Jump to content
FAS Goran
Srdjan

Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

Recommended Posts

da budem precizniji vezano za te lepljive delove... na dodir, to izgleda kao kada skines neku nalepnicu pa na njenom mestu ostane onaj lepljivi materijal..samo sto je na ovom autu deblji sloj...jbg, ne znam kako drugacije da objasnim

U pitajnu je ovaj auto:

sq3221.jpg

http://www.polovniau...cia_lybra_18_b/

Kazem, izgleda dosta dobro mada se meni ne svidja to sto sam video u posudi za rashladnu tecnost. 4-5 litara te tecnosti ne kosta 100dukata i ako nije ulje u pitanju taj prodavac je mogao da je zameni...

Pored toga ne svidja mi ni to sto pomenuta stakla na autu imaju oznake drugih godina...

Posto mi je karavan lepsi, pogledacu jos par karavana i kada napravim selekciju povescu nekog majstora da ih pogleda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

He , he...da to je taj auto. Pa i nema ih mnogo u toj boji. A stvarno na slikama izgleda mnogo bolje od svih ostalih...da ponovim, na slikama. Stvarnost ponekada zna da bude sasvim drugacija. OK, hvala ti sto si podelio informaciju .

I ja kontaktirao par "dilera" pa da vidim sta imaju u ponudi ili sta mogu da mi nabave.

Naravno izvestaj sledi.

Zelim ti puno uspeha u traganju.

A da, onu sivu, mis boju, sa ugradenim plinom nemoj ni da gledas, da ti ustedim vreme. Ja je gledao pre nedelju dana i uopsete mi se nije svidela na oko, mnogo pohabana i izgrebana, limarija na rubivima popustila a i plin ga zeza, kao treba da se nasteluje, hm,,,

A sto se tice stakala, da ne pametujem mnogo, znam da naprimer ugradjuju stakla i od prosle godine, naslo im se na lageru, ali nisam siguran dal` rade i mesano....

Sve u svemu hvala...idemo i dalje u lov na "savrsene" komade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predpostavljao sam:)

Evo, oivicio sam crvenom bojom te "lepljive" delove. Kao da su naknadno gumirani nekom masom koja se nije osusila...bas me interesuje sta bi to moglo da bude??

lepljivi_delovi.jpg

Edited by neshaoct
skinuti linkovi jer nisu imali priintscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam to je uobicajena pojava "lepljivi enterijer" o kojoj postoji i tema, fabricki je tako,samo ako se dodaju raznorazni osvezivaci i sprejevi preko, postane jos gore...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ima na forumu, lepljivost je donekle "normalna" kao i farovi da se "gule"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih bezao od placeva! Imali smo pre neki dan libru u servisu,gospodin iz nemacke,presla pravih 260 i koji kusurs hiljada km...,ljudi,treba da viditi pravih 260 i nazis "pravih 150" na placu itd,sve ce vam biti jasno ili nadjite nekog ko je prvi vlasnik i neka vam pokaze auto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj prijatelj je kupio od nemca prvog vlasnika sa svom servisnom dokumentacijom auto koji je presao 230.000. Ta Lybra, izgleda kao da je juce iz fabrike izasla i jednako je toliko bila ispravna. Ove koje su na placevima sa po 130/150.000 izgledaju 10 puta losije od te koja je presla 230.000

Mene kao kupca zanima koliko je neko vodio racuna o tom autu. Ako je stedeo na osnovnom potrosnom materijalu (prljavi filteri, lose gume, nije menjao paraflu...) to je onda znak da auto treba izbegavati. Mnogo automobila na placevima izgledaju kao da su se svinje a ne ljudi vozili u njima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako! Zato dobro gledaj sta kupujes,obrati paznju i na automatsku klimu,imaju problema kao i stilo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čudi me da administrator nije reagovao na priču u ljepljivom kokpitu..... :unworthy: .Pogedajte malo po stranim sajtovima/mobile.de,scout24.../pa ćete vidjeti da dobro očuvani primjerci sa manjom kilometražom vani koštaju od 4000E pa na više.Jeftin auto=LOŠ AUTO,na kojem ćete kasnijim opravkama postići cijenu dobro očuvanog/samo će to da vas košta živaca/

A,da i da se dopunim:uobičajeno je da sva stakla nisu isto godište,jer se ugrađuju i ona koja su s lagera od prošle godine.Znači jedna godina razlike= tolerancija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba obratiti paznju i na to da li su stakla proizvedena u prvoj ili drugoj polovini te godine..

Recimo, moja Lybra se vodi kao 2003. godiste, a stakla su iz druge polovine 2002. kao i jos neki delovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih bezao od placeva!....

Pa da, i ja bih ali koja je verovatnoca da nadjem auto sa prvim eventualno drugim vlasnikom. I koji je to postotak da svi mi koji trazimo takav auto i uspemo. Minimalan, cak se granici sa nemogucim.

Ako auto nije sa naseg placa a on je zavrsio sa italijanskog, nemackog...a onda ga uvezo neki nas baja i...

Slazem se da ih treba izbegavati ili otvoriti cetvoro ociju :geek: , jer normalno nece da uvezu savrsen primerak, vec onaj koji ih manje kosta a nama izgleda jedino preostaje da ih lagano dovodimo u stanje po nasim standardima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao verovatnoća da ćeš da nađeš auto od nekih penzionera sa 45 000 koji su u nju sedali samo vikendom i obilazili rodbinu. Pre će Suzana M da te izvuče iz bubnja.

Samo nemoj da kupuješ auto kao ja. Moja kupovina ne traje duže od 10 min i nikad se nisam zajebao (imao puno sreeeeće). Ja brže kupim auto nego neke žene one njihove krpice.

Kad sam jurio prošle godine Stila, živce sam izgubio (gledao i Lybre) to su takvi krševi a o enterijerima da ne pričam. Kao da su se životinje sa kandžama borile za opstanak, tako izgrebani enterijeri, fale delovi pa moj R21 star 20 god bio je za njih salonski primerak.

Brate lagano i skupi živce i što više očiju. Ortak zvao lika na Švajcarsku, ima lepa na slici 2,0 crvena, traži 1200 CHF (oko 950 e) spustio bi cenu i vrh priča bosanski (samo je odjava skupa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

I zaboravih, gledaj oštećenja od grada, obavezno. Mogu da budu na prašnjavom autu teško primetna a i ko negleda neće ni videti a onda kasno. Gore ih kupuju za male pare ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da ...hvala na savetima. Sto kasez, kakve sam automobile do sada video i u kakvom stanju dodje mi da odustanem od svega...ne mogu da verujem da su bas svi takvi...

OK, nasao sam jedan primerak savrseno ocuvan iznutra, al on mu " zabidzio" cenu pa ni makac, auto jeste solidno dobro ocuvan i spolja, par ogrebotina i na dva mesta puknut i grubo odradjen branik. Ono sto mi je bolo oci je da je bio cukan i odradjen tako da mu hauba na jednom kraju nema zazor a sa druge strane mozes prst da provuces.

No nema veze, ipak mi daje nadu da moze da se nadje auto u solidno dobrom stanju sto se tice enterijera....

Trazimo i dalje

PozZz

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.polovniau...ra_18_16v_plin/

Bio sam u prolazu danas pa sam bacio pogled i deluje dosta ocuvano sem ovog tapacira na vozacevim vratima i par sitnih ostecenja od parkinga, a i cena je mnogo niska. Pretpostavljam da postoji neka caka ali . . .

Clip.jpg

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tapacirung vozačevih vrata ti najmanji problem. Ako je ono što je napisano stvarno skoro i urađeno to je blizu 1000 e. S njegove strane bačenih a tvoje ušteđenih. Tu ti je odmah i tehnički Laser pa je proveri na kanalu, valjcima, treskalici.

Auto na oko lepuškast. A i blizu ti je.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam planirao da kupujem libru nego mi zapade za oko sa cenom i svim tim ali mora da postoji neka caka . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, pa odakle to da sada kupujes Lybru? Pa zar nisi jurio Stila, Alficu ili mi se cini... :question:

;) Da, na oko izgleda, osim tapacira ali kao sto rekose to je najmanji problem, inace cena joj je bila preko 3 000 a sada evo ova cena. Jeste da joj je istekla reg. ali....

Dobro je proveri :shock: ...a i zasto bi neko pucao tolike pare da je sredi a onda da je proda...pa to sigurno nije odradio zbog nas....

Edited by OptimusPrime

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisma rekao da kupujem samo mi je zapala za oko :) pa reko da pokazem ljudima sta sam video.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo opusteno :smoke: . Librice su super...nebi uopste pogresio kada bi jednu uzeo.

Kada bi seo i provozao par krugova "video" bi uzivanciju

PozZz

Edited by OptimusPrime

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam se par puta i auto je stvarno extra, hteo sam da je kupim pre 2 god kad sam uzeo punta ali sad bih nesto da kazem egzoticnije :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, do pre par dana bio sam vlasnik lybre 1.9 jtd ,inace fenomenalna kombinacija.Razmisljam o kupovini lybre 2.0 2001. 110kw ,inace ima sekvent plin,pa me zanima kakav je pomenuti motor po vasem iskustvu i koja je ocekivana potrosnja plina ?Hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim drugarima na forumu, naime hteo bih da i ja posedujem jednu finu Lybru

pa me interesuje kakva su vaša iskustva, na šta bih trebao obratiti pažnju kada je budem kupovao

ja preferiram benzin-plin, ali vi eto predložite pa ću nekoga poslušati

Hvala svima unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo iduci kolega. Ne treba ti savet ne go ima da je kupis. Hahahah salim se.

Evo ja sam kupio lybra pre 1 god iz sofije www.mobile.bg tamo sam je pronaso. Lybra 1.8 sw crne boje 2000 god.sa 74 000 km prva gazdarica (koliko su realne ne znam ali proverio 5 puta) servis kaze toliko.Pri kupnji najvise sam pazio na prozore da su svi sa istom oznakom,volan i unutrasnjost nisu izlizani niti i menjac sta ukazuje da nije puno vozena ( cak i fabricka kesa sa sredisnjem stubu nije bila skroz izvadena ) da nije udarana na sto je ukazalo ulozak za rezervni tocak koji nije bio koriscen,ispod predna krila nalaze se fabricka original potkrila,ispod motora ima zastitnu plastiku ali je sve to zapazio moj drug koji je auto mehanicar.Bila je jos jedna na placu koja je prosla navodno 140 000 i licila je na kantu za smece za razlika od ovu.Uzeo za 2100 evra + carina ovo ono 3000 evra.

Uradio veliki servis u ovlastenom servisu koji je kostao oko 500 evra ( kada kazem sve sem kaise filtre, mislim i metlice za brisace magnetti marelli,freon itn..) ugradio plin,nove gume i preso 30 000 km prosao pola europe i imam samo reci hvale.Udobnije auto nisam vozio nikad ne osecas umor i nakon 5 sata voznje.Potrosnja sa plinom ti je oko 13-14 l u grad i 8-10 lit na otvoreno zavisi kako vozis.Auto ti je prava krstarica vrlo je tiha(ima dobru izolaciju) i kada vozis 200 km,na 120 km mislis da motor ne radi.Nikakve kvarove oko motora nema za sada. E sada sitne zajebancije: Sa 80 km na sat sam pogodio rupu i otisla balans stangla,promenio dva mehanizma za prozore ( to im je slaba tacka) polovne 40 eura. gumica za kompresor na klimu ( inace klima ti je automatska i strasno jaka tako da voznja je prijatna ne znojis se )

Savet: Uvek si u prednost kada uzimas benzinac koji nema LPG iz inozemstva koji trosi puno automatski je manje koristen, jos SW ti je super nije ga vozio mlad covek,na zapad se to koristi samo za vikende i odmor,i jeftiniji je na kraju.

Puno srece i nadam se da ces spodeliti kakvu si Lybru kupio.

P.S. Svaki koji ima stila vozi talijanska kola (narocito Lancia)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...