Skajnet 0 Posted May 26, 2013 Ovaj stilo lepo izgleda,koja je ovo oprema: http://www.polovniautomobili.com/oglas3440803/fiat_stilo_19_jtd/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted May 26, 2013 Stilo SW Uproad, baš redak model.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARKAN 3 Posted May 26, 2013 da retko ruzan model Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 26, 2013 Na slikama fino izgleda. Farovi se i previše cakle. Jedino mi je čudno što ima ovu novu rešetku napred, tj onu koja je išla u modele 2006.god čini mi se, neka me ispravi neko ako grešim.Tu rešetku teško da ukapiram, kojoj opremi pripada. Do 2006. Posle je išla siva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted May 26, 2013 Ljudi zar nije počela ugradnja 1.4 benzinca tek od 2004; a ovaj je 2001:: http://www.big-1.rs/oglas/3449414/Fiat-Stilo-1.4-b ili opet Šabčani nešto pakuju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted May 26, 2013 da retko ruzan model O ukusima ne vredi raspravljati:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 26, 2013 (edited) Meni ovo liči na 1.2 16v iz Punta? Edited May 26, 2013 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 26, 2013 Ljudi zar nije počela ugradnja 1.4 benzinca tek od 2004; a ovaj je 2001... Da, tek od 2004. godine, ko zna šta je sa tim Stilom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joks1985 0 Posted May 27, 2013 (edited) Da li kod Stila moze fabricki kasetofon, da se zameni fabrickim cd plejerom? Mislim da li se uklapa u potpunosti i da li ce da rade sve funkcije na cd plejeru? Izvinjavam se sto sam ovde napisao, vidim da ima tema oko fabricke muzike, neka admin prebaci u odgovarajucu temu. Edited May 27, 2013 by Joks1985 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted May 27, 2013 Da... Jeftinije-jednostavnije-elegantnije : microlink. Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted May 28, 2013 nešo hvala za odgovor za 1.4 ; a pošto me nešto mrzi da listam svih 70 tak strana i još ko zna koliko na forumu ... Ima li negde na 1 mestu napisan najgori slučaj leš JTD : koliko košta zamajac, turbina i šta još može da zadesi nekoga ko sad kupi dreš JTD za male pare ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 28, 2013 Plivajući nov oko 250 evra. Turbinu novu niko ne kupuje, polovna ili remont postojeće, kako god okreneš opet cifra od oko 200-300 eura za nju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted May 28, 2013 aha, znači dosta su pale cene od pre par godina jer je sve to koštalo preko 1000 eur .... Hvala na brzom odgovoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 28, 2013 Paaaaa, plivajući jeste, ali... Ako se već radi plivajući, onda se radi i set kvačila kad se već plaćaju ruke majstoru za skidanje menjača. Zavisno koji Stilo uzmeš set kvačila ide oko 200 eura (može i više za jače verzije), plus plivajući 250, plus za ruke bar 70 eura (minimum u Beogradu za taj posao), 20 eura za ulje u menjaču...i kad to sve sabereš sređivanje dođe na preko 500 eura... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 28, 2013 Dodaš i remont dizni oko 300 e i više, kočnice i gume pod obavezno oko 500 e. I na kraju si približiš Stilu u extra stanju, ali sa čistim rukama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted May 28, 2013 uhh... ipak bolje onda benz 1.2 delovi su ko za Punta -nema skupih igračaka .... čak iako me zadesi neki leš ... Mislim za jedva 1800 nemože da bude neki Mig Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted May 28, 2013 Sta 1800? To za 1,2 stilo je tacno. Motor i odrzavanje od punta, trap od stila ali to i nije skupo sada, registracija kao na puntu, potrosnja malo veca od punta a vozis stilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted May 28, 2013 Taj 1.2 prezirem u neudobnoj konzervi od Pande koju vozim na poslu koliko je spor, mogu samo da zamislim kakav je u Stilu. Pritom srče 1 do 2 litra više od mog JTD-a po gradu. Ali, zato Punto 1.3 mjet kojeg takođe vozim na poslu, pun pugodak! Pravi gradski auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted May 28, 2013 Imao sam 4 godine 1.3 M-jet u Puntu i bio bi najsrećniji da su ga ugrađivali u Stila, ali nisu,,,, Zato kad imam mnogo manje para, sad moram se zadovoljiti sa 1.2 u Stilu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 28, 2013 Taj 1.2 prezirem u neudobnoj konzervi od Pande koju vozim na poslu koliko je spor, mogu samo da zamislim kakav je u Stilu. Pritom srče 1 do 2 litra više od mog JTD-a po gradu. Porediti pandu i stila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted May 29, 2013 Dante, poređenje udobnosti možda nije na mestu, ali što se tiče performansi, ako su oba 1.2 16v, onda će Stilo verovatno biti lošiji obzirom na to da bi trebalo da je teži... Ili možda grešim ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 29, 2013 Mislim da je Panda 8v, a Stilo 16v? Tj ne znam da li su bile i Pande 16v sa tim motorom.Za one koji ne traže neki ludačke performanse 80ks je sasvim dovoljno za neko lagano uživanje na magistrali,a 6.brzina mu taman obori obrtaje kada izađe na autoput, tako da je to po meni sasvim korektan motor i auto. Slažem se sa Phantomom da bi Stilu dobro došao i jedan manji dizel za vozila koja češće idu u grad. Mislim da bi mu prava mera bila 1.6mjet 120ks, ali izgleda da je Fiat odustao od kupea sportskog izgleda.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted May 29, 2013 Mislim da bi mu prava mera bila 1.6mjet 120ks, ali izgleda da je Fiat odustao od kupea sportskog izgleda..Ti 1.6 MultiJet su novije generacije i krenuli su da se ugradjuju tek u novi Bravo... U Stilu su bili samo zapreminski veci 1.9 dizelasi (JTD i kasnije Multijet) u rasponu od 80 do 150 KS.Inace je Fiat (kao i Zabari u globalu) definitivno pukao kao zvecka u C klasi, sto pokazuje i broj karoserijskih izvedvi kod novog Brava (bez kupea, karavana...) i broj prodatih primeraka koji je ocajan cak i u odnosu na nesrecni Stilo. Mada ne sumnjam da ce zaziveti kod nas kao polovnjak... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted May 29, 2013 Nisam ni poredio udobnost ta da auta. Već sam prokomentarisao taj motor u Pandi, koji se meni lično ne sviđa. Spor i puno troši. A i generalno, ništa mi se kod tog auta ne sviđa. U Pandi je 8v (60 ks), a u Stilu 16v (80 ks). Kao što kaže Igor, za onog ko traži laganu vožnju i jeftino održavanje, to mu je sasvim dovoljno u Stilu. Velika prednost mu je i šesta brzina. Ali, ja bi samo JTD u Stildži gledao. A, kad bi tražio neki mali gradski autić, bez razmišljanja bi uzeo Punta 1.3 mjet. Ovaj na poslu, jeste da nema amortizere i da je show kad ga voziš, i da mu je prsla šoferka, i da je čukan 100 puta, ali bez većih problema i kvarova je pregazio 160k km. Zimus je čak progutao i pet litara benzina. Posledica tupavog kolege. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted May 29, 2013 Njima bi se još i najviše isplatilo da vrate Stila u proizvodnju sa 1.6mjetom i 2.0mjet za zahtevnije vozače. Kao što kažeš baš se loše prodaju i nemaju uopšte u ponudi trovratno vozilo. A Bravo mi deluje kao jako dobra kupovina, ne znam što je toliko loše prošao kao novo vozilo.Najbolje bi bilo da Fiat krene sa proizvodnjom polovnog Stila i Brava za Srpsko tržište, to bi im bio ubedljivo najbolji potez Zimus je čak progutao i pet litara benzina. Posledica tupavog kolege. Ajde što je tupav, ali je i gluv izgleda Pa barem mjet lako primetiš da je traktorčić. Da ste mu da lineki noviji 1.6hdi prešao bi ko zna koliko kilometara na benzinu Quote Share this post Link to post Share on other sites