Jump to content
FAS Goran
Xepoj

Fiat Bravo 1.6 - čudan zvuk pod haubom

Recommended Posts

Ne boj se.U ovlastenim servisima racun daju pod anestezijom. :lol: :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes' vala to sam zaboravio napomenuti, nije mi nista naplatio :thumbsup::)

Odo opet za Bosnu, pa sta da onaj odozgo :unworthy::)

Srecan mi put :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta mislite, da nije mozda neki problem vezano za menjac, recimo, mozda fali ulja? :)

Jer, kad sam u autu i drzim za rucicu menjaca, osecam slabo udaranje na rucici (ono isto sto se cuje tamo pod haubom) i kada dignem habu stice se utisak da zvuk dolazi "iza" motora, tj izmedju motora i kabine, a tu je valjda menjac... ili nije... ne znam! :)

@crnisale

Prijatelju nisam slikao spaner jer nije bilo potrebe, izgleda kao nov jer u sustini i jeste nov, menjan pre 7 'iljada :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je selenija gold ulje a pitam i vas sa istim problemom koje vam je ulje?Mislim da bi informacija koje ulje u motoru imaju ovi sa 1,6 16v a da im ne klikce motor bila od znacaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovezem na pricu, malopre kada sam na ovom minusu upalio auto posle nekoliko dana stajnja, pocelo je nesto da lupa i zveci u motoru, i to je trajalo nekih kilometar dva. Posle tih predjenih kilometar dva, zvecanje je nestalo, a lupanje se javlja naizmenicno. Inace lupanje dolazi negde iz zupcastog kaisa. Veliki servis je uradjen pre nesto vise od 1000 km, a u auto je sipana Selenia 20k.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni je selenija gold ulje a pitam i vas sa istim problemom koje vam je ulje?Mislim da bi informacija koje ulje u motoru imaju ovi sa 1,6 16v a da im ne klikce motor bila od znacaja.

kod mene je selenija gold i nista se ne cuje.ujutro kad je bas hladno ponekad se za tren cuju ventili ili recimo kad ga ladnog opteretim na nekoj uzbrdici a bude u vecem stepenu prenosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo samo da postavim video onog misterioznog pada napona :) nisam stigao pre :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jok prijatelju, kad smo ga zamenili, 100 metara od servisa ponovo je krenulo...

Sad je naizmenicno, nekad se cuje jako, ono momacki, nekad tiho, jedva da se cuje, nekad se i ne cuje uopste... Cu da sipam Seleniu sledeci put pa cemo videti sta ce biti, u sustini, ne sekira me to vise, jer sve ostalo radi bez greske, tako da mi je to cukanje zadnje na pameti :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo u slucaju da nekog zanima, danas smo u Tim-u zakljucili da je reč o vodenoj pumpi, pusticemo je da čuka još neko vreme pa će je menjamo! :):thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na prvoj strani napisah roler/spaner neki ili vodena pumpa :D

Mislim da je u KIT komercu oko 3000din pumpa, toliko sam ja platio (ako je ista za kao i za 1.6 sa metalnim usisom).

I ako antifriz nije dugo menjan, zameni i njega kad vec skidas pumpu, ako imas "vremena" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup: Ma svi su znali da je nešto od toga ali nismo mogli da zaključimo šta tačno, a ja nisam imao ni vremena a ni "vremena" da ga lociramo/odklonimo :crybaby:

u svakom slučaju sad ću mirnije da spavam, sad bar znam šta je u pitanju! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

video i opis govore sve,kad sam digao haubu i lagano dao gas cini mi se da klepetanje potice od kajseva odnosno spanera, kad se zagreje klepetanje skoro da nestane .inace klip zabode na 0:33 cisto da znate :) nije valjda da ce da rikne neki spaner?

ovo je snimak spolja na kom se manje vise ne cuje nista preko telefona zbog motora

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo, moglo je to i na dnevnom svetlu ...

Drugo, ne znamo kolika je temperatura motora jer i to ima veze.

Trece, ima slicnih situacija na drugim srodnim temama gde su opisani postupci lociranja zvuka.

Cetvrto, kako god da se ovde detektuje problem nije kao i kad to majstor na licu mesta pogleda.

Nije mi namera da pametujem vec u cilju lakseg lociranja problema i njegovog blagovremenog otklanjanja predlazem strucno lice.

Jer dok se ceka na neciji odgovor moze nastati havarija.

Nista ne moze zameniti culo sluha iskusnog majstora i provere na licu mesta!

Pzdrav! :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se i ja nadovezem :D

13.10.2010 uradjen je veliku servis, remontovan alternator (lezaj), i zamenjena ta famozna vodena pumpa... sve je ostalo isto :D

i dalje lupa kao kod tebe na videu, isto, original, kao da si u mom autu bio kad si pravio snimak :D

ja ga tako vozim evo malo jace od 2 godine... terao sam obrtaje u crveno vise puta :) nije doslo do havarije :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno isto, pa jel ti rekao majstor sta bi moglo biti? Da znas sta je predpostavljam da bi resio, al aj sad moram da pitam :)

jel to pocelo da lupka nakon servisa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zvukoljube to i radim :D

kosko, ovako, ja imam jedan statican zvuk, koji se non-stop cuje, neko udaranje, 3 do 4 udarca u sekundi kada je motor na leru (na videu se to ne cuje, mora licno da se bude u autu). to udaranje se oseti i na rucici menjaca, izvor tog zvuka su trazili majstori i nisu ga uspeli naci...

prilikom laganog davanja gasa to udaranje se ubrzava, i tek na 1300 - 1400 rpm pocne da se cuje ovako kao kod tebe. izvor je isti (subjektivan je osecaj) bukvalno se samo pojaca... (kad dodju topliji dani, nacicemo se pa cu ti pokazati)

ovaj glasniji zvuk se cuje i prilikom voznje (kada je ugasena muzika :D) kada, recimo, vozim drugom na 2,400 - 2,500 rpm...

pokusavao sam ja da ga navatam pod haubom, i koliko sam ja uspeo da prokljuvim, zvuk dolazi ispod boce za vodu odnosno, boce za brisace (da je tako nazovem :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se cuje samo kad lagano dodam gas ,i kada taj gas drzinm knstantno znaci 1500-2000 obrtaja,znaci na leru nema nista i ne osecam na rucici menjaca nista.Cim pustim gas bez obzira sto je motor u obrtajima ono nestane istog trenutka,kad sam dizao haubu tu sam ga i ja negde locirao,tamo gde su kajsevi i ta posuda ali bilo je -14 pa se nisam puno zanimao :D kazu da ce krajem meseca biti 7-8 stepeni u plusu ima da ga lociram ne zvao se ja koska :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...