Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 (991/991.2/992) / 911 R

Recommended Posts

Unikatni TechArt GTstreet R

 

229945-techart 03.jpg

 

TechArt GTstreet R se bazira na Porscheu 911, a predviđeno je da se ponudi ukupno 87 primeraka (cene modifikacija počinju od 73.000 evra). Na slikama je međutim posebni primerak GTstreet R koji je izložen na sajmu u Manili i ima eksterijer sa umetničkim delima filipinskog umetnika Ronalda Venture.

 

229946-techart 02.jpg

 

Ventura je naime naslikao portret tigrovog lica zajedno sa jarko žutim očima kako bi se uskladio sa ostatkom eksterijera automobila.

 

229947-techart 01.jpg

 

Što se ostalog tiče, i ovaj TechArt GTstreet R je dobio novi prednji spojler, redizajniranu haubu, otvore na prednjim blatobranima, zadnje krilo od ugljeničnih vlakana, izmenjeni zadnji branik i difuzor, kao i modifikovani kožni enterijer. Motor je 3.8 šestocilindraš sa novim turbo punjačima i raspolaže sa 789KS i 950 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Porsche 911 Turbo S vs 911 GT3

 

Njihov duel na Spa, ali i na putu do tamo i oko same staze:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2023. Porsche 911 Carrera T

 

911 u verziji koja ima performanse kao još skuplje njene varijante, ali ne izgleda tako upadljivo/agresivno kao one:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 (992) Turbo S na Autobanu

 

Sa drugom mapom i turbom, uz promene i na izduvu, tako da ovaj 911 više nema fabričkih 650KS/800Nm nego 900KS/1.000Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1016 Industries Porsche 911 Turbo S

 

231453-1016 992 04.jpg

 

1016 Industries predstavlja modifikovani Porsche 911 Turbo S koji je ovde nazvan 992 Turbo S9Design.

 

231452-1016 992 03.jpg

 

Inspiracija je pronađenu u verziji 911 GT3, pri čemu paket izmena sadrži doterani prednji branik sa spojlerom, novu haubu, set pragova, visko zadnje krilo, zadnji difuzor, komplet petokrakih točkova, modifikovano oslanjanje, plave kočione čeljusti...

 

231454-1016 992 02.jpg

 

''Naša posvećenost savršenstvu je ilustrovana našim potpuno novim dizajnom od ugljeničnih vlakana'', rekao je izvršni direktor 1016 Industries Peter Northrop. ''Ljubitelji Porschea su među najdetaljnijim kolekcionarima automobila na svetu. 1016 Industries 992 Turbo S9Design koristi samo najkvalitetnije materijale i najsofisticiranije tehnologije kako bi stvorio proizvod koji je zaista dostojan marke Porsche.''

 

1016 992 01.jpg

 

1016 Industries paket će vlasnike 911-ica koštati 54.065 dolara (49.725 evra) plus ugradnja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Porsche 911 Targa 4 GTS

 

Ovo je 911 - možda najprepoznatljiviji sportski automobil na svetu. Osma generacija nosi internu oznaku 992 i, kao i obično, dostupna je u desetak varijanti. Asortiman Porschea 911 počinje sa Carrerom sa zadnjim pogonom i 385 konjskih snaga, zatim imamo Carrera T (najbolji 911 za razumne pare), Carrera 4, Carrera Cabriolet, Carrera 4 Cabriolet , Carrera S itd.

Više snage, više vuče i manje krova = Targa. Dolazi ili kao Targa 4 sa 385 konjskih snaga i 4.2 sekunde do 100 km/h, zatim kao Targa 4S od 450 konjskih snaga i 3.8 sekundi o do 100 km/h, i kao Targa 4 GTS od 480 konjskih snaga i 3.5 sekundi do stotke.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2023. Porsche 911 Dakar

 

Porsche 911 ne treba posebno predstavljati zahvaljujući decenijama nasleđa koje to najbolje rade. Ali, tamo gde mnogi ljudi vide samo vrhunski sportski automobil spreman za asfalt - što on i jeste - Porsche želi da nas podseti i na svoj reli pedigre sa ovim 911 Dakar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Porsche 911 Dakar

 

Terenski super-automobili su samo za šou, oni ne idu, zar ne? Ne baš, a naročito kada je u pitanju podignuti 911 kojim Porsche želi da nam pokaže da se vožnja ne mora završiti tamo gde asfalt prestaje.

Dobrodošli u 911 Dakar: verziju 911 (992) GTS sa većim klirensom. To znači 3.0 twin-turbo od 473KS, pogon na sva četiri točka i osmostepeni PDK menjač... sve je podignuto 50 mm više od tla nego obično, dok sistem podizanja na obe osovine može podići auto za još dodatnih 30 mm ukoliko je pred vozačem baš ambiciozan off-road teren:

 

 

 

autotrader.jpg AutoTrader:

 

 

 

autoexpress.jpg Auto Express:

 

 

 

carmagazinerozeyoutube.jpg CarMagazine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Techart GT Street R Flyweight

 

techart gt 08.jpg

 

Nemački tjuner Techart je još ranije najavio da će predstojeći sajam automobila u Bangkoku iskoristiti za promociju svoje nove linije modifikacija sa ciljem poboljšanja performansi automobila. Nova linija se zove Flyweight, i kao i bokserska kategorija iz koje je ime pozajmljeno, označava lakoću, agilnost i brzinu.

 

techart gt 07.jpg

 

Techart je demonstrirao mogućnosti sa novom verzijom svog Porschea 911 GT Street R, opremljenog brojnim Flyweight modifikacija.

 

techart gt 05.jpg

 

Poznat kao GT Street R Flyweight, automobil je ograničen na samo 19 jedinica i već je dostupan za naručivanje.

 

techart gt 03.jpg

 

Fokus inženjera prilikom razvoja ove verzije bile su aerodinamika, šasija i težina. Što se tiče aerodinamike, postoje nove karakteristike kao što su prednji razdelnik od ugljeničnih vlakana, otvori na prednjim blatobranima, proširenja lukova točkova i zadnje krilo. Krilo ima usisnike za vazduh, kao i ručno podešavanje sa tri podešavanja, što omogućava prilagođavanje aero balansa tako da odgovara određenim trkačkim stazama. Za optimizaciju težine, inženjeri su dodali zadnje staklo od polikarbonata, novi izduvni sistem i Recaro sedišta od ugljeničnih vlakana.

 

techart gt 01.jpg

 

Zadnja sedišta su uklonjena, a pozadi su takođe ugrađeni rol bar i sistem pojasa u šest tačaka. Prema Techartu, ušteđeno je oko 60 kg težine u odnosu na standardni model sa sličnim opcijama. Techart je dodao Ohlins oslanjanje koje je podesivo po visini, točkove Formula VI Race Flyweight od 20 i 21 inča, gume Michelin Pilot Sport Cup 2 R, kao i Stage 2 paket za pojačanje motora. Motor je 3.8 twin-turbo sa 800 KS i 950 obrtnog momenta, ubrzanje do 100 km/h iznosi 2.5 sekunde, do 200 km/h automobil stiže za 7.5 sekundi i ima maksimalnu brzinu veću od 350 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt GTstreet R

 

234117-techart r 04.jpg

 

TechArt GTstreet R se bazira na Porscheu 911, a predviđeno je da se ponudi ukupno 87 primeraka (na slikama je primerak u Python Green boji). Fokus inženjera prilikom razvoja bile su aerodinamika, oslanjanje i težina. Što se tiče aerodinamike, postoje nove karakteristike kao što su prednji razdelnik od ugljeničnih vlakana, otvori na prednjim blatobranima, proširenja lukova točkova i zadnje krilo.

 

234118-techart r 03.jpg

 

Techart je dodao Ohlins oslanjanje koje je podesivo po visini, točkove od 20 i 21 inča, kao i Stage 2 paket za pojačanje motora.

 

234116-techart r 02.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni koža, alkantara i ugljenična vlakna.

 

234119-techart r 01.jpg

 

Motor je 3.8 twin-turbo sa 800 KS i 950 obrtnog momenta, ubrzanje do 100 km/h iznosi 2.5 sekundi, do 200 km/h automobil stiže za 7.5 sekundi i ima maksimalnu brzinu veću od 350 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

removebeforerace.jpg RemoveBeforeRace: Brabus Rocket 900 R

 

Evo ga 1 od 25 Brabusa Rocket 900 R - najnoviji i najbolji superautomobil iz Botropa!

Osnova mu je aktuelni Porsche 911 Turbo S, a taj ionako super-sportski automobil Brabus pretvara u projektil - bukvalno. 

Rocket 900 R ima unapređeni motor sa Brabusovim sopstvenim turbinama sa pojačanjem na 1.9 bara. Kao što mu ime sugeriše - ima 900KS/1.000Nm obrtnog momenta, sa ubrzanjem do stotke od 2.5 sekundi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Hybrid u salonima 2025. godine

 

porsche 992 hybrid.jpg

 

Elektrifikovani pogonski sklop biće više usmeren na performanse nego na efikasnost. Porsche 911 ide u korak s vremenom...

 

Porsche već godinama govori o neizbežnoj elektrifikaciji modela 911, ali hibridni sportski automobil još uvek nije izašao. Očekuje se da će prve verzije sa restajlingom - među entuzijastima poznate kao 992.2 - stići u nekom trenutku sledeće godine. Svi ovi početni modeli će se oslanjati isključivo na motor s unutrašnjim sagorevanjem. Motor Trend je porazgovarao sa Frankom Moserom, potpredsednikom linije modela 911 i 718, o tome šta budućnost čeka za prvog, koji ove godine puni 60 godina. Najavio je da Porsche radi na 992.2 za koji razvija hibridne postavke. Rekao je da će biti među nama već 2025. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 dobija novi atmosferski bokser motor

 

215539-porsche gts 01.jpg

 

Porsche 911 se sprema za redovnu restilizaciju, koja će biti obavljena tokom ove godine.

 

Interno poznata kao ''992.2'', ažurirana varijanta kultnog modela iz Cufenhauzena navodno dobija novo ''srce''. Car and Driver u najnovijem izveštaju tvrdi da se radi od 3.6 šestocilindarskom bokseru, koji će biti dostupan u atmosferskoj i twin-turbo konfiguraciji. Ovaj motor neće biti dodatak postojećoj ponudi, već će zameniti postojeće jedinice. Navodno, GTS će usvojiti atmosfersku verziju uparenu sa blago hibridnim sistemom. Ovo će predstavljati radikalnu promenu, budući da aktuelni 911 GTS koristi 3.0 twin-turbo motor. Dok bi radna zapremina agregata u GTS-u mogla da poraste sa 3.0 na 3.6 litara, kod Turbo modela bi mogla da se smanji sa 3.8 na 3.6 litara. Potentnije varijante će zadržati twin-turbo postavku, koja trenutno isporučuje 580 konja i 750 Nm u Turbu, odnosno 650 KS i 800 Nm u Turbo S modelu. S druge strane, GT3 zadržava 4.0 atmosferac uz mali prirast u snazi.

 

Car and Driver kaže da ranije potvrđeni, elektrifikovani 911, neće biti plug-in hibrid, tako da vlasnici neće morati da mu pune bateriju. Ona će biti podržana od strane motora SUS i sistema regenerativnog kočenja. Očekuje se da elektromotor od devedesetak konjskih snaga, postavljen ispod rezervoara goriva, dobija energiju iz male baterije od 2 kWh, služeći za pokretanje prednjih točkova. Ova hibridna postavka, koja će ukupnu masu vozila opteretiti sa tek dvadesetak dodatnih kilograma, biće bazirana na 3.0 twin-turbo bokser motoru, koji isporučuje nepotvrđenih 400 konja i 470 Nm. Uz asistenciju elektromotora, ukupna izlazna snaga bi trebalo da iznosi 485 konja i 645 Nm. Potentniji 911 hibrid navodno dobija 535 KS, dok bi perjanica u vidu GT2 RS mogla takođe da usvoji hibridni pogonski sklop sa oko 800 konja.

 

Naravno, budući da se radi o glasinama, sve ovo treba uzeti s blagom rezervom. Ono što je sigurno je da 911 uskoro postaje hibrid, dok čisto električni model neće stupiti na scenu tokom ove decenije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche 911 GTsport

 

239818-techart 05.jpg

 

Nemački TechArt je za 2024 Tokyo Auto Salon pripremio 911 GTsport, pri čemu je kao baza poslužio Porsche 911 Turbo S.

 

239817-techart 04.jpg

 

Što se pogona tiče, tu je twin-turbo šestocilindrični motor, sa novim turbo punjačima i unapređenim softverom, dok je snaga podignuta na 710 KS ili 800 KS.

 

239819-techart 03.jpg

 

Ovde i podatak da je najveća brzina najjače verzije 350 km/h.

 

239815-techart 02.jpg

 

Osim snagom i performansama, TechArt Porsche GTsport se ističe i aero body paketom od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, set pragova, zadnji difuzor, zadnji spojler), novom prednjom haubom (takođe od ugljeničnih vlakana), jačim kočnicama, Formula VI Race točkovima od 20 i 21 inča, doteranim oslanjanjem (auto je niži 25 mm), sportskim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika, kao i alkantarom, kožom i ugljeničnim vlaknima u unutrašnjosti.

 

239816-techart 01.jpg

 

Na kraju, TechArt planira da ponudi samo 30 primeraka modela GTsport.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...