zelsav 17 Posted March 7, 2015 Iz Ivanjice a trenutno sam u Užicu,imam jos dve usputne opcije,Požega i Arilje i dva odlična servisera,to mi je sve na 20-ak km jedno od drugog pa ako bude potrebe za pit stopom nije strasno Ne znam šta bih ti pametno rekao za majstora. S obzirom da je na leru nešto mi protokomer i razlika u pristicima koje on i maf očitavaju pada na pamet. Zbog toga može da upali check engine. U svakom slučaju ne bi trebalo da je nešto ozbiljno. Ja bih probao da odem do majstora.Inače, uzmi bluetooth dijagnostiku. Odlična stvar, a smešno košta.Misliš da uzmem,tj.kupim,da se nadje kad zatreba? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 8, 2015 Verovatno si nakvasio nesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted March 8, 2015 Pre neki dan kada je pljustalo krnem do Disa i na iskljucenju iz Tosinog Bunara na autoput ogromna bara. Krenemo sa semafora neki lik ispred mene za njim ja. On kako je presekao baru razmaknuo vodu tako kako sam ja naisao ona me zapljusne sa strana , jos krivina i tockovi okrenuti tako sve zalije sa strane. I nakon 100m auto skroz izgubi snagu odnosno turbo nije radio . Odvezao sam se tako do Disa bez turba nikakve greske nije prijavljivao. Predpostavio sam da je voda uletela u onaj mali elekto uredjaj sto daje pritisak u creivma i turbo nije mogao da puni a on se kod stila nalazi bas nisko , mnogi ga zato premestaju na mnogo visu tacku unutar haube. Nakon sat vremena kupovine krenem kuci sve normalno iscedila se voda turbo normalno puni auto ide kao i pre . Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted March 8, 2015 Verovatno da je overboostJa sam moj izmestio na kucistu ventilatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted March 9, 2015 Stilo odmorio jedan dan i sve ok.Ide potpuno normalno kao i pre(leti).Zamenio sam,za svaki sl.,filter goriva i vazduha,i deo zastite motora ispod zupcastog.Ekologija zakazana,hvala na savetima i iskustvima,bilo je vise nego korisno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 9, 2015 Hoces reci Osusio jedan dan Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted March 10, 2015 Tako je Sto se tice bluetooth dijagnostike,ako sam dobro razumeo steka se na OBD i ocitava na laptopu,androidu?Treba li mi neki softver?Neka konkretna preporuka za model? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 10, 2015 Za telefon Torque, OBD doctor, šta god što radi na tvom telefonu A model elm 327, e sad vidi verziju koja ti odgovara.Pogledaj i ona dijagnostike sa prekidačem, meni se sviđa fora da je uvek ubačena dijagnostika i da po potrebi pališ prekidač Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 10, 2015 Dashcommand je odlična apk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted March 10, 2015 Probajte Alfa obd apk.Odlicna je Radi na svim Alfama i Fiatima.Isprobano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted March 10, 2015 Vidim da ima i "Fiat Ecu Scan" free download ali ne preporucuju bluetooth interfejs(?),imam laptop pa racunam da bi bilo lakse?Da li je bolje Obd kabal i komp ili bluetooth i tel.?Verovatno su bitni i parametri koji se citaju u voznji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 10, 2015 Ja više volim bt. Lap top koristim samo kada je nešto "ozbiljnije". Za ove sitne provere je dovoljan telefon. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 10, 2015 Meni se opet nakvasio veceras overboost ventil. Imam sus pleh samo nemam onu sredinu, nisam vratio kad sam menjao ulje. Ne mogu da verujem da cak iz sredine baca skroz levo na vemtil? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 10, 2015 Te šus plastike su zakon. Znam bar 10 ljudi koji su zbog nedostatka (fabričkog),na benzincima GP i Zastava 10,morali da menjaju alternatore (polovni 80-100 eur). Na dizelima,bez zaštite, takođe stradaju alternatori (nisko postavljeni),a vlaga na elektronici je usputna pojava ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 10, 2015 Ma znam, uvek ih imam na svakom vozilu, imam i na stilu ceo samo mi fali onaj mali srednji deo sto se skida pri zameni ulja. Polomio se malo pa nismo imali vremena da ga vezujemo i tako ostade u garazi. Vraticu ga sigurno samo ne mogu da verujem da cak odatle prska u levi kos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dorcolac___ 0 Posted April 1, 2015 (edited) Imam problem sa stilo 1.9 jtd. gubi snagu i jako jako dimi gust crni dim bukvalno sam atrakcija na ulici... nije inaj erg ventil, dva puta sam ga cistio, katalizator skinuo, sumnjam na dizne ili nesto trece... ako je neko imao slicno iskustvo ili se razume, neka pise, unapred hvala.... Edited April 1, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 1, 2015 (edited) Dorcolac, ako je on zabo u otvorenom polozaju, tipa crkao elektro deo, dzaba si onda cistio. Probaj da ga blokiras samo za probu da vidis, a i skini leptir sa usisa pa pogledaj koliko ti je zaprljana usisna grana. Edited April 1, 2015 by Kuvalja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dorcolac___ 0 Posted April 1, 2015 (edited) a ocu li imati neke probleme u voznji ili potrosnji ako ga blokira? Edited April 1, 2015 by neshaoct ne citiraj post koji je ionako odmah iznad :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 1, 2015 Imas temu o tome pa prodnadji i procitajEvo da pomognem https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/32497-Blokiranje-EGR-ventilaInace koristi search na forumu kada zelis nesto da nadjes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dorcolac___ 0 Posted April 1, 2015 hvala druze ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rade7 0 Posted August 4, 2015 E ovako,nov sam u ovoj prici! Kupio sam Stila,inace prvi auto,i vukao je kao zmaj,pipnes gas,lepi!E sad se stvar promenila,postao je hrom pri ubrzavanju,do 2000 obrtaja a posle naglo zalepi,nekad sporo i ubrzava do 2500!Otkacim protokomer ide kao munja,ja mu zamenim,stavim novi,ono ista prica!Proveren na diagnostici,protokomer lepo radi,ali AGR ventil lose otvara!Zatvoren AGR ventil,ociscen,,bolje ide,ali ne opet kao kad se otkaci protokomer!E ljudi sta sad raditi sledece?! Sumnjam na creva za vaduh,ili filter,da nije neko zapusilo ili prslo,sta znam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
largaktil 0 Posted August 6, 2015 Resetuj ecu preko dijagnostike isti problem sam imao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rade7 0 Posted August 6, 2015 Sta je bilo sa tvojim,sta si konkretno radio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
largaktil 0 Posted August 6, 2015 menjao dva polovna i na kraju uzeo nov bosch protokomer i sa njim auto nije imao punu snagu sve dok nisam resetovao ecu ali dijagnostikom one rucne metode nisu pomogle.Jer se na pojedinim kolima desava da kompjuter zabrljavi jednostavno i ne ocitava parametre kako treba i onda dzabe sto je protokomer ispravan.I ja nisam verovao i godinu dana se mucio oko ovog problema i procitao dosta slicnih postova ali bez resenja neki su cak napominjali i da mora da se remapira ecu.Eto za sve sa slicnim problemom ovo je resenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites