stefankmn 164 Posted January 17, 2012 mislim da nije bilo ispod 0 .. probao sam cak i sa zagrejanim motorom ali se isto ponasa bilo je ulja ... jedno od kvalitetnijeg ulja - Marly ... nego problem je sto je taj cilindar uvuko pored ulja i vazduh i to mu pravi problem. Danas sam otvorio menjac i usput sam video da je i lamela otisla, tanka je, tako da cu sutra da je saljem na remont da se odradi i kad stigne stavljam je sa sve novim cilindrem, pa da vidimo kako ce da se ponasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3600 Posted January 18, 2012 Izvini, samo komentarisem, zar nije bolje i sigurnije novu lamelu montirati? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 18, 2012 sigurnije i bolje je u svakom slucaju ali trenutno sam finansijski los tako da cu remont lamele .. koja ce biti dobro odradjena i preci dobru kilometrazu tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3600 Posted January 19, 2012 Ajd' sad kad smo poceli... Kolika je cena te remontovane lamele? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 19, 2012 remont lamele je 2400din ... i odradi se savrseno stvarno .. radi je Malinic ... on se nalazi u ostruznici ( tamo ima servis ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 20, 2012 lamela promenjena, semering promenjen, cilindar kvacila u menjacu promenjen = problem jos uvek postoji jel ima neko ideju sta moze da bude i kako kvar da se otkloni ?-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Pozdrav svima .. pre neki dan mi se desio kvar na autu .. sta je problem : dok je auto upaljen ne moze da salta u brzine - kad je ugasen menjac radi normalno ... rekli su mi da je crko cilindar kvacila u menjacu i da to treba da se zameni .. Da li je neko imao slican problem i kako ga je resio .. Pomoglo bi mi sto vise odgovora u vezi cilindra gde ga mogu kupiti i koliko kosta .Fiat stilo 1.9 multijet 2004 god Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3600 Posted January 20, 2012 Pa radi li to kvacilo uopste? Mislim, odvaja li? Taj ko ga je radio , morao je da uoci neke nepravilnosti! Mislim da bi menjac , da je on u pitanju, zezao i kada je ugasen auto?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 20, 2012 radi ono normalno ne propada nije tvrdo mnogo .. nije ni mekano .. sve normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3600 Posted January 20, 2012 (edited) Ne razumem! Edited January 20, 2012 by zulurbr Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 20, 2012 kvacilo je normalno nema nikakvih problema sa njim Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 20, 2012 Da li je provereno crevo koje ide u cilindar kvačila. tj. druk ležaj...Ima li tu neke veze vakuum...?Pogledaj Ovaj link, to je kompletno kvačilo za više modela.Stvarno čudno.Pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanan 33 Posted January 20, 2012 stefankmn - jel si stavio novu lamelu ili tu remonotovanu ?Inace i ja mislim da imam problem sa menjacem,kad hocu da presaltam iz 2. u 3. udari mi menjacu pregradu izmedju 1. i 3. nekad tj nece lepo da izadje iz druge u neutralan polozaj u sredini,vec ostane malo na levo. To sam primetio i kad samo izbacim iz druge u ler,menjac ostane malo nakrivljen i moram da ga gurnem ka sredini nekad. Sa ostalim brzina nemam problema. Ima neko ideju o cemu se radi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 20, 2012 Sajle menjača... Kod mene se isto to događa ponekad... Samo što je nova sajla za moj menjač oko 9500 din/kom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanan 33 Posted January 20, 2012 (edited) koja od ovih ? ima 10 nekih sajli u ap sportu mislim jel svaki auto ima vise tih sajli,ili su ovo samo razlicite verzije za razlicite modele Edited January 20, 2012 by stefanan Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 21, 2012 stefankmn - jel si stavio novu lamelu ili tu remonotovanu ?remontovanu lamelu sam stavio .. pitao sam majstora dal ce to mozda praviti problem sto nije nova on mi kaze ova remontovana je u boljem stanju nego kad kupis novu iz ap sporta ... ne znam da kvar mozda nije sinhron ? sta mislite Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 21, 2012 @ stefananPostoje dve sajle menjača. Jedna za kretanje menjača levo-desno, a druga za napred-nazad. Na ovoj slici pod brojem 2 i 3, ali nisam siguran koja je za "koju stranu".@ stefankmnmislim da nije do lamele, mislim da ti zbog nečega druk ležaj ne odvaja lamelu od korpe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 22, 2012 sutra cu da proverim crevo koje ide u druk lezaj da nisu one gumice na crevu lose .. posto izgleda ovo crevo ne pasuje na ovaj novi cilindar koji sam kupio pa cu sutra juriti da nadjem malo deblje gumice jer mu falsuje minimalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanan 33 Posted January 22, 2012 @ stefananPostoje dve sajle menjača. Jedna za kretanje menjača levo-desno, a druga za napred-nazad. Na ovoj slici pod brojem 2 i 3, ali nisam siguran koja je za "koju stranu".@ stefankmnmislim da nije do lamele, mislim da ti zbog nečega druk ležaj ne odvaja lamelu od korpe...hvala za pomoc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stephan 0 Posted January 31, 2012 (edited) Pozdrav svima! Imam problem sa menjacem na gore navedenom autu... Tacnije desava mi se da ponekad zaglavi u prvoj brzini i onda ili moram bas jako da povucem rucicu da bi prebacio u drugu ili da ga pustim jos koji metar u prvoj i onda glat prebaci. Sta bi mogao biti problem? Da napomenem da se to desava ponekad ne stalno. Edited January 31, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexk 0 Posted February 6, 2012 (edited) Primetio sam da mi u zadnjih 5-6 dana kad hocu da ubacim u 2. brzinu ali ne uvek, znaci samo ponekad onako zakrci ... nije nesto preterano ali dovoljno da nervira Znaci samo druga brzina, sve ostale se normalno saltaju.Sta bi mogao da bude problem?Stilo 1.6 Edited February 6, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 6, 2012 Ili ne pritisnes dovoljno kvacilo, ili je sinhron pomalo u problemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexk 0 Posted February 7, 2012 Pritisnem uvek kvacilo do kraja pri promeni brzine... a sta je sinhron? kako se menja? koliko kosta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stephan 0 Posted February 14, 2012 Pozdrav svima! Imam problem sa menjacem na gore navedenom autu... Tacnije desava mi se da ponekad zaglavi u prvoj brzini i onda ili moram bas jako da povucem rucicu da bi prebacio u drugu ili da ga pustim jos koji metar u prvoj i onda glat prebaci. Sta bi mogao biti problem? Da napomenem da se to desava ponekad ne stalno.Niko nista? Kvacilo mi je takodje bas nisko i ovo mi se desava samo u voznji. Znaci samo u prvoj oce da zaglavi, lepo udje al ne mogu da ga izbacim da bi prebacio u drugu... U pitanju je Stilo 1.6 16v Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted February 15, 2012 Slobodno pročitaj sve odgovore napisane pre tvog... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stephan 0 Posted February 16, 2012 Citao sam ali niko nema problem kao ja... Quote Share this post Link to post Share on other sites