Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
bender

Stilo - potpuni gubitak struje...

Recommended Posts

... koji svakome moze da se desi.

Na raskrsnici na Bezanijskoj kosi pocnu da mi blicaju svi koji mi idu u susret i tada shvatim da mi je kabina u mraku i da svetla ne rade. Nesto sam se bio zamislio u toku voznje, jer sam se selio i nisam obracao puno paznje na okruznje tako da nisam bio ni svestan da mi se iskljucio radio, grejanje, svetla i cela tabla.

Brzo ti ja krenem da upalim sva 4 migavca ali "prc" nece. Pritisnem jace papucicu gasa i motor se javi bez problema.

Stanem tu negde sa strane, podignem haubu i gledam. Sve na prvi pogled izgleda OK.

Ne radi ni centralno zakljucavanje, a kada stavim kljuc u bravu i dam kontakt cuje se neko kratko zujanje i upali se na tabli sledece:

ABS, Blokada, Voda u rezervoaru, podignuta rucna.. skoro sve ali motor sada nece da se upali. Samo vergla.

Pozovem dva prijatelja koji imaju stila nekoliko godina, pogledaju i kazu da nisu imali slicnog iskustva. Nazovem jos para ljudi i niko ne znam sta moze biti. Sto je i normalno jer niko od njih nije kvalifikovan elektricar ali covek se za svaku slamku hvata.

Posle nekog vremena primetimo da je osigurac F71 sporan (onaj kod akumulatora na + polu). Jer kao da je bio premoscen sa nekim licnama bakra, koje su pukle i kada bi ih spojili bacale bi varnice. I posle 2 sata oni mene odslepaju do parkinga, cujem se sa jos par ljudi koji su krenuli od toga da mi je aktivirana blokada, jer sam preleteo preko rupe, da mi je potrebna neka kartica sa brojevima za odblokiranje i tako tome slicno.

Sutra ujutru dodju prijatelji da me slepaju do servisa u Zemunu i sada posto mi ne rade migavci dosli oni sa dvoje kola i kao pod pratnjom me odvuku do servisa.

A kada smo dosli u servis, ljudi lepo poceli od osiguraca... i tu i zavrsili.

200 dinara. Sporni su bili F73 i F71.

Missim sta reci.

Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na bitnim informacijama. Takav osigurač svakako mora da postoji. Verovatno štiti od mogućeg požara ili koječega već, tako da sam užasnut (ako sam te dobro razumeo) da je premošćavan licnama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde što je premošćavan licnama, licne bi izgorele i pre požara nego što tako nešto banalno onesposobi auto očas posla a ako nisi majstor teško da bi našao sam šta je, on je imao sreće mogao je da mu rikne na 500-1000 ili čak više kilometara od kuće i prijatelja, da stane baš kad je hitno i stvori veoma nezgodnu sitaciju, to je ništa drugo do lošeg projekta instalacija.

Zamisli da ga je u tom momentu uhvatila murija:

- A što vi gospodine vozite bez adekvatno upaljene signalizacije,

-- Pa znate nisam bio svestan da mi svetla ne rade,

- aaaaa, vi ne znate da vam je vozilo tehnički neispravno,

-- ali radio je normalno do pre par minuta,

- aha, znači 2 čaše mleka ste popili ...

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je cist horor. Sreca pa se desilo na "domacem terenu". Svakako je korisna informacija, i samo dokazuje da sva ta elektronika i kontrole imaju jednu veliku manu - kad jedno crkne, na**bo si

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se još uvek plašim ovog Stila, iako ga vozim već treću godinu. Jugić pre njega 7 godina i više od 100.000km nikad nigde nije crko (doduše, 2put je ostao bez goriva, srećom oba puta na parkingu). Prosto me je stra' da sam svu sreću te vrste već potrošio.

Doduše, Stilo je pre metar dana imao panični napad alternatora, ali ipak se ispostavilo da je mogao i na svojim točkovima do servisa, nego nismo 'teli da se zezamo za karton piva. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cekaj a koji je bio uzrok crkavanja osiguraca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

isto tako je meni usred vožnje, autoput ovde u

Sloveniji, 160 km/h i samo odjednom tuuuuuuuuuuuuu.................

Lose connection, otvorim haubu, sve u redu, suv kao barut, nista ne smrdi,

osigurači u redu.....

ohladi se malo, upali, radi 15 min i opet isto i tako 2-3 puta i šta ću,

lepo telefon i zovi šlepanje, sutra opet šlep do majstora i tako

ode 200e sa popravkom i šlepanjem.....

senzor obrtaja radilice....

Eto, moje gorko iskustvo

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mikisxy nije crkao osigurac, vec su licne (kojima je osigurac premošćen, pojačan ili već...) pregorele i pukle.

a zašto su pregorele... struja, vlaga, kiša, temperatura, . . . , rupa(e) na putu, Gremlini . . . itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako su stavljane licne znaci da je neko pre tebe imao taj problem i mesto novog osiguraca stavio licne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti to. . . ili da je nekoga mrzelo da menja osigurac pa po onoj nasoj narodnoj 1 licna 4 Ampera.

Na kraju kad god sednem u kola, prekrstim se i kazem KRENI, pa sta bude bude.

Tempirana bomba, mada ne bas bukvalno alo tako nekako dodje.

Sedis i cekas da vidis sta ce novo da se desi.

Savet: SVE MOZE BITI ALI JEDNO NE MOZE. DA ZANAVJEK NESTANE UMNIH, A DUSEVNIH LJUDI

Drugim recima, nista ne sme da nas iznenadi i sve treba primiti smireno, jer ne vredi se nervirati oko lepog, malenog stilica.

I on ima dusu.

POZDRAV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...