@marcco
Pravilo foruma je da uz eksterne linkove ostavimo i PrintScreen oglasa. Kako bi sadrzaj foruma bio nezavisan i imao smisla za buduce citanje i kada navedeni link bude izmenjen ili obrisan.
Sto se tice T-Jet i MultiAir motora, pisano je do u sitna crevca godinama unazad. Veliki i mali servisi, delovi, odrzavanje, cene, potrosnja... Pisano je i na ovoj temi, a daleko vise i na temema:
- o kupovini Nuova Bravo: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43370-fiat-nuova-bravo-savetimišljenjaiskustva-pre-kupovine/
- u Tehnickom Nuova Bravo podforumu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/22-stilonuova-bravo/
Tako da slobodno iscitaj malo ako se vec interesujes za kupovinu, a nisi upucen u tu motorizaciju - lako ces pronaci sve sto te zanima do u detalje pomocu Search foruma. Konkretno za primerak iz oglasa, T-Jet 120 je motor starije generacije, tako da se ne istice performansama (samo 206 Njutna) niti nizom potrosnjom. Ali je s druge strane, upravo zbog te jednostavnosti, jedna od najracionalnijih kupovina sto se tice danasnjih turbo-benzinaca kao polovnjaka generalno. I sto se tice pouzdanosti, redovnog odrzavanja (maltene kao za atmosferca), dostupnosti i cena delova... Na to se dodaju i povoljna cena registracije, trenutno na ruku ide i primetno niza cena benzina koji je 40 i kusur dinara jeftiniji od dizela, itd...
Konkretno ova spolja bar meni izgleda fino, u liniji, ali nista dok se ne pogleda uzivo i ispod sminke. Oprema je poprilicno mrsava za Giuliette (cak i bez zadnjih parking senzora, obican radio, stofana sedista, male felne). Nema ni tamna stakla, s druge strane lep detalj su pragovi. U oko mi upada poprilicna disproporcija izmedju "oglodanosti" menjaca i volana, zakaci dijagnostiku pa vidi sta ce reci i motorni komp (mada sve moze da se izmenja).
Pozdrav društvo, neko slučajno neki info o ovaj Gulietti, ovako na prvu kako sam se čini? I generalno pošto do sada nisam imao Guliettu neka iskustva što se tiče konkretnog ovog motora, potrošnja, cena velikog servisa, i možda na šta da obratim pažnju kad budem išao da je gledam ?
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20379699/alfa-romeo-giulietta-14-t
Generalno dobar auto. Potrošnju na otvorenom koju sam uspeo da napravim je 7.2l/100km, po Beogradu oko 10l.
Održavanje zahteva proveru i servisiranje Multiair-a ako to niko pre tebe to nije uradio (a realno nije). Npr set kvačila je izuzetno teško naći. Dobre pločice i prednji diskovi takodje su malo skuplja stavka.
Što se tiče amortizera, auto je pretvrd u D modu sa 18" felnama, u N modu je podnošljiv, ali odazivanje na gas je bedno.
Da dodam , aktivni amorti su skupi kao otrov, čitah pre neki dan na ARCSu da je lik stavio obične i da je morao da pravi "varalice" da bi sve to radilo. Mislim da bi aktivno ogibljenje na autu starom 10+ godina trebalo izbeći.