Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 (991/991.2/992) / 911 R

Recommended Posts

shmee.jpg Shmee150 video: TechArt Porsche 911

 

Carrera 4S (992) koja posle dorade od strane TechArt ima više konja nego fabrički Porsche 911 GT3 - konkretno, ima 510 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 Turbo bez maske

 

porsche 911 992t 005.jpg

 

Porsche je aktuelnu generaciju legendarnog modela 911 (serija 992) predstavio u novembru 2018. godine na sajmu automobila u Los Anđelesu, ali u njegovoj gami i dalje nedostaju Turbo i Turbo S verzije. To će se uskoro promeniti jer će novi 911 Turbo po psolednjim najavama premijeru imati početkom sledećeg meseca na sajmu u Ženevi.

 

porsche 911 992t 004.jpg

 

Dok čekamo na zvaničnu promociju, pred nama je nekoliko najnovijih špijunskih fotografija nove 911-ice Turbo S.

 

porsche 911 992t 003.jpg

 

Neke informacije kažu da bi nova 911-ica Turbo trebalo da dobije 3,8 litarski šestocilindrični motor sa dve turbine i oko 650KS i 800 Nm obrtnog momenta (u Turbo S verziji), u paru sa 8-stepenim PDK automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi manje od 3 sekunde.

 

porsche 911 992t 002.jpg porsche 911 992t 001.jpg

 

U paketu će se naći i proširenja blatobrana, veći alu točkovi, modifikovano oslanjanje, jače kočnice i doterani enterijer, ali na više informacija moramo još malo da sačekamo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aerodinamički paketi za Porsche 911

 

200694-porsche 911 03.jpg

 

U odeljenju Exclusive Manufaktur su za kupce koji su spremni na dodatna izdvajanja pripremili nekoliko novih karoserijskih komponenti s kojima Porsche 911 Carrera iz Serije 992 izgleda agresivnije i prijanja još bolje.

 

porsche 911 dodaci01.jpg

 

Sa paketom SportDesign vlasnici aktuelnog ''elfera'' mogu računati na drugačiji prednji branik s izraženijim spojlerom, a redizajniran je i zadnji branik. Karoserijski elementi koje sadrži paket Aerokit su veći prednji usmerivač vazduha i veliki fiksni zadnji spojler, a u Porscheu kažu da su zbog optimizovanja komponenti koje su zaslužne još bolje prijanjanje obe osovine na svojoj test stazi Nardo prešli 55.000 kilometara.

 

200695-porsche 911 01.jpg

 

Paketi SportDesign i Aerokit mogu da se naruče u boji karoserije ili u sjajno crnoj boji. Za paket Aerokit u Nemačkoj treba izdvojiti 5.688 evra, a cena opcije SportDesign iznosi 4.034 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Program personalizacije: Vaš otisak prsta na haubi Porschea 911

 

porsche otisak 02.jpg

 

Porsche Exclusive Manufaktur je posebna divizija koja može da za vas, primera radi, napravi ljubičasti Panamera Sport Turismo sa ventilacionim otvorima u boji vozila. Ali sada, iskusni ljudi iz Zuffenhausena podižu program personalizacije na potpuno novi nivo uvođenjem mogućnosti otiska prsta za model 911. U pokušaju da stvorite u potpunosti personalizovani model 911, vaš otisak prsta može se pretvoriti u grafiku na haubi automobila direktnim načinom ispisa koji je razvio Porsche. U početku je ova opcija ograničena isključivo na haubu, ali kasnije će se ponuditi i na drugim delovima karoserije i nećete morati da se odlučite za otisak prsta jer će biti dostupni i drugi dizajni za korisnike.

 

porsche otisak 01.jpg

 

Kompanija će morati da skine poklopac motora, a zatim će robot na karoseriju naneti biometrijski otisak vlasnika. Nakon toga će se dodati prozirni premaz i tada će se poklopac motora ispolirati kako bi se obezbedio vrhunski kvalitet laka. Nakon toga, hauba se vraća nazad na automobil i izgleda nešto kao što je prikazano na slikama. Za ovaj specifični uzorak na laku novog modela 911 Porsche Exclusive Manufaktur traži oko 8 hiljada evra, a divizija će uskoro početi sa preuzimanjem narudžbina za personalizaciju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi Porsche 911 Turbo

 

porsche 911 turbo najava.jpg

 

Porsche će sledeće nedelje i zvanično predstaviti Turbo i Turbo S verzije aktuelne generacije modela 911 (serija 992), što je potvrđeno i novim ''teaser'' (najavnim) videom. Mada premijera tek sledi (3. marta), zahvaljujući brojnim špijunskim fotografijama izgled ovog modela već neko vreme nije tajna. Neke informacije kažu da bi nova 911-ica Turbo trebalo da dobije 3.8 litarski šestocilindrični motor sa dva turbo punjača i oko 580KS odnosno 650KS i 800 Nm obrtnog momenta u Turbo S verziji (u paru sa 8-stepenim PDK automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sva četiri točka). Ubrzanje 911-ice Turbo S od 0 do 100 km/h će iznositi 2,7 sekunde a najveća brzina 334 km/h. U paketu će se naći i proširenja blatobrana, veći alu točkovi, modifikovano oslanjanje, jače kočnice i doterani enterijer, ali na više informacija moramo još malo da sačekamo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 Turbo na prvim zvaničnim slikama

 

201155-porsche 911 04.jpg

 

Porsche je još ranije potvrdio da će ove nedelje i zvanično predstaviti Turbo i Turbo S verzije aktuelne generacije modela 911 (serija 992).

 

porsche 911 03.jpg

 

Mada premijera tek sledi, zahvaljujući ranijim špijunskim i ovim fabričkim fotografijama izgled nove 911-ice Turbo nije tajna. Kao i ranije, i nova generacija će biti dostupna u Coupe i Cabrio varijantama.

 

201156-porsche 911 02.jpg

 

Neke informacije kažu da bi novi 911 Turbo trebalo da dobije 3.8 šestocilindrični motor sa dva turbo punjača i oko 580KS odnosno 650KS i 800 Nm obrtnog momenta u Turbo S verziji (u paru sa 8-stepenim PDK automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sva četiri točka).

 

201157-porsche 911 01.jpg

 

Ubrzanje 911-ice Turbo S od 0 do 100 km/h će iznositi 2.7 sekundi, a najveća brzina 334 km/h. U paketu će se naći i proširenja blatobrana, veći alu točkovi, modifikovano oslanjanje, jače kočnice i doterani enterijer, ali na više informacija moramo još malo da sačekamo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 Turbo S zvanično

 

Porsche-911 t 992 008.jpg

 

Porsche je danas i zvanično predstavio Turbo S verziju aktuelne generacije modela 911 (serija 992).

 

Porsche-911 t 992 007.jpg

 

Kao i ranije, i nova generacija 911-ice Turbo S će biti dostupna u Coupe i Cabrio varijantama.

 

Porsche-911 t 992 006.jpg

 

Za pogon se brine novi 3,8 litarski šestocilindrični motor sa dva turbo punjača i 478 kW/650KS i 800 Nm obrtnog momenta (51 kW/70KS i 50 Nm više od prethodnika). Sve to u paru sa 8-stepenim PDK automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sva četiri točka.

 

Porsche-911 t 992 05.jpg Porsche-911 t 992 004.jpg

 

Ubrzanje nove 911-ice Turbo S od 0 do 100 km/h iznosi 2.7 sekundi (0.2 sekunde bolje nego ranije), do 200 km/h stiže za 8.9 sekundi (za sekundu bolje od prethodnika), a najveća brzina je 330 km/h.

 

porsche 911 t 992 003.jpg

 

U paketu su i standardna LED matrix prednja svetla, proširenja blatobrana, alu točkovi od 20 i 21 inča, gume 255/35 i 315/30, širi trag točkova, modifikovano oslanjanje (auto je niži za još 10 mm), jače kočnice i doterani enterijer (kožna sedišta, sportski volan, Light Silver akcenti, detalji od ugljeničnih vlakana, BOSE Surround Sound system...).

 

Porsche-911 t 992 002.jpg Porsche-911 t 992 01.jpg

 

Novi Porsche 911 Turbo S Coupe u Nemačkoj ima cenu od 216.396 evra, a 911 Turbo S Cabriolet tamo košta 229.962 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Porsche 911 Speedster

 

speedster 007.jpg

 

Nova generacija 992 Porschea 911 je već neko vreme tu, ali ni prethodna još uvek nije za penziju. Model 911 Speedster možda predstavlja ''labudovu pesmu'' jer je poslednji baziran na osnovi 991, no svakako je sposoban da ''poleti'' veoma visoko. To je elegantni sportski roadster sa motorom pozadi, proizveden u simbolično limitiranoj seriji od 1948 primeraka, sa kojim možete i na stazu. Prošlo je više od 65 godina od kada se ime Speedster pojavilo kod Porschea. Zapravo, 1954. Ferdinand Porsche je dobio je specijalnu porudžbinu od svog američkog dilera Maksa Hofmana za modifikovanim sportskim dvosedima baziranim na modelu 356 koji bi bili bez krova, naravno lakši i brži, ali po ceni ispod 3.000 dolara.

 

speedster 006.jpeg

 

On je tada ovaj automobil nazvao Speedster. Porsche je odgovorio zahtevu i ispostavilo se da je ovo bio odličan poslovni potez jer laki dvosed je odlično prihvaćen, pogotovo u sunčanoj Kaliforniji, gde je zahvaljujući filmskim zvezdama dobio status ikone. Danas, zapravo u aprilu prošle godine, na Salonu automobila u Njujorku, predstavljen je novi Porsche 911 Speedster. To je poslednja verzija 911-ice bazirana na odlazećoj generaciji 991, ovoga puta u serijskom izdanju, i svojevrsni omaž legendarnom modelu 356. Izrađen je u limitiranoj seriji od 1948 primeraka, a do nas je dospeo onaj sa serijskim brojem 0341 u Haritage Design paketu opreme. Međutim, to više nije onaj jeftini Porsche, već mu je cena u SAD od 275.750 dolara pa naviše. Za uzvrat, on nudi kombinaciju svega onog najboljeg kod 911-ice i to različitih verzija. Vrhunski sportski automobil orijentisan ka vozaču, a koji se može koristiti svaki dan.

 

speedster 005.jpeg

 

Pokreće ga klasičan šestocilindarski atmosferski bokser, čiji ćete zvuk rado čuti u kokpitu, a manuelni GT šestostepeni menjač koristiti sa zadovoljstvom. Vizuelno, novi Speedster uspostavlja vezu između sopstevene istorije i drugih legendarnih sportskih modela Porschea, među kojima je svakako najznačajniji 356 No. 12 Roadster iz 1948. godine. Serijska verzija se ne razlikuje mnogo od koncepta koji je predstavljen još 2018. u vreme kada je Porsche obeležavao jubilej ''70 godina sportskih automobila'' i vešto koketira sa ''dobrim starim vremenima''. Vetrobransko staklo je malo skraćeno tako da bi i atletska silueta bila niža, te još više podsećala na 356, a veliki karbonski poklopac prostora u koji se smešta meki krov i motora ima karakterističan, ispupčeni oblik i potpuno je u retro fazonu.

 

speedster 004.jpeg

 

E, da/// Ovde nema elektronike koja ''pakuje'' krov, već je to posao vozača ili suvozača, koji nije komplikovan, a i olakšava ga činjenica da su svi materijali ultra laki. Ukupna masa krova je samo 10 kilograma. Automatski se samo oslobađa spomenuti poklopac, kao što se i osigurava soft-top. Sve ovo podrazumeva da automobil nije u pokretu i da će vam za ovu operaciju biti potrebno oko dvadesetak sekundi kada se malo uvežbate! Dakle, sportski roadster, visok je, tačnije nizak je 1.250, širok 1.978, a dug 4.562 milimetra, a ima međuosovinsko rastojanje od 2.457 mm. Ali, ono što dodatno doprinosi utisku širine i niskoj silueti je širok trag točkova od 1.551 mm napred i 1.555 mm nazad. Pri svemu ovome, koeficijent otpora vazduha je samo 0.347.

 

speedster 003.jpeg

 

I sve je nekako u 356 stilu, pomešanom sa drugim modelima Porschea, a sve to sa imperativom smanjena težine. Tako, recimo, poklopac motora izrađen od ugljenikovih vlakana lakši je za dva kilograma nego identični kod 911 GT3. Bokovi od istog materijala potiču sa 911 R. Prednja maska pozajmljena je od GT3, ali je zato spojler potpuno nov. No, zato je zadnji deo, tj. stabilizator koji se po potrebi izvlači, preuzet sa 911 GT3. Mogli bi čak konstatovati da je novi 911 Speedster toples verzija 911 GT3, s obzirom da dele dosta elemenata podvozja uključujući oslanjanje, opruge, amortizere, kočnice, pa i sam motor, menjač itd. Zapravo, najveća razlika je u tome što je kabriolet za 5 mm viši pozadi. U kokpitu, kao da ste se vratili kroz vreme. Ne mnogo jer sve je u stvari kombinacija novog i onog istorijskog nasleđa Porschea. Zapravo, retro, a savremeno. Upravljač prečnika 360 mm je jednostavan i lišen suvišnih detalja, tj. komandi koje se sada mogu sresti kod novog 911. Dole su tri klasične, funkcionalne pedale, dok je ručica šestostepenog manuelnog menjača izuzetno kratka.

 

speedster 002.jpeg

 

Jedino na centralnom grebenu i iznad ima displej i nešto komandi, ali ne previše. I instrumentacija je jednostavna koliko to kod savremenih Porschea može biti, budući da su tu onih pet okruglih instrumenata ispred vozača. A realno, više od ovoga nije ni potrebno! Inače, kod ovog automobila je zbog Heritage Design paketa opreme enterijer dodatno ukrašen zlatnim konturama i karakterističnim logotipima, kao i klasičnim elementima iz 50-ih i 60-ih godina prošlog veka. To uključuje i posebne kolor-šeme, crnu i ''konjak'' boju kože kojom je obložena unutrašnjost, pa potom onu srebno-sivu metalik na karoseriji. Uz sve ovo idu i još neki drugi detalji, a doplata za kompletan paket iznosi 21.634 evra u Nemačkoj!

 

speedster 001.jpeg

 

Sedišta su slična onima kod modela 918 Spyder i dobro obuhvataju telo. Udobna su, iako se u prvi mah to ne čini. Međutim, i nakon dužeg boravka nećete osetiti zamor, a to što sedite nisko znači samo da ćete imati bolji kontakt sa putem i okolinom. Neposredniji, možda bi to bio adekvatniji izraz?! Još ukoliko je krov spušten pa čujete zvuk motora, e to je onda prava stvar.

A zaista ima šta da se čuje jer jedan od glavnih aduta novog 911 Speedstera je upravo motor koji je preuzet od 911 GT3, doduše verzije koja je korišćena do 2018. samo sa 10 KS više. Radi se o šestocilindarskom atmosferskom bokseru od 4 litra radne zapremine. To je pravi GT motor kod kojeg su sa trkačkog GT3 R preuzete i neke modifikacije na bloku i usisnom sistemu, tj. pritisak ubrizgavanja je povećan za 25% kako bi se poboljšao odziv na gas. Maksimalnu snagu od 510 KS isporučuje pri visokih 8.400 obrtaja u minutu, a moguće je dostići i čitavih 9.000 obrtaja što znači da je uživanje čuti ga kako ''peva''!

 

Tekst: ZoranŽivkov / TopSpeed

Fotografije: Aleksandar Savin

 

pročitajte kompletan tekst na - topspeed.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Exclusive 911 Turbo S

 

Porsche-911 03.jpg

 

Nedavno predstavljeni najnoviji Porsche 911 Turbo S (serija 992) je prošao doradu i u fabričkom odeljenju Porsche Exclusive.

 

Porsche-911 02.jpg

 

Ionako atraktivni automobil je ovom prilikom dobio i upadljivu Indian Red boju, zatamnjena prednja i zadnja svetla, crne bočne otvore za vazduh, dvobojne Porsche Exclusive točkove, crvene detalje u unutrašnjosti, Turbo S natpis na centralnij konzoli, Porsche logo na naslonima za glavu...

 

Porsche-911 01.jpg

 

Za pogon se brine novi 3.8 litarski šestocilindrični motor sa dva turbo punjača i 650KS/800 Nm. Sve to u paru sa 8-stepenim PDK automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sva četiri točka. Ubrzanje nove 911-ice Turbo S od 0 do 100 km/h iznosi 2.7 sekundi, do 200 km/h stiže za 8.9 sekundi, a najveća brzina je 330 km/h. U paketu su i standardna LED matrix prednja svetla, proširenja blatobrana, alu točkovi od 20 i 21 inča, gume 255/35 i 315/30, modifikovano oslanjanje, jače kočnice...

Novi Porsche 911 Turbo S Coupe u Nemačkoj ima cenu od 216.396 evra, a 911 Turbo S Cabriolet tamo košta 229.962 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Porsche 911 Turbo S (992)

 

Preko 600 konja čini ovaj Porsche pravim super-automobilom, uključujući i deo testa na autoputu bez ograničenja brzine:

 

 

 

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Exclusive detalji za novi 911 Turbo S

 

porsche ex 992 03.jpg

 

U Porscheovom odeljenju za personalizaciju su već pripremili nekoliko opcionih dodataka za kupce novog Porschea 911 Turbo S čija isporuka počinje u drugoj polovini godine. Pre odlaska u neku od mnogobrojnih tjuning kompanija, kupci koji žele nešto drugačiji Porsche 911 mogu da se obrate i entuzijastima koji rade u odeljenju Porsche Exclusive u kojem su već predstavili nekoliko elemenata za personalizaciju nedavno predstavljenog modela 911 Turbo S (Serija 992) čija osnovna cena u Nemačkoj iznosi 218.212 evra.

 

porsche exc 992 02.jpg

 

Na fotografijama se može videti da je trenutno najsnažniji model iz Serije 992 opremljen oblogama pragova (u boji karoserije) i crnim elementima visokog sjaja oko stakala, a na karoseriji se najviše ističe novi komplet dvobojnih 20 i 21-inčnih aluminijumskih felni.

 

porsche ex 992.jpg

 

Za pojedine detalje u kabini, čija boja može da bude jednaka boji karoserije, nisu potrebna dodatna izdvajanja, a ukupnim performansama automobila svakako će pomoći i opcioni paket za smanjenje mase (Lightweight Package) koji isključuje instaliranje zadnjih sedišta, a uključuje lakše obloge zvučne izolacije i lakša stakla. Podsećanja radi, novi 911 Turbo S pokreće 3,8 litarski 6-cilindarski biturbo boxer motor koji proizvodi 650 konjskih snaga i 800 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prenos snage na obe osovine obavlja se posredstvom 8-stepenog automatskog menjača sa dva kvačila, a sve zajedno dovoljno je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2.7 sekundi i 330 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2020. Porsche 911 Carrera

 

''Klot'' modeli obično stoje u nekom od ćoškova salona i skupljaju prašinu....osim ako nisu Porsche 911 Carrera.

Iako nema slabijeg i jeftinijeg Porschea 911 od ovog na testu, daleko je to od uobičajenog pojma ''klot'' auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednji proizvedeni Porsche 911 Speedster ide na aukciju

 

202290-porsche speedster 02.jpg

 

Porsche je objavio da će poslednji proizvedeni 911 Speedster iz Serije 991.2 ponuditi na aukciji koja će početi u sredu i trajati sedam dana, a održaće se putem onlajn platforme u organizaciji aukcijske kuće RM Sotheby's. Porsche će sav novac od prodaje usmeriti prema Međunarodnom fondu za borbu protiv pandemije koronavirusa. Budući vlasnik dobiće izvanredno opremljen Speedster koji je prešao samo tridesetak test kilometara, ali i priliku da zaviri u Porscheovo razvojno GT odeljenje i isproba automobil na fabričkim test stazama.

 

202291-porsche speedster 01.jpg

 

U sklopu obeležavanja 70. rođendana kompanije Porsche je ''open air'' model 911 Speedster proizveo u simboličnih 1.948 primeraka, a dvosed pokreće 4.0 atmosferski boxer motor sa 6 cilindara koji raspolaže sa 510 KS i 470 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prenos snage na zadnju osovinu je zadužen ručni 6-stepeni menjač, a pomenute brojke su dovoljne za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4 sekunde i 310 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Porsche 911 Turbo S

 

10 najvažnijih stvari koje treba znati o najbržem Porscheu 911 ikada napravljenom...počev od toga da najjeftiniji Turbo S košta 179.000 evra, i to bez jedne jedine dodatne opcije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: 2021. Porsche 911 Turbo S

 

Novi 3.8 šestak TwinTurbo, sa većim turbinama nego pre čini ovaj auto sa 640 konja najjačim 911 Turbo ikada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Porsche 911 Carrera S

 

3.0 BiTurbo sa 450 konja i 530 Nm iz 6 cilindara, uz pomoć kojih ovaj auto uhvati stotku za 3.8 sekundi i ide sve do 308 Km/h.

Evo primera da po brzinomeru može i više od toga, tj. 323 km/h na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche 911

 

202652-techart 03.jpg

 

Nemački TechArt je svoju paletu dopunio novim programom za Porsche 911 (generacije 992), i to u Coupe i Cabrio verzijama. U najkraćem, ističe se novi titanium sportski izduvni sistem koji je 40% lakši od onog od nerđajućeg čelika, a koji se takođe odlikuje izuzetnim zvukom i mogućnošću da vozač podešava karakteristike zvuka.

 

202653-techart 02.jpg

 

Osim toga, u ponudi su i izduvne cevi od ugljeničnih vlakana, u sjajnom ili mat finišu. Takođe, 2020. Porsche 911 Carrera S i Carrera 4S mogu da se dobiju sa TechArt power paketom, zaslužnim za dodatnih 80KS i 100 Nm.

 

202654-techart 01.jpg

 

TechArt za ove modele nudi i druge opcije, od aerodinamičkih elemenata, novih točkova, modifikovanog oslanjanja, dekorativnih detalja, folija...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šira ponuda opcija za Porsche 911 Carrera

 

porsche 911 992 02.jpg

 

Porsche je krajem 2018. godine predstavio osmu generaciju definitivno najpoznatijeg sportskog automobila svih vremena koji se decenijama krije iza broja 911, ali prvi potencijalni kupci modela Carrera S i Carrera 4S (Serije 992) morali su da prihvate činjenicu da se najnoviji 911 nudi samo u kombinaciji sa superbrzim automatskim menjačem kojem asistiraju dva kvačila (PDK). S obzirom da u Porscheu vode računa o željama svojih kupaca i insistiraju na neprestanoj evoluciji svojih automobila, aktuelne Carrere S i 4S koje će se prodavati u Evropi sada mogu da se dobiju i u kombinaciji sa ručnim 7-stepenim menjačem koji Porsche nudi u kombinaciji sa unapređenim paketom Sport Chrono koji odlikuje i novi 911 Turbo S.

 

porsche 911 992 01.jpg

 

Porsche 911 Carrera S u kombinaciji sa tri papučice (koja će prijati ljubiteljima tradicionalnih rešenja) je za 45 kilograma lakši od Carrere S sa dve papučice, a iz mesta do stotke stiže za 4.2 sekunde i razvija 308 km/h. Na proširenoj listi opcija za Carrere sada je i sistem Smartlift koji prema ranije unetim GPS koordinatama automatski podiže visinu prednjeg kraja automobila do 40 milimetara, a u opciji je i dodatno smanjenje mase automobila čija unutrašnjost se sada može obložiti kožom sa izgledom, bojom i šavovima koji podsećaju na rešenja iz prvog Porschea 911 Turbo (930). Evoluciju zaokružuje zanimljiva nova boja karoserije (Python zelena) i ambijentalno osvetljenje kabine sa sedam ponuđenih boja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi Porsche 911 Targa

 

203071-porsche targa.jpg

 

Porsche je u novembru 2018. godine na sajmu automobila u Los Anđelesu predstavio novu generaciju modela 911 (serija 992), i to prvo samo u Coupe izdanju. Zatim je početkom 2019. stigao i 911 Cabrio, sa sklopivim mekim krovom koji se otvara/zatvara za 12 sekundi (pri brzinama do 50 km/h), dok je pre nekoliko meseci svetlost dana ugledao i novi 911 Turbo S.

 

Ni tu naravno nije kraj jer će uskoro promociju imati i nova 911-ica Targa. Kao najava služi ovaj najavni video u kome se navodi da će premijera biti održana 18. maja. Poput 911 Cabrio modela, i za 911 Targu možemo očekivati 3,0 litarski šestocilindraš koji razvija 385KS i 450 Nm odnosno 450KS i 530 Nm u snažnijoj S varijanti (u paru sa 8-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom). Takođe, uz zadnji biće dostupan i pogon na sva četiri točka. Što se dimenzija tiče, dužina iznosi 4519 mm, širina 1852 mm, a međuosovinsko rastojanje 2450 mm. Automobil će imati točkove od 20 i 21 inča, a deo opreme će činiti i brojni aktivni bezbednosni sistemi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Test 2020. Porsche 911 Carrera S Cabrio

 

Trent Nikolić nam predstavlja luksuznu unutrašnjost i pristojne perfromanse za jedan Porsche. Nisu najbolje performanse jer u ponudi postoji stepenik iznad koji se zove Carrera 4S Cabrio:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 Targa pre vremena

 

porsche 992 targa 03.jpg

 

Porsche će sutra i zvanično predstaviti novu generaciju modela 911 (serija 992) u Targa izdanju, ali nekoliko slika se pojavilo već danas.

 

porsche 992 targa 02.jpg

 

I za novi 911 Targa možemo očekivati 3.0 šestocilindraš koji razvija 385KS i 450 Nm, odnosno 450KS i 530 Nm u snažnijoj S varijanti (u paru sa 8-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom). Takođe, uz zadnji biće dostupan i pogon na sva četiri točka. Kasnije bi trebalo da se pojavi i 911 Targa GTS sa motorom od oko 480KS.

 

porsche 992 targa 01.jpg

 

Što se dimenzija tiče, dužina iznosi 4.519 mm, širina 1.852 mm, a međuosovinsko rastojanje 2.450 mm. Automobil će imati točkove od 20 i 21 inča, a deo opreme će činiti i brojni aktivni bezbednosni sistemi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 Targa

 

203199-porsche targa 07.jpg

 

Porsche je i zvanično prikazao novu generaciju modela 911 u Targa izdanju, čiji krovni mehanizam se otvara/zatvara za 19 sekundi. Novi 911 Targa u gami ima 3.0 twin-turbo šestocilindraš koji u varijanrti 911 Targa 4 razvija 385KS i 450 Nm, odnosno 450KS i 530 Nm u snažnijoj 911 Targa 4S varijanti (u paru sa 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom ili 7-stepenim manuelnim menjačem).

 

porsche 911 targa 06.jpg

 

U kombinaciji sa Sport Chrono paketom i automatskim menjačem verzija 911 Targa 4 od 0 do 100 km/h stiže za 4.2 sekunde, a 911 Targa 4S za 3.6 sekundi.

 

203200-porsche targa 05.jpg

 

Slabija verzija postiže maksimalnih 289 km/h, dok jača varijanta može do 304 km/h,

 

porsche 911 targa 11.jpg

 

911 Targa 4 po fabričkim podacima ima potrošnju goriva od 9.8 l/100 km i CO2 emisiju od 223 g/km, a 911 Targa 4S troši 9.9 l/100 km i emituje 227 grama CO2 po kilometru.

 

porsche 911 targa 10.jpg

 

Automobil je dobio točkove od 19 i 20 inča odnosno 20 i 21 inča kod S verzije, a deo opreme će činiti i brojni aktivni bezbednosni sistemi.

 

203201-porsche targa 02.jpg 203202-porsche targa 01.jpg

 

Cena za verziju 911 Targa 4 iznosi 128.486 evra, dok 911 Targa 4S košta 143.956 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche ne planira ugradnju atmosferskih motora u 911

 

Porsche 911 7777770.jpg

 

Najnovija generacija 992 Porschea 911 imaće široku paletu različitih verzija, uključujući i hibridnu, ali će zaljubljenici u atmosferske motore definitivno ostati uskraćeni za ovu vrstu agregata. To je u razgovoru za Evo magazin potvrdio šef Porscheovog odeljenja za sportske automobile, Frank-Steffen Walliser. On je rekao da je 4.0 atmosferski 6-cilindraš, koji pokreće Porsche Cayman GTS i GT4, preveliki da bi se smestio u motorski prostor aktuelne 911-ice.

 

''(Atmosferski) motor je nemoguće ugraditi u Porsche 911, a nećemo ga videti ni u budućnosti u Carrera modelima, žao mi je zbog toga'', kazao je Walliser. On je dodao da bi bilo preskupo razvijati atmosferski agregat koji bi mogao da se uklopi u aktuelnu generaciju 992. ''To bi zahtevalo i dodatne modifikacije na automobilu, što jednostavno nije isplativo'', objašnjava Frank-Steffen Walliser. Iako tvrdokorni fanovi Porschea neće biti srećni zbog ovoga, Walliser ih je obradovao vešću da će se ''boriti da zadrži manuelni menjač što je duže moguće'', ali da će jednog dana 911-ica ipak morati da se oprosti od ovog tipa prenosnog sistema. ''Nadam se da to neće biti tako brzo'', zaključio je on.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Targa 4S Heritage Design Edition

 

203628-Porsche-911 targa heritage 005.jpg

 

Nedavno predstavljeni Porsche 911 Targa nove generacije je već dobio i prvo specijalno izdanje. To je 911 Targa 4S Heritage Design Edition, dizajniran da evocira pedesete i šezdesete godine uz pomoć elemenata klasičnog dizajna koji su ovde kombinovani sa najnovijom tehnologijom.

 

203629-Porsche-911 targa heritage 004.jpg

 

Automobil je u ekskluzivnoj Cherry metalik boji (biće dostupne još četiri boje), sa kontrastnim oznakama u boji zlata, a tu su i crna kočiona klešta, retro beli akcenti i specijalni Porsche Heritage bedž.

 

porsche-911 targa heritage 003.jpg

 

Ističe se i 1963. Porsche logo na prednjoj haubi, volanu, naslonima za glavu i ključu, kao i na Carrera Exclusive Design točkovima od 20 i 21 inča.

 

porsche-911 targa heritage 002.jpg

 

Unutrašnjost je u Bordeaux Red/Atacama Beige koži ili u Black/Atacama Beige kombinaciji.

 

203630-Porsche-911 targa heritage 01.jpg

 

Za pogon se brine 3.0 twin-turbo šestocilindraš sa 450KS i 530 Nm, a u kombinaciji sa Sport Chrono paketom i automatskim menjačem do 100 km/h ubrzava za 3.6 sekunde i postiže maksimalnih 304 km/h. U planu je ograničena serija od 992 primerka (zbog interne oznake 992 aktuelne generacije 911-ice), prodaja startuje na jesen, cena iznosi 153.452 evra plus lokalni porezi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook video: Test 2020. Porsche 911

 

Iako smo lako mogli pretpostaviti da novi 911 neće biti bitno drugačiji od starog, ipak...pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...