Jump to content
FAS Goran
Marko_ng

Fiat Bravo - skidanje farova; skidanje stakla fara

Recommended Posts

Interesuje me kako da skinem farove na fiat bravo?Da li mora da se skida prednji branik ili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahahaha to se ja smejem ovima sa Stilicima.Nista slicno.Odsrafis ona dva srafa odozgo na veznom limu.Povuces far samo malo napolje,onaj unutrasnji kraj do maske,da napravis vise mesta za ruke.Skines konektore sa fara,svi imaju zicu na sebi,pritisnes zicu i razdvois.E sad ide tricky deo.Spolja,prema krilu,na faru ima plasticna osovina sa kuglom na kraju,koja je ubodena u plasticno gnezdo pricvrsceno na limu,to daje jedan od pravaca faru,mada nije tragedija i ako ga nema,da se opet nastelovati lepo.Znaci far se izvlaci nakoso prema masci dok ne oslobodis jabucicu,onda je tvoj.Mozes da mu radis sta oces pa ga tim redom ali unatraske vrati na auto.Skidanje fara na Bravu je manja muka od bilo koje akrobacije dok je far na mestu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puno hvala druze! :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bokija ti si nase svetlo u mraku i to ksenonsko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moji xenoni ne smetaju samo slepcima i meni :devil: Trenutno proucavam tehnike pranj sudova,kad apsolviram najbolju opet skidam farove i perem ih.Ima da ugrozim i avio saobracaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne bih otvarao novu temu, zanima me, jel na faru od Bravo-a namenjeno da se skida staklo?

Hocu da ocistim staklo i far iznutra sutra. Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potreban ti je fen za skidanje farbe. Odgrevas u krug i rukavicom povlacis staklo. Kad krene da se odvaja, prestanes sa zagrevanjem i odvojis ga jedno deset santima i onda iseces niti koje se razvlace kao zvaka. Ocistis sta ima i vratis staklo, zatim zagrevas u krug i pritiskas dok ne legne u prvobitni polozaj.

Nije komplikovano, ali dobro dodje pomoc drugara da pridrzava malko. Extra ruka dobro dodje kad je sve vruce a treba brze raditi. Naravno korak broj jedan je da skines metalna zabice oko stakla thumbsup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke! Imamo onaj fen za visoke temperature, to ce uraditi posao! :)

Samo me zanima jel moram posle da stavin neki silikon ili lepak izmedju stakla i ostatka fara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne.Zato sam ti rekao da povuces desetak santima pa da pokidas one niti od rastezanja,da se ne rasipa materijal.Posle se smo odgreje i sklopi i sve se lepo zatopi ko sto je bilo.Ajd opisi cime si cistio reflektore i kako si zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, oke oke! Sutra ujutru cu to da odradim pa cu da okacim slike pre-posle i sa xenonima 4.3kK i sa halogenim da se vidi razlika.

Hvala jos jednom! Pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

bokija jesi ti to radio kod sebe ili si video negde da rade tako? da li se moze skinuti bez tog fena i vratiti posle sa silikonom? i kako izgleda to vracanje posle kad se te niti tako rastegnu i raspu na sve strane.malo mi to vracanje deluje zeznuto.

jedva cekam te slike i utiske sutra.ja moram nesto pod hitno uraditi sa svetlima,uzasno su prljava unutra i bukvalno jedva svetle!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i kod mene, bas su zapusteni farovi. Stakla nigde nisu ostecena od kamencica i slicno, ali iznutra su katastrofa. Sutra cu sve to natenane da odradim pa cu okacim koju slicku ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skolu sam uzo od Errora kad je otvarao moje farove.A posle sam ja otvarao desni far da bi korigovo day light.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh,ovaj Bokija tek sad poceo da pere sudje.Ja sam bio vredniji pa sam nauku izucio ranije. :rolleyes:

Elem,ja sam svoje skidao bez fena.Dovoljno mi je bilo jedan veci srafciger,manji noz i zivci da caprkam po spoju stakla i plastike.Nije ni trajalo dugo,mozda 20 tak min po faru.Kad se rasture,MER u ruke,sundjer i lagano trljanje.Farove malo brisnes i pustis da se posteno osuse.Kad ih sklopis nabacis silikon u kanal od plastike,ubacis staklo i zakacis zabice. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeee,Predrage,ako imas fen,ne treba ti silikon.Sve se sklopi ko sto je i bilo a sto se tice pranja...Nikad nisam imo srece sa glancanjem.Nece me brate i kraj.Zena preti da ce me ostaviti zbog tog,al,samo preti na zalost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinuo sam farove, ali nisam stigao da ih otvorim, pokusali smo na brzinu, nije nam islo. Xenone smo ugradili.

Sad jurim da budem parking majstor da namestim kocnice, jer sam ostao bez istih, pa cim uhvatim malo slobodnog vremena pasce i ciscenje farova i slike. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da ovde ima pametnih pa da vas priupitam.

E, ovako:

Ja imam na svom fiatu farove bez leći. Pošto su one ko svijeće, htjeo sam kupit sa lećama farove.

Naišao sam na jedne jako jeftine al je kod njih staklo polupano.

E, sad da libi mogo stavit stakla sa svojih(bez leće) farova na ove s lećom, tj da libi to utjecalo na snop svjetla?

Jer kao, na ovim farovima bez leće imaju neke šare koje navodno prelamaju svjetlost, a kod farova s lećom staklo le čisto.

Unaprijed zahvaljujem!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za farove sa sočivima (ili lećama ;) ) staklo mora biti bistro tj. bez šara za prelamanje svetlosti. Tako da nemoj pokušavati to već pokušaj naći neke ispravne farove sa sočivima. Kod nas cene idu od 30-50€ po faru za kompledan neoštećen far. Za taj novac mislim da se ne isplati prebacivati stakla i trošiti vreme uzalud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja takodje imam problem sa zaprljanim farovima doduse na marei ali kontam da je isto kao na bravu.Dosta toga radim sam na automobilu ali ovo sa farovima mi deluje bas komplikovano ,sa velikom mogucnoscu da se nesto zezne,imam industriski fen vrelog vazduha,pokusacu ali... Jedno veliko ali,okacicu ja i slike.Vidim po gradu dosta automobila sa jako zaprljanim farovima vodecih proizvodjaca ,neki imaju čak sloj kamenca iznutra na staklu,ok mozda i nemar ali nebih bas rekao da im nesmeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caos drugari, treba mi mala pomoc, imam bravu 98o god. sa obicnim farovima, levi far kao da negde pusta vodu iako se voda nikad ne vidi na crnom delu (mislim da je plastika) u dnu fara skuplja se kamenac, inace far mi deluje kao da je otvaran i lepljen (od strane predohdnih vlasnikka) cak je i jedan od ona dva drzaca gde se srafi malo polomljen pa ponovo lepljen. Nasao sam dosta tema o otvaranju fara ali ne i konkretan odgovor. Da li treba da se bakcem sa tim i vredi li, ili da negde jednostavno zamenim far (farove) uz doplatu?

Pozz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskren da budem, za 60 evra (možda i manje) možeš kupiti dva NOVA fara u VDV automarketu i završiti posao. Ja se ne bih maltretirao na tvom mestu. Kad tad se odlepi opet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...