Jump to content
FAS Goran

sunnyday

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

  1. Dakle i meni se desava u zadnjih pet-sest dana da izgubi snagu na sekund pa se povrati.....citao sam savete i sugestije i jos nisam bio do majstora. Otici cu naravno, ali sam hteo da pitam ima li neke veze sa gorivom. Naime, dizel vec nekoliko godina sipam na molovim pumpama, medjutim poslednja dva puta sipah na NISu i posle toga jos jednom na molu. Od tada su poceli simptomi. Inace, kada sam sipao na NISu, kao da sam osetio da auto nema taj cim, ono da povuce.... povuce ali nekako to odradi ravnomernije....ne znam...ima li ovo neke veze sa tim? Kakva su iskustva sa gorivom vezano za ovaj problem....?
  2. Po ko zna koji put su mi otisli oni mehanizmi paknova, ne opruge nego ono drugo u zadnjem desnom tocku...fiat brava 2001 jtd. ima li? Hvala, poz
  3. stop svetlo na gepeku, ono u sredini (koje mi vec 2 godine uopste nije ni radilo), leglo plus na minus i napravilo gluposti....a dovoljno da mi izgori tabla sa osiguracima i jos gomila kablova ...eto, zamenjena tabla, kablovi i stop koji je ostao da ne radi
  4. Jos je kod elektricara, morao je da menja kutiju sa osiguracima, ceo neki snop kablova sto ide iza, i trenutno jos uvek radi gepek, tamo je tek ludilo sa kablovima i relejima, nisam stigao ni jednom da odem do njega da vidim konkretno, ali kad ga doteram nazad, javljam ...
  5. krenuo ja u ponedeljak da odvezem elektricaru auto da pogleda, i dodjoh na pola puta, pre Miljakovca, bas kod kuce vidovite Zorke, i krene da se dimi iz gepeka i iz iza osiguraca.. u roku od pet sekundi auto pun dima.... smotam ga ja u brzini onako na trotoar, ugasim auto i izletim napolje.....nagutan dima i uplasen do bola... sreca nije doslo do plamena ali sam se bas izbedacio.... zvao slep sluzbu jer cim dam kontakt on pocne da se dimi i ostavih ga elektricaru.... dakle instalacije... javicu sta je konkretno bilo.... operacija u toku....
  6. (fiat brava 1.,9 jtd) Pre neki dan mi crkao osigurac, broj 13, instrument tabla. Svi pokazicai su bili mrtvi. Zamenio sam to i ponovo je sve proradilo, onda je posle nekih15tak kilometara opet crkao novi (ruski) osigurac. Opet ga zamenih a onda osetih kako mi u gepeku smrdi nesto na paljevinu. Otvorih gepek i bukvalno mi ispece dlan kada sam prislonio ruku na mesto gde se spajaju "pinovi" poklopca gepeka sa samim gepekom ( ako me je sad neko razumeo). Ima li neko pojma sta to moze da bude, ja bih onako laicki rekao da tu prolazi struja za rikverc svetlo, ali posto nemam pojma o tome, bilo bi dobro da neko prokomentarise i javi ako je imao slicno iskustvo. Hvala unapred. p.s. izvinjenje adminima ako je vec bilo reci o ovome, ja ne nadjoh na pretrazi
  7. jes vala, u pravu si heeh, nikada nisam obracao paznju na "bravu" ili "brava"...ma samo da su nam "brave" zive i zdrave
  8. E sve u redu, zamenio sam osigurac. O'ladio sam se...
  9. Potrebna mi je pomoc. Sedoh jutros u auto (brava 1.9 jtd 2001), na instrument tabli nista mi ne radi, sve stoji na nuli. Kada upalim svetlo, vidi se da je osvetljeno ali ni brzinomer, ni pokazivac obrtaja i goriva i temperature i predjenih kilometara - ne radi. Crkla tabla? (pa moram celu da zamenim) ili je mozda nesto drugo a da ne znam? Mozda neki osigurac? Da li je neko imao slican problem?
  10. Ne bih hteo da budem bezobrazan, a jednostavno obozavam svog Brava ali nisam nesto vican u petljanju sa nekim osetljivim stvarima. I meni bi trebalo da se zameni sijalica sa pocetka teme, pa sam se pitao, ako je neko mozda vec to sebi uradio, da li bi bio voljan da se nadje samnom da to zamenimo, ja bih uzeo mozda nekog jelena ili lava ili tuborga ili bilo sta, pa da uz pivce to odradimo....gledao sam ono uputstvo, a rekoh, ako je neko vec to menjao pa da ne unakazim onu plastiku i sve ostalo.... Poz, Vlada
  11. U pitanju je fiat brava 2001. jtd 1.9 predjenih kilometara oko 175.000. Ja je vozim poslednjih 3-4 godine, za to vreme sam presao oko 50.000 km. Jednom prilikom mi je majstor sipao neki aditiv valjda za dizne, kada sam isao na neki put i on mi rekao da ce to biti ok posto cu voziti sugurno na 3000 obrtaja. Tako sam i uradio. Od tada je proslo 2-3 godine i nikada nista posle toga nisam stavljao. U poslednje vreme mi sve cesce dimi kada ga ubrzavam (nije mi toliko dimio ranije), ako neko zna, da li treba ponovo da stavim neki aditiv, da li se to praktikuje uopste, smeta li autu? filtere i ulje sam zamenio pre 3000km i sve sam redovno menjao na 10-12.000km i uglavnom vozim po gradu, retko kad sam na autoputevima.... vidim da je ovde vec bilo tema o dimu, protokomeru, erg i slicno tome, rekoh da mozda probam sa nekom najjeftinijom varijantom a to je aditiv....da ili ne? pozz
  12. gorane, koliko kosta ugradnja seta kvacila sa ZAMAJCEM za fiat brava 1.9 jtd 2001.? hvala unapred, pozdrav!!!!
  13. Da li je neko od vas nekada menjao tapacirung na vratima... skoro sam bio kod nekog tapetara, on poce da mi prica nesto kako su neke zabice tamo topljene i da je kao veliki problem kad se presvuce drugi dezen da se to vrati na mesto. iako se kunem u mog brava 1.9 jtd 2001. nije mi jasno koji dizajneri su pravili onako ruzna sedista i te tapacirunge. kod mene je 4 boje plavo zuto sivo i teget, a sve to vuce na neku zelenu? ....ma sareni se mnogo...dusa me boli sto ne mogu da mu namestim neku sivkastu boju u nijansama instrument table....imate neku ideju ili savet..?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...