hisd 0 Posted January 29, 2009 ...auto hladan, ler motor regulise rad motora perfektno, sve kako treba. Voznja 15-20 minuta po gradu temperatura se podigne na jedo 75-80c auto na leru pocinje da se gusi i naravno na kraju se ugasi. Kada mu dodam naglo gas opet ista stvar. Znaci problem pocinje nakon nekih 20 tak minuta voznje. Jedino sto se da primjetiti jeste da kada je hladan i malo dodam gas pa zatim pustim osjetim kako ga ler motor regulise i vraca obrtaje u normalu bez ikakve vibracije, kao da auto i nije upaljeno, a kad je vruc posle pustanja papucice gasa ne osjeti se nista obrtaji mu padnu i pod opterecenjem se gasi. To me je pocelo opasno nervirati. Obisao sam majstore koji su mi izdavili podosta novca mjenjajuci od svjecica, kablova, razvodnika paljenja, filtera goriva, filtera vazduha iako sam ih ubjedjivao da sam to skoro mjenjao (jer stvarno vodim racuna o tim potrosjim djelovima), ali eto misli covjek ono u pravu su. Zanima me sta vi mislite o tome ako neko ima rjesenje ili slican problem kako ga je otklonio.Auto je Fiat Tipo 1.4 ie 94 god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hisd 0 Posted January 29, 2009 da napomenem kad su svjetla upaljena i kad se to desava pocnu da slabo svjetle gotovo nikako dok ne dam opet gas onda se vrate u normalu i sve tako.Da li problem moze biti vezan za alternator odnosno didonu plocu za koju su ustanovili da nije bas najbolja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tipovac 0 Posted May 11, 2009 ^^^ sve je stvar u elektronskom ubrizgavanju tipa mono-jetronic i njegovim dijelovimaotiđi na dijagnostiku za početak ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tipovac 0 Posted May 11, 2009 da napomenem kad su svjetla upaljena i kad se to desava pocnu da slabo svjetle gotovo nikako dok ne dam opet gas onda se vrate u normalu i sve tako.Da li problem moze biti vezan za alternator odnosno didonu plocu za koju su ustanovili da nije bas najbolja?sve je stvar u elektronskom ubrizgavanju tipa mono-jetronic i njegovim dijelovimaotiđi na dijagnostiku za početak !Inače puno toga rečeno OVDJEhttp://fiatisti.hr/forum/index.php?board=33.0http://www.crofiat.com/forum/forumdisplay.php?f=46pa da se ne PONAVLJAM !! Quote Share this post Link to post Share on other sites
xxxnikoxxx 0 Posted July 27, 2010 Pozdrav,znam da je tema stara ali ipak cu napisati odgovor jer mozda nekom pomogne.stvar je prosta i jednostavna crko ti je kompjuter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted November 21, 2012 (edited) E ljudi, imam problem, zato sam i došao na forum. Počelo mi se dešavati da se sam od sebe gasi na leru, ako nije pod čokom, tj sauhom, Inaače sad kad je hladan, palim ga pod čokom, i normalno, držim tako par minuta u vožnji, dok ne zagrije, ali od skoro mi se počelo dešavati da se samo ugasi čim pustim gas u leru, tipa na semaforu. Stanem, pustim gas, spusti obrtaje, i nakon par sekundi samo se ugasi. Ponekad i zatrza, onako podobro,skače pri nižim obrtajima, a držim konstantan gas. Edited November 22, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
boleabarth 0 Posted November 22, 2012 vidi diznu.....ler diznu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted December 26, 2012 Mali update na temu. Zamijenjena razvodna kapa. I svi kablovi do svijećica, kaao i kabl sa bobine. Dignut ler gas takođe, i prečišćet i preštelovan karburator, preventivno. Smanjila se potrošnja, i više nema trzanja i gašenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hisd 0 Posted December 29, 2012 (edited) Kad upalim auto na hladno ler gas je ok,regulacija obrtaja sa porastom temp.itd...Kada krenem auto guta velike knedle da je to za ne povjerovati.Jednostavno kao da stiscem kocnicu i pustam uopste nece da ide,strasno veliki trzaji auta.Kad stanem na ler opet je ok sve.Kada ubacim u trecu zna se desiti da mogu dati gas do daske nista se ne desava auto drzi neku brzinu i motor se ponasa kao da je zapusen,takav osjecaj imam.Kad se malo ugrije sve je ok nema problema vuce u svakoj brzini,nema trzanja niti bilo cega.Bio sam na dijagnostici sve je u redu,smjesa ubrizgavanje,pritisak goriva,svjecice,kablovi,bobina,i sve ostalo sto ide uz to sto je u vec nekim redovnim servisnim intervalima i zamjenjeno.Takodje primjetio sam da je el.karburator zaprljan onako i masan i nisam mjenjao filter goriva 20.000 km pa da li moze biti da je el.dizna zaprljana,filter ili je do samog goriva ili nesto trece?Motor je je 1.4 ie 51 kw. Edited December 29, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted December 29, 2012 hisd, imam isto tipa, samo kod mene nije ie model, i sličan sam problem imao, osim onog sa svjetlima. Upalim ga hladnog, bez čoka neće ni da pomisli da radi duže od 3 sekunde. Sačekam malo, krenem, skače k'o lud. Kod mene je bilo do struje, tj razvodna kapa i kablovi. Provjeri to. A ler gas nisam ja regulisao, vozio sam kod majstora, vidio sam da si na drugoj temi pisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hisd 0 Posted December 30, 2012 Ovaj problem na pocetku teme je isto moj post ali iz neke 2009.godine kada mi se to desavalo,Problem je bio u senzoru temperature na usisu tacnije na onom karburatoru i njegovom zamjenom rjesen je problem.Sada imam ovaj gore navedeni problem pa cu vidjeti sta i kako sa strujom mi je ok sve bar tako kazu jedino da na svoju ruku izmjenjam to pa da vidim sta ce biti.Opet kazes da je kod tebe obicni a ne ie tako da ne znam/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
SuSok 0 Posted June 12, 2013 Pozdrav, auto je Fiat tipo 1.4 dgt problem je stalno se gasi, ja mislim da mu nesto nije u redu sa ler diznom, e sad mene zanima da lise smje iskljucit ler dizna i da mu nastimam ler gas pomocu onog sarafica za povecavanje lera? Ovakav mi je karburator Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted June 12, 2013 (edited) Ajde okaci sliku skinute ler dizne da vidimo koja je, mozda ima drugo resenje. Edited June 12, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
SuSok 0 Posted June 12, 2013 mene zanima da libi smio tu žicu od el.ler dizne koja je crvene boje odpojiti posto dizna neradi nikako ne otvara, a da ler gas nastimam tako sto cu da zategnem malo sajlu od gasa da mi bude gas uvijek malo dodat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted June 12, 2013 (edited) Nista neces tako dobiti osim loseg sagorevanja i povecane potrosnje. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54709&p=823711http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54709&p=823715 Edited June 12, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
SuSok 0 Posted June 12, 2013 pa isto ce mi bit sto se tice potrosnje samo sto ce taj protok za ler gas bit zatvoren kad iskljucim ler diznu a ler cu nastimat pomocu onog sarafa dodat cu malo gasa na neki 900 obrtaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted June 12, 2013 Ajde dobro.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 12, 2013 Lepo co'ek kaze da na leru ne moze raditi ako eliminises "ler diznu" ! Logicno!Ako otvoris leptir to je nesto drugo i povecace potrosnju a mozda i bude sporednih pojava ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SuSok 0 Posted June 12, 2013 Da ne otvaram novu temu postavit cu pitanje ovdje: Ako se ler dizna ne zatvori kad ugasim auto da lije moguce da kroz nju tece benzin i ide u cilindar motora pa da se izmedju klipova provuce i ode u karter sa uljem? Ulje mi mjesa sa benzinom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 12, 2013 Naravno da postoji takva mogucnost ali to treba vec neko strucniji da isproverava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted June 12, 2013 Dok je motor ugasen ne moze da naliva gorivo.Kada je smesa losa, deo ne sagorelog goriva odlazi u karter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 12, 2013 ulje sa benzinom ili benzin u ulje? kakva je pumpa za gorivo na tom autu? ja ne znam. znam na zastavi da hoce da gurne benzin u ulje kad procuri membrana na pumpi.... znace kicerica vec na sta ciljam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted June 12, 2013 Moze i zbog pumpe ali motor mora da bude upaljen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 12, 2013 koliko sam skapirao on nema pojma kada mu pomesa nego je pitao onako za diznu, a sve sto zna je samo da mesa. upaljen, ugasen, sve jedno. znaci dizna, pumpa, dihtung, iberzokna, cinculator, federfufna i sl.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SuSok 0 Posted June 13, 2013 Moželi mi neko reci zasto sluzi ovo na karburatoru sto sam zaokruzio? Quote Share this post Link to post Share on other sites