Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nissan GT-R (SpecV / R32 / R33 / R34 / R35 / R36)

Recommended Posts

2017. Nissan GT-R Nismo GT500

 

nissan-gt-r-nismo-gt500%201.jpg

 

Nissan je predstavio svoje novo oružje za sledeću sezonu japanskog takmičenja Super GT Series (gde su bili šampioni 2014. i 2015. godine).

 

nissan-gt-r-nismo-gt500%2011.jpg

 

U pitanju je 2017 Nissan GT-R Nismo GT500 koji je u odnosu na dosadašnju verziju pretrpeo promene koje se tiču aerodinamičkog paketa (prednji spojler, zadnji difuzor, zadnji spojler...), ''V-Motion'' prednjeg grila, nižeg težišta, optimizovanog rasporeda težine i unapređene dinamike.

 

nissan-gt-r-nismo-gt500%201111.jpg

 

Za pogon se brine 2.0 litarski četvorocilindrični turbo NR20A motor, dok će više detlja biti poznato 11. decembra na NISMO Festivalu koji će se održati na Fuji International Speedwayu u Japanu.

 

nssan-gt-r-nismo-gt500%20111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emisija SAT: Nissan GT-R

 

Nova verzija za 2017. godinu Nisanovog legendarnog superautomobila GT-R je stigla. Ono čime se trkačka legenda do sada ponosila - V6 motor od 3.800 kubika, pogon na svim točkovima i pametna elektronike su i dalje tu, ali sada njegov motor, sa dve turbine razvija čak 570 konjskih snaga - odnosno 90 više nego njegov prethodnik. Baš kao i prvi GTR, i ovaj smo vozili pistom centra NAVAK, a pokušali smo da oborimo rekord od jednog minuta, 30 sekundi i sedam desetinki - proverite da li smo u tome i uspeli.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na aukciji i 1989. Nissan Skyline R32

 

159769-nissan%20s%2011.jpg

 

RM Sotheby's će kasnije ovog meseca na aukciji u Arizoni prodati i odlično očuvani primerak Nissana Skyline R32, koji je do sada prešao tek 14.515 milja (23.360 km). Ovaj konkretni primerak je iz 1989. godine (R32 model se inače proizvodio od 1989. do 1994. godine), dok se pod haubom nalazi šestocilindrični motor sa 205 kW/276KS, u paru sa manuelnim petostepenim menjačem.

 

159768-nissan%20s%201.jpg

 

Treba pomenuti i da je pogon na sva četiri točka, kao i da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi oko 5.5 sekundi.

 

159771-nissan%20s%201111.jpg

 

Ovde i podatak da je Skyline R32 stazu Nirburgring 1989. godine prešao za 8 minuta i 22.38 sekundi.

 

159770-nissan%20s%20111.jpg

 

Očekuje se da će ovaj primerak biti prodat za sumu od 50.000 do 70.000 američkih dolara, a koliko će to tačno biti saznaćemo 19. januara na pomenutoj aukciji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Litchfield LM20 Nissan GT-R sa 675KS

 

litch%201.jpg

 

U britanskoj tjuning kompaniji kojom veoma uspešno upravlja porodica Litchfield pripremili su Nissan GT-R kojim obeležavaju 20 godina rada, a ponudiće ga u samo 20 primeraka. Svaki od 20 ponuđenih primeraka Nissana GT-R (Black Edition), na koji su nakon sveobuhvatnog doterivanja u Litchfieldu stavili oznaku LM20, dobiće i adekvatnu pločicu sa serijskim brojem. Onim što će ponuditi svom srećnom vlasniku ili vlasnici, ''Godzilla'' po ko zna koji put dokazuje da mu vreme ne može ništa i da još uvek ima dovoljno potencijala da se nosi s najboljim supersportskim automobilima današnjice.

 

litch%2011.jpg

 

Litchfield LM20 doduše nije najsnažniji GT-R koji je Litchfield napravio, a nije ni najsnažniji GT-R koji se nudi na tržištu vrhunski dorađenih Nissana, ali se čini da sa 675 konjskih snaga i 833 Nm obrtnog momenta ne bi trebalo da bude nezadovoljnih.

 

litch%20111.jpg

 

Pomenute brojke LM20 od 0 do 100 km/h ''ispaljuju'' za 2.5 sekundi, a ubrzavanje prestaje tek kada automobil dostigne 327 km/h. S poboljšanim performansama stiže značajno unapređeno oslanjanje s pojedinim komponentama koje Litchfieldu isporučuju Bilstein i Eibach, pa nekoliko karoserijskih delova koji su napravljeni od ugljeničnih vlakana i posebne kočione obloge u Litchfield čeljustima pod kojima su diskovi prečnika 400 milimetara (napred) i 380 milimetara (nazad). Na ultralaganim felnama RAYS Volk Racing TE37 su postavljene gume Michelin Pilot Sport 4, a Litchfield opciono nudi i prednja ultralagana sportska sedišta, sve zajedno za oko 114.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čovek iznajmljuje Nissan GT-R sa 1.200KS

 

nissan%201200%20111.jpg

 

Dok iznajmljivanje superautomobila generalno može predstavljati veoma zabavno iskustvo, nadamo se da je vlasnik ovog GT-R modela selektivan po pitanju ljudi kojima ustupa mašinu. Oglas je postavljen u Turou i iznajmiljivanje automobila košta 764$. Iako ovo deluje kao visoka cena, imajte na umu da ova stvarčica poseduje 1.200KS i po svemu sudeći predstavlja jedan od najbržih automobila u Americi, ako ne u celokupnoj federaciji, onda definitivno u Koloradu.

 

nissan%201200%2011.jpg

 

Njegov vlasnik Džo M, jedino želi da svi koji iznajme vozilo ne puše u putničkoj kabini i ne uvode svoje ljubimce unutra. Takođe, ukoliko se automobil isprlja tokom upotrebe pri određenim vremenskim uslovima, vlasnik zahteva da bude ručno opran pre nego što se vrati.

 

nissan%201200%201.jpg

 

Ovaj model je moguće iznajmiti na DIA, denverskom internacionalnom aerodromu, ili svim zainteresovanim može biti isporučen na adresu po izboru, a obe opcije koštaju 120$. Svi ljudi koji žele da iznajme ovaj model direktno iz Hendersona, neće im biti naplaćeno dodatnih 120$, iako i dalje važi cena dnevne rente koja iznosi 764$, što nije nimalo niska suma.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test Nissan GT-R

 

Da li je i ovde gledao kvalitet plastike unutra i da li se nešto klati ili ne? :D:D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Godzila na beogradskom asfaltu

 

Foto: Đorđe Bošković

 

Legendarni Nissanov supersportski model nije čest prizor na našim ulicama. Zahvaljujući dvojici zaljubljenika u brze automobile, jedan GT-R iskrao se iz svoje garaže u noćnim satima i stao pred objektiv fotoaparata.  Nissan GT-R, popularna ''godzila'', postao je neka vrsta mitskog bića među ljubiteljima sportskih automobila na ovim prostorima. Ipak, ponekad se i mitska bića materijalizuju i ukažu onima koji veruju u njih. Beogradskim ulicama odnedavno krstari jedan beli GT-R najnovije generacije. Njegov vlasnik, proslavljeni srpski košarkaš Igor Rakočević, omogućio je fotografu i automobilskom fanu Đorđu Boškoviću, da svojom kamerom ovekoveči ovo moćno vozilo u specifičnoj atmosferi - u polumraku

 

Foto: Đorđe Bošković

 

Iskoristili smo priliku da pitamo Igora zašto je od tolikih savremenih sportskih modela odabrao baš Nissan GT-R, a ne na primer neki Porsche ili sportski Mercedes-AMG? 

''U Porscheu nema mesta pozadi, za razliku od GTR-a. Takođe, performanse Nissanovog automobila su bolje, a cena neuporedivo manja. Mercedes bih vozio kad bih bio mator'', bio je iskren nekadašnji košarkaški reprezentativac, osvajač evropskog i svetskog zlata na šampionatima 2001. i 2002. Kako kaže, još jedna činjenica koja ide u prilog GTR-u, u odnosu na Porsche ili Ferrari je ta da je Nissan auto za svaki dan. ''Da, zaista ga koristim svakodnevno'', objašnjava Igor.

 

Foto: Đorđe Bošković

 

S obzirom da se Nissan GT-R retko viđa na našim putevima, verovatno privlači poglede na ulici. Da li ti prilaze sugrađani sa pitanjima o automobilu? 

''Apsolutno da, svakodnevno mi prilaze ljudi i pitaju, ovaj auto je popularaniji nego što sam mislio. Neretko se dešava da vidim kako iz drugih vozila ili pored puta snimaju video klipove auta. Definitivno, GT-R je omiljen mnogim zaljubljenicima u brze automobile.''

 

Foto: Đorđe Bošković

 

Pošto imaš istančan ukus za sportske modele, pretpostavljamo da si posedovao još neke sportske automobile? 

''Jesam, Mitsubishi Evolution 7 (koji mi je omiljeni auto, čak omiljeniji i od GTR-a), zatim BMW M6, Lanciu HF Delta Integrale...''

 

Foto: Đorđe Bošković

 

Najnoviji Igorov mezimac ima zaista impresivne performanse. Kao unapređeni model za 2017., ovaj Nissan GT-R iz 3.8 litarskog bi-turbo V6 motora izvlači čak 565 konjskih snaga pri 6.800 o/min, dok je maksimalni obrtni moment 636 Nm. Automobil od 0-100 km/h ubrzava za 2.7 s i u stanju je da razvije maksimalnih 315 km/h. 

 

Foto: Đorđe Bošković 

 

Foto: Đorđe Bošković Foto: Đorđe Bošković

 

Sa radovima ovog talentovanog fotografa možete se detaljnije upoznati na njegovom sajtu ili na Instagramu.

 

Foto: Đorđe Bošković Foto: Đorđe Bošković

 

Foto: Đorđe Bošković Foto: Đorđe Bošković

 

 

Foto: Đorđe Bošković 

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svetski rekord za AMS Nissan GT-R na četvrt milje

 

Prvi GT-R koji je ušao u 6 sekundi zarez nešto na 402 metra.

Prvi auto uopšte sa pogonom na svim točkovima koji je ušao u tu vremensku odrednicu.

Konkretno vreme je: 6.937

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekskluziva na Nissan štandu

 

nissan%20gtr%20bg.jpg

 

Na sajam automobila ove godine definitivno vredi doći, ako ništa drugo, zbog atraktivnih automobila među kojima je i Nissan GT-R, jedan od najbržih na sajmu.

Nisan je ove godine pripremio dva velika iznenađenja za posetioce sajma automobila. Prvo iznenađenje je potpuno nova ''nisan mikra'' koja donosi potpuno novi koncept i u velikoj meri se razlikuje od svojih prethodnika. Ipak, najveće iznenađenje na štandu Nisana predstavlja ultra-sportski super-auto Nissan GT-R. Dovoljno je da navedemo samo par podataka o performansama. Iz V6 motora zapremine 3.8 litara izvučeno je 570 konja. Iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 3.5 sekundi, do 200 km/h mu je potrebno 11.5 sekundi, do 300 km/h 35.4 sekunde, a maksimalna brzina je 321 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan predstavio osveženi GT-R Track Edition

 

nissan%20gtr%208.jpg

 

Nissan će na predstojećem Sajmu automobila u Njujorku publici premijerno predstaviti osveženi GT-R Track Edition koji će i ovoga puta optimalno popuniti prazninu između Touring i Nismo verzije. Iako dodatak u nazivu Nissanovog najsnažnijeg i najbržeg modela sugeriše da se u ovom slučaju možda radi o automobilu koji je namenjen isključivo za korišćenje na stazi, GT-R Track Edition je ipak predviđen i za korišćenje na javnim putevima.

 

nissan%20gtr%20888.jpg

 

Napravljen i ponuđen da adekvatno popuni prazninu između luksuznije Touring i ''hardcore'' Nismo verzije, GT-R Track Edition je standardno opremljen karoserijskim detaljima i 20-inčnim ojačanim aluminijumskim felnama koje ''potpisuje'' odeljenje Nismo u kojem su se, u ovom slučaju, pozabavili i sitnim podešavanjima na oslanjanju Nissanovog višegodišnjeg aduta u kategoriji supersportskih automobila.

 

nissan%20gtr%2088.jpg

 

GT-R Track Edition u unutrašnjosti nudi crno-crvenu kombinaciju boja, nezaobilazna su Recaro sedišta, a s najnovijim osveženjem stiže i standardna oprema u koju spada multimedijalni sistem kojim se upravlja preko 8-inčnog displeja, kamera za pomoć prilikom vožnje unazad i Bose audio sistem.

 

nissan%20gtr%208881.jpg

 

Kupcima ovakvih automobila verovatno će interesantnije biti saznanje da je automobil dobio i novi titanijiumski izduvni sistem.

 

nissan%20gtr%208888.jpg

 

Promena ispod dugog prednjeg poklopca sa simptomatičnim otvorima za hlađenje nema pa i Track Edition pokreće čuveni ručno sastavljeni 3.8 litarski biturbo V6 motor s 570KS i 637 Nm koji se na obe osovine distribuiraju preko 6-stepenog sekvencijalnog menjača sa dva kvačila. Nissan GT-R naredne generacije bi trebalo da se pojavi do kraja decenije, a najavljeno je da će ga pokretati hibridna kombinacija. Do tada, osveženi GT-R Track Edition koji se odlično snalazi i na putu i na stazi može se naručiti po ceni od 127.990 američkih dolara, a do jeseni će biti ponuđen i evropskim kupcima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan GT-R u ''policijskoj uniformi''

 

163975-nissan%20p%2011.jpg

 

U Nissanu su, samo za potrebe ovogodišnjeg Sajma automobila u Njujorku, pokazali kako bi izgledao GT-R u službi policijskih snaga. U odnosu na legendarni model R34 Skyline koji policija u Japanu i dalje koristi, ovaj GT-R R35 ipak se neće koristiti kao jedno od sredstava u borbi protiv kriminala, jer je Nissan napravio jedan jedini primerak koji će služiti za privlačenje pogleda na predstojećem Sajmu automobila u Njujorku.

 

163976-nissan%20p%20111.jpg

 

Baziran na osveženoj aktuelnoj verziji, GT-R R35 u svakom slučaju ima karakterističan zaštitni okvir ispred prednjeg branika i nekoliko svetlosnih signalnih elemenata koji su uobičajeni na policijskim automobilima. Pored specifičnih točkova, jedina mehanička razlika u odnosu na standardni GT-R je adaptivno oslanjanje kojim se visina automobila od podloge može značajno sniziti.

 

163974-nissan%20p%201.jpg

 

''Oklopljen'' karbonskim karoserijskim elemenatima, zaključno s impozantnim zadnjim spojlerom, GT-R i dalje pokreće ručno sastavljen V6 motor koji uz pomoć dva turbo-punjača razvija 570KS i 630 Nm obrtnog momenta koji se distribuiraju na obe osovine.

 

nissan%20p%201111.jpg

 

Jedno je sigurno, nema mnogo automobila koji bi ovakvom eventualnom policijskom presretaču umakli na autoputu ili bilo kakvom drugom putu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...