Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Punto Abarth

Moj prevoz...

Recommended Posts

well done, 5 tisuća kelvina

nikad ga ne bih spuštao, pošto ja imam običaj da nakrljam 300 komada crepa/6 džakova cementa cementa/četvoricu volova u auto... Pa... You get the picture. Slikao me jednom drug sa ovih 300 komada crepa u autu, moram da iskopam tu sliku negde, pa da je izbrišem i nikad ne postujem :)

poljoprivredna mašina :)

a i što se samog spuštanja tiče, da se ne lažemo, to je skoro pa samo estetika.

sto se tice plina, ne bih ga stavio nikad u zivotu. pre bih uzeo auto koji manje trosi, toliko o tome ;)

ima tu logike i to dobre, ali džep ima jaču politiku u mom slučaju...

Edited by Punto Abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites
a i što se samog spuštanja tiče, da se ne lažemo, to je skoro pa samo estetika.

ajd opet... idi umi se pa da vidimo jel imas jos nesto pametno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pričaj mi priču maestro, koji su boljitci u ležanju? Ovo sve pod pretpostavkom da se samo ubacuju druge opruge, a da se amorti ne diraju, kao sto to vecina ljudi radi...

Slusam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se razumemo, za grad, ivicnjake, rupe, lezece i ostale kratere koje imamo pod tockovima svaki dan, najbolje je chelichna felna, profil gume 80 i auto ko roda...

ako hoces da ti auto lezi kao pegla, neophodno je spustanje tezista auta, po mom ukusu za punta 3 cm, kao i gume koje su shire i nizeg profila, recimo 195/45...

naravno, postoje i kompromisi, manje ili vise spusten, sa amortima ili bez i razni tochkovi u varijacijama, samo je pitanje ko sta hoce i koliko ima sredstava da to ostvari...

punto koji nije spusten se u krivini nagne kao reno 4 i talasa po putu, a spusten i tvrdji se potpuno drugacije ponasa.

jel ti treba jos objasnjenja?

meni je dovoljno to sto se na trkama ne voze podignuti nego spusteni automobili... razumem ja da se po gradu ne voze trke, pa samim tim i nema potrebe spustati auto za gradsku voznju, ali entuzijasti uvek postoje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
meni je dovoljno to sto se na trkama ne voze podignuti nego spusteni automobili...

po toj logici, treba mi (ti) i neki realan spojler ozada, zar ne :rolleyes:

visina auta utice na brzinu pri kojoj auto pocinje da se prevrce, ne i na kojoj pocinje da proklizava (odnosno, utice, ali je to toliko zanemarivo, da se ne uzima u obzir). Proklizavanje se desava podosta ranije i da ne kazem - granicna brzina na proklizavanje je ono sto nazivamo lezanjem. Ostalo sto si rekao, stoji - gume, i ostalo

Totalno je druga prica nacin na koji je Vukasin spustio svoja kola, dakle coilover-i, naravno uz napomenu da ih treba birati po masi i rasporedu iste na autu.

Aj mi sad jos malo pojasni. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
da se razumemo, za grad, ivicnjake, rupe, lezece i ostale kratere koje imamo pod tockovima svaki dan, najbolje je chelichna felna, profil gume 80 i auto ko roda...

Greška.

Najbolje su alu felne sa profilom 80. Jesi li probao nekad da udariš čekićem čeličnu, pa onda istom silom i alu felnu? Alu felne su i po nekoliko puta čvršće od čeličnih. Logika u tome zašto se one češće i lakše krive, leži u tome što niko ne vozi alu felne sa profilom većim od 55 i to je razlog. Stavi na alu felnu profil 65 ili 70 pa ćeš videti koja je čvršća ;)

A sad možete nastaviti sa svojom diskusijom, ja se izvinjavam na digresiji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
a i što se samog spuštanja tiče, da se ne lažemo, to je skoro pa samo estetika.

ajd opet... idi umi se pa da vidimo jel imas jos nesto pametno ;)

Podvlacim :thumbup:

Ako ikad budes probao "pre i posle" na autu, videces poprilicnu razliku ;)

I u kocenju, ne samo u lezanju... A i ako natovaris, amorti i opruge su tvrdji od stock, pa nece ici nista nize nego kad natovaris fabricki ;)

i jos jedan edit. nisam sve procitao, pa sam prevideo da si spomenuo samo opruge, u tom slucaju se verovatno nista ni ne oseti, mislim, nista specijalno.

Edited by Vukasin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvrdocu i lezanje odredjuju opruge, ne amortizeri, a amortizeri sluze za upijanje udaraca i prebacivanje kineticke energije u toplotnu... i nemaju puno veze sa tvrdocom i lezanjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ko oseca auto, svaka promena se oseca... ja sam promenio gume, skinuo vinteru i stavio letnju michelin i razlika je drasticna.. nemam ja i dalje nikakvo lezanje sa njom, ali je odziv volana drugaciji, kao i granica gripa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i jos jedan edit. nisam sve procitao, pa sam prevideo da si spomenuo samo opruge, u tom slucaju se verovatno nista ni ne oseti, mislim, nista specijalno.

samo zbog ovoga ti oprastam :) Ti si uradio sve po propisu (valjda, ne znam detalje, ali tako mi se cini), pa se oseti razlika i u lezanju, i u kocenju/propinjaju na ubrzavanju. Fore tipa uzimam krace opruge ili secem/sabijam postojece su :no

nemam sad pored sebe literaturu, izvuci cu vam formule da se lepo skonta sta na sta utice i kako. Cista mehanika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pusti literaturu, probaj stock auto i probaj spusten auto, vidi kojom brzinom mozes da udjes/izadjes iz krivine i sve ce ti biti jasno

Share this post


Link to post
Share on other sites

licno sekao opruge na 55-ici i samo se razocarao razultatom. Isti rezultat i na GSI-u.

Subjektivan osecaj je OK, ali realno, gume pocinju da skripe pri istoj brzini prolaska, do minimalo razlicito (<5km/h razlike).

Odgovarajuci coilover DA, secenje postojecih NE.

Kako god okrenes NE, posto nemam parica za coilovere, i ostalo sto ide uz spustanje.

Ako ce neko jos da prica o spustanju (pogotovo ne spominjuci nacin spustanja), bolje nek gleda u Sunce, ili tako nesto :)

Bolje mi smislite magicnu rec kako da pretvorim auto u zutog sportinga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

definitivno najbezbolnija varijanta je 100% sigurno, prodati postojeci i kupiti auto po zelji...

ne mora da bude coilover, moze da bude i set, recimo koni, amorta i opruga koji ce odraditi istu stvar.

pusti literaturu, probaj stock auto i probaj spusten auto, vidi kojom brzinom mozes da udjes/izadjes iz krivine i sve ce ti biti jasno

samo da se nadovezem

"sa dobrim gumama, sto je vrlo bitno"

Share this post


Link to post
Share on other sites
definitivno najbezbolnija varijanta je 100% sigurno, prodati postojeci i kupiti auto po zelji...

to nije magicno, a i nema se para... A i da imam, odakle mi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu ima samo polubalava maramica...

ajde bre ljudi, nije sve u novcu, ima nesto i u noktima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima nesto i u nekretninama :)

Nije isto kad zamenis opruge kao sto je to Reaper uradio i kad iseces postojece...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i bokijin bravo je bio u pitanju, a vilijev (kao i moj) 1.9d je inache nizi od 1.2 8v pa si ti na potezu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ stefanves: tovaris, ili si stvarno zainteresovan? Da se ne smaram bunareci hard, ako si vec nabedjen u sportsko lezanje iz kucne radinosti...

pitanjce: kum (ovaj sa kojim sam sekao opruge na 55-ici i GSi-ju) trazi krace amorte za G2 GTI, standardni sa kratkim oprugama mu traju ne vise od godinu dana... Ima li gde, on kaze kako je trazio i nema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...