Jump to content
FAS Goran

///M_Power

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

  1. Stvarno dobro... slazem se za nalepnice.
  2. Ja sam imao slicno iskustvo nedavno, nije moj auto nastradao, ali... pucnjava ispred zgrade u kojoj je osteceno par automobila - komsijin i auto koji je u familiji... ispaljeno vise hitaca a tri zavrsila u automobilima Neverovatno sta se desava...
  3. Ja bio u prolazu, pa svratio malo... dobra ekipa.
  4. Ajde da ipak podelim ono sto sam cuo o ovome. Konkretno vezano za U. Modifikator poznajem dve osobe koje su imale najdirektnije iskustvo sa njim. Obojicu znam dobro, znaci nisu tamo neki poznanici koje sam sreo par puta u zivotu, pa sad prepricavam kojekakve price. Prvi je vlasnik automobila koji je koriscen za demonstraciju ovog proizvoda. Drugi je mehanicar koji je posle demonstracije otvorio motor i izmerio sve delove. Demonstracija se sastojala da se u zdrav motor sipa modifikator i motor zagreje na radnu temperaturu. Ulje se zatim ispusta i auto se vozi bez ulja, lampica za pritisak ulja svetli sve vreme. I tako pet puta. Mislim da je ukupna kilometraza bila preko 100 km (moram proveriti, mozda i vise). Posle demonstracije motor je otvoren i nije postojalo ni najmanjeg znaka habanja, ostecenja, pregrevanja... E sad, da li bih ja sipao modifikator u motor to je vec drugo pitanje, i sigurno ga ne bih tek tako sunuo "da probam" pa sta bude.
  5. ...U motoru, aditiv je poslednja linija odbrane kada je uljni film istisnut izmedju dva dela i sprecava habanje. Najbolje je kupiti neko od ulja koje vec ima dobar paket aditiva - poznatiji su na bazi cink fosfat, molibden ili kombinacije... Previse aditiva nije dobra stvar jer ulje ima jos funkcija u motoru - znaci dodavanje aditiva u ulje je uvek donekle rizik, po mom misljenju. Ono sto ne treba zaboraviti je da je najvece habanje kod motora (normalna eksploatacija) kod hladnog starta. Pretpostavljam da je U. Modifikator koncentrovan aditiv koji stvara barijeru na metalnim povrsinama.
  6. Sta god da uradis, vodi racuna da zaista drzi dobro... ne bih se zezao sa dovodom goriva... Ako nisi siguran da ce to da funkcionise, mozda je ipak najbolje uzeti nov deo... :|
  7. Ne znam tacno situaciju ali ako zalijes to kvalitetnim epoxy lepkom nece da mrda nigda, a i otporan je na benzin... Uzmi Bizonov epoxy na primer, i gledaj da se drzi na sto vecoj povrsini i da ima dosta epoxy-ja. Ako ne uspes da resis daj neke fotke da vidimo kako izgleda...
  8. Problem se iskomplikovao, pa sada ler gas uglavnom 1200 RPM. Ponekad se desi da padne na 800 RPM sam od sebe, ali ovo je u 5% slucajeva... 95% ler gas je preko 1000 RPM. Znaci, nije konstantan ler, nego osciluje...
  9. Problem je sa visokim ler gasom, motor 2.0 Turbo, Lancia Delta, 1992. Kada se motor ugreje obrtaji konstantno stoje na oko 1000 RPM. Ponekad, se desi da padnu ali uglavnom je 1000. Ukoliko otkacim konektor sa regulatora ler gasa (bar mislim da to radim- cilindar na kome su prikacena dva creva) obrtaji se istog momenta vrate na normalu, ali tada problemi nastaju kada je motor hladan, naravno (nizak ler gas). Ovo me navodi da pomislim da je sam regulator ler gasa u redu, ali da dobija pogresne informacije - tj. misli da je motor stalno hladan. Jel neko imao slican problem?
  10. ^ cuj, "srbska" posla Ma ni ja ne branim 17-ice... Znam sve prednosti 15" felni. Jednostavno stavio sam te felne malo da vozim, da vidim kako se ponasa auto - a serijske felne treba da ofarbam pa cu da vozim i sa njima (ne u isto vreme, naravno)...
  11. @starac vujadin Slazem se, po meni manja felna uvek ima odredjene prednosti o kojima govoris... mada... Jedan drugar kod koga sam svratio ove godine zivi u Italiji i zaljubljenik je u Lanciu Deltu. Ima Deltu Evo 2, perla belu... vozi je na 17-icama, mada on manje felne ne bi ni mogao da stavi jer ima brembo "big brake kit" ... A na slikama na netu se moze videti da i dosta njih u Engleskoj voze na 17-icama... e sad, jeste da su tamo i bolji putevi...
  12. @ BGILLEGAL Ovaj auto nikada nije imao ugradjen kavez, tako da... provereno kad sam sredjivao limariju. Moze da se vozi bez kaveza, naravno, ali posle 15 i vise godina nije ni cudo da se pojave pukotine... @zverko... Znam auto i vlasnika... cesto svratim do njega... inace imam fabricki kavez koji skuplja prasinu u garazi, ali taj je izvadjen iz druge delte (koja je slupana), a nisam jos spreman da secem enterijer, tepihe i ostalo da bih ga ubacio...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...