Jump to content
FAS Goran

alexxx

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

  1. Vidim da se oko fiata Una dosta kuzite, pa me zanima da li znate mozda zasto mi se desava pod punim gasom pocne da zatrzava dok ne primi gas. Da li je moguce da je do monopointa i gde se moze nabaviti drugi.Inace vozim Fiat Uno 1.5 ie

  2. Evo da se uključim i ja u razgovor, kao neko sa velikim iskustvom u tjuniranju Fiat-Lancia-Zastava automobila. Svaki 1.3ccm motor koji je "malo" tjuniran će ti biti dovoljan (za početak), ali svaka dorada košta i pitanje je da li je majstor koji to odrađuje kvalifikovan za to? Svaki mehaničar se razume u popravku motora, ali u povećanje snage baš i nisam siguran, ponekad mogu da nanesu više štete nego koristi ( da je lako svi bi bili tjuneri, a ne obični mehaničari). Moj savet, zbog svega već navedenog, je da nađeš na nekom otpadu, već pomenuti 1.6ccm motor 8 ventila, Tipo, Tempra itd, i da ga prosto zašrafiš jer je sve isto kao i na Yugu, stavi Weber dvogrli karburator i vozi se. Ako ti jednog dana i to bude slabo, ti ponovo postavi temu na ovom forumu pa će mo ti pomoći ( iz tog motora smo izvlačili do 175ks, naravno u Full Racing varijanti).
  3. Sto se tjuniranja tice nije problem, moja ekipa je doktorirala na tim motorima i imamo puno delova za tjuning istog ( godinama taj motor je vozen na trkama i sa odlicnim rezultatima). Od tebe zavisi koliko zelis daleko da ides sa snagom, a to moze ici i do 175ks, ali to je i skupo. Koliko para toliko i konja (muzike). Mozes me pozvati na 062/239-009 pa ce mo videti sta konkretno zelis, a sve mozemo zavrsiti za dan-dva jer delove imam samo da ih ugradimo. Puno pozdrava.....
  4. Lancia Delta Integrale 16v turbo, koji vozi Felix Pailer, na Brdskim trkama za Prvenstvo Evrope ima oko 600ks i KOŠTA oko 40-60.000 eura, samo motor, a da bi se to moglo voziti potreban je Specijalni menjač koji košta od 15.000-20.000 eura, da ne pominjem trapove i kočnice koje bi MORALE da dođu na taj auto. Otvorite You Tube i nađite snimke od Felixa, ima ih puno, da vidite kako to ide. E sad kolega Zlatko razmisli da li ti možeš imati tako nešto, jer ovakve motore rade samo nekoliko radionica i celom svetu i košta čitavo bogatstvo. To što na turbini piše 650ks, znači da može IZDRŽATI tu snagu( uz ostale dorade) , a ne da daje toliko. Vrlo prosto ćeš nas ubediti da stvarno imaš 400ks: uradiš to što misliš da treba, odeš na Dyno Jet i snimiš ekran na Dynu sa podacima od tvog auta (ali bez fotomontaže), a ne obrtaljku i brzinomer jer to ništa ne znači. Godinama se bavim tjuningom trkačkih motora za aute i znam kako je teško dobiti i jednu konjsku snagu,a kamo li 400. Ljudi se iz neznanja razbacuju konjima, a kad odu na Dyno zaprepaste se jer KONJA nigde nema. Kolega Zlatko nemoj da misliš da sam zlonameran, samo te upozoravam da je to ozbiljna snaga i da se ne nemože dobiti tako kako ti misliš, ali sam siguran da će ti neko to debelo naplatiti.
  5. Stipe, razlike u vožnji su ogromne, ako su kanali PRAVILNO prošireni. Lošim proširivanjem gubiš puno. Pa da je to tako lako svi bi to radili. Ipak za to treba ogromno iskustvo. Mi smo upropastili pun šleper glava dok se nismo naučili, veruj mi da je tako. Odgovor Peđi. Obrati pažnju na pregrade između ventila na mojoj i tvojoj glavi. Razlika je ogromna, ali ne u tvoju korist. To moraš da ispraviš.
  6. Ima još Klipovi sa "nosem", rađeni po narudzbini, po nasim specifikacijama, Štelujuća remenica, pravljena u sopstvenoj režiji Bregasta Set kvačila
  7. Ja malo okasnih sa slikama, ali ko čeka, taj i dočeka: glava 16v, prošireni i polirani kanali ovako izgledaju usisni kanali Kanali sa ventilima, 7mm stablo ventila Komplet sa ventilima, mogu se staviti i još veći ventili, ali se remeti odnos usisavanja i izduvavanja Sve to ne može bez Bregaste 320 Stepeni
  8. Čim stignem, postaviću slike trkačke glave motora (obrađene), bregastih itd, naravno 1.6 16v Bravo-Brava.
  9. Javicu ti, moram da nadjem papire od nje, ali imam i varijantu 285 stepeni koja bi mogla na hidropod. ,ali bi morao da vodis racuna da ga ne drzis predugo na visokim obrtajima.
  10. Ove bregaste koje sam predlozio su za hidro podizace i sa njima nece imati problema, a i jeftinije su od Cat camsa. Da odgovorim i Pedji, niko ti ne moze reci sa sigurnoscu do kojeg broja obrtaja nece biti problema. Mi smo okretali i na 9000 sa hidro podizacima bez kvara, ali samo je pitanje trenutka kad ce se to desiti. Prvo moras znati sta zelis, auto za svaki dan, auto za "neke" trke ili jaku ulicnu trkalicu. U zavisnosti od toga radis i motor. Ako zelis auto za svaki dan onda ostavis hidropod. i pojacavas ostale komponente, ali umereno. Za svaku drugu varijantu skidas hidropod.( da te ne boli glava) i sve ostalo budzis do kraja. Recimo na ovom trkackom 1.6 16v bregaste su bile 320/316 stepeni za krug, a 316/306 za brdo. To je znaci bez hidropod. sa jako tvrdim oprugama ventila, titanijumskim sesiricima itd........
  11. Bregaste u Italiji kod tjunera koji radi samo bregaste koštaju od 500-800 eura (par), u zavisnosti od karakteristika. Tebi za gradsku varijantu treba neka malo slabija jer u protivnom nećeš moći da se voziš, a i to iziskuje velike dorade ostatka motora. Gdin Niketić bi prodao par bregastih grupe N, faze otvaranja su iste, ali je duže vreme otvorenih ventila tj. duže je usisavanje. Ove bregaste ne iziskuju nikakve dodatne prerade , a dobio bi dosta dodatne snage, a i potrošnja goriva bi ostala ista pri normalnoj vožnji. Cena bregastih sa popustom, jer si član foruma, bi bila 300 eura što je jako povoljno. Znači njih staviš na auto i nemaš nikakvih dodatnih radova. A postoji i varijanta Full Racing, ali to je već auto sa puno puno prepravki ( i novca) i ne možeš ga voziti po gradu jer radi samo preko 3000 obrtaja.
  12. ^^^ Ma jesi u pravu da tih motora 1.6 ima u Yugićima koliko hoćeš, ali Yugo je lakši za ugradnju jer i 1.6 i 1.6 16v idu u Yuga šraf na šraf, držači motora isti, sve ostalo slično. Kod Punta je drugačije pogotovu kod 1.2 motora jer je to druga koncepcija i nisu isti držači. Drugo i ne manje bitno, Yugo je puno jeftiniji i naši majstori ga lakše seku i prepravljaju (ako je potrebno) dok je kod skupljeg auta malo drugačije.
  13. Imam i Kuglfišer na tom motoru i mogu reći da je razlika mala u korist ubrizgavanja, a konkretno je Krste Trajkovski sam rekao da je ovaj motor malo jači od njegovog.Ovaj moj motor je vozio R. Niketić na našim trkama i imao je bolja vremena od Krste. Inače oni se znaju i razmenjuju iskustva, mada su obojica prešla na 16v samo na različitim motorima. Trajkovski sada vozi motor iz Ritma 105 TC samo sa 16v, a Niketić je vozio Motor Bravo-Brava 1.6 16v ( Auto prodat u CG.)
  14. Ma nije to puno novca, ali jako puno bi još trebalo da se to sve uradi. Mislim da nisi pogrešio što si odustao od toga.
  15. Tip motora nije isti, tako da menjač ne može da ostane, moraš ga menjati. Drugo elektronika nije ista, moralo bi i to zameniti. Sve je to moguće, ali pitanje je koliko je isplativo. Koliko je to povoljna cena za taj 1.6 16v,čisto me interesuje?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...