mikisxy 6 Posted November 20, 2009 sredjeno 2 puta a sto se tice servisnog intervala po nekim strucnim pisanijima ako se kilometraza na cajgeru i motornom racunaru masaju za vise od 25% onda nije moguce odraditi resetovanje servisnog intervala.za merac nivoa nisam siguran pa da ne lupim nesto ne tacno,nije kvar u pitanju pa se nisam zanimao tom tematikom Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted November 20, 2009 Sorry ako je off,ali kod mene izbacuje na bordu "oil level senzor failure"! Da li to znaci da moram uzeti definitivno novi ili se moze ovaj spasiti! I ako neko zna cenu novog..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 20, 2009 moze da se proba sa ciscenjem ako nije riknula nit.koliko se secam cena je bila u delti ispod 3000din Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted November 20, 2009 Hvala za info,onda bi to i kod nas trebalo biti jeftino! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 20, 2009 Ja sam 2 puta pre menjanja ulja ispirao motor. Nema više prijave greške. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 20, 2009 @kole-ili da ostavi cev od usisa slobodnu neko vreme Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 20, 2009 Da može i to. al nemoj da ga slušaš, ovo je neka lokalna z.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted November 22, 2009 mene isto zeza za nivo ulja,cesto prijavljuje gresku za taj senzor! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 26, 2009 opet ja ko mutav na telefon-dizelasi preporuka ispiranje motora pri servisu,benzinci moze i redje ma da sam vidjao i ove druge u katastrofalno prljavom stanju unutrasnjosti motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted November 27, 2009 A koji je tacno postupak? Sipa se neko specijalno ulje, pa motor malo radi, pa se onda to ispusti i sipa se Selenia? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 27, 2009 ono sto ja koristim u servisu je wurtov proizvod.sipa se bocica u staro ulje pre zamene i ostavi se 10 minuta u mestu da radi pa se ispusti.vec dosta njih iz kluba kod mene konzumira ispiranje a koristim i sam na svojim autima Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 28, 2009 potvrdjujem,valja!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted November 28, 2009 (edited) i ja potvrdjujem.. skroz je dobra stvar taj sampon za motor jer izbaci iz motora i cestice koje obcnom zamenom ulja nemogu izbaciti iz motorazadnjih 20 ili vec koliko dana kad pogledam ovaj deo foruma, prosto se zbunim i pitam se "sta boki trazi ovde.. on nije nas" Edited November 28, 2009 by Zlox Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted November 28, 2009 (edited) Cool, sledeci put i ja to da uradim. Edited November 28, 2009 by Dragon Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 28, 2009 Da li je taj problem vezan za godište, kilometražu ili već šta? Ja sam 5 puta menjao ulje do sad i nisam nikad ispirao motor, sem ako Miki to nije uradio poslednji put (tj. ja mu nisam rekao, nisam se ni setio). Problem sa senzorom - nikad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 28, 2009 nidza-mislis da ti auto bolje ide zbog popravke altenatora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 28, 2009 Ma super je on išao od prvog dana, a ide i dalje, nego mislim na konto ovog ispiranja ulja pojma nemam da li si radio kad smo menjali ulje kod mene - tj. nismo uopšte pričali o tome, pa ne znam je'l to radiš standardno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragon 17 Posted November 28, 2009 Ide nidzin samo tako, malo po parkingu sto sam ga probao, nisam osetio razliku u odnosu na mog 115 ks. E, jedino ako je chipovan, a da se ne zna, kao sto sam imao slucaj skoro.Drugar kupio C4 HDI 1.6 90 ks na nekom placu, probam ga je i smorim se...ide ko moja Alfa (pre chipa) . Posto sam tada prvi put vozio taj motor, nisam mogao da verujem da je tako startan. On se inace zalio da mu malo vise dimi i ja ga upucivao da proveri EGR itd...medjutim, ispostavi se da je chipovan jer su ga probali majstori koji imaju iskustva sa tim motorom i kazu da nema sanse da sa fabrickom mapom tako ubrzava. A to je i resilo misteriju crnog dima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 28, 2009 Ne mora to ništa da znači, jer slabiji motori obično imaju prilagođen (skraćen) menjač. Takav je slučaj i između JTD 80 i 115KS. Uopšte nije nemoguće da do 80-90km/h potežu vrlo približno, ali nakon toga bi razlike trebale da budu poprilične. Maksimalna brzina mog Stila je nešto preko 180 na cajgeru i 170 po GPS-u, pri oko 4600rpm ako se ne varam. Verzija 115KS ima više od 20km/h veću maksimalnu brzinu, a za toliko i duži menjač. Ruku na srce, mislim da je odnos brzina kakve ima JTD 80 zapravo i prikladniji za grad i srpske puteve. Dobro bi došla 6. brzina za autoput. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 337 Posted December 19, 2009 Drug mi ima Stilo 2001god.JTD i promjeno je filter i ulje za motor.Sipao je Seleniu turbo dizel,sve je uredu ali kad pali auto posle provjere sistema izbaci mu poruku lvl oil i sest tacki,cetiri su crne a dvije prazne.Sta mu znaci to da li je kolicina ulja nedovoljna ili mozda ulje nije dobrog kvaliteta.Inace ostalo je sve ok.Kad sam kupio STILA prosle godine u junu, imao sam na tabli kad okrenem kljuc OIL LEVEL. ******.Servisni interval je prvo istekao, pa je prilikom naredne promene ulja resetovan (ponisten) i od tada uopste nemam nikakvu poruku OIL LEVEL-a kad dam kontakt! Nikad nisam imao poruku o gresci senzora. Znam da mi Stilo jako malo, skoro neznatno, trosi ulje, ali... zasto vise nema poruke? JOS JEDNA STILO ENIGMA...STILO Jtd 115HP 2005. 5 vrata, Dynamic oprema, Grigio metalik, 195/65/R15 Winter1 (leti 205/55 R16 Pirelli P6000*) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 19, 2009 Mislim da ne pokazuje nivo ulja kad se sipa ulje neadekvatnih karakteristika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted December 19, 2009 (edited) Najverovatnije nije resetovan servisni interval sa originalnim exeminerom, ili originalnom bosch dijagnostikom. Tako je meni "majstor" resetovao servisni interval i sada piše "----", tj. samo crtice a nema broj km. Pa ti je verovatno zbog toga pobrljavila i ta poruka o nivou ulja. Idi kod nekoga ko ima original exeminer da ti to namesti... Edited December 19, 2009 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 337 Posted December 19, 2009 Mislim da ne pokazuje nivo ulja kad se sipa ulje neadekvatnih karakteristika.mislim... ako Selenia WR nije dobra... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 19, 2009 Oukej, nisi nigde napisao šta si sipao, nemo se ljutiš. Čitao sam po forumima da prestane da meri ulje kad se sipa neka druga gradacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bbranco 0 Posted February 26, 2010 Imam Stilo 1.9 JTD 2002 godište i nov sam na ovomdivnom Forumu a muči me problem žutog trougla i poruka oil sensor faule.Bio sam kod jednog majstora u Subotici pošto sam i ja iz Subotice i promenjen je dva puta oil sensor i ništa.Merio je napon koji dolazi do senzora i on se pojavi pa nestane. Ima li neko šemu ili gde žice od oil sensora idu kako bih pokušao da pronađem prekid ili loš spoj?Hvala vam na pomoći. Quote Share this post Link to post Share on other sites