Jump to content
NED

Fiat Punto 1.2 8v / Punto Classic / Punto mk.1 1.2 - gasi se...

Recommended Posts

Pozdrav svima. Nov sam na foruma mada Vas pratim dosta dugo.

Naime, vlasnik sam Punta 1.2 8v 2000 god i od skora imam ugradjen sekv. plin uredjaj.

Problem je sledeci : kada palim auto ( ujutru ali i svaki put kada je hladan) on normalno upali, normalno radi na leru ali kada mu dam gas "gusi" se i ima tendenciju gasenja. :shock:

S obzirom da na plin prebacuje na odredjenoj temp. do tog trenutka je veliki problem voziti, ali kada se malo zagreje radi normalno. :shock:

Promenjene svecice, prosle godine nov akumulator, ciscene dizne, na dijagnostici nema gresaka, tj. na samom pocetku pokazivalo dizne ali kasnije ociscene! Sutra bih trebao da ga vozim kod elektricara - elektronicara na proveru, videcemo, ali kosta me puno zivaca! :rant: Hvala na odgovorima ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

simptomi su prljavih dizni ili viska(fals)vazduha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio kod elektricara, dve dizne mehanicki ostecene :shock: , zamenili ih, rezultati... malo bolje ali ponovo imam utisak da to nije to. Pumpa daje pritisak od 3.2 a trebalo bi 3.8 :shock: Da li to mozda utice na rad motora? Uglavnom, agonija se nastavlja, ali u blazem obliku... :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pritisak goriva za tvoj auto je 3.5bara idealan, do 3bara se smatra u granici dozvoljenog.motor radi zahvaljujuci smesi goriva i vazduha, ako se to poremeti dobjas los rad.pod fals vazduh sam mislio da negde ne dihtuje nesto na usisu, pa racunar ne moze da iskoriguje parametre. Najlakse bi ti bilo da u nekom Fiatovom servisu prikopcaju na dijagnostiku, i vide koji parametar nije OK. To moze da ih navede na problem. Dovoljno je da senzor temperature posalje pogresan podatak i motor ne radi kako treba.

Ima dosta stvari koje mogu da uticu na rad motora(lambda sonda,senzor temperature...), da cackas jedno po jedno trebalo bi dosta vremena i para. Moj savet - dijagnostika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika radjena vise puta u poslednjih nedelju dana, rezultati, bez greske, tj. ne prijavljuje nikakvu gresku. :shock::shock::shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne mora da postoji greska ako parametri nisu u normalnim okvirima.

Znaci ne ocitati greske, vec parametre pri radu motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došli smo do zaključka da u sistemu postoji prljavština (od metala- špon) koji se svaki put vraća jer ne postoji način da se bez skidanja sistema očisti iz istog.

E sada , novo pitanje , ODAKLE ŠPON U SISTEMU ? :shock:

Loše gorivo, pumpa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko da je spon od pumpe, jer njoj ne treba puno da rikne ili zablokira. Gde ste pronasli spon, u diznama ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da , u diznama, i svaki put kada ih ocistimo, posle odredjenog vremena , tj. jednodnevne voznje, simptomi se vracaju i pri skidanju brizgaljki ponovo pronadjemo spon u njima! :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

iskreno, ne verujem da je spon od pumpe. Mozda neki "minuli rad". Izvuci pumpu i proveri, a ujedno mozes da ocistis rezervoar i izduvas cevke cisto da nebi skidao dizne sto puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

Imam punto mk2 2001 1,2 8v

Motor se gasi na leru dok se malo ne zagreje (oko 10 sekundi treba malo jači gas), posle radi ok.

To je počelo da se dešava kada su počeli ovi minusi.

Interesuje me da li bi promena svećica i kablova rešila problem ili mora još nešto da se radi.

Unapred hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Fiat punto2 2002god. 1.2 8v. Gasi se motor tokom voznje. Drzim 50km/h brzinu obrtaj nekih 2500-3000 i od jednom ugasi se motor. Upali mi malo svetlo motora. Stanem probam palit i sve je ok. I to tako vec jedno vreme bez veze se bali gasi i na semaforu kad je u praznom i u toku voznje a diagnostika nista ne pokazuje. Moze li neko da mi pomogne jer sam bio vec kod 3 maistora i niko ne zna nista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

Imam problem sa Zastavom 10 1.2 8v. Auto je 2007 godiste, prvi vlasnik 75000km. Naime pocevsi od zimus auto se u intervalima od jednom u par dana do jednom u 2 meseca gasi u voznji i to na sledeci nacin. Obicno kod promene brzina, kada je pusten gas (nikada se nije ugasio prilikom voznje u brzini), nesto kao da kucne u tabli i auto se ugasi i popale se sve lampice na tabli a displej putnog kompjutera treperi. Kada se ponovo okrene kontakt, lampice se gase kao i obicno ali lampica kod kljuca (auto sa katancem) se ne gasi, anlaser vergla ali auto nece da upali. Probano je i sa rezervnim kljucem ali nece.

Posle oko 15-20min stajanja ili pokusaja paljenja sve se vrati u normalu i auto se normalno vozi. U nekim slucajevima posle paljenja ostane upaljena lampica servo volana jos neko vreme.

Zadnji put je odmah nakon novog gasenja skinuta i vracena minus klema sa akumulatora i auto je upalio (lampica za kod kljuc se gasi), ali je prisutan sledeci problem. Auto na leru prima gas normalno ali kada se otpusti gas obrtaji padnu skoro na 0 i auto pocne da stuca, pali lampicu za akumulator i onda se vrati na redovnih 800o/min. Ovo je trajalo par minuta nakon paljenja pri svakom dodavanju gasa. Ovakav problem ne javlja kada se ne gasi u voznji.

Auto je bio na dijagnostici i ocitan je pad napona, akumalator je stavljen nov ali nije resen problem, na drugom mestu su ocitali problem sa kod kljucem ali kazu da je posledica tog gasenja a ne uzrok.

Da li je neko imao slican problem i kako ga je resio?

Da li neko ima ideju sta bi moglo biti i preporuku sta raditi?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema garancije da ce bilo koji servis uloviti i ubiti Gremlina( znam, imamo isti auto, isto godiste), ali dok ne pokusas, ne znas...

Ja nemam takve manifestacije,ali nije tema o tome. Mog Gremlina niko ne moze da nadje, postao je kucni ljubimac takoreci :)

Nisi naveo da li je benz ili konvertovan na gas?

Nekad ciscena klapna, dizne? Menjane svecice, kablovi ?

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je samo na benzin, svecice su menjane pre oko 7000km, dizne i klapna nisu cisceni i kablovi nisu do sada menjani. Osim tog povremenog gasenja nema problema sa radom, ne trza, potrosnja je oko 6l. Meni mirise na neki problem sa elektronikom jer se popale sve lampice na tabli, blokira kod kljuc a posle skidanja kleme opet upali (doduse sa problematicnim vracanjem na ler gas), ali svasta drugo je moguce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da "mirise" na elektroniku, ali dizne i klapna su sigurno u katastrofalnom stanju sto se prljavstine tice.

Meni su ove stvari pravile najrazlicitije probleme, i to vec od 30k. Umalo nisam poginuo, jer je izmedju ostalog auto sam turirao i to u brzini u sred voznje.

Desavalo se i da varira ler, da se gasi, slabije prima gas. Bas razlicite manifestacije.

Kreni redom, klapnu mozes i sam da ocistis. Dizne samo UZ, na toj kilometrazi ti nece pomoci nista drugo, s obzirom da do sad nisu pipnute.

Ko ti to vec bude radio, mozda i vidi do cega je problem, ako je nesto drugo u pitanju.

Ovde je sve moguce, mozda cak i ECU brljavi...

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije pocela problematika odkako su zamenjene svecice? Mozda su neke lose, pa "baca" sokove na ecu i brljavi??? Sve je moguce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo gasenje je bilo 2 meseca nakon zamene svecica. U svakom slucaju cu ih ponovo zameniti, a onda odvesti auto na ciscenje klapne i dizni posto to do sada nije radjeno pa u svakom slucaju ne moze da odmogne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam vec mesec dana problem na svom puntu. Tokom vožnje, a i na leru, nebitno, jednostavno mi se auto ugasi i kada pokušam ponovo da ga startujem auto nece da upali već samo vergla. problem rešavam nakratko tako što moram da skinem jednu klemu sa akumulatora da bi se komp restartovao gde nakon toga upali i vozim dok ne dodje do ponovnog prekida. Kada upalim auto pali mi se žuta ček lampica koja treperi. Niko ne zna od dijagnostičara tačno šta je. molim za vaše mišljenje.

Punto 1.2 8v

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odakle si? Losi ti dijasgnosticari, nece da se zainteresuju za problem , nego bi samo da ti uzmu 10e i obrisu gresku, hocu reci da nisi naisao na majstora jos nego na priucene lupine sa lap topom. Mogu biti razni problemi u pitanju od banalnih npr. los kontakt na instalaciji negde, labav dzek ili prekid kabla na nekom senzoru npr. radilice i sl., moze biti i do samih senzora a i u najgorem slucaju do komp-a, ali mislim da je sitnica kod tebe u pitanju, samo mora da se dobro protrese auto, ili tog momenta kada se ugasi da se prikljuci na dijagnostiku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

MS PK u pravu si samo hoce da ga prikljuce na kompjuter i uzmu pare. Najgore sto uopste ne daju nikakvu dijagnozu nego samo nagadju. izbacuje jednu gresku na dijagnostici piše nešto kvar strujnog kola, sonda..., tako nesto, ali "majstor" je rekao da to uvek izbacuje kad se plin ugradi. Imam sekvent plin u autu bio sam u servisu kod ljudi sto su ga ugradili kazu da nije zbog njega. sada neki kazu da je zbog bobina koje utiču na komp, a neki su rekli da se komp pokvario. auto ide odlično, zna da predje i po 20 km pre nego sto se ugasi. I vecina njih kaze da je kvar u tom krugu bobina, kablovi, svećice i ECU. Jednom mi se bio pokvario i senzor radilice, ali tada uopste nisam mogao da upalim auto. odakle sada krenuti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×