Jump to content
FAS Goran
Guest 5450

Stilo - nivo ulja

Recommended Posts

sredjeno 2 puta a sto se tice servisnog intervala po nekim strucnim pisanijima ako se kilometraza na cajgeru i motornom racunaru masaju za vise od 25% onda nije moguce odraditi resetovanje servisnog intervala.za merac nivoa nisam siguran pa da ne lupim nesto ne tacno,nije kvar u pitanju pa se nisam zanimao tom tematikom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry ako je off,ali kod mene izbacuje na bordu "oil level senzor failure"! Da li to znaci da moram uzeti definitivno novi ili se moze ovaj spasiti! I ako neko zna cenu novog.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze da se proba sa ciscenjem ako nije riknula nit.koliko se secam cena je bila u delti ispod 3000din

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam 2 puta pre menjanja ulja ispirao motor.

Nema više prijave greške.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kole-ili da ostavi cev od usisa slobodnu neko vreme :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da može i to.

al nemoj da ga slušaš, ovo je neka lokalna z....

Share this post


Link to post
Share on other sites

opet ja ko mutav na telefon-dizelasi preporuka ispiranje motora pri servisu,benzinci moze i redje ma da sam vidjao i ove druge u katastrofalno prljavom stanju unutrasnjosti motora

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koji je tacno postupak? Sipa se neko specijalno ulje, pa motor malo radi, pa se onda to ispusti i sipa se Selenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ono sto ja koristim u servisu je wurtov proizvod.sipa se bocica u staro ulje pre zamene i ostavi se 10 minuta u mestu da radi pa se ispusti.vec dosta njih iz kluba kod mene konzumira ispiranje a koristim i sam na svojim autima

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja potvrdjujem.. skroz je dobra stvar taj sampon za motor jer izbaci iz motora i cestice koje obcnom zamenom ulja nemogu izbaciti iz motora

zadnjih 20 ili vec koliko dana kad pogledam ovaj deo foruma, prosto se zbunim i pitam se "sta boki trazi ovde.. on nije nas" :D

Edited by Zlox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je taj problem vezan za godište, kilometražu ili već šta? Ja sam 5 puta menjao ulje do sad i nisam nikad ispirao motor, sem ako Miki to nije uradio poslednji put (tj. ja mu nisam rekao, nisam se ni setio). Problem sa senzorom - nikad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nidza-mislis da ti auto bolje ide zbog popravke altenatora? :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma super je on išao od prvog dana, a ide i dalje, nego mislim na konto ovog ispiranja ulja pojma nemam da li si radio kad smo menjali ulje kod mene - tj. nismo uopšte pričali o tome, pa ne znam je'l to radiš standardno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide nidzin samo tako, malo po parkingu sto sam ga probao, nisam osetio razliku u odnosu na mog 115 ks. E, jedino ako je chipovan, a da se ne zna, kao sto sam imao slucaj skoro.

Drugar kupio C4 HDI 1.6 90 ks na nekom placu, probam ga je i smorim se...ide ko moja Alfa (pre chipa) :question: . Posto sam tada prvi put vozio taj motor, nisam mogao da verujem da je tako startan.

On se inace zalio da mu malo vise dimi i ja ga upucivao da proveri EGR itd...medjutim, ispostavi se da je chipovan jer su ga probali majstori koji imaju iskustva sa tim motorom i kazu da nema sanse da sa fabrickom mapom tako ubrzava. A to je i resilo misteriju crnog dima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora to ništa da znači, jer slabiji motori obično imaju prilagođen (skraćen) menjač. Takav je slučaj i između JTD 80 i 115KS. Uopšte nije nemoguće da do 80-90km/h potežu vrlo približno, ali nakon toga bi razlike trebale da budu poprilične.

Maksimalna brzina mog Stila je nešto preko 180 na cajgeru i 170 po GPS-u, pri oko 4600rpm ako se ne varam. Verzija 115KS ima više od 20km/h veću maksimalnu brzinu, a za toliko i duži menjač.

Ruku na srce, mislim da je odnos brzina kakve ima JTD 80 zapravo i prikladniji za grad i srpske puteve. Dobro bi došla 6. brzina za autoput.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drug mi ima Stilo 2001god.JTD i promjeno je filter i ulje za motor.Sipao je Seleniu turbo dizel,sve je uredu ali kad pali auto posle provjere sistema izbaci mu poruku lvl oil i sest tacki,cetiri su crne a dvije prazne.Sta mu znaci to da li je kolicina ulja nedovoljna ili mozda ulje nije dobrog kvaliteta.Inace ostalo je sve ok.

Kad sam kupio STILA prosle godine u junu, imao sam na tabli kad okrenem kljuc OIL LEVEL. ******.

Servisni interval je prvo istekao, pa je prilikom naredne promene ulja resetovan (ponisten) i od tada uopste nemam nikakvu poruku OIL LEVEL-a kad dam kontakt! Nikad nisam imao poruku o gresci senzora.

Znam da mi Stilo jako malo, skoro neznatno, trosi ulje, ali... zasto vise nema poruke?

JOS JEDNA STILO ENIGMA...

STILO Jtd 115HP 2005. 5 vrata, Dynamic oprema, Grigio metalik, 195/65/R15 Winter1 (leti 205/55 R16 Pirelli P6000*)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije nije resetovan servisni interval sa originalnim exeminerom, ili originalnom bosch dijagnostikom. Tako je meni "majstor" resetovao servisni interval i sada piše "----", tj. samo crtice a nema broj km. Pa ti je verovatno zbog toga pobrljavila i ta poruka o nivou ulja. Idi kod nekoga ko ima original exeminer da ti to namesti...

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mislim da ne pokazuje nivo ulja kad se sipa ulje neadekvatnih karakteristika.

mislim... ako Selenia WR nije dobra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oukej, nisi nigde napisao šta si sipao, nemo se ljutiš. Čitao sam po forumima da prestane da meri ulje kad se sipa neka druga gradacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Stilo 1.9 JTD 2002 godište i nov sam na ovomdivnom Forumu a muči me problem žutog trougla i poruka oil sensor faule.

Bio sam kod jednog majstora u Subotici pošto sam i ja iz Subotice i promenjen je dva puta oil sensor i ništa.

Merio je napon koji dolazi do senzora i on se pojavi pa nestane.

Ima li neko šemu ili gde žice od oil sensora idu kako bih pokušao da pronađem prekid ili loš spoj?

Hvala vam na pomoći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...