Jump to content
FAS Goran
Guest 11886

Savet pri kupovini Fiat Stilo

Recommended Posts

Na slikama fino izgleda. Farovi se i previše cakle. Jedino mi je čudno što ima ovu novu rešetku napred, tj onu koja je išla u modele 2006.god čini mi se, neka me ispravi neko ako grešim.

Tu rešetku teško da ukapiram, kojoj opremi pripada. Do 2006. Posle je išla siva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi zar nije počela ugradnja 1.4 benzinca tek od 2004;  a ovaj je 2001...

 

Da, tek od 2004. godine, ko zna šta je sa tim Stilom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li kod Stila moze fabricki kasetofon, da se zameni fabrickim cd plejerom? Mislim da li se uklapa u potpunosti i da li ce da rade sve funkcije na cd plejeru? Izvinjavam se sto sam ovde napisao, vidim da ima tema oko fabricke muzike, neka admin prebaci u odgovarajucu temu.

Edited by Joks1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

nešo hvala za odgovor za 1.4 ; a pošto me nešto mrzi da listam svih 70 tak strana i još ko zna koliko na forumu ...  Ima li negde na 1 mestu napisan najgori slučaj leš JTD : 

 

koliko košta zamajac, turbina i šta još može da zadesi nekoga ko sad kupi dreš JTD za male pare ...  :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plivajući nov oko 250 evra. Turbinu novu niko ne kupuje, polovna ili remont postojeće, kako god okreneš opet cifra od oko 200-300 eura za nju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, znači dosta su pale cene od pre par godina jer je sve to koštalo preko 1000 eur .... Hvala na brzom odgovoru   :cheers:    :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaaaa, plivajući jeste, ali...

 

Ako se već radi plivajući, onda se radi i set kvačila kad se već plaćaju ruke majstoru za skidanje menjača. Zavisno koji Stilo uzmeš set kvačila ide oko 200 eura (može i više za jače verzije), plus plivajući 250, plus za ruke bar 70 eura (minimum u Beogradu za taj posao), 20 eura za ulje u menjaču...i kad to sve sabereš sređivanje dođe na preko 500 eura...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodaš i remont dizni oko 300 e i više, kočnice i gume pod obavezno oko 500 e. I na kraju si približiš Stilu u extra stanju, ali sa čistim rukama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhh... :thumbdown:  ipak bolje onda benz 1.2 delovi su ko za Punta -nema skupih igračaka .... :unworthy:  čak iako me zadesi neki leš ... Mislim za jedva 1800 nemože da bude neki Mig  :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta 1800? To za 1,2 stilo je tacno. Motor i odrzavanje od punta, trap od stila ali to i nije skupo sada, registracija kao na puntu, potrosnja malo veca od punta a vozis stilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 1.2 prezirem u neudobnoj konzervi od Pande koju vozim na poslu koliko je spor, mogu samo da zamislim kakav je u Stilu. :D Pritom srče 1 do 2 litra više od mog JTD-a po gradu.

 

Ali, zato Punto 1.3 mjet kojeg takođe vozim na poslu, pun pugodak! Pravi gradski auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam 4 godine 1.3 M-jet u Puntu i bio bi najsrećniji da su ga ugrađivali u Stila,  ali nisu,,,,  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash: Zato kad imam mnogo manje para, sad moram se zadovoljiti sa 1.2 u Stilu  :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 1.2 prezirem u neudobnoj konzervi od Pande koju vozim na poslu koliko je spor, mogu samo da zamislim kakav je u Stilu. :D Pritom srče 1 do 2 litra više od mog JTD-a po gradu.

 

Porediti pandu i stila... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dante, poređenje udobnosti možda nije na mestu, ali što se tiče performansi, ako su oba 1.2 16v, onda će Stilo verovatno biti lošiji obzirom na to da bi trebalo da je teži... Ili možda grešim ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je Panda 8v, a Stilo 16v? Tj ne znam da li su bile i Pande 16v sa tim motorom.

Za one koji ne traže neki ludačke performanse 80ks je sasvim dovoljno za neko lagano uživanje na magistrali,a 6.brzina mu taman obori obrtaje kada izađe na autoput, tako da je to po meni sasvim korektan motor i auto. 

 

Slažem se sa Phantomom da bi Stilu dobro došao i jedan manji dizel za vozila koja češće idu u grad. Mislim da bi mu prava mera bila 1.6mjet 120ks, ali izgleda da je Fiat odustao od kupea sportskog izgleda..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bi mu prava mera bila 1.6mjet 120ks, ali izgleda da je Fiat odustao od kupea sportskog izgleda..

Ti 1.6 MultiJet su novije generacije i krenuli su da se ugradjuju tek u novi Bravo... U Stilu su bili samo zapreminski veci 1.9 dizelasi (JTD i kasnije Multijet) u rasponu od 80 do 150 KS.

Inace je Fiat (kao i Zabari u globalu) definitivno pukao kao zvecka u C klasi, sto pokazuje i broj karoserijskih izvedvi kod novog Brava (bez kupea, karavana...) i broj prodatih primeraka koji je ocajan cak i u odnosu na nesrecni Stilo. Mada ne sumnjam da ce zaziveti kod nas kao polovnjak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ni poredio udobnost ta da auta. Već sam prokomentarisao taj motor u Pandi, koji se meni lično ne sviđa. Spor i puno troši. A i generalno, ništa mi se kod tog auta ne sviđa.

 

U Pandi je 8v (60 ks), a u Stilu 16v (80 ks). Kao što kaže Igor, za onog ko traži laganu vožnju i jeftino održavanje, to mu je sasvim dovoljno u Stilu. Velika prednost mu je i šesta brzina. Ali, ja bi samo JTD u Stildži gledao. 

 

A, kad bi tražio neki mali gradski autić, bez razmišljanja bi uzeo Punta 1.3 mjet. Ovaj na poslu, jeste da nema amortizere i da je show kad ga voziš, i da mu je prsla šoferka, i da je čukan 100 puta, ali bez većih problema i kvarova je pregazio 160k km. Zimus je čak progutao i pet litara benzina. Posledica tupavog kolege.  :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njima bi se još i najviše isplatilo da vrate Stila u proizvodnju sa 1.6mjetom i 2.0mjet za zahtevnije vozače. Kao što kažeš baš se loše prodaju i nemaju uopšte u ponudi trovratno vozilo. A Bravo mi deluje kao jako dobra kupovina, ne znam što je toliko loše prošao kao novo vozilo.

Najbolje bi bilo da Fiat krene sa proizvodnjom polovnog Stila i Brava za Srpsko tržište, to bi im bio ubedljivo najbolji potez :)



Zimus je čak progutao i pet litara benzina. Posledica tupavog kolege.  :D

 

 

Ajde što je tupav, ali je i gluv izgleda  :laughing: Pa barem mjet lako primetiš da je traktorčić. Da ste mu da lineki noviji 1.6hdi prešao bi ko zna koliko kilometara na benzinu  :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...