljudi koji su isto tako mislili 340 400ks na 1.5-1.8bar... a nikad nisu mogli da predju 1.3 a da radi sve kako treba.

Rodjace, a gde ti je kompjuter za tih 400ks?

Sta mislis da ce koska da ti pomogne i da ti ucvrsti auto? Raspasce se punto ko cigansko reseto sa malo ozbiljnijom snagom preko 250 ks.

@alexxxx

Jedno su trkacki motori drugo su ''civilni'' motori bez limita, tako to sto ti pricas apsolutno nema veze sa ovom pricom. Uz maaaaalko para, dobre delove, dobre mapere... moze bilo sta da se napravi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa diznama od 650cc nema ni teorteretske sanse da dodje do tih 450000000 ks. moze, al je lepo rekao da turbina mora da duva na 2.0 bar, a onda.... MELTING! Te dizne sto si ih stavio mogu da izguraju nekih 350 ks bez problema, al sta ces na 400 ks sto im je iznad maximuma maximuma?

Raspasce se punto ko cigansko reseto sa malo ozbiljnijom snagom preko 250 ks.

+1 , To htedoh da kažem al ne znam stručne izraze. :w00t::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam kako taj puntic ide u serijskoj verziji i znam da je munja. Verujem da pomenuti konji mogu da se dobiju ali sa koliko para u to vec necu da zalazim. Prva stvar koja mi bode oci je turbina koja uduvava vazduh sa ne znam vec kojim pritiskom. Lako je turbinu staviti i ugurati sto vise vazduha, ali niko ne spominje gde je gorivo koje je potrebno tom silnom vazduhu. Dzaba vazduh ako nema sta da gori. Nisam naisao nigde u tekstu pa me zanima kakvo je to ubrizgavanje?

Druga stvar koja me brine je ojacanje sasije koje nikako nije dovoljno precagom ispod haube. Tako nesto se stavlja kada se snaga digne 20ks pa i manje. Za toliku snagu potrebno je ozbiljnije ojacanje i ne treba se igrati sa tim!!!

Kako god bilo ja zelim svaku srecu u daljem radu i nadamo se da cemo imati sta da vidimo!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

teško da ćeš cipom i auspuhom izvuć 300ks jedina da cip daje 50 i auspuh 50...NOT....

cipom oko 220 i komplet složenim ispuhom oko 10...ali sve jto upitno tko ti radi i kako...

ono što ti alexx kaže je istina do 250-270ks se može doći lako ali 400 je jaaako puno e sad ako ti pokaže da na točkovima ima 400ks svaka čast...

samo koliko će taj motor trajati sa 2,0bara???

Sa chipom se dovuce do 270 KS, ne chipove sto sad ti poznajes, uzmi Superchip pa ces i videti da to ide....

Standardni chipovi otvaraju put da malo vise Turbina gura KS, to je sve...

Superchip otvara Turbinu + daje Motoru do znanja da dobiva hladniji vazduh, znaci taj Chip njega manipulise kad mu kaze da dobiva vise hladnog vazduha pa on pore ionako ojacane Turbine dodaje i vise Benzina i sa time i snagu, a Intergrale Motori netrebam puno sta reci kad taj Motor vec u startu ima Ventile punjene sa Natriumom, to vec govori za sebe i za njihovu moc. 300 KS stvarno nije neka velika investicija, imas s time jedan problem a to je ako zelis s time duze vreme na visokoj brzini da vozis, zato bi trebao jos malo u hladzenje uloziti i onda je to ok.

Za 400 KS je naravno puno vise toga potrebno, i to smo uradili, ne znam sta vi sada tako poznajete, ja sam moj Teoretski i prakticki pripremio da more i daleko jacu snagu da izdrzi, ako ste procitali one podatke na linkovima sto je ugradzeno, koliko ja znam tamo nema nijedan deo da je za snage do 400 KS vecina su za 600 - 800 KS predvidzene.

Kao i oni klipovi u celindru sto drze 4 glave evoti pa pogledaj sta sam mislio: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270493228107&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Jer vidis da je taj deo predvidzen za 800 KS i 9000 Obrtaja/minuti. To govori za sebe, ovaj deo na primer se vidi i na mojoj slici gore, to regulise brzinu obrtaja Motora i po podacima vidis da je taj deo predvidzen do 460 KS i idealni za ubrzavanje Auta. Ove duzne http://cufaro-racing.com/catalog/product_info.php?products_id=966

ti necu puno sta pomoci ako ne dobiju zadatak da duvaju vise benzina, znaci celokupna tehnika se mora promenuti dabi uopste izvukao KS i na prvoj liniji se brini za hladzenje Motora kao i da ima dovoljno hladnog vazduha. Sa tom celokupnom promenjenom tehnikom je absolutno moguce daleko vise od 400 KS a kamoli 300 KS.

Ovo su samo neki delovi ali igraju najvecu ulogu u Motoru. Kad to promenis motor vec more vecu snagu da izdrzi, ali za 400 KS su potrebni jos promene dabi dosli do toga samo chip regulise koliko smijes. Sad mozda neko i nece razumeti ali ja necu dobiti nikakav chip noviji ili slicnome, ja nosim citav auto na Dyno i tamo ga uklope sa tom novom tehnikom, tu se more daleko vise izvuci nego samo sa chipom. Chip radi neko napamet, uzima u obzir standartne rezultate i pojaca turbinu i pritisak benzina to je sve. A Motor uopste nezna da more i vise toga jer nije dobio zadatak. Ono sa 2,0 bari je absolutno moguce, sad je naravno veliko pitanje dalice Motor to izdrzati? Ako ga pripremis sto da ne? Moj je barem pripremljen za daleke od 400 KS ali posto nisam Glave iz 4 Zylindera promenuo sam prisiljen da dozvolim samo do 400 KS jer toliko se mogu ti standardni delovi voziti. Kad bi i to promenuo moglo bi se vise, ali se pitam stacu sa toliko snage, pa cak i 400 KS je prejako za taj mali autic.

Sa diznama od 650cc nema ni teorteretske sanse da dodje do tih 450000000 ks. moze, al je lepo rekao da turbina mora da duva na 2.0 bar, a onda.... MELTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Te dizne sto si ih stavio mogu da izguraju nekih 350 ks bez problema, al sta ces na 400 ks sto im je iznad maximuma maximuma????????

1.3 bara ce ti biti najvisi pritisak na koji ces voziti, to ti mogu reci iz iskustva drugih ljudi koji su isto tako mislili 340 400ks na 1.5-1.8bar... a nikad nisu mogli da predju 1.3 a da radi sve kako treba.

Rodjace, a gde ti je kompjuter za tih 400ks???

Sta mislis da ce koska da ti pomogne i da ti ucvrsti auto??? Raspasce se punto ko cigansko reseto sa malo ozbiljnijom snagom preko 250 ks.

@alexxxx

Jedno su trkacki motori drugo su ''civilni'' motori bez limita, tako to sto ti pricas apsolutno nema veze sa ovom pricom. Uz maaaaalko para, dobre delove, dobre mapere... moze bilo sta da se napravi.

Prijatelju, moram ti reci da nemas pravo, kao prvo taj decko sto mi pravi auto vec se vozika sa puntom i ima 350 KS a on nije ni pola toga ulozio kao sto to sad ja radim!

Znaci mi pravimo nesto iz iskustva, a sad pogledaj njegove Dusne: http://cufaro-racing.com/catalog/product_info.php?products_id=126

I to funktionise bez ikakvih problema, cak moze i vise ali decko nema para da otera auto na Dyno pa da ga nasteluju a pored toga nema ni tu Turbino kao ja, njegova je stvarno u pola manja od moje. Ali ipak njegov ide ko zver.

Taj Motor je iz Intergraleta, ako ti sad taj Motor nije poznat e onda stvarno nemoj u ovoj temi se mesati, taj Motor je ne samo po celoj evropi poznat nego i po svetu,

dabi ti isao po trkama moras imati iz jednog serijskog auta Motor koji se preuradzuje za trke, znaci taj Motor Trkaci nije u nikakvim razlikama sa ovim sto i mi radimo, ali tu ima sad nesto sto mi nemeremo jer je za nas to preskupo a to ti je onaj deo sto snagu prebacuje na Tockove, nazalost ne znam kako se to na nasem zove ali sam siguran da me razumes koje mislim, ti zubci su tako napravljeni i iz takvog super materiala da se ne kvare tako lako a drugo da dozvoljavaju ubrzavanje auta na extremno da ide i to za duze vreme, taj deo prelazi slobodno svojih 20000 € sigurno. Znaci ti bi mogao imati i Motor sa 150 KS ali uz takvog dela sto prebacuje snagu mogaobise slobodno meriti sa autima sto imaju 250 KS, samo ces izgubiti u visokoj brzini, te velike snage su vecinom za visoke brzine tu, inace ti i netrebaju stalno 100% KS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve mi je jasno (lupas ko Maksim po diviziji, da si nesto uradio imao bi po neku sliku a ne samo linkove) al' mi nije jasno sto motor pises sa velikim M?!?! :)

Izvinjavam se moderatorima sto trujem temu (i nije mu neka tema) al' poprilicno je ocigledno da covek nema pametnija posla nego da se*e po raznim forumima, kao 400 ks, ovo ono... ... morao sam ovo napisati, nisam mogao vise izdrzati... ...ako 'ocete obrisite, necu zameriti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam kako taj puntic ide u serijskoj verziji i znam da je munja. Verujem da pomenuti konji mogu da se dobiju ali sa koliko para u to vec necu da zalazim. Prva stvar koja mi bode oci je turbina koja uduvava vazduh sa ne znam vec kojim pritiskom. Lako je turbinu staviti i ugurati sto vise vazduha, ali niko ne spominje gde je gorivo koje je potrebno tom silnom vazduhu. Dzaba vazduh ako nema sta da gori. Nisam naisao nigde u tekstu pa me zanima kakvo je to ubrizgavanje?

Druga stvar koja me brine je ojacanje sasije koje nikako nije dovoljno precagom ispod haube. Tako nesto se stavlja kada se snaga digne 20ks pa i manje. Za toliku snagu potrebno je ozbiljnije ojacanje i ne treba se igrati sa tim!!!

Kako god bilo ja zelim svaku srecu u daljem radu i nadamo se da cemo imati sta da vidimo!!! ;)

Ja ti garantiram da ce biti sve ok,

kad moj mehanicar se vozi sa 350 KS bez problema i sa pola toga ulaganja spram mene budi siguran da to i ide.

Vi svi mislite na KS, znam dasu velike, ali ljudi moji, ja nisam tako bas naivan pa da ne znam njihovu bolest, ko dize i stavlja vecu Turbinu kao prvo mora voditi racuna da se Motor dovoljno ladi, u tome se nesme sparati a ja sam stvarno sve vece i duplo stavljao da bi uspeli 80°C spustiti temperaturu.

I jos jedan deo cu ugraditi koji kosta brdo para, taj deo ubacuje vodenu Maglu u Motoru i sa time hladi Motor i daje Motoru do znanja da ima dovoljno hladnog vazduha i sa time dobiva vise benzina sto proizveduje vecu snagu. To je samo jedan deo, a desu ovi drugi!!!

Sto se tice Sasije mogu ti sa sigurnoscu reci da su te dve sipke absolutno dovoljne za tkvu vrste voznje, a to sto si ti mislio je za trkace Auta sto zele sa visokom brzinom agresivno u krivine da ulaze, ali decko moj ja nemam nikakvu zelju da idem na bilo kakve trke, moj opsti cilj je na Autoputu da ubrzam auto za sekunde od xxx do 280 + i vise sto se ja sad nebi usudio da isprobavam.

Mehanicar mi je ispricao daje jednom samo isprobao sa 350 KS do 270 km/h i kaze to je uradio sad i vise nikad.

Ja znam da Punto sa chipom u seriji vozi 240 km/h i da je dovoljno stabilan na toj brzini jer je i predvidzeno dotle za njega.

Ja cu ga naravno i brze voziti ali ne po serijskim delovima, i to smo promenuli, tako da je auto jos stabilniji na 250 nego kao serijski delovi, a to puno znaci.

Onaj kavez sto si ti najverovatnije mislio mi stvarno nije potrebno.

Ma sve mi je jasno (lupas ko Maksim po diviziji, da si nesto uradio imao bi po neku sliku a ne samo linkove) al' mi nije jasno sto motor pises sa velikim M?!?! :)

Izvinjavam se moderatorima sto trujem temu (i nije mu neka tema) al' poprilicno je ocigledno da covek nema pametnija posla nego da se*e po raznim forumima, kao 400 ks, ovo ono... ... morao sam ovo napisati, nisam mogao vise izdrzati... ...ako 'ocete obrisite, necu zameriti :)

hahahaha dobarsi...

pa ja sam se prijavio u Vrele gume zato sto sam trazio prosle godine nekoga privatnog coveka ili neku firmu koja bi mi mogla da napravi meni neku ponudu, s time sam dosao na forum, ni u snu nisam ocekivao sta ce se desi tamo i ovde....

Ali ste svi isti, vi poznajete samo ono sto ste vi na stojadinu i Fici doziveli i videli da se moze, mi ovde smo malo dalje s tom tehnikom, to sto se neki cude da se moze ovde se cude vama tamo da neko misli da to nemoze.... smesno a... ali takoje...

Na ovaj forum su me pozvali, sto se tice Slika pogledaj druze ovaj link, nemogu ti pokazati sta je sve ugradzeno, da nebi mozda radi tebe rasturio Motor dabi sta dokazivao, ali imas neke delove na Motoru sto se spolja vidi i nacices te iste delove i po linkovima.

Udzi na ovu stranicu: http://ned3000.npage.de/ i idi pod Galerie.... taj Punto sto vidis nije Moj, njega sam nasao i svideomise jer zelim da tako nesto i moj izgleda a sve ostalo su Slike od Mjih auta, ta plavusa u Crvenom Puntu mi je zena i imam koliko god oces slike od nje pa tako ti i mogu dokazati da se radi o mom autu.

Inace prijatelju, ja sam mogao i da zalupim vrata i da kazem zbogom, imam vec nekoga koji ce mi napraviti auto, ali ljudi me mole da ostanem dabi pratili razvijanje tog projekta.

Glupost je za mene vecinom ono sto neki pisu da nikada to nije moguce, tim personama fali logicno misljenje tu ti i netreba sta puno tehnicko znanje.

Ja vas absolutno razumem, jer sam znam kako sam se kolegi ismejavao kad je kupio sebi Punta GT sa chipom a dosad vozio covek limuzine, pa ga zezam i kazem " pa ti prijatelju sa Konja na Magarca " naravno zeza, ali brate kad sam se provozao usraosamse jer u mom zivotu jos nisam doziveo nesto tako agresivno kao taj Punto...

Pa tako ti i ja mogu poruciti, nadzise mogucnosti i probaj pa razmisli pre nego sto kritikujes nekoga.

A ja cu ti biti prijatelj i dati tebi mogucnost da se provozas kad bude gotovo i budem dosao Kuci. Ali onda nema da mi cmizdris kad te zalepi za sediste OKi?

A ovo, zasto s velikim slovo Motor, iskreno ti kazem ne znam, u krv mi uslo pa mozda radi toga, u Nemackom se pisu sve robne stvari velikim slovima, pa moze biti radi toga a i moze biti i moja greska...

Edited by Punto GTR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opusti se i radi na svom projektu, a o rezultatima redovno izveštavaj. Zamisao je zanimljiva!

Prvi bih ja da imam višak novčanih sredstava dao sebi odušku i "obogatio" svog ljubimca!

Pretpostavljam da će rezultat obzirom na uloženi novac i volju biti pozitivan. Pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry ljudi ali ovo moram napisati!!!!

ide mi qratz kad netko ode njemačku i misli da je na vrhu svijeta i misli da smo mi tu sad kao nešto zatucani da znaš kakvi se projekti kriju u nekim garažama na balkanu iznenadio bi se...jbt kao mi tu na balkanu ne vjerujeno da taj auto može na 400+ks...ajde molim te njaške...

s tim ciframa koje ti izbacuješ mogao si složit coswortha al to nije bitno... ide mi na živce što svaku stvar koju navodiš prvo napišeš "ugradio sam onu stvar koja košta brdo para" p... i znam da se na remap ili chipanje ide na kraju da bi uravnotežio motor i izvukla snaga iz njega ali prvo je bila tema o tom motoru općenito... i malo se potrudi kad već toliko pišeš pa dijelove koje ne znaš pogledaj u google translate... kad nešto napraviš napraviš report sa slikama i to je to a ne ovako...

Edited by stipa

Share this post


Link to post
Share on other sites

druze ne uzbudjuj se vidis da smo seljani koji nisu videli motor i nemamo pojma :)

a to sto celic ima vise streetrace pobeda nego ovaj gospodin gasova u zivotu to nema veze

ja sam licno najvise fasciniran izjavom da je strut bar sasvim dovoljno ojacanje za 400 konja u onoj sandali koja se bori i sa 150 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alo ko kaže da smo seljani? Molim te nemoj tako da pričaš! Ja radim full konverziju mog punta, ubacujem BMW M3 motor, prebacujem ga na RWD (obavezno stavljam šper, jbg moraju oba da se vrte da bi mogao bolje da ga iskontrolišem), radim turbiranje (bice ne TURBO nego BI-TURBO), dizne iz Ferarija, turbinu mi šalju iz Scanie (najnoviji model, još nisu ni počeli da ugrađuju u kamione), duvaće jedno 5-6 bara, kupio sam i lance u pet-šopu da ga vežem da ne iskoči iz haube a i ojačao sam karoseriju armaturom GH 19/15, baš onom što je Čkalja švercovao u kamiondžijama. U pregovorima sam sa mesarom "Papak" u vezi sponzorstva i doniranja nekih kolenica i zglobova kako bi ojačao i trap. Što se instalacija tiče, neću iči na neku varijantu kao kolega sa Puntom GTR(?), već ću probati nešto da skarabudžim iz radio kluba. Za slike kucajte u google i sve će vam biti jasno šta ide u auto.

Edited by loodilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alo ko kaže da smo seljani? Molim te nemoj tako da pričaš! Ja radim full konverziju mog punta, ubacujem BMW M3 motor, prebacujem ga na RWD (obavezno stavljam šper, jbg moraju oba da se vrte da bi mogao bolje da ga iskontrolišem), radim turbiranje (bice ne TURBO nego BI-TURBO), dizne iz Ferarija, turbinu mi šalju iz Scanie (najnoviji model, još nisu ni počeli da ugrađuju u kamione), duvaće jedno 5-6 bara, kupio sam i lance u pet-šopu da ga vežem da ne iskoči iz haube a i ojačao sam karoseriju armaturom GH 19/15, baš onom što je Čkalja švercovao u kamiondžijama. U pregovorima sam sa mesarom "Papak" u vezi sponzorstva i doniranja nekih kolenica i zglobova kako bi ojačao i trap. Što se instalacija tiče, neću iči na neku varijantu kao kolega sa Puntom GTR(?), već ću probati nešto da skarabudžim iz radio kluba. Za slike kucajte u google i sve će vam biti jasno šta ide u auto.

TI SE DROGIRAS!!!

Brate al SUPERCHIP za 400ks je nesto najsmesnije sto sam cuo :wallbash::wallbash::crybaby::crybaby::realmad::realmad:

USTVARI TUZNO... OVAJ... NE ZNAM.

Reaperu, nije bitno da li ja imam 200 trka ili ni jednu, smsno je to da rodjak stvarno misli da n ima 400ks.

GTR... Shvati decace(ne mislim da si dete, samo ti tepam ;) ) da 300+ ks treba da isprati... RLL BAR, KOMPJUTER a ne chip, GORIVO a ne hladjenje(hladjenje ako ti je mapa dobra nije toliko ni bitno, mozda mallo veci hladnjak i jaca pumpa za vodu... cca 350e), TRAP a ne tanke gume, MENJAC a ne vasionski brod od 20 000e koji si spomenuo(to je inace ful sekvencialni menjac sa ravnim zubima i ko zna koliko kvacila), KOVANI KLIPOVI(za klipnjace ne znam da li su koane jer ebay nije nikakav sajt za karakteristike, nego za prodaju(a marketing je magla), a ni nemacki ne znam najbolje(razumo ono NIHT CHINA) pa ne mogu da ti kazem ni da li su te nalozili.) aklipovi su neki izvadjeni iz nekog BOOSTOVOG SAAAAAABA. RADILICU, BREGE... mozda imas ali nita se ne pominje.

Sve sto si pisao a da je bilo onako kao bistro s tvoje strane to je: Da li je bolje da stavis 175 60 r 13 ili 185 50 r 14, da imas kosku(strutbar), da je auto brzi sa 70kg nego sa 1400 i da treba da mu uradis malo bolje hladjenje.

Na prvo pitane ja cu ti dati lep odgovor.

Sa 400 ks, minimumje 225/35 ZR 17 ili 16

Auto sa 970 kg od 170,180 pa na vise ide isto kao i onaj od 1400kg, od 0-180 je neuporedivo brzi.

Strutbar a 400 ks vise i ne postoji(jer se auto izpresavijao po svim osama)

Treba d mu uradis bolje hladjenje.

http://www.powerchips.gi/

Ovo je jdini powerchips koji sam mogao da povezem s tobom.

POZ. I sve najbolje u daljem projektu.

Edited by chelic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno ne bi zeleo da ucestvujem u ovoj temi. I krajnja namera mi nije da se pravim pametan, ali ova recenica me je isprovocirala:

KOVANI KLIPOVI(za klipnjace ne znam da li su koane jer ebay nije nikakav sajt za karakteristike, nego za prodaju(a marketing je magla)

Zelim da kazem da je svaka klipnjaca napravljena postupkom kovanja, pa bila ona od Tomos APN4 ili Ferrari Enza.

Isto tako, svako kolenasto vratilo (radilica) na cetvorotaktnom SUS motoru je napravljeno kovanjem.

Inace slazem se da je ova prica o 400KS u tom motoru sumnjiva. Ne kazem nemoguca, nego sumnjiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ To nije sporno... bitan je materijal od koga su kovani! To je verovatno hteo chela da kaze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma chelic nema pojma o zivotu,on je poslednji koji moze da diskutuje o takvim stvarima,ja verujem u pricu da ovaj punto ima 400hp :ice: :ice: :ice:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantno kako se ova prica razvija...

Ja vas razumem kad kazete nema dovoljno dokaza za tu pricu...

Imam tih par slika sto sam usput napravio od rasklapljanja Motora pa do transporta za Hamburg de se momentalno radi.

Nisam uznjega dabi mogao nesto snimiti i nesto rekao na nasem pored njega. Ali uskoro bice i toga, jer stoji pred kraju.

Bice uskoro jos nesto slika, samo malo...

Nije vala da mislite da sam bacao pare dabi za vas napravio neku Sliku kako transportiram Auta...

Sto se tice 400 ks ok, oko toga se moremo svadzati jer vam to ovako nemogu prikazati.

Jedino kad budem na leto dolazio u Srbiji da se nadzemo i malo probamo to cudo...

Uglavnom nemam nikakve komplekse da se s necim ovde hvalim ili nesto sanjam itd... ova prica se upravo radi i ide polako kraju.

Da vam jos jednom dam do znanja da je u Motoru sve promenjeno i ojacano sem 4 glave u cilindru jer oni i u seriji izdrze 400 KS.

Ti modeli imaju u seriji vec Natrium izlazne ventile. E sad ko se malo razume u to treba malo da razmisli zasto se to radilo u serijskom modelu? Jedan tip je da je taj Motor novije generacije od Intergrale modela znaci ne onaj sa 177 KS nego ovaj sa 190 KS!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...