Jump to content
FAS Goran

males

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About males

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

739 profile views
  1. Prvo gasenje je bilo 2 meseca nakon zamene svecica. U svakom slucaju cu ih ponovo zameniti, a onda odvesti auto na ciscenje klapne i dizni posto to do sada nije radjeno pa u svakom slucaju ne moze da odmogne.
  2. Auto je samo na benzin, svecice su menjane pre oko 7000km, dizne i klapna nisu cisceni i kablovi nisu do sada menjani. Osim tog povremenog gasenja nema problema sa radom, ne trza, potrosnja je oko 6l. Meni mirise na neki problem sa elektronikom jer se popale sve lampice na tabli, blokira kod kljuc a posle skidanja kleme opet upali (doduse sa problematicnim vracanjem na ler gas), ali svasta drugo je moguce.
  3. Naravno da su dobrodosli predlozi ovog tipa posto na nekoliko mesta do sada nisu dosli do resenja problema.
  4. Pozdrav svima, Imam problem sa Zastavom 10 1.2 8v. Auto je 2007 godiste, prvi vlasnik 75000km. Naime pocevsi od zimus auto se u intervalima od jednom u par dana do jednom u 2 meseca gasi u voznji i to na sledeci nacin. Obicno kod promene brzina, kada je pusten gas (nikada se nije ugasio prilikom voznje u brzini), nesto kao da kucne u tabli i auto se ugasi i popale se sve lampice na tabli a displej putnog kompjutera treperi. Kada se ponovo okrene kontakt, lampice se gase kao i obicno ali lampica kod kljuca (auto sa katancem) se ne gasi, anlaser vergla ali auto nece da upali. Probano je i sa rezervnim kljucem ali nece. Posle oko 15-20min stajanja ili pokusaja paljenja sve se vrati u normalu i auto se normalno vozi. U nekim slucajevima posle paljenja ostane upaljena lampica servo volana jos neko vreme. Zadnji put je odmah nakon novog gasenja skinuta i vracena minus klema sa akumulatora i auto je upalio (lampica za kod kljuc se gasi), ali je prisutan sledeci problem. Auto na leru prima gas normalno ali kada se otpusti gas obrtaji padnu skoro na 0 i auto pocne da stuca, pali lampicu za akumulator i onda se vrati na redovnih 800o/min. Ovo je trajalo par minuta nakon paljenja pri svakom dodavanju gasa. Ovakav problem ne javlja kada se ne gasi u voznji. Auto je bio na dijagnostici i ocitan je pad napona, akumalator je stavljen nov ali nije resen problem, na drugom mestu su ocitali problem sa kod kljucem ali kazu da je posledica tog gasenja a ne uzrok. Da li je neko imao slican problem i kako ga je resio? Da li neko ima ideju sta bi moglo biti i preporuku sta raditi?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...