Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada

Trigger

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Trigger

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Recent Profile Visitors

572 profile views
  1. Evo i ja konačno da napišem da sam rešio problem teškog paljenja. Videćemo kako će se ponašati u budućnosti ali sad je ok. Dakle, osim težeg starta imao sam i loš odziv na gas tj ponašao se kao da mu je nešto zapušeno, sad ide tako da mislim da će mi otkinuti menjač i lamelu kad ga potopim u drugoj, plus nema oblaka dima. Promenjen je loptasto valjkasti plastični deo, ne razumem se ali mislim da je protokomer zatim vakum i neki ventil na turbini. Softverski isključen egr ventil i pojačana smeša pri startu na kompjuteru motora. Hvala svima u ovoj temi, ipak forumi ovog tipa mogu da navedu ako ne na pravi uzrok a ono bar da se suzi dijapazon mogućih uzroka problema. Koliko vidim na ovim motorima postoji potreba da se posle određenog vremena eksploatacije motora izvše određene korekcije na softveru i onda bude ok. To bi izlgeda trebalo da stoji u nekom servisnom uputstvu, tipa, korigovati smešu pri startu sa npr određenim brojem pređenih km. narvno, ako su svi ostali elemnti i senzori ispravni.
  2. Pozdrav ljudi, Evo i ja da se upišem u ovu temu. Od skora sam vlasnik stila mjet 120ks. I jedino što me nervira (za sad) je upravo to paljenje. Dakle kod mene je situacija sledeća. Prvo jutarnje paljenje (to je oko 5.30h) sačekam da pogasi sve lampice i prestane zujanje pumpe, spoljna temp oko 15C, pali ok mada mislim da bi to trebalo bolje tj odlučnije ali dobro. Problem nastane kad završim posao tj 14h. Auto stoji na suncu, spoljna temp 30C+ identičan postupak paljenja kao ujutru tj pre 8 sati i nema šanse da upali kao ujutru (probao i da ranije okrenem ključ ali neće) nego obavezno je potrebno da vergla oko 5 sekundi i to kad krene da sastavlja nije, opet ponavljam, odlučno nego nekako hoću-neću. Ne izbacuje nikakve oblake dima na auspuh i sl. Na dijagnostici nikakvih grešaka. Neki su mi pominjali da alnaser sporije vergla ili je akumulator loš ali onda bi uvek loše (jedva) palio a ne samo kad je spoljna temp visoka. Kad se vozim pa stanem negde na kratko pali odma, ništa ne čekam da se pogasi nego okrećem ključ i startuje kako bi i trebao. Ništa na njemu nije zatvarano (egr), sve je u funkciji, katalizator repariran tj očišćen i vraćen. Odakle krenuti, električar ili mehaničar? Hvala unapred. Poz.
  3. @SikterBre ajd pogledaj u poruke, poslao sam ti pre par dana...
  4. Jel ovaj 630 još aktuelan? Interesuje me da li u njega može bilo koja sim ili samo vipova?
  5. Poz. Druže imaš li antenu napred što ide od punta 2 ? Treba mi za alfu 145 rekoše mi da su iste. Hvala unapred.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...