Jump to content
FAS Goran
obelix

Zamena - isplati li se? / zamena auta iz oglasa

Recommended Posts

Ja sam presao sa Punta na Stila pa da ti odgovorim, doplata bi ti verovatno bila oko 2000e, da Stilo bude godiste kao tvoj Punto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

147-ica sa 2.0 motorom je raketla u odnosu na tvoj punto, jedino sto mene malo nervira selespeed menjac koji mora na odredjenoj kilometrazi da ide na kalibraciju. Ipak sto se tice uopste odrzavanja 147-ice sa 2.0 motorom, potrosnje, i svega ostalog, najbolje je da pitas Markonija147 koji je taj auto vozio dosta dugo, i po nekom mom misljenju zna ga u dusu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhh da taj sili -speed :wallbash::wallbash: sva je verovatnoća da je to razlog što oće da se menja, jer je verovatno skupa igračka :thumbdown: ali hvala svakako ću pitati Markonija :unworthy::welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite o sledecoj jednakosti:

Punto mk1 1.1. (detaljni podaci i fotke su u pdf. Predstavljanje automobila clanova) + 2.500 evropskih = Lybra 1.9 JTD

Inace, Lybra je karavan, teget boje, alkantara + Bose (ne znam sta jos ide od opreme).

LM, auto je presao 92.000 PRAVIH KM. Kupio bih je od pouzdanog coveka, mog majstora koga vec godinama poznajem i to u tip-top stanju (mehanicki i elektricki sredjen, bez polovnih delova i smeca), sa uradjenim velikim servisom, zamenjenim amortizerima, trapom i jos kojecim (navescu vam kasnije jos podataka, kada mi on dostavi listu).

E sad, da to ne bi bilo sve bajno i sjajno i lako za odluku potrudila se cinjenica da je Lybra dozivela mali udar u levo krilo i vrata (covek ima fotografije njenog izgleda nakon udara). Promenjena su vrata i krilo, zamenjena soferka i suvozacki airbag stavljen ponovo u funkciju. Vozilo nije vozeno 2-3 godine. U tom vremenu, covek je povadio sve bitne delove i oni nisu bili u autu. Limarija je besprekorna, sem malog dela na vozackim vratima (nema korozije, zagrebana boja).

Gledajuci automobile 2001-2003 godiste shvatio sam jednu stvar. Covek mora biti spreman na neke kompromise:

- auto presao mnogo kilometara

- lupan, pa opravljan auto

- neodrzavan auto.

Zasto bih se odlucio za pomenutu Lybru?

1. Mala kilometraza

2. Poznat prodavac

3. Utegnuta kao struna

4. Ako je u lupana, bar znam kakva je bila (nije narusena geometrija auta)

5. generalno - zaljubio sam se u Lybru :)

Bojim se malo toga sto je auto dugo stajao neupotrebljavan, ali covek mi garantuje da necu imati nikakvih briga s njim u vezi....

E sad, moja racunica je ovakva:

Cena Lybre: 4.300 EUR

> 250 EUR = uradjen veliki servis

> 100 EUR = sredjivanje trapa

> 300 EUR = uradjeni drugi zahvati u toj vrednosti

650 EUR = ukupno bonusi

3.650 EUR = uporediva nabavna cena Lybre

Jos uvek me kopka nacelna dilema: Lybra vs npr Megane mk1 1.6 karavan (pa da ugradim plin). Znam, Megane je po luksuzu daleko ispod Lybre, ali je korektan auto, prostran i udoban...

Eto, pomazite ako znate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako je stajala Lybra, na klocnama ili ne, napolju ili unutra, ali obrati paznju na: akumulator, amortizere i gume. To je ono sto znam da ne valja da stoji, da se ne koristi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako je stajala Lybra, na klocnama ili ne, napolju ili unutra, ali obrati paznju na: akumulator, amortizere i gume. To je ono sto znam da ne valja da stoji, da se ne koristi. :)

:thumbsup:

amortizere je vec promenio.

gume cu ionako da kupim ;)

e bas cu da vidim i za akumulator

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djunis82

cao druze ako sam te razumeo u pitanju je stari megan sa motorom kome je gas na sajlu.

Ako je taj auto onda je samo stvar ukusa jer odrzavanje oba auta je priblizno isto taj 1,6 nije imao stvarno nekih vecih problema po nekad pukne izduvna grana ili pukne klapna na kucistu za ventilaciju pa motor okrece non stop druge stvari mi ne padaju napamet.

Samo sto se tice plina mislim da on ima plasticnu granu (premalo podataka ne znam koji je tip motora)i ugradnja plina ce biti malo skuplja.

E sad sagledaj malo stvari koji je auto u boljem stanju,kod kog auta ti je lakse odrzavanje itd.

Nemoj da zaboravis da reno ima samo orginalnu dijagnostiku "CLIP" znaci sta god treba samo servis nista u kucnoj reziji.

Vidi pa odluci.

Cao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite o sledecoj jednakosti:

Punto mk1 1.1. (detaljni podaci i fotke su u pdf. Predstavljanje automobila clanova) + 2.500 evropskih = Lybra 1.9 JTD

Inace, Lybra je karavan, teget boje, alkantara + Bose (ne znam sta jos ide od opreme).

LM, auto je presao 92.000 PRAVIH KM. Kupio bih je od pouzdanog coveka, mog majstora koga vec godinama poznajem i to u tip-top stanju (mehanicki i elektricki sredjen, bez polovnih delova i smeca), sa uradjenim velikim servisom, zamenjenim amortizerima, trapom i jos kojecim (navescu vam kasnije jos podataka, kada mi on dostavi listu).

E sad, da to ne bi bilo sve bajno i sjajno i lako za odluku potrudila se cinjenica da je Lybra dozivela mali udar u levo krilo i vrata (covek ima fotografije njenog izgleda nakon udara). Promenjena su vrata i krilo, zamenjena soferka i suvozacki airbag stavljen ponovo u funkciju. Vozilo nije vozeno 2-3 godine. U tom vremenu, covek je povadio sve bitne delove i oni nisu bili u autu. Limarija je besprekorna, sem malog dela na vozackim vratima (nema korozije, zagrebana boja).

Gledajuci automobile 2001-2003 godiste shvatio sam jednu stvar. Covek mora biti spreman na neke kompromise:

- auto presao mnogo kilometara

- lupan, pa opravljan auto

- neodrzavan auto.

Zasto bih se odlucio za pomenutu Lybru?

1. Mala kilometraza

2. Poznat prodavac

3. Utegnuta kao struna

4. Ako je u lupana, bar znam kakva je bila (nije narusena geometrija auta)

5. generalno - zaljubio sam se u Lybru :)

Bojim se malo toga sto je auto dugo stajao neupotrebljavan, ali covek mi garantuje da necu imati nikakvih briga s njim u vezi....

E sad, moja racunica je ovakva:

Cena Lybre: 4.300 EUR

> 250 EUR = uradjen veliki servis

> 100 EUR = sredjivanje trapa

> 300 EUR = uradjeni drugi zahvati u toj vrednosti

650 EUR = ukupno bonusi

3.650 EUR = uporediva nabavna cena Lybre

Jos uvek me kopka nacelna dilema: Lybra vs npr Megane mk1 1.6 karavan (pa da ugradim plin). Znam, Megane je po luksuzu daleko ispod Lybre, ali je korektan auto, prostran i udoban...

Eto, pomazite ako znate :)

meni ovo deluje kao preterana doplata...to je kao da ti das punta za najmanju mogucu cenu na trzistu, a uzmes lybru za najvecu mogucu.. <_<

a i da li mozes da budes sto posto siguran da neces imati nikakva ulaganja na tom autu <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mene zanima zasto bi neko zamenio amortizere i trap na pravih 92000km? :coffee:

Uzgred, i ja imam jednu ponudu za libru 1.9 2003. u zamenu za moju mareu (2001)

Matis je ovakav: Mareu mi racuna 3k i trazi 1400 doplate, eto cisto da imas i taj podatak :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a2 je mnogo manji auto od golfa,a i samo je 1 god mladji,ja ne bi menjao da sam na njegovom mestu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite o sledecoj jednakosti:

Punto mk1 1.1. (detaljni podaci i fotke su u pdf. Predstavljanje automobila clanova) + 2.500 evropskih = Lybra 1.9 JTD

...

Dobra stvar je da dobijaš Lybru ! Od majstora, koji te neće prevariti, i kome možeš da se obratiš ako nešto u prvim danima vožnje nije u redu. Od opreme sigurno ima SVE što se kod nas zove "full oprema" i sigurno još dosta toga, kao na primer podešavanje lumbalnog dela sedišta, senzor za kišu, možda senzor za zamagljenost stakla i tako dalje. Bosse ozvučenje - extra !

Činjenica da je auto bio udaran treba da te brine jedino ako je udarac bio takav da je poremećena geometrija prednjeg dela i / ili celog vozila. Ako nije - nema veze. Zamenjeno je šta je trebalo biti zamenjeno i to je to. Ništa manje - ništa više, teraj dalje !

Sve u svemu, dakle dobijaš sređenu i servisiranu Lybru za oko 3.650. Ja mislim da je ovo sasvim realna i povoljna kombinacija za tebe.

Ipak, pazi: ni jedna Lzbra nije zvanično uvezena u Srbiju kao nova (nije bilo uvoznika). Dakle, niko sa apsolutnom sigurnošću ne može da tvrdi koliko je neki auto prešao, jer jednostavno ne može znati šta je neki tamo Italijan na nekom auto placu u Milanu radio.

Ali neka te ni to ne brine. Lybra sa 1.9 JTD je jednostavno veličanstvena ! Sa puno ljubavi i sa malo para ćeš je održavati, i godinama uživati vozeći je.

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da su meni bile u ponudi takve opcije kad sam ja kupovao lybru...Ne da bih prihvatio, nego bi se lupao nogom u guzicu, da pozurim dok se covjek nije predomislio...

Lybra je `` The auto``...

Stara 9 godina, slabo vozena, pa sta ces bolje, ono sto je trebalo da se uradi , vec uradjeno...Moj jedini savjet je sjedi u nju i provozaj ju, ako te i tad odusevi, onda mora biti tvoja...

I kao sto rece gosn. Mihailovic, sa puno ljubavi ces je odrzavati i godinama uzivati vozeci je!!

U protivnom...Vozi i dalje puntisu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jagodinac:

Hvala druze za info. Kopka me i dalje stari Megane 1.6 karavan kao opcija za kupovinu. Vozio sam se u njemu, izuzetno udoban auto, dovoljno prostran i ne preterano zahtevan za odrzavanje i zadovoljava glavne stvari koje trazim od novog-polovnog automobila.

Ima i dovoljno veliki prtljazni prostor da bi plinska boca (racunao sam na nuznost ugradnje sekv.uredjaja;)) velicine velikog bojlera stala u nju bez problema.

Ali, kod razmatranja Megana opet moram uvesti faktor X (gomila stvari iz istorije auta nepoznata, ali kapiram da sto se tice eventualnih pocetnih ulaganja ne bi trebalo da bude nekih mnogo znacajnih ulaganja. Cuo sam npr. da moze praviti klima uredjaj (fabricki lose konstruisano nesto, pa je cesto korodiranje nekih delova, bla,bla... sto moze da kosta malo vise)

@VladaNS:

Mislim da nije potpuno nerealna doplata.

Punto (1.800 EUR) + doplata (2.500) = Lybra (4.300) sa uradjenim velikim servisom i ostalim vec opisanim, sto bi me svakako cekalo da kupujem bilo koji drugi JTD.

Fakticki, doplata je 1.850 EUR.

Majstor mi je rekao da nakon privodjenja Lybre svrsi :) necu imati sta da brinem (mada, svakako bih pre davanja novca voleo da vidim i listu svega uradjenog)

@Blackshadow

Koliko sam ja razumeo, amortizeri su menjani upravo zbog stajanja automobila.

Ovi podaci za tvoju mogucu zamenu su veoma korisni. ;)

Sta kaze njen sadasnji vlasnik? Da li Lybra zahteva neka dodatna ulaganja ili je kljuc u bravu i vozi?

@Mihailovic:

Moram priznati da kada razmisljam o kupovini Lybre, deo mog mozga ekonomiste se malo iskljuci :D Stvarno, toliko sam odusevljen autom, da bih platio i 300-500 vise u odnosu na npr. pomenuti Megane, samo da bih se upisao kao vlasnik u saobracajnu. :)

Prvi utisak prilikom susreta sa primerkom koji bi bio predmet moje kupovine bio je zvuk zatvaranja vrata => duboki "tup", kao vrata od sefa. O necemu drugom i da ne pricam. Preskocio bih mehaniku i elektriku i osvrnuo se na BOSE ozvucenje. Sednem za volan, dam kontakt, ukljuci se radio, bla,bla, a iz prtljaznika primecujem odlican zvuk vufera. Vrh!

Inace, to cukanje nije poremetilo geometriju auta, sto mi je jedan od razloga zasto bih i zazmurao na samo cukanje....

Isla je i supruga sa mnom da vidi auto. Zadovoljna, nema sta :) Jos jedino bebca da povedem pa da cujem i njegove utiske :)

Nameravam da auto, koji sada budem kupio, vozim bar 5-10 godina, da ga odrzavam i sto bolje "poznajem". Pravio sam kalkulacije koliko bi me Lybra kostala vise u odnosu na Megana benzinca sa plinom. Razlika u potrosnji goriva + razlika u ceni registracije = 170-230 EUR u zavisnosti od cene plina (50-55% od cene Eurodizela) i kilometraze (8-9.000 km godisnje). Dakle, to bi bilo max 20 EUR vise mesecno. Ako je to cena voznje Lybre, spreman sam da je platim :D

p.s @Cupko

sad tek videh tvoju poruku. na probnu voznju obavezno vodim i svoju gospodju kako bi potvrdila prvobitni utisak :D

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi, Megan nije loš auto, u principu. Ali Lybra je auto za klasu (ili dve) više. I naravno, ne zaboravi, polovni auto sa već ugrađenim plinom prosto vapi: "Vozili su me do iznemoglosti !"

Što se gospođe tiče i probne vožnje, ja sam poslušao svoju gospođu i na njeno insistiranje umesto Stila uzeo Lybru. Valja ponekad i žene poslušati. :welcome: Samo pazi da ti to ne uđe u naviku ! :thumbsup:

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

po X-ti put ... sad mi se nudi ova Alfa 147 http://www.polovniau...eo_147_20_ts/#5 -koliko traži doplatu ne znam, samo me zanimaju vaša mišljenja o toj Alfi sa 2.0 :whistle:

2.0 T.Spark u 147/156 je možda i najbolja opcija (po meni sigurno)...

Jako lepo se vozi, ima dovoljno snage i na malim obrtajima, a preko 4000 o/min se pretvara u đavolka :devil::yes

E sad, moja 147 je bila sa manuelnim menjačem i ja sam bio prezadovoljan... Što se selespeed-a tiče, njega ili dižu u nebesa ili spuštaju na dno... Nema između. Činjenica je da se auto jako lepo vozi sa njim, lepo menja brzine, i daje sportski osećaj sa promenama brzina na volanu, i dodavanjem među-gasa kada se menja naniže...

Moj ti je savet da odeš u neki normalan servis gde bi uradili kompletan pregled i videli da li je sa menjačem sve OK...

Inače treba da znaš da je veliki servis za 2.0 motor 20-30% skuplji od ostalih jer ima i duplo-nazubljeni kaiš koji služi za dobar balans motora... Mene je koštao nekih 400-450 EUR koliko se sećam, a to je ono što se radi pod obavezno kada se auto kupi na našim auto-placevima. Zato je i cena automobila takva, što bi se reklo "Ko ne plati na mostu, plati na ćupriji..."

Mnogo više o svemu možeš da saznaš ako pročešljaš malo Alfa forum...

Pozz :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, hvala :thumbsup: - pročešljaču Alfa forum :thumbup: ali sve manje mi se sviđa ta kombinacija jer je mnogo skupa za mene :wallbash::wallbash: Pozz :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako je stajala Lybra, na klocnama ili ne, napolju ili unutra, ali obrati paznju na: akumulator, amortizere i gume. To je ono sto znam da ne valja da stoji, da se ne koristi. :)

:thumbsup:

amortizere je vec promenio.

gume cu ionako da kupim ;)

e bas cu da vidim i za akumulator

Pa shta se sad premisljas :question: ,kako si mi onda rekao to je bila resena stvar,ako je auto u stvarno takvom stanju kao shto pricas i ako ti se stvarno svidja,stvar je resena,cekamo da nam za koji dan predstavis novi auto :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilija, ne premisljam se ja oko doticne Lybre kao takve (u nju nemam sumnje), ali se jos uvek sracunavam da li da idem na opciju Megane mk1 sa plinom (posto i to kao resenje generalno mi nije lose). Dakle, naglasak je na pitanju racunice. Mada mi je i ta dilema pri kraju, posto jednostavno, zelim da vozim bolji auto, pa neka i kosta vise u startu i u eksploataciji (vec sam to i napomenuo u prethodnoj poruci, ali sam zeleo da procitam i koju zivu rec i od forumskih Lybrista, posto u mom drustvu niko ne vozi Lancia automobile, a u Cacku sam izbrojao ukupno 4 Lybre: 2 limuzine i 2 karavana, pri cemu sam pricao samo sa jednim vlasnikom (njegova je 2.4 JTD), zakletim Lancia-stom. Ostale vlasnike ne mogu vucem za rukav :)).

Sa majstorom (znas i sam koji je u pitanju) videcu se u utorak-sredu cim prodju praznici (posto do tada ne radi, a ostalo je jos pojedine stvari da se zavrse)... Ako se posao zakljuci, bice i fotografija, ne brini. ;)

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites

U GM-u imaju 3 libre jedna limuzina samo,ostalo su karavani.Poznajem vlasnika limuzine u njoj je 2.0 20v motor sa plinom,kaze da je dostazadovoljan sa njom,mnogi su ga odgovarali da kupi lanciu,ali on kaze da se nijednog momenta nije pokajao shto je kupio nju a ne nekog golfa 4 za te pare koje je onda dao za nju.Bila je skoro na prodaju hteo je da proda libru i da kupi thesis,ali nije mogao da proda libru pa cak i za neke malo manje pare koliko se kretala u oglasima onda(jer pre ce nas narod da kupi nekog vw za te pare jer nam je jednostavno takav metalitet,a realno libra je bolja i kvalitetnija od golfa 100x),i evo i dan danas je vozi,a i odrzava je dobro stalno je cista i spolja i unutra,svaki servis radi na vreme,utegnuta je kao struna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo lik me zove danas i nudi mi sivog Stila 1.6 3-vrata 2001 za mog Punta .... 3 godine stariji benzinac, naravno prednost je što ima klimu i ipak je Stilo :thumbup: ; ali mi tu opet nešto smrdi :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam ni sam :whistle: navodno on dobio veći službeni auto, a ženi je Stilo preveliki, pa bi ona najrađe Punta :thumbup: zato idem da ga vidim od nedelje, pa javljam šta je bilo :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus tvoj trosi duplo manje po gradu. Jbg, kriza. Ako se ovako nastavi, pocecu i ja da razmisljam o 1.3 multijetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...