Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 (991/991.2/992) / 911 R

Recommended Posts

Serijski Porsche 911 Speedster najavljen za sledeću godinu

 

184796-porsche-911-speedster 111.jpg

 

Porsche je proslavu svoje 70-godišnjice u junu iskoristio da javnosti prikaže 911 Speedster u koncept izdanju, dok je danas na sajmu automobila u Parizu i zvanično potvrđeno da će sledeće godine ovaj automobil ući i u serijsku proizvodnju. Doduše, ta proizvodnja će biti ograničena na samo 1.948 primeraka (u čast 1948. godine i pomenute 70-godišnjice kompanije).

 

184794-porsche-911-speedster 1.jpg

 

Takođe, Porsche na sajmu u Parizu izlaže i 911 Speedster concept u novoj boji, nazvanoj ''Guards Red''.

 

184795-porsche-911-speedster 11.jpg

 

911 Speedster concept je sportski dvosed, a pored upadljive crvene boije ističe se manjim vetrobranskim i bočnim staklima, novim prednjim svetlima, elementima od ugljeničnih vlakana (prednja hauba, blatobrani...), alu točkovima od 21 inča (drugačijeg dizajna u odnosu na koncept iz juna), izduvnim sistemom sa cevima od titanijuma i zanimljivim retrovizorima, dok se iza prednjih sedišta nalazi zaštita od ugljeničnih vlakana i u ''double bubble'' obliku.

 

184797-porsche-911-speedster 1111.jpg

 

Za unutrašnjost su između ostalog predviđena sportska sedišta od ugljeničnih vlakana i presvučena crvenom i crnom kožom. Na kraju, za pogon se brine šestocilindrični motor sa više od 500KS, u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 stiže u novembru

 

185165-porsche 911 992.jpg

 

Porsche će na sajmu automobila koji se u Los Anđelesu održava narednog meseca predstaviti novu generaciju svog najdugovečnijeg modela. Jedan od razloga zašto nemački proizvođač nije imao značajniju premijeru na pariskom auto-salonu je to što je promociju nove 911-ice čuvao za sledeću po redu veliku automobilsku izložbu - sajam u najvećem gradu Kalifornije. Auto-salon u Los Anđelesu poslednjih godina sve više dobija na značaju. Veliki svetski proizvođači se zato češće odlučuje da svetske premijere svojih modela održe upravo na ovoj manifestaciji, koja se tradicionalno organizuje u novembru. Jedna od zvezda ovogodišnjeg salona, kako saznaje ''Car and Driver'', biće novi Porsche 911.

Nova 911-ica će nakon svetske premijere u prodajne salone stići u proleće 2019, a isti izvor navodi da će se cena ovog automobila u SAD kretati između 90.000 i 100.000 dolara. Spekuliše se da će osnovna verzija koristiti šestocilindarski 3.0 twin-turbo sa 390 ks, dok će moćnija 911 Carrera S imati isti motor ali sa 450 konjskih snaga i 550 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart Porsche 911 Turbo sa 680KS

 

manhart 911 1.jpg

 

 Motor je 3.8 litarski šestocilindraš, ovde pojačan na 500 kW/680KS i 870 Nm. Ubrzanje 0-100 km/h je smanjeno na 2.9 sekundi.

 

manhart 911 11.jpg

 

Tu su i sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, crni eksterijer sa zlatnim detaljima, novi spojler, modifikovano oslanjanje (auto je niži za 30 mm), komplet alu točkova od 21 inča:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Porsche 911 (992)

 

 

Porsche će novu generaciju modela 911 (992) predstaviti sledećeg meseca u Los Anđelesu, dok će ovaj automobil na evropsko tržište početi da pristiže u prvoj polovini sledeće godine. Saznajemo i da će 911 Carrera biti pokretana temeljno dorađenim 3.0 litarskim bi-turbo 6-cilindričnim boxer motorom snage 287 kW, odnosno 390KS, što je povećanje od 11 kW, odnosno 15KS u odnosu na prethodnika. Carrera S će dobiti snažniju verziju ovog pogonskog sklopa koji će razvijati snagu od 335 kW, odnosno 456KS i najveći obrtni moment od 550 Nm. U saradnji sa doteranim 8-stepenim PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom, nova 911-ica će u verziji Carrera S do 100 km/h ubrzavati za 3.7 sekundi i postizati najveću brzinu od 310 km/h. Pomenuti PDK je ustvari nova generacija ovog menjača i nosi oznaku PDK2. Pakovanje je kompaktnije što ostavlja dodatni prostor na električni motor koji će se ugrađivati u 911 Hybrid, ako takav automobil na kraju dobije zeleno svetlo. Naravno, ostavljen je i prostor za baterije. Pomenimo da će kupcima biti dostupan i 7-stepeni ručni menjač. Kasnije će ponuda biti proširena verzijama Turbo i Turbo S, a ovaj potonji bi navodno trebalo da razvija snagu od oko 650KS. Nakon njih u ponudi bi trebalo da se nađu dodatne verzije poput GT3, GT3 RS i sl.

 

Ukupno govoreći nova 911-ica će biti otprilike jednako teška kao i prethodnik, dimenzije se neće značajnije menjati, ali automobil će biti nešto širi, posebno pozadi. Dizajn, kako i priliči, neće doneti velike novosti, a razlike će se najviše primetiti na prednjim i zadnjim svetlima. Standardnu opremu bi trebalo da čine 19 i 20, odnosno u S verziji 20 i 21-inčni točkovi. Unapređeni upravljač, snažniji kočioni sistem, naprednije oslanjanje i slične dorade će takođe biti deo priče. Isto važii i za značajno napredniji enterijer sa novom i bogatijom opremom kao što su digitalna instrument tabla, 11-inčni centralni ekran infotainmenta i sl. Takođe, mogu se očekivati i razni sistemi pomoći vozaču kao što su sistem održavanja vozila u kolovoznoj traci, night vision, kamera 360°, prilagodljivi tempomat, sistem upozorenja na vozilo u tzv. mrtvom uglu i sl. Kao opcija će biti dostupni pogon na sva četiri točka, sistem upravljanja zadnjim točkovima, Sports Chassis oslanjanje, glasniji izduvni sistem, Porsche Sports Chrono paket, PCCB carbon-keramički diskovi, kočnice PSCB - Porsche Surface Coated Brakes i sl.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Turbo S Cabriolet Olive Green by Edo Competition

 

Edo Competition je za svoj modifikovani Porsche 911 Turbo S Cabriolet između ostalog predvideo i Olive Green boju, dok kao odličan kontrast služe crni točkovi i žuta kočiona klešta. Takođe, deo paketa ovde čine i lakši izduvni sistem kao i modifikovano oslanjanje. 3.8 litarski šestocilindrični motor je pojačan na 496 kW/675KS i 850 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje samo 2.6 sekundi, a najveća brzina iznosi 350 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart TR700

 

Baziran na poslednjoj (aktuelnoj) verziji 911 Turbo (991.2), ali Manhart ima 713 konja (fabrička verzija 540 konja). Standardni auto ima 710 Nm obrtnog momenta, a ovaj Porsche ima 971 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Porscheu privode kraju testiranja nove generacije modela 911

 

porsche 911 233.jpg

 

Porsche će novu generaciju svog najpoznatijeg modela predstaviti krajem novembra na Sajmu automobila u Los Anđelesu.

 

porsche 911 23.jpg

 

Pre nego što svet ugleda produkcijsko izdanje nove generacije modela 911 (992) u Porscheu se trude da maksimalno iskoriste nekoliko preostalih nedelja pre svetske premijere, a na zvaničnim fotografijama mogu da se vide skoro demaskirani test automobili ''u akciji'' čija legendarna brojčana oznaka je poznata u svim delovima sveta.

 

porsche 911 23333.jpg

 

Pored mnogo vremena koje su testni prototipi proveli na stazama kao što su Nirburgring i Nardo, gde su šasije, motori, mjenjači, kočnice... morali da prežive nemilosrdne torture, automobili su sakupili mnogo kilometara na različitim podlogama širom sveta, na različitim nadmorskim visinama, u svim klimatskim uslovima i s temperaturnim razlikama u rasponu koji iznosi 85 stepeni celzijusa.

 

porsche 911 233333.jpg

 

''I ovaj put smo naše test automobile podvrgli nemilosrdnim maltretiranjima na različitim podlogama, u raznim uslovima i delovima sveta, a na sve smo po običaju dodali različite nadmorske visine i ekstremne temperature, jer želimo da i novi 911 bude vrhunski sportski automobil koji se bez problema može nositi sa svakodnevnim korišćenjem u različitim uslovima. Baš to je svaki Porsche 911 uvek izdvajalo od konkurencije'', rekao je Andreas Pröbstle, prvi čovek na projektu nove generacije besmrtnog ''elfera''.

 

porsche 911 2333333.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detaljnije o Manhart TR700

 

manhart tr.jpg

 

U nemačkoj tjuning kompaniji Manhart, koja je širom sveta poznata po izuzetnim kreacijama na temu BMW automobila, pozabavili su se i jednim Porscheom. U Manhartu su za osnovu tjuninga uzeli Porsche 911 Turbo S (iz odlazeće Serije 991.2), a s oznakom TR700 potencijalni kupci na kraju mogu da računaju na 713 konjskih snaga i 971 Nm obrtnog momenta koji na obe osovine isporučuje 3.8 litarski 6-cilindarski biturbo boxer motor.

 

manhart 911 1 (1).jpg

 

Poređenja radi, motor u najsnažnijem drumskom fabričkom Porscheu 911 do sada (991.2 GT2 RS) razvija 700 konjskih snaga i 750 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2.8 sekundi i 340 km/h.

 

manhart 911 11 (1).jpg

 

Auto je 30 mm niži u odnosu na standardni 911 Turbo, a sa ojačanim felnama Formula IV koje su ''pozajmljene'' u tjuning kompaniji TechArt, zadnjim spojlerom koji ''potpisuje'' Moshammer i prepoznatljivom crno-zlatnom kombinacijom boja na karoseriji koje asociraju na boje F1 Lotusa iz vremena saradnje sa kompanijom John Player Special, superbrzi Manhart TR700 je u klubu automobila koji preferiraju kružne staze, ali se i dalje mogu registrovati i koristiti na javnim putevima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procureo novi Porsche 911?

 

porsche 911 801.jpg

 

Dok čekamo na zvaničnu premijeru koja će se održati 27. novembra uveče u Los Anđelesu (po našem vremenu 28. novembra u 5 ujutru), novi Porsche 911 (serije 992) je izgleda već sada pred nama. Naravno, ako se potvrdi da su ovo zaista procurele fabričke slike...

 

porsche 911 80.jpg 186475-porsche 911 8.jpg

 

Takođe, i sam Porsche je danas objavio novi ''teaser'' video kao najavu skorašnje premijere nove 911-ce:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

55 godina Porschea 911

 

Porsche 911

 

U očekivanju nove, osme po redu generacije 911-ice prisećamo se slavnih prethodnika. 12. septembra 1963. godine Porsche je na salonu u Frankfurtu predstavio naslednika modela 356, prvobitno poznatog pod imenom 901. Šest cilindara hlađenih vazduhom, markantan dizajn i beskompromisne performanse su zahvaljujući Peugeotovom uplivu oko imena prekrštene u 911. Već godinu dana nakon starta proizvodnje stiže Targa verzija, a uskoro svedočimo Fuchs točku i slabijoj ulaznoj varijanti od 110 KS. 1969. godine Porsche rasteže 911-icu za 57 milimetara, i to između osovina, a s ulaskom u 1970-e raste radna zapremina motora, ali i snaga. Do 190 KS ne računajući 911 Carreru RS 2.7 sa 210 KS. Ukupno je do 1973. godine proizvedeno 111.995 primeraka.

 

 


preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 i zvanično

 

Porsche 911 777770.jpg

 

Za pedeset i pet godina proizvodnje modela 911 do sada je svetlost dana ugledalo sedam generacija ovog automobila, a sada je stigao red na verziju 992, odnosno osmu generaciju. Cilj noviteta je da nastavi stopama svojih slavnih prethodnika i da potvrdi epitet najboljeg sportskog automobila na svetu.

 

Porsche 911 7777770.jpg

 

Tradicija nalaže da su vizuelne razlike između prethodnog i novog Porschea 911 male, a tako je i s modelom 992 koji se od svog prethodnika razlikuje minimalno, odnosno oni koji nisu poklonici Porschea i 911-ice će teško uočiti razliku. Izmene prednjeg kraja uključuju nova svetla i nova horizontalna LED dnevna svetla, zatim redizajnirane otvore za vazduh, a tu je i redizajnirani poklopac prtljažnika, širi lukovi blatobrana i slične manje dorade.

 

186626-Porsche 911 7.jpg

 

Vidljivije su novosti pozadi gde nova 911-ica dolazi sa novim zadnjim svetlima koja su međusobno povezana svetlećom trakom, a tu su i novi branik kao i završeci izduva. Potonja dva elementa će se naravno razlikovati od verzije do verzije ovog automobila.

 

Porsche 911 770.jpg

 

Ostatak automobila je više-manje isti, odnosno tu su i dalje iste mišićave linije, a novost čini produženi prednji prepust i širi trag točkova što će se pozitivno odraziti na stabilnost i upravljivost automobila. Novost čine ručke koje izlaze iz karoserije nakon pritiska, a inače su uvučene u karoseriju. Recimo i da bazna verzija Carrera dolazi s 19-inčnim točkovima napred i onima veličine 20 inča pozadi. Carrera S je standardno opremljena sa točkovima veličine od 20 i 21 inča.

 

186629-Porsche 911 777.jpg

 

U unutrašnjosti se primećuju puno veće novosti. Primera radi, Porsche je u novu 911-icu ugradio novu instrument tablu, prekidače, veći 10.9-inčni centralni ekran infotainmenta. Zatim, produženo međuosovinsko rastojanje i pomenuti 45 mm širi trag točkova napred su se pozitivno odrazili na ponudu prostora unutar putničke kabine.

 

Porsche 911 7770.jpg

 

Još veće novosti su ispod kože i upravo se tu nalazi glavni razlog zašto u Porscheu veruju da će model 992 nastaviti priču o živoj legendi automobilizma. Tačnije, ovaj automobil će pokretati novi i unapređeni bi-turbo 3.0 litarski 6-cilindrični boxer motori koji su prvi put uvedeni u ponudu sa generacijom 991, ali sada su temeljito dorađeni.

 

Porsche 911 777777.jpg

 

Jedan od rezultata tih unapređenja je i veća snaga pa će tako u verziji Carrera razvijati snagu od 390KS, a u Carreri S snagu od 450KS umesto dosadašnjih 420KS. Recimo i da će u verziji sa pogonom na zadnje točkove do 100 km/h ubrzavati za 3.7 sekundi, dok će u 4S verziji sa pogonom na sva četiri točka isto ubrzanje ostvariti za 3.6 sekundi. Oba rezultata su za 0.4 sekunde bolja od ranijeg modela. Dodatne 0.2 sekunde mogu da se skinu sa opcionim Sport Chrono paketom.

 

186631-Porsche 911 7777.jpg

 

Najveća brzina modela 911 Carrera S iznosi 308 km/h, odnosno 306 za verziju Carrera 4S. Fabrički podaci o potrošnji goriva govore o proseku od 8.9 l/100 km za Carreru S, odnosno 9.0 l/100 km za Carreru 4S.

 

186632-Porsche 911 77777.jpg

 

Dodajmo i da će verzije Carrera i Carrera S biti opremljene sa 7-stepenim ručnim i novim ZF-ovim 8-stepenim automatskim PDK menjačem sa dva kvačila, koji zamenjuje dosadašnju 7-stepenu jedinicu. Takođe, uz Carreru i Carreru S će opciono biti dostupan i sistem upravljanja na sva četiri točka.

 

186627-Porsche 911 77.jpg

 

Pomenimo i da novost čini standardni Wet Mode način rada pogonskog sklopa u kojem senzori prepoznaju količinu vode na putu ispod točka kako bi pripremili sistem nadzora stabilnosti i ABS na situaciju i upozorili vozača na stanje na putu. Za bezbednost se brine i standardni sistem automatskog prepoznavanja potencijalnog sudara s autonomnim kočenjem baziran na kameri, a tu je i opcioni Night Vision. Sistem prilagodljivog tempomata uključuje održavanje rastojanja, funkciju spot-and-go kao i inovativni Emergency Assist.

Na kraju dodajmo da će nova 911-ica Carrera S u Nemačkoj koštati 120.125 evra, a 911 Carrera 4S 127.979 evra. Prve isporuke se očekuju u prvoj polovini sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi trebalo da izgleda novi Porsche 911 Cabrio

 

porsche 911 34.jpg

 

Porsche je ranije ove nedelje na sajmu automobila u Los Anđelesu predstavio novu generaciju legendarnog modela 911 (serija 992), ali za sada samo u Coupe izdanju.

 

porsche 911 344.jpg

 

Naravno, u pripremi je i Cabrio verzija koja stiže sledeće godine, a do tada je pred nama nekoliko nezvaničnih rendera koji pokazuju njen najverovatniji izgled.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Hybrid s električnim načinom rada

 

Porsche 911 7770.jpg

 

Porsche je nedavno predstavio novu generaciju modela 911, odnosno model 992 čiji životni vek će biti negde oko 7 godina, a u tom periodu na tržište će stići i plug-in hibridno pokretana verzija. Prie toga Porsche planira da lansira i tzv. blagi hibrid. U intervjuu britanskom ''Autocaru'', Porscheov šef razvoja sportskih autmobila August Achleitner je potvrdio da će hibridna 911-ica svojim vozačima ponuditi i u potpunosti električni način rada. Tačnih podataka o performansama samog hibridnog pogonskog sklopa za sada nema, ali očekuje se da će električni motor biti smešten u kućište novo razvijenog ZF-ovog 8-stepenog PDK menjača koji sada može da se nosi sa najvećim obrtnim momentom od 800 Nm. Baterija će verovatno biti smeštena napred kako bi se postigao optimalni raspored mase na osovine, a očekuje se da će u električnom načina rada autonomija iznositi najmanje 50-ak kilometara. Takođe, u električnom način rada najveća brzina će verovatno biti elektronski ograničena na neku nižu vrednost od one za koju će taj model zaista biti sposoban.

Dolazak hibridne 911-ice na tržište ne treba očekivati pre 2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Porsche 911 Cabrio

 

porsche-911-cabrio 1.jpg

 

Porsche je na nedavnom sajmu automobila u Los Anđelesu predstavio novu generaciju legendarnog modela 911 (serija 992), ali za sada samo u Coupe izdanju. Naravno, u pripremi je i Cabrio verzija, što potvrđuju i ovi novi špijunski snimci test primerka.

 

porsche-911-cabrio 11.jpg

 

Novi 911 Cabrio stiže tokom sledeće godine, i to sa dužim međuosovinskim rastojanjem, širim tragom točkova i nešto prostranijom kabinom u odnosu na prethodnika. Šestocilindrični 3.0 litarski biturbo motor će biti dostupan u verzijama sa 390KS (verzija 911 Carrera Cabrio) odnosno 450KS (u varijanti 911 Carrera S Cabrio), u kombinaciji sa 7-stepenim manuelnim ili 8-stepenim PDK menjačem s dvostrukim kvačilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopCar Porsche 911 Targa Stinger GTR

 

topcar targa 1.jpg

 

Pred nama je još jedan modfikovani Porsche 911 za koji se pobrinuo ruski TopCar, a ovog puta je u pitanju 911-ica u Targa izdanju. U TopCar-u su se i ovde pozabavili aerodinamičkim body kit-om od ugljeničnih vlakana, pa deo paketa između ostalog čine i drugačiji prednji blatobrani sa otvorima za vazduh, modifikovani branici, prednji spojler, hauba, set pragova i zadnji difuzor.

 

topcar targa 11.jpg

 

Tu su i crni eksterijer, žuta kočiona klešta, ADV.1 alu točkovi, novi izduvni sistem i doterani kožni enterijer sa ugljeničnim vlaknima, dok u kratkoj vesti nema informacije o eventualnom pojačanju motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...