Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nissan GT-R (SpecV / R32 / R33 / R34 / R35 / R36)

Recommended Posts

Poslednji NISMO 400R košta 1.9 miliona evra

 

nismo 400r 03.jpg

 

Ikonski japanski sportski automobili još nisu kod široke publike toliko slavni kao njihovi suparnici iz drugih zemalja, a ipak, automobili poput Toyote Supre, 2000GT, Mazde Miate, RX-7 ili Nissana 350Z i GT-R-a su obeležili industriju. Ali nijedan od navedenih modela nema reputaciju kao super-retki NISMO 400R koji je baziran na R33 Nissanu Skyline GT-R. Reč je poslednjem od ukupno 40 jedinica, i sada se prodaje.

 

nismo 400r 02.jpg

 

Posebni 400R je ređi od svakog pomenutog automobila, a budući da je mnogo noviji, takođe je i daleko snažniji. Ispod haube se krije 2.8 RB motor kodnog naziva RB-X GT2. Reč je o REINIK takmičatskom motoru sa parom turbopunjača i ukupnom snagom od 400 konja. Ipak, ovaj automobil nije poseban zbog svojih brojki.

 

nismo 400r 01.jpg

 

Kod Skylinea su posebno zanimljive njihove boje, i dok je Midnight Purple možda najpoznatija, ova Deep Marine Blue ne zaostaje mnogo. To je u stvari poslednji GT-R V-Spec u ovoj boji što ga čini mnogo ređim. Osim toga, od 40 automobila, potvrđeno je da samo 19 jedinica postoji još danas. Takođe, zanimljivo je da se mnogi posebni NISMO delovi koji se nalaze na 400R-u ne mogu nabaviti posebno. NISMO i Nissan ih nisu nikada prodavali zasebno na aftermarket tržištu, a ni kao dodatke za druge vlasnike Skylinea. Ovaj sportski automobil je super redak, vrlo brz i istorijski važan jer je postavio lestvicu za budućnost GT-R natpisne pločice. Pa konačno, koja je trenutna cena? Ovaj vrlo poseban 400R se prodaje za 1.9 miliona evra. To je ozbiljna cena, ali opet ovo je ozbiljan kolekcionarski automobil.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liberty Walk Nissan GT-R R35 sa 1.580 konja

 

liberty 4.jpg

 

Otkako je Nissan GT-R ugledao svetlost dana pre 14 godina, vlasnici ''gladni'' snage i tjuneri su potrošili mnogo vremena i novca da dodatno unaprede njegove performanse. Među njima je svakako i Liberty Walk, koji je kreirao pravog monstruma.

Niko ne može reći da Nissanov 3.8 twin-turbo V6 motor nema dovoljno snage i da nije uzbudljiv, jer je 600 konja i više nego dovoljno da ovaj ''ubica superautomobila'' ubrza od 0 do 100 za 2.7 sekundi. Međutim, ovaj moćni motor ima još potencijala, a u pravim rukama se može izvući mnogo više snage. Primer je svakako projekat Liberty Walk-a, koji je povećao snagu pomenutog motora te pripremio novi široki body kit i 20-inčne zlatne Forgiato felne.

 

liberty 3.jpg

 

Pomenuti V6 motor sada razvija 1.580 KS i 1.480 Nm obrtnog momenta, a GT-R od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2 sekunde. Njegova maksimalna brzina je povećana na 330 km/h.

 

liberty 2.jpg

 

Fantastično ubrzanje je rezultat različitih poboljšanja koja su deo RS Stage III Performance paketa, koji uključuje nove klipove, poboljšani turbopunjač, brojna poboljšanja ključnih komponenti među kojima su izduvni sistem, usis, međuhladnjak, dizne i slično. Sa druge strane, tjuner je pripremio i novo oslanjanje, i poradio je na zadnjem diferencijalu.

 

liberty 10.jpg

 

Izgled je unapređen pomenutim 20-inčnim Forgiato felnama zlatne boje, kao i body kit-om i Humble Satin metalik bojom karoserije. Body kit uključuje proširenja lukova točkova, redizajnirani prednji branik, nalepnice, grafike i drugo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2015. Nissan GT-R Nismo na Autobanu

 

600KS/650Nm, njegov rent kod ove firme u Holandiji košta 200 evra po satu (plus za svaki kilometar po 2 evra), ili na ceo dan (od 10 ujutro do 10 uveče) za 1.000 evra u šta ulazi 100 kilometara. Svaki naredni kilometri se plaćaju dodatno, npr. još 250 km je 300 evra: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Najava za novi Nissan GT-R (R36)

 

Niste videli zvanično saopštenje Nissana o novom GT-R modelu? Pa, nije niko, ali su sa CarWOW malo istraživali i prilično su sigurni da je novi Godzila na horizontu!

Ali kako to da su tako sigurni? Za početak, GT-R je na tržištu još od 2007. godine, ali to nije sve. Čuli su i neke komentare Nissanovog osoblja koji to skoro sigurno potvrđuju. Želite da saznate šta su rekli? I da li želite da vidite ekskluzivne slike kako R36 može da izgleda?

Onda ćete morati da pogledate video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaja Nissana GT-R se ukida u Evropi zbog strože ekološke regulative

 

195774-nissan gtr 01.jpg

 

Nissan GT-R u R35 izdanju, lansiran je 2007. ali se i dan danas smatra jednim od najsposobnijih sportskih automobila na svetu.

Glasine o nasledniku kolaju već izvesno vreme, a u izvesnim regionima se popularni ''Godzila'' već ukida. Nakon što je Nissan Australia odlučio da otkaže ovaj model u zemlji kengura zbog striktnije bezbednosne regulative, čini se da će se slično desiti i u Evropi. Doduše, GT-R već sada nije dostupan u mnogim evropskim zemljama. Dok se može naručiti u Nemačkoj ili Belgiji, Nissanovi dileri u Holandiiji, Italiji, Španiji, primera radi, ne prihvataju porudžbine za ovaj model. Dakle, popularni ''Godzilla'' napušta evropsko tržište zbog strožijih ekoloških pravila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Nissan GT-R ''definitivno stiže jednog dana''

 

218172-nissan gtr 03.jpg

 

Aktuelni Nissan GT-R (R35) je ušao u proizvodnju u decembru 2007. a ipak nema ni traga od naslednika R36. Međutim, kako piše Motor1, japanski proizvođač automobila već razmišlja o najmanje jednoj generaciji unapred, jer je Ashwani Gupta iz Nissana za Top Gear izjavio da će u nekom trenutku doći do radikalne promene. Potvrđujući neizbežno, superautomobil će na kraju ostati bez motora sa unutrašnjim sagorevanjem.

 

''Mislim da je prerano reći kada, ali definitivno će (električni GT-R) doći jednog dana''. Međutim, Nissan ističe da EV tehnologija još nije spremna za aplikaciju tako visokih performansi.

Isto važi i za Nissan Z: ''Trenutno, kada radimo sve simulacije elektrifikacije na ovim automobilima, ne nalazimo pravu tehnologiju da definišemo šta je Z, a šta GT-R. I na kraju krajeva, ovo nisu samo automobili, to je naša kultura''. Gupta je opisao Z i GT-R kao lepoticu i zver, pominjući da igraju različite uloge u liniji proizvođača automobila. Takođe je naveo da se njihovo pozicioniranje neće promeniti, što znači da će superautomobil uvek biti na vrhu hijerarhije. S tim u vezi, knjige narudžbina za GT-R su u Japanu zvanično zatvorene za modelsku godinu 2022. Za sada je nejasno da li će se vratiti za modelsku godinu 2023. u svom starom obliku R35. Twin-turbo V6 zver je već uklonjena u Evropi zbog propisa o buci. Pored toga, Nissan je prestao da prodaje automobil u Australiji 1. novembra 2021. godine, kada je stupio na snagu strožiji test na bočni sudar.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Nissan GT-R generacije

 

Ovde imamo četiri generacije Nissana GT-R koji se međusobno bore da vidimo koliko su ovi automobili napredovali od R32 do R35. Kada su u pitanju R32, R33 i R34, sve ih pokreće isti 2.6 twin-turbo za koji se tvrdi da ima izlaznu snagu od 280 konja u svakom automobilu. Ipak, u realnosti imaju 300 ili malo više. 

Međutim, na drugom kraju ovog niza automobila imamo R35 Nismo, koji ima 3.8 twin-turbo V6 sa 600KS/650Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Nissan GT-R Nismo

 

Konstantno unapređivan od svoje pojave 2007. godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Skyline R34 GT-R na prodaju za više od 400.000 evra

 

225974-nissan gtr p 03.jpg

 

Vrlo redak i vrlo poželjan Nissan Skyline GT-R M-Spec iz 2002. se nedavno pojavio na aukciji u Japanu sa početnom cenom od 60 miliona jena (oko 419.000 evra). Cene modela Skyline GT-R R34 generacije su poslednjih godina skočile u nebo, toliko da se kaže da je najpoželjnija varijanta od svih njih, Z-Tune, vredna više od 930.000 evra. Ovaj GT-R M-Spec nije baš tako poželjan kao Z-Tune, ali je i dalje automobil koji će se svideti čak i najizbirljivijim kolekcionarima.

 

225975-nissan gtr p 02.jpg

 

Nissan je proizveo samo 366 primeraka sa M-Spec značkom. Automobil je dobio razne modifikacije u odnosu na standardni GT-R, uključujući veći turbo. Turbopunjači su takođe dobili čelične lopatice i svaki model je iz fabrike izašao sa zlatnom pločicom šasije, što je označavalo status rariteta.

 

225976-nissan gtr p 01.jpg

 

Ovaj konkretni primerak je završen u Silica Brass boji, što ga čini jednim od samo 131 jedinice koje su dobile tu boju. Njegovoj poželjnosti dodaje i činjenica da je u poslednjih 20 godina prešao samo 372 km i da je u izuzetnom  stanju. Uz to, na japanskoj listi stoji da ima neke nabore na sedištu i malo udubljenje na vozačevim vratima, te da curi ulje servo upravljača. Još nije jasno koliki je interes za automobil i postoji li šansa da će se prodati za više od 400.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Skyline R34 GT-R Nismo Z-Tune prodat za skoro dva miliona evra

 

nissan z tune 03.jpg

 

Američki kolekcionar je izdvojio vrtoglavu sumu za Nissan Skyline R34 GT-R Nismo Z-Tune, jedan od najređih modela R34 generacije. Nismo je planirao da proizvede ukupno 20 primeraka, ali na kraju je uspeo da dođe do 19 korišćenih R34 V-Spec II primeraka. Potražnja za R34 GT-R modelima je izuzetno visoka i za to postoji dobar razlog, a jedan Z-Tune je prodat za čak 1.985.000 dolara što je novi rekord. Visoke cene za R34 nisu iznenađenje, a neki ređi modeli dostižu cenu od oko 400.000 dolara. Međutim, Z-Tune je novi rekorder.

 

nissan z tune 02.jpg

 

Z-Tune ima zanimljivu istoriju. Nismo je morao da uveri Nissan da je važno da se proizvede ovaj model, tako da je kupio V-Spec II iz 2002. godine te njegov motor unapredio komponentama pozajmljenim od trkačkih automobila. Z-Tune je zato dobio novi blok motora, a zapremina je povećana na 2.8 litara. Takođe, ugrađeni su bolji turbopunjači, a snaga je povećana na 493KS i 540 Nm obrtnog momenta.

 

nissan z tune 01.jpg

 

Nissan je zatim dao dozvolu Nismu da kupi nekoliko polovnih automobila i pretvori ih u Z-Tune modele. Svi su lakirani u T-Tune Silver srebrnu boju osim jednog kojeg odlikuje Midnight Purple III ljubičasta boja. Automobil je dobio funkcionalne ventilacijske otvore na poklopcu motora, a takođe je nešto širi da bi se napravilo mesta za šire točkove. Sachs je pripremio oslanjanje, a za ovaj automobil su dizajnirane specijalne Brembo kočnice. Model je poseban i zbog metode koju je Nismo koristio. Svaki automobil je u potpunosti rastavljen, a zatim sastavljen ručno. Nismo je čak obavio i dodatna varenja i neke delove je zamenio karbonskim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaje se nikada vožen, super redak Nissan GT-R50 by Italdesign

 

228675-nissan gt02.jpg

 

Kada su Nissan i Italdesign pre četiri godine odlučili da sklope partnerstvo o proizvodnji posebne dizajnerske serije kultnog GT-R-a, odlučili su da naprave ograničenu seriju vrlo posebnog primerka GT-R50 by Italdesign. Auto je zvanično predstavljen dve godine kasnije, cena je iznosila milion evra i svi primerci su unapred rasprodati. Posebni model je bio zamišljen da bi se obeležilo 50 godina modela GT-R i Italdesigna, a osnovu čini Nissan GT-R Nismo. Sada se jedan od njih našao u oglasima.

 

228676-nissan gt01.jpg

 

Kupcima su ponuđene brojne kombinacije boja, kao što je Liquid srebrna metalik boja kao na ovom primerku, a prodaje ga trgovac egzotičnih automobila Legendary Motorcars, gde se navodi da je samo boja bila opcija od 25.000 evra, a primera radi zadnje podesivo krilo dodatnih 35.000 evra. Ipak osim uzbudljivog izgleda i specifikacije boje i enterijera ono najvažnije se nalazi ispod haube: 3.8 V6 sa dva turba u ovom slučaju isporučuje 720KS i 780 Nm. U oglasu stoji da automobil nikad nije bio vožen, kad je izašao iz fabrike s opcijama je koštao 1.1 milion evra, a sadašnja cena nije saopštena. Biće zanimljivo videti da li je vrednost ovih automobila porasla od zatvaranja knjiga narudžbina u julu ili je nemogućnost specifikacije automobila prema ličnom ukusu smanjila njegovu vrednost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2023. Nissan GT-R

 

nissan gtr 03.jpg

 

Nastavljajući da pruža uzbudljive performanse na ulici i stazi, 2023 Nissan GT-R je sada u prodaji kod Nissan dilera u SAD sa početnom preporučenom maloprodajnom cenom proizvođača od 113.540 dolara. GT-R je i dalje dostupan u dve verzije - Premium i NISMO - od kojih obe pokazuju nemilosrdni pristup uzbuđenju u vožnji.

 

nissan gtr 02.jpg

 

2023 GT-R Premium ima 3.8 DOHC twin-turbo V6 sa 565KS i 633 Nm, uparen sa standardnim 6-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i ATTESA E-TS sistemom pogona na sve točkove.

 

nissan gtr 01.jpg

 

GT-R NISMO raspolaže sa 600KS i 652 Nm, a ima i specijalno NISMO podešeno ogibljenje, elemente od ugljeničnih vlakana, Brembo karbon-keramičke kočnice i druga poboljšanja. 2023 GT-R Premium počinje od 113.540 dolara, a GT-R NISMO od 210.740 dolara.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nismo potvrdio samostalni hibridni sportski automobil

 

213180-nissan gtr.jpg

 

Kako pišu britanski mediji, Nissanova divizija Nismo razvija samostalni sportski automobil koji će stići na tržište pre kraja decenije. Očekuje se da će model biti opremljen hibridnim pogonom i da će se nuditi u Japanu, Evropi, Velikoj Britaniji i SAD, pri čemu će verovatno služiti i kao indirektna zamena za GT-R.

 

Vest o sportskom automobilu je potvrdio Takao Katagiri, generalni direktor Nissan Nismo. U razgovoru za britanski Autocar, izvršni direktor je otkrio da će predstaviti ''veoma uzbudljiv model'' pod brendom Nismo, dodajući da je tržište Velike Britanije ''veoma posebno'' za brend. Još uvek neimenovani model biće jedini Nissanov sportski automobil u Evropi, pošto je GT-R ukinut ranije nego u drugim regionima, dok novi Nissan Z nije dostupan na Starom kontinentu zbog strogih propisa o emisiji izduvnih gasova. Iako Nismo nije precizirao detalje, veruje se da će novi sportski automobil koristiti hibridni pogon. Katagiri je govorio o ''kombinaciji'' hibridnih i EV lansiranja za budućnost. Samo SUS pogon jednostavno ne bi bio u skladu sa evropskim propisima o emisiji izduvnih gasova, tako da je hibridni sportski automobil jedina održiva opcija u bliskoj budućnosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

evoyoutube.jpg EVO: Nissan GT-R Nismo

 

Tokom svog 15-godišnjeg životnog veka, R35 je samo postajao bolji, što je kulminiralo briljantnim GT-R Nismo od malo preko 200.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najskuplji Nissan GT-R na svetu

 

Ne samo Nissan, nego najskuplji auto iz Japana svih vremena - samo 44 primerka Skyline GT-R (R33) Nismo 400R su ručno napravljeni u Nismoovoj fabrici Omori u Japanu, što ga bez sumnje čini jednim od najređih Skyline-a ikada. Konkretan primerak je 1996. godište.

Mada, dokumentovano je da ih je napravljeno samo 40 komada, a ovaj koji gledate je 29. po redu proizveden. Do danas je prešao 30.000 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Fetelov Nissan GT-R

 

nissan vettel 02.jpg

 

U pitanju je Nissan GT-R koji je četvorostruki šampion Formule 1 nabavio 2012. godine. Konkretno, to je Black Edition, a za deset godina je prešao tek 150 km. Očigledno je da Fetel nije imao previše vremena da se druži s jednim od najboljih supersportskih automobila.  Automobil je u besprekornom stanju, a radi se o primerku metalik crne boje opremljenom 20-inčnim točkovima koji su bili ekskluzivni za ovu specijalnu verziju. Dodatni znak raspoznavanja su narandžaste čeljusti kočnica, ali i zadnji spojler od ugljeničnih vlakana.

 

nissan vettel 01.jpg

 

U kabini dominiraju Recaro školjkasta sedišta, sada presvučena kombinacijom crne i crvene kože. Automobil je nosio švajcarske registarske tablice, a u ponudi je Mechatronika iz Pleidelsheima u Nemačkoj. Traženi iznos je 250.000 evra.

 

gtr vettel01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

2024. Nissan GT-R

 

231089-nissan gtr 2023 11.jpg

 

Nissan je i zvanično promovisao unapređeni GT-R (modelske godine 2024), i to sa revidiranom aerodinamikom, izmenjenom maskom i povratkom nekih boja iz bogatog istorijskog nasleđa.

 

231084-nissan gtr 2023 10.jpg

 

Nissan međutim nije saopštio koliko će revidirani 2024 GT-R koštati kada bude u prodaji od proleća.

 

231086-nissan gtr 2023 9.jpg

 

U svakom slučaju, 2024 GT-R dolazi u Premium, T-Spec i Nismo verzijama. Sve tri verzije imaju revidiranu aerodinamiku koja povećava potisnu silu. Nissan navodi da su ove izmene urađene sa ciljem unapređenog upravljanja.

 

231085-nissan gtr 2023 8.jpg

 

Vizuelne promene nisu velike, a ističu se LED dnevna svetla i doterana maska. Čitav donji deo branika je redizajniran sa novim umetkom rešetke koji je tanji i preoblikovan zbog boljeg hlađenja i smanjenog otpora. Japanci kažu da ove promene ne menjaju koeficijent otpora od 0.26.

 

nissan gtr 231000.jpg

 

Nismo verzija ima novo zadnje krilo postavljeno na ono što Nissan naziva nosačima u stilu labudovog vrata. Površina novog krila je 10% veća nego ranije, dok je zakrivljenost rekonstruisana za veću potisnu silu.

 

nissan gtr 2023 6.jpg

 

GT-R Nismo takođe dobija prednji branik i zadnji difuzor koji su specifični za tu verziju.

 

231087-nissan gtr 2023 5.jpg

 

Povratak T-Spec varijante označava srednji opseg GT-R linije. Vaskrsava i dve boje, Millennium Jade i Midnight Purple III. Obe ove boje su poslednji put ponuđene na modelu GT-R T-Spec za 2021. Vraća se i tamna Mori Green boja unutrašnjosti. Kod GT-R Nisma se nudi i ekskluzivna Stealth Gray boja.

 

Nissan gtr 2023 4.jpg

 

GT-R T-Spec ima i mehanička poboljšanja u odnosu na Premium, uključujući karbonsko-keramičke kočnice sa Nismo modela i podešeni sistem kontrole stabilnosti. Mehanička poboljšanja kod T-Spec verzije su takođe uparena sa modifikacijom stajlinga, uključujući šire prednje blatobrane i 20-inčne točkove u zlatnoj boji.

 

231088-nissan gtr 2023 2.jpg

 

Ručno sastavljeni 3,8 litarski twin-turbo V6 motor raspolaže sa 565KS. Treba pomenuti i standardni (ranije opcioni) titanijumski izduvni sistem. GT-R Nismo je naravno snažniji i ima snagu od 600KS. Svi GT-R modeli imaju napredni sistem pogona na sva četiri točka i 6-stepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom. U GT-R Nismu se dobija i prednji diferencijal sa ograničenim proklizavanjem.

 

Nissan gtr 2023 1.jpg

 

Oprema obuhvata i ekran osetljiv na dodir od 8.0 inča koji sadrži Apple CarPlay i Android Auto. Recaro sportska sedišta su obložena kožom, a volan je umotan u alkantaru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan GT-R50 je by Italdesign košta više od milion dolara

 

nissan gtr 3.jpg

 

Nissan GT-R50 by Italdesign je neverovatno redak i poseban automobil, a zbog tih činjenica se uglavnom ne čuje mnogo o njemu. Međutim, poznati automobilski fotograf Larry Chan je nedavno objavio fotografije ovog automobila na svom Instagram profilu. Karoserija sadrži kombinaciju crvene i zlatne boje koja podseća na odelo filmskog junaka Iron Mana te bi se sjajno uklopio u kolekciju egzotičnih automobila prikazanih u filmovima kao što su Saleen S7, koncept Acure NSX i nekoliko primeraka Audija R8.

 

nissan gtr 2.jpg

 

Nissan GT-R50 košta 1.1 milion dolara i jedan je od samo 19 proizvedenih primeraka i ujedno jedini u crveno - zlatnoj šemi. Pored toga, standardna GT-R karoserija je u potpunosti promenjena, a taj posao je obavila legendarna dizajnerska kuća Italdesign. U ovom slučaju se dakle ne radi samo o raritetu, nego u ekskluzivnom automobilu.

 

nissan gtr 1.jpg

 

Ispod haube se i dalje nalazi impresivni motor modela GT-R Nismo, čija snaga je povećana tako da sada razvija 710 KS i 780 Nm obrtnog momenta. Snaga se šalje na sva četiri točka i definitivno je brži od standardnog modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan GT-R sa 3.400 konja

 

nissan r35 02.jpg

 

Pred vama je jedan od najbržih i najsnažnijih Nissan GT-R drag racera na svetu. Vlasnik ga je nazvao ''Noćni užas'' i očigledno, malo je toga ostalo u fabričkom stanju. Automobil je toliko sveobuhvatno modifikovan da mnogi ljudi na društvenim mrežama tvrde da ga više ne bi trebalo ni smatrati GT-R-om. Zaista, cela platforma GT-R-a je zamenjena je prilagođenom cevastom šasijom i sumnjamo da niti jedna komponenta oslanjanja ili kočnice nisu ostale fabričke. Jedino što odaje originalni identitet automobila je karoserija. Vidimo poznata GT-R vrata, prednju masku, liniju krova i uglate bočne prozore. Što se tiče motora, automobil je zadržao svoj VR38DETT, ali je i on dobio mnogo modifikacija.

 

nissan r35 01.jpg

 

Nissan je razvio VR38DETT isključivo za upotrebu u GT-R-u, a 3.8 V6 sa dvostrukim turbopunjačem se pokazao izuzetno popularnim za podešavanje i modifikovanje. Isporučuje preko 700 konja, ali ovaj ima puno više. Prema vlasniku, automobil je sposoban za neverovatnih 3.400 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2015. Nissan GT-R Nismo

 

3.8 V6 BiTurbo sa 600KS/652Nm i pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...