Jump to content
FAS Goran

djakon

Members
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

About djakon

  • Rank
    Regolari

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.djakonovic.com
  • Skype
    YU2DBC

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Punto 1.2 8v 2001
  1. Gledao sam po nekim stranim sajtovima i koliko vidim kamp prikolica definitivno nije za ova auto. Pre svega razlika u tezini bi trebala da bude min 30% u korist automobila tj za prikolicu od 1000kg auto bi trebalo da bude min 1300kg (a ovaj je 1220 po deklaraciji) Druga bitna odredica je snaga motora. Mislim da 95ks i nije tako malo ali bi bilo dobro da je motor veci (1.8 ili 2.0) kako bi pristojno isao uzbrdo a da pritom ne zeznem lamelu. Inace u katalogu sam video kamp prikolicu od 850kg sa malim fiatom 500 sto mi je bilo cudno pa sam zato pitao. Lep mi je 500L al morace da padne neki Citroen C8.
  2. Konkretno pitanje. Da li 500L sa 1.4 benz motorom moze da vuce kamp prikolicu tesku od 850 do 1000kg? Odnos tezine auta i prikolice na 850kg bi trebalo da je na granici izvodljivog ali da li taj motor i prenos mogu da podnesu taj teret?
  3. Onaj ko ti kaze da ima jeftinije, posalji ga da tamo kupi. Probelm je sto u oglasima imas par za 1500-1600eur ali to je tezak krs. Ja sam svoj intenzivno trazio bar 3 meseca i znam da 200-300 eura vise nije mnogo ako nadjes ono sto zelis. Meni su za moj nudili 1800, 1900 (ne dam ispod 2000) po tom principu. Dobar auto niko nece da da za male pare...
  4. Pa razmisljao sam da ga ponesem sa sobom u NY, ionako su fiati sada tamo in:) Idem ponovo u martu i nemam pojma kada cu da se vratim a od mojih niko ne vozi tako da bi samo stajao u garazi...
  5. Prodajem svog Punta Pre dve godine je uvezen iz Italije i dobro je sluzio. Auto je 2001 godiste, presao je 104.000km. Kada je kupljen na satu je bilo 78.000. Uz auto idu 2 kod kljuca sa alarmom i cb, radio/cd/usb uradjaj sa 4 zvucnika. Sto se potrosnje ulja tice, seleniju koju sam kupovao u srbiji je poceo da trosi posle 5-6000km s time sto ja nikada nisam dosipao ulje vec menjao. Na 7000km je po mojoj proceni potrosio oko 2-3dl, mislim da nije vise. Dva puta sam kupio seleniju u Italiji (2.5 skuplja od ove ovde) i sa njom na 7000 nisam video nikakvu potrosnju. Inace mali servisi su radjenji na 7000km, nikada nisam hteo da pustim da ode preko. Poslednji je odradjen u septembru na 99.000 Od prvog dana u Srbiji u auto je sipan iskljucivo 98 oktana sa eko pumpe i nikada posle toga nije sipano nista drugo u Srbiji. Van srbije sam sipao 100oktana kad god sam imao priliku. Obzirom da svo gorivo placam sa karticom firme i da cuvam sve racune kako od goriva tako i od servisa, kupac moze imati uvid u iste. Auto je dobro pazen, nikad teran prebrzo (autoput 110-115 i 5.5l pod klimom) uvek cist, uredan... Sto se limarijskih ostecenja tice stigao je sa dva bas mala i oba sam popravio. To mi je bio neki znak da auto nije havarisan jer predpostavljam da bi i to sredili... Slikao sam pre popravke tako da kupac moze da ih pogleda. Pored toga postoje jos neka dva manja koja ja nisam zeleo da diram jer su jedva vidljivi i boja nije napukla pa nema opasnosti od korozije. Sto se tice servisne istorije ona izgleda ovako: (ne nabrajam male servise) - Kada je auto kupljen odmah je uradjen veliki servis. Promenjeni su kaisevi, spaner, filteri, vodena pumpa, svecice, rashladna tecnost, kociona tecnost, sajla rucne, kocnice, paknovi... ne mogu da se setim tacno ali znam da je dobar deo promenjen iako nije trebalo a ja sam to radio zato sto sam hteo da budem siguran u auto. Tada je bilo 78.000 na satu. - Ugradio alarm - Promenio set kvacila. Nije bilo kriticno ali nisam hteo da razmisljam (isao na put u cesku) Tada je zamenjen i donji nosac motora. Isto nije bilo hitno ali je auto vec bio u servisu a nosac je bas jeftin (1200din). - Promenio benzinsku pumpu. Otisao je regulator pritiska i stalno mi javljao gresku. Posto regulator nije mogao sam da se kupi sam, zamenio sam celu pumpu. - Izvadio stari fabricki radio i stavio novi sa mp3/usb/sd plejerom (u autu su vec bila 4 zvucnika) - Kupio 4 nove zimske gume Tigar Wintera i Tudor akumulator (u garanciji), stari je bio fabricki - Prosla zima, skinuo zimske i vulkanizer kaze da trebaju dve nove letnje, kupio i to (u garanciji) a planirao sam da priliko skidanja zimskih uzmem jos dve letnje i tako kompletiram - Zamenjene gumice na nekom delu od klime pored hladnjaka. Tada su mi rekli da nisu sigurni da postoji neko curenje na hladnjaku. - Dva puta sam menjao dihtung poklopca motora (kada je kupljen i pre mesec dana) Nema nikakvih ulaganja u auto! Ono sto mogu da predvidim kao buduci trosak je zamena prednjih diskova kada se budu menjale plocice . Kada sam prethodno menjao plocice hteo sam i njih da zamenim ali majstor nije dao. Kaze da ce prilikom naredne promene plocica doci red na diskove. Eto ja sam napisao sve sto znam. Kupac naravno ima mogucnost da auto proveri u svom servisu Cena je 2000 eur Slike automobila - preuzmi .zip file
  6. Meni se slicno desilo na mom Puntu letos i to bas pred godisnji odmor. Nesto je pocelo da cvili i niko nije mogao da odgonetne sta je. Kvacilo i korpa dobri, skinuti i provereni, kais relativno skoro promenjen (veliki servis)...nema razloga. To me je toliko zivciralo da sam hteo ili da odem u servis pa da rastavimo i sastavimo ako je potrebno ceo auto ili da ga zbog toga prodam. Majstori u servisu i ljudi ovde na forumu su me ubedili da to nije nista opasno (jer bi detaljan pregled koji sam obavio sigurno pokazao nesto) te ja krenuh na put i to dobar. Beograd - Pula, cvileo malo do Novske i posle kroz Ucku i tu je stao. Iz Pule nastavili koz Italiju do Francuske i nazad (oko 1700km) i onda nazad Pula - Bg...vise se nikada nije cuo. Imam bas dobro iskustvo sa Puntom u smislu pouzdanosti i izdrzljivosti ali neki zvukovi jednostavno dolaze i prolaze bez razloga a ja sam panicar i stalno u strahu da ce nesto da otkaze. Najbolje je da pregledas auto u nekom servisu, ako majstor kaze da je sve ok, veruj mu. Da ima razloga i povoda, uzeo bi ti pare:)
  7. Gotovo sam bio siguran da je otisao jedan ili oba silen bloka. Skripanje koje je dolazilo iz zadnjeg dela culo se samo na relativno ravnom putu, tj bez rupa ali sa manjim ulubljenjima. Zvuk je bukvalno kao oscilirajuce skripanje. Svratim juce od servisa koji radi centriranje trapa i lakse popravke i zamolim ih da pregledaju ceo trap. Tip je gledao dobrih 15 minuta, testirao na onim plocama sto se pomeraju u sve 4 strane i kaze trap je zategnut ko pracka. Medjutim u jednom trenutku je gurnuo rezervoar i taj zvuk se pojavio. On kaze da ne moze da vidi zbog cega se to cuje. Malo je dotegao neki sraf kod drzi rezervoar i rekao da ako to ne pomogne, sledece sto moze da uradi jeste da skine sraf i postavi neku gumu izmedju ta dva dela za koje predpostavlja da skripe. Skripanje se sada manje cuje ali je i dalje tu. Ja generalno nisam za te akcije dodavanja gume izmedju posto mi lici na budzenje a koliko god da je tiho, ne mogu da ignorisem. Jel imao neko slicnog iskustva? Jel tu postoji neki deo koji se trosi i menja?
  8. Meni je pre par dana pocelo da se cuje neko skripanje pozadi. Cini mi se da je tacno iza mene. Zanimljivo je to da se taj zvuk ne cuje pri prelaski preko neravnina vec samo za vreme voznje po ravnom putu (kada je tisina) i to kao da zavibrira neki deo na mestima gde je put blago ulegnut. Zvuk je kao da se ona sipkica za haubu olabavila pa vibrira u svom lezistu. Da li silen blok kod punta moze da se pregleda sutiranjem tocka po gazecoj povrsini (iz pravca zadnjeg branika). Na starom golfu sam se namenjao tih blokova i znam da sam svako malo sutirao prednji tocak i proverovao da li je ok tj da li ima lufta:)
  9. @DrMrJa86 Pogledaj raspon cena za Lybru (najjeftiniji i najskuplji) Svaki odrzavan auto kosta dosta, ne kazem da je onaj najskuplji ujedno i najbolji ali je cinjenica da niko nece prodati dobar auto za male novce. Za male novce se prodaje auto koji je u problemu ili se ocekuju skori problemi (vlasnik zna koliko ga je dobro odrzavao) Sto se kilometraze tice, nemoj se puno brinuti oko toga posto ona nije nikakav pokazatelj. Ja bih licno pre kupio auto koji je presao 200.000 i vise kilometara auto putem nego auto koji je presao 50.000 ili 70.000 u gradu. Moj teca (prvi vlasnik) ima Mareu koja je 2010 godine imala 550.000km bez znakova zamora i jos uvek je vozi. Sad je verovatno oko 600 ili 700k Stvar je u tome sto on puno putuje tim autom i sva voznja se svodi na autoput koji verovao ili ne cuva motor i menjac jer je opterecenje ravnomerno. Moj savet ti je da za te novce bolje kupis auto nize klase ali u sto boljem stanju ciji ces bilo kakav kvar lako moci da popravis nego da kupis lybru koju je neko otpisao. Po meni Lancia Y sa 1.2 8v motorom je odlican izbor. Dobar i neunistiv fiatov motor i auto koji je kvalitetniji od punta uz dosta lepu cenu odrzavanja... Ja u Srbiji imam punta u koga sam siguran i nisam hteo da ga dam ispod 2400. U oglasima ih ima i za 1900 i svi se zalecu sa najnizom cenom. Kada sam trazio svoj auto, prevrnuo sam gomilu najjeftinijih, video da to nije to i kupio sam jedan od tada najskupljih koji me je ove dve godine jako dobro sluzio. Trenutno sam u NY i ovde se stvari gledaju malo drugacije....za polovna auta postoji certifikacija i istorija koju je nemoguce falsirati... Sada posle uragana ovde imas gomilu automobila za smesne pare koji su bili poplavljeni (flooded car). Srecno u potrazi za autom:)
  10. Prodajem svoj auto. Punto je u vrlo dobrom stanju, redovno odrzavan. Ja sam dosta putovao sa njim pa je auto odrzavan tako da sam u svakom momentu mogao na duzi put sa njim Uvezen je u aprilu 2011, tada je uradjen veliki servis (kaisevi, spaneri, vodena pumpa, svecice, paknovi, plocice, sajla rucne, kociono ulje...) Veci deoovih stvari nije trebalo jos da se menja ali obzirom da je to potrosni materijal i da su delovi za punta jeftini odlucio sam da zamenim kako ne bih razmisljao. Kada je auto kupljen na satu je bilo nesto oko 80.000 (carinjen na tu kilometrazu) a sada je 102.000, da li je to prava kilometraza, nemam pojma. Nakon toga pred zimu sam promenio set kvacila, stavio novi akumulator (garancija) i 4 nove zimske gume (garancija). Letos dve nove letnje (garancija) i zadrzao sam dve dobre miselin energy mada i njih mislim da promenim da bih imaoi letnji novi komplet... Sto se tice malih servisa oni su radjeni na oko 7-8000km ili redje u zavisnosti od toga koje ulje sam sipao (Seleniju kupljenu u Srbiji ili Italiji) Sa Italijanskom Seleniom na 7.000 nisam primetio potrosnju ulja dok onu je seleniju koju sam kupovao ovde poceo da trosi oko posle 5.000. Ta potosnja je izuzetno mala i ja nisam dolivao ulje vec sam odmah radio mali servis. Klima je ove godine servisirana. Izvuceno je 450 (ne znam cega) od 550 koliko staje u klimu. Zamenjene su gumice na presostatu i dopunjena klima i ulje u kompresoru. Sto se tice tehnickih problema imao sam sledece - dihtung dekla - promenio sam ih 2-3 i svi su poceli da sline vec nakon 10 dana. Nakon toga sam u Top Autu kupio dihtung nekog meni nepoznatog proizvodjaca i taj je sada suv. - regulator pritiska goriva - nije bilo da se kupi odvojeno pa sam kupio novu pumpu i sve to zamenio. - pre izvesnog vremena pojavilo se neko sitno cviljenje, kao da kais proklizava. To je bilo neko vreme i zatim nestalo.. u servisu su rekli da je sve ispravno i da je moguce da se to ipak cuo kais... Svi servisi radjeni su u AC Ninic i postoji kompletna dokumentacija. U Srbiji nikada nije sipao nista sem 98okt sa EKO pumpe a u inostranstvu uglavnom 100oktana. Sve servise i gorivo placam sa racuna firme i sve mogu da dokazem. Vozen krajnje pazljivo, par puta proban na 140/150 ali uvek oko 115kmh zbog potrosnje. Uz redovan servis, kontrolu i pazljivu voznju ovo je veoma pouzdan auto. Letos sam presao vise od 3000 na odmoru, bez ikakvih problema. Potrosnja auto putem je oko 5.5 (delimicno sa klimom) u gradu oko 8 mada je moja gradska relacija kratka i ja po gradu vozim glavnom uvece. Cena je 2400 eur a uz auto idu 4 nove zimske gume (presle nesto vise od 1000km, u garanciji), mp3/usb/sd radio, alarm, centralna, dva kljuca, dva daljinca. Prodaja vazi do 6.10.2012. Moguca je svaka provera/proba u Beogradu. Slike mozete preuzeti sa sledeceg linka. http://djakonovic.co...nload/punto.rar Slike su nesto starije pa se njima vidi stari fabricki radio kas koji je zamenjen novim usb/sd/mp3 radio uredjajem. Za sve ostale informacije 0691771856
  11. Samo da javim da je prestao da cvili jos onaj dana kada sam stigao u Pulu. Javljam se sa svim utiscima kada se vratim za Bg:)
  12. Ja sam zavrsio sa poslom u 1.42 ujutru, otvorio torbu, bacio stvari iz ormara u torbu, potom pravac EKO pumpa, pokupio devojku i na auto put. San me stigao negde kod Novske pa sam morao da napravim pauzu.
  13. Evo ja sam stigao u Pulu bez problema:) Vise nista ne smrdi mada i dalje malo cvili. Auto putem se nista ne cuje, kad stanem u poveci red na naplatnoj rampi ne cuje se u pocetku ali kada malo duze radi na leru (dok stignem do kucice) opet pocne da cvili. Sve u svemu nije strasno. Ovih dana nastavljam za Monako. Primetio sam da se cvrkut najvise cuje pri promeni brzine 1-2 i 2-3 a posle toga ne. Ma gurnuo sam prst u uvo @amladenbk, kaze majstor da je motor suv. inace sam se dihtunga dekla poprilicno namenjao...jedno 3-4 i svi su crkavali nakon 10-15 dana. Ovaj poslednji sam kupio u Top Autu i evo vec vise od godinu je ok. Par info o putu: Beograd - Pula Putarine Bg - granica: 340din, granica - Zg: 17eur, Zg-Rijeka: 9.3eur, Rijeka - Pula (tunel Ucka) 6.4eur Sa GPS: duzina 655km, prosecna brzina 101, max 128, vreme u voznji oko 7h, ukupno 10h (morao sam da odspavam malo) Pun rezervoar u Beogradu, u Puli sam dodao 35.82l Odprilike 1/3 puta je bila pod klimom

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...