Jump to content
FAS Goran
hisd

Fiat Tipo 1.4ie - ler, gasi se...

Recommended Posts

...auto hladan, ler motor regulise rad motora perfektno, sve kako treba. Voznja 15-20 minuta po gradu temperatura se podigne na jedo 75-80c auto na leru pocinje da se gusi i naravno na kraju se ugasi.

Kada mu dodam naglo gas opet ista stvar. Znaci problem pocinje nakon nekih 20 tak minuta voznje. Jedino sto se da primjetiti jeste da kada je hladan i malo dodam gas pa zatim pustim osjetim kako ga ler motor regulise i vraca obrtaje u normalu bez ikakve vibracije, kao da auto i nije upaljeno, a kad je vruc posle pustanja papucice gasa ne osjeti se nista obrtaji mu padnu i pod opterecenjem se gasi.

To me je pocelo opasno nervirati. Obisao sam majstore koji su mi izdavili podosta novca mjenjajuci od svjecica, kablova, razvodnika paljenja, filtera goriva, filtera vazduha iako sam ih ubjedjivao da sam to skoro mjenjao (jer stvarno vodim racuna o tim potrosjim djelovima), ali eto misli covjek ono u pravu su.

Zanima me sta vi mislite o tome ako neko ima rjesenje ili slican problem kako ga je otklonio.

Auto je Fiat Tipo 1.4 ie 94 god.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da napomenem kad su svjetla upaljena i kad se to desava pocnu da slabo svjetle gotovo nikako dok ne dam opet gas onda se vrate u normalu i sve tako.Da li problem moze biti vezan za alternator odnosno didonu plocu za koju su ustanovili da nije bas najbolja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ sve je stvar u elektronskom ubrizgavanju tipa mono-jetronic i njegovim dijelovima

otiđi na dijagnostiku za početak !

Share this post


Link to post
Share on other sites
da napomenem kad su svjetla upaljena i kad se to desava pocnu da slabo svjetle gotovo nikako dok ne dam opet gas onda se vrate u normalu i sve tako.Da li problem moze biti vezan za alternator odnosno didonu plocu za koju su ustanovili da nije bas najbolja?

sve je stvar u elektronskom ubrizgavanju tipa mono-jetronic i njegovim dijelovima

otiđi na dijagnostiku za početak !

Inače puno toga rečeno OVDJE

http://fiatisti.hr/forum/index.php?board=33.0

http://www.crofiat.com/forum/forumdisplay.php?f=46

pa da se ne PONAVLJAM !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ljudi, imam problem, zato sam i došao na forum. Počelo mi se dešavati da se sam od sebe gasi na leru, ako nije pod čokom, tj sauhom, Inaače sad kad je hladan, palim ga pod čokom, i normalno, držim tako par minuta u vožnji, dok ne zagrije, ali od skoro mi se počelo dešavati da se samo ugasi čim pustim gas u leru, tipa na semaforu. Stanem, pustim gas, spusti obrtaje, i nakon par sekundi samo se ugasi. Ponekad i zatrza, onako podobro,skače pri nižim obrtajima, a držim konstantan gas.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali update na temu. Zamijenjena razvodna kapa. I svi kablovi do svijećica, kaao i kabl sa bobine. Dignut ler gas takođe, i prečišćet i preštelovan karburator, preventivno. Smanjila se potrošnja, i više nema trzanja i gašenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad upalim auto na hladno ler gas je ok,regulacija obrtaja sa porastom temp.itd...Kada krenem auto guta velike knedle da je to za ne povjerovati.Jednostavno kao da stiscem kocnicu i pustam uopste nece da ide,strasno veliki trzaji auta.Kad stanem na ler opet je ok sve.

Kada ubacim u trecu zna se desiti da mogu dati gas do daske nista se ne desava auto drzi neku brzinu i motor se ponasa kao da je zapusen,takav osjecaj imam.Kad se malo ugrije sve je ok nema problema vuce u svakoj brzini,nema trzanja niti bilo cega.

Bio sam na dijagnostici sve je u redu,smjesa ubrizgavanje,pritisak goriva,svjecice,kablovi,bobina,i sve ostalo sto ide uz to sto je u vec nekim redovnim servisnim intervalima i zamjenjeno.

Takodje primjetio sam da je el.karburator zaprljan onako i masan i nisam mjenjao filter goriva 20.000 km pa da li moze biti da je el.dizna zaprljana,filter ili je do samog goriva ili nesto trece?

Motor je je 1.4 ie 51 kw.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

hisd, imam isto tipa, samo kod mene nije ie model, i sličan sam problem imao, osim onog sa svjetlima. Upalim ga hladnog, bez čoka neće ni da pomisli da radi duže od 3 sekunde. Sačekam malo, krenem, skače k'o lud. Kod mene je bilo do struje, tj razvodna kapa i kablovi. Provjeri to. A ler gas nisam ja regulisao, vozio sam kod majstora, vidio sam da si na drugoj temi pisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj problem na pocetku teme je isto moj post ali iz neke 2009.godine kada mi se to desavalo,Problem je bio u senzoru temperature na usisu tacnije na onom karburatoru i njegovom zamjenom rjesen je problem.

Sada imam ovaj gore navedeni problem pa cu vidjeti sta i kako sa strujom mi je ok sve bar tako kazu jedino da na svoju ruku izmjenjam to pa da vidim sta ce biti.

Opet kazes da je kod tebe obicni a ne ie tako da ne znam/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

auto je Fiat tipo 1.4 dgt problem je stalno se gasi, ja mislim da mu nesto nije u redu sa ler diznom, e sad mene zanima da lise smje iskljucit ler dizna i da mu nastimam ler gas pomocu onog sarafica za povecavanje lera?

 

Ovakav mi je karburator

 

cxca18051.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde okaci sliku skinute ler dizne da vidimo koja je, mozda ima drugo resenje.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

mene zanima da libi smio tu žicu od el.ler dizne koja je crvene boje odpojiti posto dizna neradi nikako ne otvara, a da ler gas nastimam tako sto cu da zategnem malo sajlu od gasa da mi bude gas uvijek malo dodat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa isto ce mi bit sto se tice potrosnje samo sto ce taj protok za ler gas bit zatvoren kad iskljucim ler diznu a ler cu nastimat pomocu onog sarafa dodat cu malo gasa na neki 900 obrtaja

 

cxca18050.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo co'ek kaze da na leru ne moze raditi ako eliminises "ler diznu" ! Logicno!

Ako otvoris leptir to je nesto drugo i povecace potrosnju a mozda i bude sporednih pojava !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu postavit cu pitanje ovdje:

 

Ako se ler dizna ne zatvori kad ugasim auto da lije moguce da kroz nju tece benzin i ide u cilindar motora pa da se izmedju klipova provuce i ode u karter sa uljem?

 

Ulje mi mjesa sa benzinom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ulje sa benzinom ili benzin u ulje?

kakva je pumpa za gorivo na tom autu? ja ne znam. znam na zastavi da hoce da gurne benzin u ulje kad procuri membrana na pumpi....

znace kicerica vec na sta ciljam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko sam skapirao on nema pojma kada mu pomesa nego je pitao onako za diznu, a sve sto zna je samo da mesa. upaljen, ugasen, sve jedno.

znaci dizna, pumpa, dihtung, iberzokna, cinculator, federfufna i sl....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...