Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Kypck

Punto mk.2 - voda u gepeku

Recommended Posts

Podigao sam tapacirung da izvadim nesto iz copavog tocka i video sam da je pun vode. Celo ono udubljenje gde stoji tocak je bilo vlazno, kao i tocak. Kada sam sve izvadio, bilo je negde pola cm vode. Nisam primetio da se slivala od negde, niti da je negde busno.

Da li se jos nekome desavalo?

Da ne ulazi na onu rupicu gde se shrafi drzac tocka, ili na lufter ili je kondenzacija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ti je sraf za rezervni na mestu, nema teorije da je tu proslo. Ima barem 3 cm navoja. Kondenzacija u kolicini vode o kojoj pricas - tesko. Pregledaj okolo da li ima negde rupa (posto je na dnu ocigledno nema :D ) i seti se da ti se nesto nije prolilo u gepeku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se ne bi mnogo zezao uzmi sedni u gepek nekome daj crevo da polako poliva zadnji deo auta i eto ti resenja problema za desetak minuta proveri keder da nije negde uvijen hoce preko njega da se slije voda uz samu ivicu pa nadje put do samog rezervnog tocka jer je on na najdubljoj tačci u gepeku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobri saveti...sacekacu malo da otopli, pa na placu da isprobam. Thx. Znaci nije neki uobicajan kvar kao recimo za poluge brisaca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne treba ti plac. Novine i kofa vode. Rasporedi novine po gepeku da bolje vidiš gde kaplje.

Zatvori i kofu vode po njemu, pa ako kaplje negde videćeš na novinama.

Ako ne. ipak crevo... ili alo naiđeš na polivače ulica, možda pomognu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polivao sam kofom...nigde ne pokazuje. Ovog puta sam zasrafio sraf koji drzi rezervni tocak do samog kraja navoja. Mozda je tu ulazila ili na lufter gepeka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad je teško reći. Možda voda ne ulazi odozgo.

Da nema neka pukotina na limariji - mada je relativno nov auto.

A, zadnja prskalica?

Da probaš da polivaš odozdo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam pod, sve deluje perfektno. Mozda je prskalica...moracu i to da vidim. A mozda je i kondenzacija, ali mi je nekako mnogo vode bilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam video taj problem sad kad sam uzeo punta, bilo je malo zardjalo dole gde je bio rezervni tocak i to me je jako iznerviralo do bola i ceo sam tapacirung rasturio dok nisam skinuo tapacirung na veznom limu sa cini mi se 4 plasticne zabice gde je brava za gepek i video tu blizu da tu imaju sa desne strane 2 plasticna otvora jedan do drugog gde je prorpala ona guma koja ih sa spoljne strane auta zatvara a ona se nalazi ispod branika i cini mi se da ona sluzi da kad se zatvaraju vrata izadje pritisak vazduha ili sta vec.. velika je mogucnost da kad peres kola u perionici i odozdo ti poprskaju da ce uci tu voda i ostati dole oko tocka... meni su te resetke toliko bile prasnjave i prljave (zbog totalno lose aerodinamike samih kola te se zadnja strana kola prlja nenormalno i lepi i voda i prasina) da to nije bilo normalno... proveri da li su ti uredu te gume na tim resetkama da ne ulazi mozda tuda negde voda....pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
...meni su te resetke toliko bile prasnjave i prljave (zbog totalno lose aerodinamike samih kola te se zadnja strana kola prlja nenormalno i lepi i voda i prasina) da to nije bilo normalno...

Šta da radimo, svi automobili sa zakošenim zadnjim delom imaju tu osobinu. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je voda ulazila kroz stop svetla!!! isto tako se napuni udubljenje celo gde je tocak. pogledaj u coskovima gepeka da li ti je vlazno. kod mene je voda ulazila na onom mestu gde se otvor za izlaz kablova koji vode u stop svetla nalazi. na samom stop svetlu bi trebalo da postoji gumica koja zatvara to. ako stop nije original, kao kod mene ili nesto slicno voda ti sigurno tuda ulazi. u svakom slucaju pogledaj to, Mislim da ti nije problem da skines stop(to ti je minut posla) i pogledas.

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih se nadovezao na prethodni post, voda prolazi kroz otvore za instalaciju od stopaljki, licno se uverio bukvalno se potok sliva a sve usled lose zastitne gume.

Uspesno sam resio problem tkz zivom gumom i silikonom. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih ni pomislio na to a koliko puta sam ih skidao.

Super informacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...